Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Szerintem szerezz bele egy cabrio ülést mert azok kényelmesebbek, meg ha állítható deréktámasza van akkor az királyság! Ebben is fűthető ha gondolod csak nagyon nehéz találni a bontókban. Nekem is egy ilyen ülés lenne az álmom.

És ezek egy az egybe bepakolhatóak a széria szék helyére? Úgy értem nem kell az "új" szék sínjét újraheggeszteni?

Link to comment
Megosztás:

És ezek egy az egybe bepakolhatóak a széria szék helyére? Úgy értem nem kell az "új" szék sínjét újraheggeszteni?

Úrahegeszteni? Az a padlóhoz van csavarozva nem? Én úgy tudom hogy simán kompatibilisek a G astra és a G astra cupé ülései. Valamikor régen beszélgettünk erről egy topicban. Itt: Link

Link to comment
Megosztás:

És ezek egy az egybe bepakolhatóak a széria szék helyére? Úgy értem nem kell az "új" szék sínjét újraheggeszteni?

Egy az egyben át lehet szerelni a coupe ülését. Nekem sikerült szereznem ilyet elég szép állapotban vannak. Mindkettő deréktámaszos emelhető. A gond az, hogy van bennük oldallégzsák amit nem adtak az üléssel de nem is baj mert az én autómban nincs is kiépítve. Amire figyelmi kell, hogy mielőtt kiszereled az ülést legalább fél egy órával szedd le az akkusarut mert különben az övfeszítő csati leszedésénél világítani fog a légzsák figyelmeztető fénye a műszerfalon. Az meg pénzbe kerül eltüntetni. A másik meg ami még megszivathat az az hogy az enyémen a menetirány szerinti bal és jobb oldali (tehát mindkét ülés külső oldali) üléslap takarőja másmilyen a coupe-n mint az átlag G-n. Konkrétan nincs benne az a bemélyedés amiből a biztonsági öv jön ki az a standard G-n més van egy leszedhető takaró, na ez a coupe-n máshogy oldották meg egysíkban van nincsen benne bemélyedés így meg nem tudod felcsavarozni a biztonsági övet. A megoldás az, hogy a régi ülés takaróját teszed fel a másiknál nincs mit tenni venni kell egy másikat mert az átlag astrákban csak a vezető oldala emelhető annak meg más a takarója. Vagy nem teszed fel vagy kivágod a coupé ölését a biztonsági övnél. A sineken nem kell semmit alakítani átcsavarod és kész a sín hátuljánál van két csavar és már kinn is van. Ami még említésre érdemes, mivel a coupe 2 ajtós ezért dönthető ami eyrész baró egy 4 vagy 5 ajtós autóban de kétféle nyitóval csinálták az egyik elég randára sikeredett olyan mint egy ökörszarv meredezne az ülésből a másik sokkal jobban néz ki olyan kis helyes visszahajló u alakú. Viszont egy rémálom cserélni mert nincs sok hely az ülés belsejében, és az omega rugót ami a helyén tartja kiszedni könnyű visszatenni meg állat nehéz. A takarót meg amin ez megy át csak úgy tudod leszedni ha széttöröd. Egyébként én most a hátsó ülést és a támlát hajtom ami ua. olyan színű mint az enyém mert a kárpitosok nagyon drágán húznák át az egész belsejét a kocsinak, habár állítólag a coupe-ban hátul csak 2 fejtámla van. Szerintem megéri mert kényelmesebb is meg sokkal jobban is néz ki.

Link to comment
Megosztás:

...habár állítólag a coupe-ban hátul csak 2 fejtámla van. Szerintem megéri mert kényelmesebb is meg sokkal jobban is néz ki.

A QP-ban valóban csak kát fejtámla van hátul, de én a helyedben nem akarnék ilyen ülést a hagyományos sokajtós G Astrába. Egyrészt mert sztem keskenyebb is mint a te mostani ülésed, úgyhogy nem lesz szép ha belerakod, másrészt meg a QP-ban nem csak fejtámlából van 2 hátul, hanem biztonsági övből is (és sztem helye sincs többnek), úgyhogy a következő műszakin át fogják írni a forgalmidat, és onnantól 4 személyes lesz az Astrád...

Link to comment
Megosztás:

A QP-ban valóban csak kát fejtámla van hátul, de én a helyedben nem akarnék ilyen ülést a hagyományos sokajtós G Astrába. Egyrészt mert sztem keskenyebb is mint a te mostani ülésed, úgyhogy nem lesz szép ha belerakod, másrészt meg a QP-ban nem csak fejtámlából van 2 hátul, hanem biztonsági övből is (és sztem helye sincs többnek), úgyhogy a következő műszakin át fogják írni a forgalmidat, és onnantól 4 személyes lesz az Astrád...

