Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések


Qpack

Recommended Posts

Na most néztem a kiegyenlítő tartályomat és csak félig van hűtőfolyadékkal,pedig tél elején töltöttem a max.szintig.

Hova lett a többi?Olajszint nem emelkedik,nem találtam semmi szivárgást...Hova lett???

Nézd meg a hütődet járó motornál, lehet hogy a müanyag, és a fémrész találkozásánál nyomja ki a cuccot.

Nálam is ez a helyzet. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hasonló problémám van nekem is. Van egy 2003-s G-astrám Z16Xe-s motorú, beindítás, elindulás után pár km-en belül sárgalámpa világít/villog, hibakiolvasás 2. henger leáll (P0302). Leállítom, újra inditom akkor megy rendesen, de megint pár km és ugyanezt eljátssza, jön a hibalámpa.

Elvittem szerelőhöz, aki természetesen gyújtáshíd problémára gyanakodott, kicseréltük. 1-2 napig jó volt aztán megint nem. Utánna szelepek lettek kitisztitva, felcsiszolva ezt se segített hosszútávon, gyertyák is lettek cserélve, egr-szelep is ki lett tisztítva és a fojtószelep is. Ezek után már már a befecskendezők is fel lettek cserélve, hogy hátha az egyik rossz, de nem.

3 hengerrel meg nem nagyon szeretnék járni, nem akarok nagyobb problémát ennél a nem kis problémánal.

Segítségeteket szeretném kérni, hogy még mi lehet a probléma még ami okozhatja ezt a hibajelenséget!

Köszönom előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hasonló problémám van nekem is. Van egy 2003-s G-astrám Z16Xe-s motorú, beindítás, elindulás után pár km-en belül sárgalámpa világít/villog, hibakiolvasás 2. henger leáll (P0302). Leállítom, újra inditom akkor megy rendesen, de megint pár km és ugyanezt eljátssza, jön a hibalámpa.

Elvittem szerelőhöz, aki természetesen gyújtáshíd problémára gyanakodott, kicseréltük. 1-2 napig jó volt aztán megint nem.

Ha véletlen utángyártott a trafó ,akkor lehet megint az lesz a ludas!

Link to comment
Megosztás:

Ha véletlen utángyártott a trafó ,akkor lehet megint az lesz a ludas!

Nem utángyártott, mindenből (gyújtáshíd, gyertya) eredeti gm-t cuccot tetettem bele. Valamint most is cseréltem benne gyújtáshídat, mert gondoltam hátha tökrevágta közben, de az újjal is ugyanaz a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Nem utángyártott, mindenből (gyújtáshíd, gyertya) eredeti gm-t cuccot tetettem bele. Valamint most is cseréltem benne gyújtáshídat, mert gondoltam hátha tökrevágta közben, de az újjal is ugyanaz a hiba.

Elég makacs bajnak tűnik... Elektromos résszel, csatlakozásokkal minden rendben? ECU vacakolna esetleg? :D

Link to comment
Megosztás:

Elég makacs bajnak tűnik... Elektromos résszel, csatlakozásokkal minden rendben? ECU vacakolna esetleg? :D

Vezetékek csatlakozások is át lettek nézve, de hibát nem volt. Az ECU-t nem cseréltem még benne, mivel az elég húzós beruházás lenne. Sajnos azt nem tudom megoldani, hogy próbára kapjak egyet. Mert ha nem az a hibája akkor kidobtam feleslegesen megint egy csomó pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Vezetékek csatlakozások is át lettek nézve, de hibát nem volt. Az ECU-t nem cseréltem még benne, mivel az elég húzós beruházás lenne. Sajnos azt nem tudom megoldani, hogy próbára kapjak egyet. Mert ha nem az a hibája akkor kidobtam feleslegesen megint egy csomó pénzt.

Hol lax amúgy ?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem van egy 2004-es 1.6 16v G astrám, és a következő gondjaim vannak vele:

Magas olajfogyasztás (1l/1000km)

Alacsony fordulaton (500-800) kerepelő hangot ad, pl indulásnál ha ugy engedem a kuplungot

Magas fogyasztás 9,5-10l/100km

Első fékek nyikorognak pedig nem kopottak

Első lengéscsillapítók nyekeregnek

Csomagtartó ajtó rezeg, a két kis műanyag távtartón is állítottam már alig lehet lezárni de még így is csinalja

Cseréltünk rajta jobb hátsó kerékcsapágyat azóta amikor fékezek olyan súrlódó hangot ad, pedig ki lett takarítva a dob meg minden

Na ennyi lenne a gondom, aki tud segítsen légszíves,akár 1-1 probléma megoldásában is.

Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem van egy 2004-es 1.6 16v G astrám, és a következő gondjaim vannak vele:

Magas olajfogyasztás (1l/1000km)Jó lenne kompressziót mérni,ha még nem volt!Füstöl a kipufogón?

Alacsony fordulaton (500-800) kerepelő hangot ad, pl indulásnál ha ugy engedem a kuplungot.

Magas fogyasztás 9,5-10l/100km. Ezt sok minden okozhatja:légszűrő,katalizátor,sok városi menettől lusta motor stb....

Első fékek nyikorognak pedig nem kopottak.PL. Nem jó betét-tárcsa kombó

Első lengéscsillapítók nyekeregnek.A csillapító? nem esetleg a szilentek?

Csomagtartó ajtó rezeg, a két kis műanyag távtartón is állítottam már alig lehet lezárni de még így is csinalja.Hát ezt így neten bajos lesz..

Cseréltünk rajta jobb hátsó kerékcsapágyat azóta amikor fékezek olyan súrlódó hangot ad, pedig ki lett takarítva a dob meg minden:lehet jó lenne

azért rénézni megint.

Előre is köszönöm

Szia!

Link to comment
Megosztás:

- Kompressziót még nem mértünk. Igen kékes füst jön ki elég intenzíven

- Légszűrőt cserélem hamarosan, és igen szinte csak városban használom 2-3 havonta megyek egy 100-200 km-t külterületen

- Fékbetét/féktárcsa a gyári van rajta

- Lehet hogy a szilentek, csak annyit tudok hogy ha lenyomom az elejét akkor is hallani a nyikorgást. WD40-el lefújom az segíthet?

- a kerékcsapágynál semmi anyaggal nem kell lekenni csak szimplán ki a régi és be az új? Ha kitakarítom akkor még menet közbe is fékezés nélkül is csinálja

Link to comment
Megosztás:

- Légszűrőt cserélem hamarosan, és igen szinte csak városban használom 2-3 havonta megyek egy 100-200 km-t külterületen néha nem ártana neki ha kivinnéd a városból és megkergetnéd. nem tesz jót a sok városi közlekedés pl. az AGR-nek

- Fékbetét/féktárcsa a gyári van rajta én biztos valami puha fékbetétet tennék bele. mondjuk nekem mindigis azt rendeltem

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.