Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Valahol voltak róla fotók is itt....

Egy hátsó híd totál felszerelve lefestve készreszerelve meg egy vadi uj kerékcsapágy előről lefényképezve. Azthuszem urbanjozsi volt az elkövető és ő teljes hátsó hidat cserélt.. Ebből nem derült ki hogy mennyiből jött ki a móka, és meg lehet e csinálni hídcsere nélkül, meg, hogy van e benne valami csapda amire nem szeretne rálépni senki.

Link to comment
Megosztás:

Egy hátsó híd totál felszerelve lefestve készreszerelve meg egy vadi uj kerékcsapágy előről lefényképezve. Azthuszem urbanjozsi volt az elkövető és ő teljes hátsó hidat cserélt.. Ebből nem derült ki hogy mennyiből jött ki a móka, és meg lehet e csinálni hídcsere nélkül, meg, hogy van e benne valami csapda amire nem szeretne rálépni senki.

Igen. Józsi volt az, aki egy kisebb :lol: sérülés után cserélte!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Ez a hátsó hidas megoldás engem is érdekelne. Arra lennék kíváncsi, hogy akinek van, vagy már cserélte így át mennyivel változott a fék hatékonysága, stb. Szóval amellett, hogy jól néz ki, megéri-e az átalakítás költségét.

A fékhatás jobb lett, de "lassabban" reagál mint a dobfék. A kézifék az brutál, 2katt és "megmozdíthatatlan". Esztétikailag sokkal szebb, és mosás után nem morog,rág stb.

Mivel nekem mindenféleképp megkellett bontani a hátulját, így megérte. De amúgy.....

Link to comment
Megosztás:

Már megoldottam. :lol:

A burkolat alsó fele szépen lepattant, de a felső fele, az ablak alatt nem jött le, feszegetni nem akarom, mert nem akarok kárt tenni a kárpítban, azt hogyan tudom leszedni?

Az alsó felét visszatettem, mivel vezeték nincs ott a hangszóróknak, de most nyomozom, hogy meddig van meg a kocsimban. :D

Nyomozás eredménye, a B oszlopban sincs hangszóróvezeték, csak a központi záré kavarok arra egy vékony kis csőben.

Hol lehet a vége, vagy egyeltalán nincs behúzva? :lol: Nem értem, hogy minek spóroltak ennyire.... :lol: A vezetőülés küszöböt pedig nem akarom megbontani, mert ahhoz meg az ülést is ki kellene venni, ahhoz már nincs kedvem.

Tényleg a Classic II mennyivel könnyebb a G-s gyártásnál? (classicII optima 1060kg)

Link to comment
Megosztás:

Hátsó híd komplett bontott 25000, kézifékkötél 14000 cserélni kell!!!!! fékcső 10000 cserés!!!!

Ha minden megvan akkor kb 2óra az egész.

A hátsó hidat mindenféle képpen cserélni kell? A bontós azt mondta a csonkállvány (vagy kerékcsapágy) rögzítési pontjai ugyanott vannak így hidat nem kell feltétlenül cserélni. A kézifék kötélre meg azt mondta csak át kell raknia kisbovden után. Igaz ugyan hogy nekem oldalanként 25000-et mondott a fékre.

Link to comment
Megosztás:

A hátsó hidat mindenféle képpen cserélni kell? A bontós azt mondta a csonkállvány (vagy kerékcsapágy) rögzítési pontjai ugyanott vannak így hidat nem kell feltétlenül cserélni. A kézifék kötélre meg azt mondta csak át kell raknia kisbovden után. Igaz ugyan hogy nekem oldalanként 25000-et mondott a fékre.

Nem kell feltétlenül hidat cserélni.(nekem sajna muszáj volt)A fékalkatrészeket én kb 30%-os engedménnyel kaptam.A kézifékkötél egyben van és jóval hosszabb mint a dobosé.A fékcsövet elég az utolsó csatlakozástól cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell feltétlenül hidat cserélni.(nekem sajna muszáj volt)A fékalkatrészeket én kb 30%-os engedménnyel kaptam.A kézifékkötél egyben van és jóval hosszabb mint a dobosé.A fékcsövet elég az utolsó csatlakozástól cserélni.

Még egy kérdés a használt kerékcsapágynál mire kell figyelni? Mert az az egyik leghúzósabb darab anyagilag 30000 per darab még ugy.-ban is.

Link to comment
Megosztás:

Azt miért akarod cserélni?(van eladó ha érdekel :lol: ) A fékcseréhez semmi köze....

A dobfékes kerékcsapágy jó a tárcsafékeshez is? Az nagyon jó lenne mert találtam egy teljes hátsó hidat (4 csavaros 1.8 as motor) de sajna nem ABS-es. Az én autóm meg ABS-es. És adja hozzá a kézifék bovdent is.

Link to comment
Megosztás:

A dobfékes kerékcsapágy jó a tárcsafékeshez is? Az nagyon jó lenne mert találtam egy teljes hátsó hidat (4 csavaros 1.8 as motor) de sajna nem ABS-es. Az én autóm meg ABS-es. És adja hozzá a kézifék bovdent is.

