Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

A fékhez van köze az alkatrésznek és kb 8x8x3 cm-es. :icon4:

A helye nem látszik az első képen. ;)

Hátul a hídon a fékfelfogatásnak van így elosztva a csavarozása... :icon4:

De neked eddig nem tárcsa volt hátul is? Vagy ez most valami másmilyen lesz? A sárvédő mennyire lesz kihúzva? :D

Link to comment
Megosztás:

Hátul a hídon a fékfelfogatásnak van így elosztva a csavarozása... :icon4:

De neked eddig nem tárcsa volt hátul is? Vagy ez most valami másmilyen lesz? A sárvédő mennyire lesz kihúzva? :D

Eltaláltad, ez egy hátsó fék adapter. Ezzel vágás és hegesztés nélkül fel tudom csavarozni a tárcsás hátsó agyakat. Annyi, hogy majdnem 45 fokkal el lesz forgatva az egész, így kicsit felfelé fog állni a nyereg és 3 cm-el szélesebb lesz oldalanként, mint a gyári fék. :icon4: Erre még rájön az ET33-as, 7 coll széles felni, holott a 6-os ET49-el és 195-ös gumikkal már közeledik az ívekhez. Hát ebből kb. ki lehet számolni, hogy milyen széles lesz. ;)

Link to comment
Megosztás:

Eltaláltad, ez egy hátsó fék adapter. Ezzel vágás és hegesztés nélkül fel tudom csavarozni a tárcsás hátsó agyakat. Annyi, hogy majdnem 45 fokkal el lesz forgatva az egész, így kicsit felfelé fog állni a nyereg és 3 cm-el szélesebb lesz oldalanként, mint a gyári fék. :D Erre még rájön az ET33-as, 7 coll széles felni, holott a 6-os ET49-el és 195-ös gumikkal már közeledik az ívekhez. Hát ebből kb. ki lehet számolni, hogy milyen széles lesz. :icon4:

Mattig sárvédő is lesz? :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Eltaláltad, ez egy hátsó fék adapter. Ezzel vágás és hegesztés nélkül fel tudom csavarozni a tárcsás hátsó agyakat. Annyi, hogy majdnem 45 fokkal el lesz forgatva az egész, így kicsit felfelé fog állni a nyereg és 3 cm-el szélesebb lesz oldalanként, mint a gyári fék. :D Erre még rájön az ET33-as, 7 coll széles felni, holott a 6-os ET49-el és 195-ös gumikkal már közeledik az ívekhez. Hát ebből kb. ki lehet számolni, hogy milyen széles lesz. :D

Egy kis terpesztés amúgy sem árt :)

Amúgy szerintem is jobban néz ki a gyári sárvédő kibővítve, mint a Mattig :D

Link to comment
Megosztás:

Végre volt időm, és végre nem esett az eső, így beüzemeltem a kóórzán a féket.Felkerült a bontott A2 fékrásegítő+főfékmunkahenger, és befűztem a legyártatott fékcsöveket is, aztán ejtő rendszerrel légtelenítettem.Fékcsöveket azért kellett gyártatnom, mert a bontott cuccon a 2 hátsó (jobb elöl+bal hátul) csőcsatlakozás hollandere nem 8-as, hanem 12-es volt.

Furcsa, hogy újra van normális fék, vagy is inkább érdekesen dolgozik, mert az elején alig van valami, aztán a pedált bentebb nyomva drasztikus a lassulás.

Link to comment
Megosztás:

Végre volt időm, és végre nem esett az eső, így beüzemeltem a kóórzán a féket.Felkerült a bontott A2 fékrásegítő+főfékmunkahenger, és befűztem a legyártatott fékcsöveket is, aztán ejtő rendszerrel légtelenítettem.Fékcsöveket azért kellett gyártatnom, mert a bontott cuccon a 2 hátsó (jobb elöl+bal hátul) csőcsatlakozás hollandere nem 8-as, hanem 12-es volt.

