Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ha a csúcsok rosszak,akkor indulás után pár mp-ig dadog,a szelep még segíthet,de mivel azt irta,csak hidegen indul szarul,inkább az izzítással lesz ott gond,lehet 4-ből csak 3 vagy 2 gyertya megy csak.

Megmértük az izzítást nála az alapján mind 4 izzít, a motor indulás után egyáltalán nem dadog, de ezt az ízzító gyertyás dolgok lehet kipróbáljuk valahogy, még mielött megveszem őket, hogy azzal hogy műkszik! :rolleyes:

Ha még van ötlete bárkinek anak szívesen fogadom a válaszát! :) és köszönöm a segítségeteket :)

Link to comment
Megosztás:

Sztem is a csúcsokat kéne megnézetni (valamennyire lehet rajtuk állítani porlasztási képet és nyitónyomást is), ill. lehet az is, hogy lelevegősödik állásában a gázolajvezeték. Erre meg azt lehet megpróbálni, hogy veszel egy visszacsapószelepet (egyirányúsító szelep, a legtöbb autósboltban kapható) a gázolajcsőbe, ami a szűrőtől megy az adagolóhoz (8mm-es fajta kell). A beszerelésnél az irányra figyelj!

Van benne visszacsapó szelep és jó is!!!, de még egy gyanúm, van hogy valami cső elöregedett néha, az adagolón szoktam észlelni egy kis minimális gázolajat

Link to comment
Megosztás:

Van benne visszacsapó szelep és jó is!!!, de még egy gyanúm, van hogy valami cső elöregedett néha, az adagolón szoktam észlelni egy kis minimális gázolajat

Az enyém adagolójában a tömítések voltak elrepedezve (a házon látszott a gázolajpára), bőven elég volt, hogy nehezen induljon jó időben is (igaz szarul is volt beállítva). Most meg pöcc-röff, mintha nem is az az autó lenne. :) :rolleyes: :) :)

Link to comment
Megosztás:

Az enyém adagolójában a tömítések voltak elrepedezve (a házon látszott a gázolajpára), bőven elég volt, hogy nehezen induljon jó időben is (igaz szarul is volt beállítva). Most meg pöcc-röff, mintha nem is az az autó lenne. :) :rolleyes: :) :)

Hát kössz az infot srácok, ma teljesen szétszedjük valószínű, mert reggel egyáltalán nem indult be... szólok ha meg van mi volt a baja!

Link to comment
Megosztás:

Hát kössz az infot srácok, ma teljesen szétszedjük valószínű, mert reggel egyáltalán nem indult be... szólok ha meg van mi volt a baja!

kevés a sűrítési végnyomás, ezért indult hideg ihdítóval rögtön. hengerfej vagy gyűrű ,szerintem :rolleyes: természetesen az alap dolgokat kizártam ,mint pl az izzító gyertyák hibáját. Üzemanyag rendszer tömítetlenségét.

Link to comment
Megosztás:

kevés a sűrítési végnyomás, ezért indult hideg ihdítóval rögtön. hengerfej vagy gyűrű ,szerintem :rolleyes: természetesen az alap dolgokat kizártam ,mint pl az izzító gyertyák hibáját. Üzemanyag rendszer tömítetlenségét.

Én láttam olyan kadett 1.6D-t,aminek 26 alatt volt és indult... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok, és astrám sincs, de most kacérkodom egy 1.7 d vásárlásával. Sok rosszat hallottam a német dieselről, azt mondták, hogy csak az isuzu a jó. Nem kontár szerelő is ezen a vélenényen volt. Tanácsot és tippeket szeretnék kérni, és egy pár tapasztalat is jól jönne. Köszi. Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok, és astrám sincs, de most kacérkodom egy 1.7 d vásárlásával. Sok rosszat hallottam a német dieselről, azt mondták, hogy csak az isuzu a jó. Nem kontár szerelő is ezen a vélenényen volt. Tanácsot és tippeket szeretnék kérni, és egy pár tapasztalat is jól jönne. Köszi. Üdv.

Ha jó kezekben volt egy autó, akkor mindegy, hogy német diesel vagy isuzu.

Lehet egy isuzu is "leépülve".

Kérdés, hogy mennyit szánsz az autóra?

Ezek idős autók nagyon nehéz jót kifogni, sajnos nekem se sikerült a legjobbat kiválasztani

Link to comment
Megosztás:

Ha jó kezekben volt egy autó, akkor mindegy, hogy német diesel vagy isuzu.

Lehet egy isuzu is "leépülve".

Kérdés, hogy mennyit szánsz az autóra?