A kerékagycsapággyal fogatod fel a csonkállványt :lol: Tehát maradhat a régi.

Link to comment
Megosztás:

A burkolat alsó fele szépen lepattant, de a felső fele, az ablak alatt nem jött le, feszegetni nem akarom, mert nem akarok kárt tenni a kárpítban, azt hogyan tudom leszedni?

Az alsó felét visszatettem, mivel vezeték nincs ott a hangszóróknak, de most nyomozom, hogy meddig van meg a kocsimban. :D

Nyomozás eredménye, a B oszlopban sincs hangszóróvezeték, csak a központi záré kavarok arra egy vékony kis csőben.

Hol lehet a vége, vagy egyeltalán nincs behúzva? :lol: Nem értem, hogy minek spóroltak ennyire.... :lol: A vezetőülés küszöböt pedig nem akarom megbontani, mert ahhoz meg az ülést is ki kellene venni, ahhoz már nincs kedvem.

Tényleg a Classic II mennyivel könnyebb a G-s gyártásnál? (classicII optima 1060kg)

Senki nem tud segíteni? :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Senki nem tud segíteni? :lol: :lol:

Én segíteni nem tudok sajnos. De egy dolgot láttam az f astránál le tépték hirtelen, és a patentok így ki ugrottak szépen. Azt viszont nem tudom hogy ezeknél is csak patent fogja fölül vagy csavar is esetleg. Próbáld meg óvatosan egyik oldalról, hátha akkor megindul.

Link to comment
Megosztás:

Én segíteni nem tudok sajnos. De egy dolgot láttam az f astránál le tépték hirtelen, és a patentok így ki ugrottak szépen. Azt viszont nem tudom hogy ezeknél is csak patent fogja fölül vagy csavar is esetleg. Próbáld meg óvatosan egyik oldalról, hátha akkor megindul.

Hirtelen téptem ki a patenteket, de akkor a felső fele megfogta, nem mertem feszegetni, a leírásban pedig nincs bent. :lol:

Majd talán jön valaki, aki szedet szét hátsó ajtót!

Azért köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Hirtelen téptem ki a patenteket, de akkor a felső fele megfogta, nem mertem feszegetni, a leírásban pedig nincs bent. :lol:

Majd talán jön valaki, aki szedet szét hátsó ajtót!

Azért köszönöm!!!

most fogsz a fejedhez csapni :lol: ha jól emlékszem csak annyia trükk, hogy megemeled...a kart is az eletromos ablakemelőnél szétszedted ugye? mert ha jól emlékszem ott is van csavar...:lol:

Link to comment
Megosztás:

Hirtelen téptem ki a patenteket, de akkor a felső fele megfogta, nem mertem feszegetni, a leírásban pedig nincs bent. :lol:

Majd talán jön valaki, aki szedet szét hátsó ajtót!

Azért köszönöm!!!

nos vannak benne csavarok

- nézd körül az ajtó alatt 1 vagy 2 van, ami szemmel látható.

- pattintsd ki az elektromos ablak kapcsolót, vagy azt helyettesítő műanyag izét, ott is van egy

- a pici hangszórónál is van egy,

- illetve a belső fogantyúnál is van asszem

minden mozdítható burkolatot vegyél le és meglátod a csavarokat!

ha kiszedtél minden csavart, alul megfogod és egy erős mozdulattal kipattintod.

Lifegni kezd, már csak az ablaklehúzónál tartják a kis fém karmok.

Egy laposvassal szépen a lehúzó és a kárpit KÖZÉ nyúlsz be és hátulról előre, vagy fordítva szépen felfeszegeted. Függőlegesen fől a 3-4. feszítésnél lejön. Aztán a fém karmokat nyomkodd vissza és vissza a kárpitra a lehúzót.

laposvason 3-4 cm széles 0,6-1 mm vastag min 10 cm hosszú vasat értek. A csavarhúzó azért nem tanácsos, mert nagyon vékonyka és nyomot hagy a kárpitba.

Link to comment
Megosztás:

nos vannak benne csavarok

- nézd körül az ajtó alatt 1 vagy 2 van, ami szemmel látható.

- pattintsd ki az elektromos ablak kapcsolót, vagy azt helyettesítő műanyag izét, ott is van egy

- a pici hangszórónál is van egy,

- illetve a belső fogantyúnál is van asszem

minden mozdítható burkolatot vegyél le és meglátod a csavarokat!

ha kiszedtél minden csavart, alul megfogod és egy erős mozdulattal kipattintod.

Lifegni kezd, már csak az ablaklehúzónál tartják a kis fém karmok.

Egy laposvassal szépen a lehúzó és a kárpit KÖZÉ nyúlsz be és hátulról előre, vagy fordítva szépen felfeszegeted. Függőlegesen fől a 3-4. feszítésnél lejön. Aztán a fém karmokat nyomkodd vissza és vissza a kárpitra a lehúzót.

laposvason 3-4 cm széles 0,6-1 mm vastag min 10 cm hosszú vasat értek. A csavarhúzó azért nem tanácsos, mert nagyon vékonyka és nyomot hagy a kárpitba.

Köszi, asszem ez a trükkje az egésznek! Vagyis a karmos dolog.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.