Furcsa, hogy újra van normális fék, vagy is inkább érdekesen dolgozik, mert az elején alig van valami, aztán a pedált bentebb nyomva drasztikus a lassulás.

Nekem is valami fura a fékemmel elsőre fura volt mert nagyon kellett nyomni, én 236ost cseréltem 256osra légtelenítettük újra azóta jó helyen fog most már érezhetően jobb a fékhatás de még mindig nem az a kifejelem a szélvédőt feeling. :) Ezért havertól kaptam egy 22es calibra főfékhengert most 20,64es gyári van fent a 236osé a kocsi B corsa. Agyalok, hogy be kéne tenni ezt a 22est és akkor lenne az igazi a dolog, de mindenki jön a dumával, hogy nem lenne jobb semmivel lehet még rosszabb lenne meg, hogy a rásegítőt is cserélnem kéne már. Hát nem tudom én neten keresgettem a rásegítőket, nem láttam különbséget köztük a leírások közt se. Szerintem ugyan az lehet a rásegítője a 236osnak és a 256osnak de lehet ez nem így van aki jobban vágja kérem dobjon meg egy kis infóval mert csak össze zavartak :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ugyan az lehet a rásegítője a 236osnak és a 256osnak de lehet ez nem így van aki jobban vágja kérem dobjon meg egy kis infóval mert csak össze zavartak :)

Astránál tuti.Corsánál nem tudom, de Demónál bevált az Omega3000 rásegítője meg a Subaru nyergek elöl! :D Egyébként pedig a 22-es főfékhenger+Astra rásegítő is megteszi a hatását a 256tal.

Link to comment
Megosztás:

Végre volt időm, és végre nem esett az eső, így beüzemeltem a kóórzán a féket.Felkerült a bontott A2 fékrásegítő+főfékmunkahenger, és befűztem a legyártatott fékcsöveket is, aztán ejtő rendszerrel légtelenítettem.Fékcsöveket azért kellett gyártatnom, mert a bontott cuccon a 2 hátsó (jobb elöl+bal hátul) csőcsatlakozás hollandere nem 8-as, hanem 12-es volt.

Furcsa, hogy újra van normális fék, vagy is inkább érdekesen dolgozik, mert az elején alig van valami, aztán a pedált bentebb nyomva drasztikus a lassulás.

Majd amikor a drasztikus lassulás után a drasztikus gyorsulást kezded el megint hiányolni... :D :D :)

Link to comment
Megosztás:

Majd amikor a drasztikus lassulás után a drasztikus gyorsulást kezded el megint hiányolni... :D :D :)

Sikerült hozzá jutnom 4db régi ATS alufelnihez, a régi tulaj a kidobásukat tervezte, de előtte megkérdezett engem, hogy kell-e.A felnik nem ütnek, küllemileg kell majd picit foglalkozni velük.Volt tarcsiba 4db 175/70-13-as nyári gumim, amik most pont jöttek, meg idő is volt így felkerültek a kóórzára.

Kicsit bokorugró lett a gép, lehet röhögni, de elöl ültetni kell, mert így eléggé offroados benyomást kelt az új kerekekkel.A felni paraméterei:

6X13, ET30, 56.7.

Hátul Johnny segítségével peremezve lett (csőgörgetés Rlz :D ) , előre vetítve a sárvédőívek cseréjét, így már nem ér bele földúton sem.Elöl viszont picit kilóg, ott kintebb kell majd húzni a sárvédő peremét, mert kb. 2cm van benne oldalanként.No meg kelleni fog 2db 40mm-es ültetőrugó, akkor talán jól is fog kinézni.

Képek később.

ats_classic.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sikerült hozzá jutnom 4db régi ATS alufelnihez, a régi tulaj a kidobásukat tervezte, de előtte megkérdezett engem, hogy kell-e.A felnik nem ütnek, küllemileg kell majd picit foglalkozni velük.Volt tarcsiba 4db 175/70-13-as nyári gumim, amik most pont jöttek, meg idő is volt így felkerültek a kóórzára.

