Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Hopsza!

Csak a kép csalós, vagy ez tényleg teljesen egyszínű piros? (Nekem az indexnél narancsszínű a hátsó búra) És vajon a másik oldali ahol a tolatólámpa van, az is ilyen, vagy ott meg van fehér csík benne? Egyforma lenne jó, de azt ne mondjátok hogy vegyek Vauxhall hátsó lámpát (azon ugye fel van cserélve a hátsó köd/tolatólámpa a sima Opel lámpához képest), mert szvsz picit nehezen fellelhető kishazánkban az olyan.

Link to comment
Megosztás:

Hopsza!

Csak a kép csalós, vagy ez tényleg teljesen egyszínű piros? (Nekem az indexnél narancsszínű a hátsó búra) És vajon a másik oldali ahol a tolatólámpa van, az is ilyen, vagy ott meg van fehér csík benne? Egyforma lenne jó, de azt ne mondjátok hogy vegyek Vauxhall hátsó lámpát (azon ugye fel van cserélve a hátsó köd/tolatólámpa a sima Opel lámpához képest), mert szvsz picit nehezen fellelhető kishazánkban az olyan.

Nekem már vannak Vauxhall Nova hátsó lámpáim, köszönet értük Stefánnak! ;)

Szerintem két tolatólámpám lesz ezentúl. ;)

Link to comment
Megosztás:

De mi a bajuk? elvileg az volt neked eddig is, nem?

Nem igazán szoktak tönkremenni. ;)

Nem ment tönkre jó az, csak kevés.

A c20xe-n gyári belsőhűtéses 236-os gsi fékek vannak, 1 azaz 1 kört sem bírtak ki a hungaroringen ;)

A c16nz meg vígan hasít 3-4 kört az euroringen, mire elmelegedne a 256-os, de még úgy is jobban fog.

A féktávról, adagolhatóságról meg nem is beszélnék.

Link to comment
Megosztás:

Nem ment tönkre jó az, csak kevés.

A c20xe-n gyári belsőhűtéses 236-os gsi fékek vannak, 1 azaz 1 kört sem bírtak ki a hungaroringen ;)

A c16nz meg vígan hasít 3-4 kört az euroringen, mire elmelegedne a 256-os, de még úgy is jobban fog.

A féktávról, adagolhatóságról meg nem is beszélnék.

Ez viszont meglep, mert a tiéd egy Hennig Corsa és ott 256-os fék kellene, hogy legyen rajta.

Stefánnak van még tőlem egy f@sza 256-os fékszettje, amit azóta se rakott fel semmire.

Brembo tárcsák, Ferrodo betétek. Én nagyon elégedett voltam velük.

Link to comment
Megosztás:

Nem ment tönkre jó az, csak kevés.

A c20xe-n gyári belsőhűtéses 236-os gsi fékek vannak, 1 azaz 1 kört sem bírtak ki a hungaroringen ;)

A c16nz meg vígan hasít 3-4 kört az euroringen, mire elmelegedne a 256-os, de még úgy is jobban fog.

A féktávról, adagolhatóságról meg nem is beszélnék.

Miért nem cseréled át? Egy 236-os tényleg nagyon kevés lehet, főleg XE-re és főleg versenypályán.

Az 1.6-ra meg elég a gyári GSi fék is.

Link to comment
Megosztás:

Ez viszont meglep, mert a tiéd egy Hennig Corsa és ott 256-os fék kellene, hogy legyen rajta.

Stefánnak van még tőlem egy f@sza 256-os fékszettje, amit azóta se rakott fel semmire.

Brembo tárcsák, Ferrodo betétek. Én nagyon elégedett voltam velük.

Kicsi, asszem 13-as, de széles felnik voltak rajta amikor átépítették.

Fém fékcső benne van, de a tárcsa alap maradt... ;)

Link to comment
Megosztás:

Miért nem cseréled át? Egy 236-os tényleg nagyon kevés lehet, főleg XE-re és főleg versenypályán.

Az 1.6-ra meg elég a gyári GSi fék is.

Hááát, gondoltam már rá, de már úgy megszoktam az elmúlt 2 évben a nagyféket az utcán (és pályán) a c16nz-ben, hogy nem akarok lemondani erről az extráról. És a kicsi is szokott menni pályázni, szerpentinezni, kell rá.

A fék amiről Demó beszélt, azzal mizu?

Link to comment
Megosztás:

Hááát, gondoltam már rá, de már úgy megszoktam az elmúlt 2 évben a nagyféket az utcán (és pályán) a c16nz-ben, hogy nem akarok lemondani erről az extráról. És a kicsi is szokott menni pályázni, szerpentinezni, kell rá.

A fék amiről Demó beszélt, azzal mizu?

Hát, ha annyira megszoktad, akkor muszáj lesz a másikat is cserélni ;)

Csak azt el ne felejtsd, hogy akkor minimum 14"-es felni kell rá ;)

Amúgy valami "sima" GSi Astra fék nem jó az 1.6-ra? A jobbikat meg átrakod az XE-re.

Ami nekem van, azt szeretném megtartani tartalékba.

Link to comment
Megosztás:

Sztem nem lenne rossz autó, meg végülis Irmscher-es, csak sajnos a képek nem fedik a valóságot.

Ahogy irja is 3 éve áll a kicsike, és még anno készültek a fotok.....Már tavaly is hirdette......

Hivd fel, és érdeklődj rá, hogy most milyen a helyzet, mert nekem furcsa, hogy egy ilyen autót, "csak úgy" állni hagynak 3 évig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt hogyan csinálta???

B corsa ülések vannak benne. A múltkor voltam kinn a bontóba. Olyan ######a kadett magasságállítós üléseket láttam, de egy sem volt, még hasonló felfüggesztésű sem, mint a gyári Corsa. Most ilyenkor mit lehet tenni, mert én szívesen cserélnék kényelmesebbre, de nekem még le sem lehet szedni az ülést a sínről, míg a kadettban már le lehetett csavarozni. Ha jól tudom a B corsa ülései is más felfogatásúak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt hogyan csinálta???

B corsa ülések vannak benne. A múltkor voltam kinn a bontóba. Olyan ######a kadett magasságállítós üléseket láttam, de egy sem volt, még hasonló felfüggesztésű sem, mint a gyári Corsa. Most ilyenkor mit lehet tenni, mert én szívesen cserélnék kényelmesebbre, de nekem még le sem lehet szedni az ülést a sínről, míg a kadettban már le lehetett csavarozni. Ha jól tudom a B corsa ülései is más felfogatásúak.

Át szokták hegeszteni a sínt. Amúgy az A-Corsa GSi gyári kagylói is szépek és jók is szerintem. Csak nagyon nehéz találni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Találtam 4x100-as felnit, nyári gumival, jó állapotban, jó gumival, occsón a corzucskóra. Van egy kis szépséghibája, hogy amíg a Corsa tehermentesítője 56,5 mm, addig a kiszemelt felnié 57 mm. Szerintetek járható út, hogy csak felteszem és kész? Vagy sokat jelent az a fél mm? ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.