Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések


Qpack

Recommended Posts

Sziasztok , segítségeteket szeretném kérni ,probléma a következő:melegen nehezen indul az autó,tök mindegy mennyit megyek hidegen pöccre indul de melegen tekertetni kell rendesen. A fojtószelepet kitakarítottam és a kartergázcsöveket is,a vékony cső ami a fojtószelep alá megy el is volt dugulva,de nem változott jóformán semmi. Hasonló tapasztalat valakinek? Egyébként a motor tökéletesen működik üzem közben. Ha van ötlet v tapasztalat szívesen veszem, mert eléggé bosszant ez a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok , segítségeteket szeretném kérni ,probléma a következő:melegen nehezen indul az autó,tök mindegy mennyit megyek hidegen pöccre indul de melegen tekertetni kell rendesen. A fojtószelepet kitakarítottam és a kartergázcsöveket is,a vékony cső ami a fojtószelep alá megy el is volt dugulva,de nem változott jóformán semmi. Hasonló tapasztalat valakinek? Egyébként a motor tökéletesen működik üzem közben. Ha van ötlet v tapasztalat szívesen veszem, mert eléggé bosszant ez a dolog.

Esetleg egy kompressziómérés?

Link to comment
Megosztás:

Esetleg egy kompressziómérés?

Kompressziót nem mértem, viszont gyertyát cseréltem és szépen ki voltak égve,és teljesítmény vesztést sem érzek rajta,elég kakas a gép csak melegen nehezen indul, elég ciki. Egyébként 1.6 16v benzines z16xe motorkódú a gép.

Link to comment
Megosztás:

Kompressziót nem mértem, viszont gyertyát cseréltem és szépen ki voltak égve,és teljesítmény vesztést sem érzek rajta,elég kakas a gép csak melegen nehezen indul, elég ciki. Egyébként 1.6 16v benzines z16xe motorkódú a gép.

Mi a csoda is annak a pontos neve az a motorhőmérséklet érzékelő vagy mi ,az lehet a ludas vagy önindító sztem!

Link to comment
Megosztás:

Önindító? Az miért? :lol:

Az is tud furcsákat,nem vesz fel annyi áramot,többet vesz fel.kommutátor,szénkefe,csapágyak.Engem is szívatott már meg.Azt hittük aku baj.Bele az új aksi,de ugyanaz.utána önindító szétkap,felújít,és láss csodát pöcc röff.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Amióta kipucoltam az AGR-t,gondoltam kicsit jobban pörgetem a gépet,hátha jobban kiég a kipufogó,most azt tapasztalom,hogy indítás után megint halványan bepislog párszor a motorhibajelző,azóta nincs rángatás semmi hibátlanul megy.Ma hazafelé 2 be domb tetejére érve,kinyomtam a kuplungot szétnéztem,hogy mehetek e,és akkor látom hogy leállt a motor,beindítottam és olyan 1000-1200 között ingadozott a fordulat,elindultam és szépen haza is jöttem nem volt semmi baja.Lehet hogy ilyen hamar elkezdett kormolódni az AGR,szerintem a kipufogó leömlő,tele lehet korommal,és az AGR hez vezető járat is,és így folyamatosan megy bele a cucc.mi a véleményetek? válaszokat köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Amióta kipucoltam az AGR-t,gondoltam kicsit jobban pörgetem a gépet,hátha jobban kiég a kipufogó,most azt tapasztalom,hogy indítás után megint halványan bepislog párszor a motorhibajelző,azóta nincs rángatás semmi hibátlanul megy.Ma hazafelé 2 be domb tetejére érve,kinyomtam a kuplungot szétnéztem,hogy mehetek e,és akkor látom hogy leállt a motor,beindítottam és olyan 1000-1200 között ingadozott a fordulat,elindultam és szépen haza is jöttem nem volt semmi baja.Lehet hogy ilyen hamar elkezdett kormolódni az AGR,szerintem a kipufogó leömlő,tele lehet korommal,és az AGR hez vezető járat is,és így folyamatosan megy bele a cucc.mi a véleményetek? válaszokat köszönöm

Én még olyat nem láttam,hogy a sárga"halványan bepislog",az vagy világít vagy nem.

Szerintem az nem olyan mint pl. egy töltéslámpa,hogy ha kevés a fesz. akkor halványabban világít.

A leállás-ingadozás az nemigen AGR probléma,inkább alapjárati vagy fojtószelep?(meg persze más is lehet).

Link to comment
Megosztás:

Én még olyat nem láttam,hogy a sárga"halványan bepislog",az vagy világít vagy nem.

Szerintem az nem olyan mint pl. egy töltéslámpa,hogy ha kevés a fesz. akkor halványabban világít.

A leállás-ingadozás az nemigen AGR probléma,inkább alapjárati vagy fojtószelep?(meg persze más is lehet).

Szia most lesz 3 hónapja hogy volt:olaj olajszűrő levegőszűrő csere,és fojtószelepház tisztítás,1 hónapja lesz hogy a kartergázcső ki lett pucolva,és 3 napja lett kitisztítva az AGR.Már beszéltem a szerelőmmel,hogyha elkezd komolyabb tüneteket produkálni,csinálják meg.

Link to comment
Megosztás:

Szia most lesz 3 hónapja hogy volt:olaj olajszűrő levegőszűrő csere,és fojtószelepház tisztítás,1 hónapja lesz hogy a kartergázcső ki lett pucolva,és 3 napja lett kitisztítva az AGR.Már beszéltem a szerelőmmel,hogyha elkezd komolyabb tüneteket produkálni,csinálják meg.

Azóta is állt már le vagy csak egyszeri alkalom volt?

Link to comment
Megosztás:

Szia és a sárga lámpa,nem világít? Az AGR ki lett tisztítva,és úgy raktad vissza.Mert gondolom a csatlakozó nincs lehúzva róla.

Igen,mi is úgy csináltuk még az F Astránál.

Kitisztít,lemez berak,csati vissza és kész.Időnként(nagyon ritkán)bevillan a sárga

mikor ránéz a comp. az AGR -re,de amúgy semmi ,ugyanúgy megy a gép.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ma volt 1 vidéki utam,visszafelé 90 ről lassítottam,kinyomtam a kuplungot és egyből leesett 500 ra a fordulat,pedig ha gurul az autó,akkor 1000-1200 körül szokta tartani a fordulatot,és ahogy lassul a kocsi,úgy esik a fordulat is,amikor megáll,akkor 700.Később megálltam a lámpánál,és ott is leesett 500 ra,lehetett is érezni,hogy picit már rázkódik a motor,utána városba érve,néha ingadozott kicsit a fordulat,de 700 körül volt.Holnap lekapom az AGR-t kíváncsi vagyok mennyire kormolódott el 1 hét alatt,kb:200Km.Másik ez régóta fennáll:az normális,hogy ha bekapcsolom az ablakfűtést,elkezd ingadozni a fordulatszám,olyankor nyomok 1 gázfröccsöt és akkor beáll 700 ra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.