Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


morg

Recommended Posts

Hello!

Az üzemanyagszürőt nincs egy hete hogy cserélték még a vákumszelepekből is egyet mert nyitva volt egyfolytában péntek óta ég a sárga lámpa szombaton elmentem hibakódot olvastatni http://topel.hupont.hu/ boltba és nem hozott hibát a diagnosztika.

Olyan nincs! Te direkt hagyod magad hülyére venni? Ha ég a sárga lámpa, akkor van hibakód! Olvastasd ki!!!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sosem. És mielőtt megkérdeznéd minek van ott, válaszolok. Hogy a hozzád hasonló unatkozók megkérdezhessék. Jut eszembe. Miért sötétszürke77 cérnával van varrva a kormány? Miért nem fekete488-cal?

Omegatd.

Köszönöm hogy ilyen intelligensen válaszoltál.Nem tudom mi a te bajod,hogy minduntalan ilyen modortalanul válaszolgatsz az embereknek.Talán a korod miatt talán mert Te unatkozol és egyfajta késztetést érzel arra,hogy beszólogass az embereknek.Lehet fáj amit mondok de te nem vagy idevaló.

Köszönöm,hogy itt lehettem.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos a stílus tényleg nem a legjobb, de igazat mond a lámpával kapcsolatban. Ha menet közben világít, akkor kell lennie hibakódnak.

A lámpával igaza van, de ahogy Lujdzsinak válaszolt, na ott megint a stílus a probléma.

Idejött, kérdezett, normálisan, és kapott egy lenéző, pökhendi választ... Elhiszem, hogy rajta a világ összes fájdalma TD-n, de azért még "nem szabad fullba nyomni a kretént". Így nem fog jönni az Oscar!

Link to comment
Megosztás:

A lámpával igaza van, de ahogy Lujdzsinak válaszolt, na ott megint a stílus a probléma.

Idejött, kérdezett, normálisan, és kapott egy lenéző, pökhendi választ... Elhiszem, hogy rajta a világ összes fájdalma TD-n, de azért még "nem szabad fullba nyomni a kretént". Így nem fog jönni az Oscar!

Tényleg? Nem lesz Oscar szobrom? Vízesre fogom sírni a párnám. De neked megint lejött a lényeg. Ha pedig a kérdezőt nagyon zavarja, akkor járjon utána, vagy guglizza ki, esetleg nézze meg a TIS-ben, vagy Haynes-ben.

MI A NÁTHÁS FAXNAK PÖRÖGNE A VENTILLÁTOR AZ INTERKÚLEREN ÁLLÓ HELYZETBEN?

Először az akartam írni, hogy nyári +50 fokban küldje valami zárt pályan 20-30 percig 180-nal, aztán nézze meg menet közben, mert akkor pörög. De megint csak sikk hülyének lenni, mert a hülyék menők és a vezetőség még biztogatja ISS őket. Na ez nagyon gáz...

Link to comment
Megosztás:

Tényleg? Nem lesz Oscar szobrom? Vízesre fogom sírni a párnám. De neked megint lejött a lényeg. Ha pedig a kérdezőt nagyon zavarja, akkor járjon utána, vagy guglizza ki, esetleg nézze meg a TIS-ben, vagy Haynes-ben.

MI A NÁTHÁS FAXNAK PÖRÖGNE A VENTILLÁTOR AZ INTERKÚLEREN ÁLLÓ HELYZETBEN?

Először az akartam írni, hogy nyári +50 fokban küldje valami zárt pályan 20-30 percig 180-nal, aztán nézze meg menet közben, mert akkor pörög. De megint csak sikk hülyének lenni, mert a hülyék menők és a vezetőség még biztogatja ISS őket. Na ez nagyon gáz...

Nagyon be vagy savanyodva, az a te bajod kedves TD.

Lujdzsi teljesen normálisan kérdezett, és ha figyelmesen elolvastad volna, írta, hogy nézte már álló helyzetben, hajtás után stb. és soha nem pörög.

Nem mellékesen, amikor van menetszél, nem éppen logikus, hogy akkor működjön az a venti, hisz akkor úgyis hűti a menetszél az intercooler-t. Sokkalta logikusabb, hogy amikor nincs menetszél, akkor hűtse a töltő levegőt. Nem?

Nekem amúgy mindegy, de ha a jövőben csak ilyen formában vagy képes itt megnyílvánulni, akkor inkább felejts el minket.