Ezek idős autók nagyon nehéz jót kifogni, sajnos nekem se sikerült a legjobbat kiválasztani

Durván fél milla, de inkább alatta. Meg persze némi karbantartás felújítás.

Link to comment
Megosztás:

Durván fél milla, de inkább alatta. Meg persze némi karbantartás felújítás.

Ennyi pénzért már kapsz turbósat is, ugyhogy szerintem azok közül válogass.

Jól látod, kell beleszámolni ilyet is, megvétel után Pl:olajcsere, vezérlés csere, gumik, akksi,meg ilyenek. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Kösd fel a nacit, végigjárhatod a lehetőségeket mire ennyiért találsz egy babás gépet -nem mondom, hogy kizárt de nem lesz egyszerű. Ami a dízel előnye ilyenkor ha könnyedén beindul akkor már van esély rá, hogy nem rossz (persze vannak "kereskedői" zsiványságok) én spec minusz 16 fokos fagyban ácsorogtam több mint 2 órát mielőtt rávethettem magam -cserébe 1 izzítás után kicsit ugyan habogva az első pár pillanatban de simán pöccent a moci. Nem is volt vele bajom egy jó darabig. Egyébként sok a közre játszó tényező. Javaslatom, hogy ha van hozzáértő ismerősöd akkor kérd meg rá, hogy menjen el veled és nézze meg ő is, nehogy átb***ák a fejed!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mifelénk lassan -20 fokok járnak és az autó érdekes dolgot produkál. Izzítás után pöccre indul de vmi még utána kerren 1et. Jelzem nem én vagyok a balpet és nem felejtem magam az önindítón...ha megyek vele 10 percet, utána leállítom és ujraindítom akkor nincs jelenség.

Link to comment
Megosztás:

Az Én kis 1,7D astrám pont eladó sorba került. Saját Magam által vezetett "szervíz" könyvem van. Úgy, hogy minden tankolást, és még az illatosítókat is írtam folyamatosan!

Pontosan megtudom mondani mit, mikor, és mennyiért volt cserélve. Ja és fél milla alatt odaadom. De csak olyannak, aki vigyáz rá, és nem lelakja.

Valami kókler huligánnak semmi pénzért nem adnám oda.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mifelénk lassan -20 fokok járnak és az autó érdekes dolgot produkál. Izzítás után pöccre indul de vmi még utána kerren 1et. Jelzem nem én vagyok a balpet és nem felejtem magam az önindítón...ha megyek vele 10 percet, utána leállítom és ujraindítom akkor nincs jelenség.

Lehet hogy az a rugó ami visszahúzza az önindító fogaskerekét, az szorul kicsit, gondolom van kenése, olaj vagy zsír, de -20 foknál már nem mozog olyan könnyen. Mint a hidegben nehezen járó váltókar.

Link to comment
Megosztás:

Durván fél milla, de inkább alatta. Meg persze némi karbantartás felújítás.

Azért hibátlan dizelt nem kapsz ennyiért.

Nekem szerencsém volt, tavaly szeptemberben 900.e. éert sikerült vennem ezt a Caravant. Német turbodizel. Ez hibátlan azota is, de igy is kb. egy százast ráköltöttem. A motorja bontatlan gyári. Ilyet ma sem kapnék fél milláért, vagy alatta.

9kilóért eladó az enyém is , költség mentes ,hibátlan erős motorral.

DE :rolleyes: mit veszek helyette??????????????????????? valami fiatalabb retket?

Link to comment
Megosztás:

kevés a sűrítési végnyomás, ezért indult hideg ihdítóval rögtön. hengerfej vagy gyűrű ,szerintem :) természetesen az alap dolgokat kizártam ,mint pl az izzító gyertyák hibáját. Üzemanyag rendszer tömítetlenségét.

Nos uraim! itt minden összejött ami csak lehetett, először is menjenek a pancser szerelők a fenébe, fogtam magam kiszereltem az izzító gyertyákat, a 4-ből 2 szar volt!!! Jelzem, mindegyik szerelő mérés után azt mondta ezek tökéletek, hát...!!! :rolleyes: Aztán, most hogy az izzítógyertyákat kicseréltem, új jelenség az első hengeren lévő porlasztókörül az önindítózás hatására jött a a gázolaj kifele a hengerből, most először akkor kiszedem rézalátétet cserélek, meg lehet érdemes lenne a porlasztócsúcsokat beállíttatni, vagy cseréljem ki őket, egyből? vagy egy normális ember aki ért hozzá az meg tudja nekem mondani, hogy cserés a cucc, vagy belehet még állíttatni??

úgy hogy mivel dolgoztam a héten holnap szétszedem egy kicsit!, majd írom a további fejleményeket!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.