Kicsit bokorugró lett a gép, lehet röhögni, de elöl ültetni kell, mert így eléggé offroados benyomást kelt az új kerekekkel.A felni paraméterei:

6X13, ET30, 56.7.

Hátul Johnny segítségével peremezve lett (csőgörgetés Rlz :D ) , előre vetítve a sárvédőívek cseréjét, így már nem ér bele földúton sem.Elöl viszont picit kilóg, ott kintebb kell majd húzni a sárvédő peremét, mert kb. 2cm van benne oldalanként.No meg kelleni fog 2db 40mm-es ültetőrugó, akkor talán jól is fog kinézni.

Képek később.

http://www.ztker.hu/felni/kepek/ats_classic.jpg

Áááááaaaztaku*va!!! forum_icon_nyalcsorg.gif

Lehet, hogy túl sok PNG-t olvasgattam, de van elképzelésem milyen állatul tudna kinézni :)

Link to comment
Megosztás:

Egy kis maszkolással és festéssel megtudja Losi csinálni ilyenre. :)

Amúgy a 60-as ültető itt van nálam még mindig, lehet hogy neked jó lenne.

Szerszámok itt vannak hozzá, max összerakjuk Kasza gólyalábaival próbára és bepróbáljuk, ha nem jó akkor mehet vissz a gyári.

Link to comment
Megosztás:

Egy kis maszkolással és festéssel megtudja Losi csinálni ilyenre. :)

Amúgy a 60-as ültető itt van nálam még mindig, lehet hogy neked jó lenne.

Szerszámok itt vannak hozzá, max összerakjuk Kasza gólyalábaival próbára és bepróbáljuk, ha nem jó akkor mehet vissz a gyári.

Félek a 60as ültetéstől, no meg szét is húzza a futóműgeomtriát, meg akkor telót is cserézni kellene a belibegés miatt.

Ez az ET30 sem túl egészséges, de még bele fér.Nem mint ha olyan b@aszott sokba lenne egy csapágycsere.

Szóval 40es rugeszt keresek használtan.

Link to comment
Megosztás:

Félek a 60as ültetéstől, no meg szét is húzza a futóműgeomtriát, meg akkor telót is cserézni kellene a belibegés miatt.

Ez az ET30 sem túl egészséges, de még bele fér.Nem mint ha olyan b@aszott sokba lenne egy csapágycsere.

Szóval 40es rugeszt keresek használtan.

Én is ezért nem ültetem le 60asra mert olyan mindenféle idióta kiálló dolgok, fekvő rendőrök vannak, hogy áhh tuti oda verném valahol. :) Meg ezekkel a gyári cuccokkal nem, hiszem, hogy huh de jó az ültetés.:D Mondjuk valami szolid ültetést díjaznék mert a futómű elég halovány :D

Link to comment
Megosztás:

Félek a 60as ültetéstől, no meg szét is húzza a futóműgeomtriát, meg akkor telót is cserézni kellene a belibegés miatt.

Ez az ET30 sem túl egészséges, de még bele fér.Nem mint ha olyan b@aszott sokba lenne egy csapágycsere.

Szóval 40es rugeszt keresek használtan.

Nem biztos, hogy a súlyok miatt úgy állna, mint az enyém.

Másrészt van itthon gyári rugóm is.

Ne legyél már beszari! :)

Link to comment
Megosztás:

Osztom!

Csak egy bajom van vele: hogy 13"-os és nem fér alá a 256-os fék... különben még én is elgondolkodnék rajta hogy újra kisebb kerékre váltsak.

Idővel fel lesz alá próbálva a 256! :) Még is csak gyári GM felni! :D Ahogy elnéztem, van ott még hely a felni és a nyereg között! :D

Link to comment
Megosztás:

Idővel fel lesz alá próbálva a 256! :) Még is csak gyári GM felni! :D Ahogy elnéztem, van ott még hely a felni és a nyereg között! :D

Az jó lenne ha felmenne valami 13mas felni nekem is a 256os fékeimre akkor megtudnám tartani a Téli kerekeim. Valakinek 5let? :D Vagy eladom és csere 14re? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.