Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Köszi. Asszem előbb megnézem, ha hazaértem, hogy hogyan is néz ki mozgás közben, mert valahogy nem áll rá az agyam így rajzok és képek alapján. Egyébként még anno egy file megosztóval töltöttem le egy hogyan csináljunk módosításokat kéziköny-szerűséget Corsa-A -hoz, ebben ez is benne van (http://kep.tar.hu/istf/50276262#2), de valahogy a lépések nincsenek meg, ami lehet azért is van, mert még nem szedtem szét soha az ablaktörlő részt.

ezért a könyvért eredetiben egyesek ölni tudnának azt hiszem! :)

Link to comment
Megosztás:

Ablaktörlős átalakítást csinált már valaki?

Én éppen tegnap csináltam meg az enyémet (van kép is a Calibrás topikban), igaz az Calibra és fogalmam sincs hogy mennyiben különbözik a Corsától, de ha maga az ablaktörlő szerkezet ugyanaz, akkor kábé két óra alatt kivitelezhető...

Link to comment
Megosztás:

Arról mit tudtok, hogy a Calibra műszerfala jó a Corsa-A -ba?

A youtube-on láttam egy srác Corsájában, először azt hittem Corsa-B -ből való, megkérdeztem tőle és azt válaszolta, hogy Calibrából van. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=if6xKWzR5wI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=if6xKWzR5wI</a>

Te beszéltél a Sebastiannal? Az ö Corsája van a videón. Töle vannak a féltengelyeim is.

Ez tényleg egy Calibra turbó müszeregység, azért teszik bele mert a digit azokhoz a motorokhoz már kevés.

Nem olyan egyszerü belerakni, mint a Kadett LCD-t és nem is áll benne olyan szépen, de így legalább elég a sebesség és a ford.szám skálázása.

Ha a fehér csati kell, akkor talán tudok segíteni, ugyanis én már építettem át sárga és kék csatikat LCD-hez. Azok, amik a BC-nél és a Check Controlnál szoktak lenni. Ugyanúgy néznek ki, csak le kell csiszolni belölük oldalt kicsit, hogy beleférjen az LCD-be. Utána szét kell szedni és átrakni a kábeleket azokhoz a pinekhez, ahol kellenek. A szín tulajdonképpen mindegy, ha beszámozod öket. Utána meg csak bekötni és kész. :)

Az egykarú ablaktörlöt meg talán Uno cuccossal szokták csinálni, bár szerintem a gyári Corsa rudazatot is át lehet alakítani, csak eddig nem volt hozzá lelki eröm. A középállás is megy.

Link to comment
Megosztás:

Ha a fehér csati kell, akkor talán tudok segíteni, ugyanis én már építettem át sárga és kék csatikat LCD-hez. Azok, amik a BC-nél és a Check Controlnál szoktak lenni. Ugyanúgy néznek ki, csak le kell csiszolni belölük oldalt kicsit, hogy beleférjen az LCD-be. Utána szét kell szedni és átrakni a kábeleket azokhoz a pinekhez, ahol kellenek. A szín tulajdonképpen mindegy, ha beszámozod öket. Utána meg csak bekötni és kész. :)

Körvonalazódik egy hajósi túra lehetősége? B)

Link to comment
Megosztás:

Az már sokaknak a veszte volt, mert utána többen belekezdtek egy ilyen projektbe! :omg: :)

Ettől félek én is :) Mindenesetre fura lenne utána hazafele menni az enyémmel. Mindíg meg kéne állni, megnézni mi a baja a motornak, hogy nem úgy húz az autó, mint kéne... B)

Link to comment
Megosztás:

Én éppen tegnap csináltam meg az enyémet (van kép is a Calibrás topikban), igaz az Calibra és fogalmam sincs hogy mennyiben különbözik a Corsától, de ha maga az ablaktörlő szerkezet ugyanaz, akkor kábé két óra alatt kivitelezhető...

Az jó hír, köszi az infót. Biztos Corsában sem olyan bonyolult.

Link to comment
Megosztás:

Én már fejben összeraktam, de egyelöre nem volt kedvem nekiállni. B)

Engem leginkább az zavar, hogy 0-230 ig akár 5 centit is feljebb megnnek a lapátok.

C20XE, de a menetszél nagy úr... :)

Nekem csak szimplán tetszik. Ha esetleg egyszer megcsinálod érdekelne a tapasztalat, hogy mennyi meló van vele.

Link to comment
Megosztás:

féllábon leülném azt a pár évet :)

De persze csak akkor tudnád féllábon, ha veled lenne a könyv is gondolom :)

Egyébként biztonságban vagyok, mert nekem sincs meg papír formájában, csak így.

Még az eMule file megosztó progival találtam, amikor EPC-t keresgéltem B)

Link to comment
Megosztás:

Azért ehhez sem 2 forintok a cuccok. meg nem kevés szívás van ezzel is, sajnos. 1et mondok, 2 lesz belőle! :)

És akkor a papírozást meg se lehet próbálni kishazánkban.

Ebként normál esetben a Corsát kispéézből helyre lehet hozni, hála a sok ugy. de jó minőségű cuccnak.Ami drága hozzá, az a féltengelycsuklók, ill. első kerékcsapágyak, esetlegesen egy jó kis fék előre.

Link to comment
Megosztás:

Azt hol tudom megnézni, hogy milyen váltó van az autómban, rá van írva valahol? 1991-es C14NZ motor 5 sebességes, az F-hanyas?

Jó eséllyel F13........sztem.Amúgy a váltó tetején lehet megnézni!A váltó véáttétet pedig a váltónak a bal oldali kerék felöli oldalán.Látni fogsz ott egy kisebb fajta deklit, azon van rajta.Ha le nem kopott még............mer' van olyan ish!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.