Pont azért jönnek ide, hogy választ kapjanak a kérdéseikre.

Oké, hogy lehet előbb olvasgatni, de azért ne legyünk magunkhoz sem hazugok, ki az a hülye, aki minden egyes topikot az elsőtől az utolsó hozzászólásig átolvas, vagy napokig keresgél ilyen kérdések esetén, mikor úgy gondolja, hogy erre a rutinosak kapásból mondanak neki egy rövid választ, amiben nem épp az anyjába küldi el.

Próbálj már meg némileg pozitívan ISS gondolkozni! Fő a nyugalom, mert ismerjük: "Nyugalom, a hosszú élet ritka!" :)

Link to comment
Megosztás:

Nem mellékesen, amikor van menetszél, nem éppen logikus, hogy akkor működjön az a venti, hisz akkor úgyis hűti a menetszél az intercooler-t. Sokkalta logikusabb, hogy amikor nincs menetszél, akkor hűtse a töltő levegőt. Nem?

Ha még logikusabban gondolkozunk, akkor álló helyzetben a turbó se tölt, vagyis nincs jelentős mennyiségű/nyomású (->hőmérsékletű) töltőlevegő, nincs mit hűteni, tehát szintén nem jár a venti... ;)

tudtommal -legalábbis a H1-es 'Hunyadiban' így volt-, csak akkor hűt ez a venti, ha alacsony sebességnél, nagy erőt fejt ki a motor, pl vontat, hegyet mászik, etc. ekkor nincs elég menetszél, felmelegszik a töltőlevegő, ezért a venti besegít az ic hűtésében.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Te meg ne szójjábe! Régóta figyellek! Te leszel az első...

Na ezért a beszólásért hétvégén Jennersdorfba te fogsz nekem sütni,főzni,itatni miközben én pihengetek a hűvösbe..... :D választ ne is írjál,inkább vásárolj finomságokat hogy ne maradj szégyenbe....tesco gazdaságos termékeket hanyagoljuk,sült Debrecenit és bepácolt húsokat hozhatsz nyugodtan,ill. az ízesített bacardikból is legyen bőven......üdv :L.Zoli :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Na ezért a beszólásért hétvégén Jennersdorfba te fogsz nekem sütni,főzni,itatni miközben én pihengetek a hűvösbe..... :D választ ne is írjál,inkább vásárolj finomságokat hogy ne maradj szégyenbe....tesco gazdaságos termékeket hanyagoljuk,sült Debrecenit és bepácolt húsokat hozhatsz nyugodtan,ill. az ízesített bacardikból is legyen bőven......üdv :L.Zoli :D

Hozzál baltát, meg ásót...
Link to comment
Megosztás:

Ásóval meg baltával debrecenire? :icon1:

Emberek nyikorog a szervó szivattyúm olajat bele megvettem.Remélem az lesz a baj bár nem fekete hanem szép piros csak valamiért igen híg.

Hogy ne úgy kelljen kitalálnom megmondaná valaki hogy hol lehet leengedni.

Álltalában az egyik kerék mögött szokott lenni egy csavar, de hogy a jó isten áldja meg az Opel szervízeselet tíz apró gyerekkel a környék összes kerékkulcsát eltörtem tegnap estre mégsem tudom leszedni az első kerekeket, ugyanis stabilizátor összekötőket akartam cserélni egyuttal.

Ma visszaviszem az otot és lelazíttatom velük a csavarokat.

Link to comment
Megosztás:

Ásóval meg baltával debrecenire? :icon1:

Emberek nyikorog a szervó szivattyúm olajat bele megvettem.Remélem az lesz a baj bár nem fekete hanem szép piros csak valamiért igen híg.

Hogy ne úgy kelljen kitalálnom megmondaná valaki hogy hol lehet leengedni.

Álltalában az egyik kerék mögött szokott lenni egy csavar, de hogy a jó isten áldja meg az Opel szervízeselet tíz apró gyerekkel a környék összes kerékkulcsát eltörtem tegnap estre mégsem tudom leszedni az első kerekeket, ugyanis stabilizátor összekötőket akartam cserélni egyuttal.

Ma visszaviszem az otot és lelazíttatom velük a csavarokat.

Ez a jófejség magas iskolája. Ráhúzzák légkulccsal mint az állat, jobb esetben nem tudod leszedni (és mondjuk egy útszéli defektnél ez nagyon jó dolog...), rosszabb esetben meg megszakad a menet/elpattan a csavar...

Én nem találtam külön helyet, ahol le lehetett volna engedni az olajat a szervóból, így lelazítottam a csövet a szivattyúról, és ott leengedtem.

Amúgy a szervó olaj meglehetősen híg, és igen, lehet piros (gyártótól függ).

Link to comment
Megosztás:

Ez a jófejség magas iskolája. Ráhúzzák légkulccsal mint az állat, jobb esetben nem tudod leszedni (és mondjuk egy útszéli defektnél ez nagyon jó dolog...), rosszabb esetben meg megszakad a menet/elpattan a csavar...

Én nem találtam külön helyet, ahol le lehetett volna engedni az olajat a szervóból, így lelazítottam a csövet a szivattyúról, és ott leengedtem.

Amúgy a szervó olaj meglehetősen híg, és igen, lehet piros (gyártótól függ).

Ma elmentem vissza az Opel márka szervízbe ahol közölték hogy természetesen ha kifizetem lelazítják a kerékcsavarokat.

Hát azért sem ,inkább jól beolvastam nekik.

Utánna elmentem a falusi szerelőmhöz aki ingyen lelazította nekem.

Inkább az érdekelne hogy ez a nyikorgó hang lehet e az olajtól.

Eddíg még nem találkoztam ezzel a problémával.

Link to comment
Megosztás:

Olyan nincs! Te direkt hagyod magad hülyére venni? Ha ég a sárga lámpa, akkor van hibakód! Olvastasd ki!!!

Nem hagyom,nem is vagyok hülye ,viszont miután lehülyéztél ismét elmentem kiolvastatni a hibakódot,NINCS hiba csak azért mert hülye nem vagyok elmentem még egy helyre ott is kiolvastattam a srác most olvasta ki 4.szer 2 hét alatt most sem volt hiba sem ujj sem tárolt,már röhögött rajtam még pénzt sem kért viszont kihozott egy másik komputert és egy jó félóra mulva kiderült hogy az enyém szar volt hibás jelet adott a motorra valami nagyon gáz benne mert a programmal nem akar teljeskörűen kommunikálni,ja és fizettem 40 ezret mindennel együtt.Ez mind azért mert hülye azért nem vagyok csak kitartóó..!!!!Szóval már megy a szekér 180 at megüztem aZ M30-on,most virul a fejem,éljen a omega 2.0 tdi!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Ma elmentem vissza az Opel márka szervízbe ahol közölték hogy természetesen ha kifizetem lelazítják a kerékcsavarokat.

Hát azért sem ,inkább jól beolvastam nekik.

Utánna elmentem a falusi szerelőmhöz aki ingyen lelazította nekem.

Inkább az érdekelne hogy ez a nyikorgó hang lehet e az olajtól.

Eddíg még nem találkoztam ezzel a problémával.

Én 4 éve egy Accent-et vettem, gombokért. úgy adták el, hogy rossz a szervószivattyúja (valóban ordenáré hangja volt!), szól a vezérműlánc (szíjas motor... :D ), meg vmi motorikus hibája van (ugrál, nem jár egyenletesen).

1. a motorikus hiba egy általános típushiba, szétrohad a gyújtás modulja. csere után megszűnt a hiba

2. vezérműlánc híján inkább kicseréltem a szíjfeszítőt, hopp, meg is szűnt a 'lánchang'

3. vettem fél liter szervóolajat, feltöltöttem a csont száraz tartályt, és voi'la ! megjavult a szivattyú :)

szóval kérdésedre a válasz: igen, lehet hogy az olaj miatt szól a szivattyú... lehet hogy nem bele való olaj van benne. de az se kizárható, hogy tényleg a szivattyúd szól. bár ilyet nem láttam még én se. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem hagyom,nem is vagyok hülye ,viszont miután lehülyéztél ismét elmentem kiolvastatni a hibakódot,NINCS hiba csak azért mert hülye nem vagyok elmentem még egy helyre ott is kiolvastattam a srác most olvasta ki 4.szer 2 hét alatt most sem volt hiba sem ujj sem tárolt,már röhögött rajtam még pénzt sem kért viszont kihozott egy másik komputert és egy jó félóra mulva kiderült hogy az enyém szar volt hibás jelet adott a motorra valami nagyon gáz benne mert a programmal nem akar teljeskörűen kommunikálni,ja és fizettem 40 ezret mindennel együtt.Ez mind azért mert hülye azért nem vagyok csak kitartóó..!!!!Szóval már megy a szekér 180 at megüztem aZ M30-on,most virul a fejem,éljen a omega 2.0 tdi!!!!!

nem egészen értem eme hozzászólásod első részét.

nem védem TD-t -mondjuk nem hinném hogy rászorulna...-, de senki nem hülyézett le! annyit írt, hogy ne hagyd magad hülyére venni.

ha világít a lámpa, van hiba.

miért nem volt hiba? mert az ECU-d volt hibás.

tehát hülyére vett az a szerelő, aki azt mondta, hogy nincs hiba.

Link to comment
Megosztás:

Én 4 éve egy Accent-et vettem, gombokért. úgy adták el, hogy rossz a szervószivattyúja (valóban ordenáré hangja volt!), szól a vezérműlánc (szíjas motor... :D ), meg vmi motorikus hibája van (ugrál, nem jár egyenletesen).

1. a motorikus hiba egy általános típushiba, szétrohad a gyújtás modulja. csere után megszűnt a hiba

2. vezérműlánc híján inkább kicseréltem a szíjfeszítőt, hopp, meg is szűnt a 'lánchang'

3. vettem fél liter szervóolajat, feltöltöttem a csont száraz tartályt, és voi'la ! megjavult a szivattyú :)

szóval kérdésedre a válasz: igen, lehet hogy az olaj miatt szól a szivattyú... lehet hogy nem bele való olaj van benne. de az se kizárható, hogy tényleg a szivattyúd szól. bár ilyet nem láttam még én se. ;)

Ha kitekerem a kormányt teljesen akkor nyikorog ahogy kell amúny csak nyekereg néha ebből gondolom hogy a szivattyú lehet a hangadó.

Vagy még a hosszbordás szíj lehet vagy a feszítő.

Holnap kicserélem az olajat és megtudom hogy az igazság odaát van, vagy nincs igazság. :icon1:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha kitekerem a kormányt teljesen akkor nyikorog ahogy kell amúny csak nyekereg néha ebből gondolom hogy a szivattyú lehet a hangadó.

Vagy még a hosszbordás szíj lehet vagy a feszítő.

Holnap kicserélem az olajat és megtudom hogy az igazság odaát van, vagy nincs igazság. :icon1:

feszítőt, meg magát a szíjat is ki tudod zárni, ha leakasztod, és meghallgatod úgy.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Amúgy a szervó olaj meglehetősen híg, és igen, lehet piros (gyártótól függ).

Én úgy tudtam ez nem gyártótól függ, hanem a szervó fajtájától: sima hidraulikusba piros, elektrohidraulikus szervóba zöld folyadék kell, és a kettőt nem szabad felcserélni, se keverni. Azt mondjuk nem tudom hogy az Omegának milyen a kormányrásegítése... :blush:

Link to comment
Megosztás:

Én úgy tudtam ez nem gyártótól függ, hanem a szervó fajtájától: sima hidraulikusba piros, elektrohidraulikus szervóba zöld folyadék kell, és a kettőt nem szabad felcserélni, se keverni. Azt mondjuk nem tudom hogy az Omegának milyen a kormányrásegítése... :blush:

szerintem gyártótól függ. pl Citroen-ekbe zöld kell. még sem elektrohidraulikusak. sőt, használtam már seszínű (amolyan étolaj színű) olajat is (asszem Agip volt)

amúgy az Omega rásegítése pusztán hidrós.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Elkezdtem szétkapni a donor Omegát. Az a tervem, hogy a komplett kábelköteget a hozzá tartozó extrákkal átpakolom az enyémbe. Így lenne digit klíma, gyári navi, 5.3-as ABS, újabb motor és váltó vezérlés, újfajta centrál riasztóval, xenon. Jó kis munka lesz :)

Link to comment
Megosztás:

szerintem gyártótól függ. pl Citroen-ekbe zöld kell. még sem elektrohidraulikusak. sőt, használtam már seszínű (amolyan étolaj színű) olajat is (asszem Agip volt)

amúgy az Omega rásegítése pusztán hidrós.

Azért valami elektronika csak van benne, mikor az ABS-ről az autó nem kap sebességjelet, megváltozik a szervó keménysége is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.