Jó jó de még midíg olcsóbb ha megveszem lekapom a kárpitot szétszedem a középső másszínű részt és azt viszem a kárpitoshoz mintha az egész autót ujra kárpitoznám. Az üléslap egy darab szivacs csak ami formára van préselve.

Link to comment
Megosztás:

természetesen, bár úgy gondolom, hogy ritka állat lesz ez a fajta ülés a bontókban. Azért próbálkozom.

Astra Kombi hátsó ülésre szinte minden bontó visszaírt hogy van nekik, igaz az gyakoribb. :lol:

Csak elmeradt a project, mert nehéz beleépíteni.

Link to comment
Megosztás:

Én két Recaro-t raktam be. Nem állítható magasságú, nem állítható a deréktámasz, de más falysúly, mint a gyári fotel. Ezek méretre készült ülések, nem "gyári" Recarok Mantából vagy más Opelből....

Igen, ehhez szét kellett vágni az eredeti ülést, és a sínt lekapni, majd áthegeszteni. Mivel a sínen van rögzítve az övfeszítő és a biztonsági öv is, semmi gond nem volt az ülés berakásával. Az oldalsó takarólemezek persze ugrottak, de mivel az ülés eleve lejjebb van egy kicsit, és más a párna kialakítása is, nem csúnya. Az ülés magasságállítása elveszett, de ez nekem nem hiányzik, mindig a legalsó állásban használtam amúgy is. Info: az övfeszítő hiánya kigyújtja a légzsák lámpát, de az összerakás után simán kialszik, nem kell szervízben nullázni.

QP üléssel az egyetlen gond, hogy a fehér holló tucatállat hozzá képest..... Én kb. fél évig keresgéltem, aztán inkább befaragtuk ezt az ülést.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

tudna valaki segiteni, hogy mi lehet ez a kutyu az automban? a 2 ulesfutes beallitoja kozott van valami ketpoulusu csatlakozo, amibe bele lehet nyomni a kepen lathato kis "kulcsot". Ha beinditom az autot a csatlakozo alatt levo piros LED villog miota az aksi lemerult es bebikaztam az autot. Megprobaltam belehelyezni a "kulcsszeruseget", de nem tortent semmi latszolag...

Koszi,

Patak

opel_miez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hát ez érdekes, nem hiszem, hogy gyári cucc lenne. Olyan, mint egy kulcsos immobilizer, de gondolom az autó indítható így vagy úgy. Talán, mivel a bikázás óta villog a piros LED, és azóta nem megy a rádió sem, valamilyen rádióvédelem lenne? De ez csak halovány tipp. Meg kellene nézni, hogyan, hová van kábelezve......

Az ülésfűtés sem gyári neked? Nekem a gyári konzolon sokkal távolabb van egymástól a két kapcsoló..... <_<

Link to comment
Megosztás:

Masik kerdesem is lenne: mitol lehet az, hogy miota az elobb emlitett lemerites es bebikazas megtortent, meg sem nyekken a radiom (nem gyari), nem lehet bekapcsolni?

Koszi

Ha ez sohasem villogott eddig, akkor valszeg valami nagyon-nagyon el van kötve. Ezek szerint csak akkor lett aktiválva amikor nem volt akksid. Próbáld ki, hogy akkor tedd oda a "kulcsot", amikor beindítod (pontosabban, amikor villog), ha abbamarad a villogás, próbáld meg bekapcsolni a rádiót.

Ez azért vicces nem, immót kötni a rádióra :-D

Link to comment
Megosztás:

Hát ez érdekes, nem hiszem, hogy gyári cucc lenne. Olyan, mint egy kulcsos immobilizer, de gondolom az autó indítható így vagy úgy. Talán, mivel a bikázás óta villog a piros LED, és azóta nem megy a rádió sem, valamilyen rádióvédelem lenne? De ez csak halovány tipp. Meg kellene nézni, hogyan, hová van kábelezve......

Az ülésfűtés sem gyári neked? Nekem a gyári konzolon sokkal távolabb van egymástól a két kapcsoló..... <_<

Tudtommal gyari cuccok ezek, az elozo tulaj nem hinnem h barmit nyult volna az autohoz.

Link to comment
Megosztás:

Ha ez sohasem villogott eddig, akkor valszeg valami nagyon-nagyon el van kötve. Ezek szerint csak akkor lett aktiválva amikor nem volt akksid. Próbáld ki, hogy akkor tedd oda a "kulcsot", amikor beindítod (pontosabban, amikor villog), ha abbamarad a villogás, próbáld meg bekapcsolni a rádiót.

Ez azért vicces nem, immót kötni a rádióra :-D

okes, probalgatom, mindenesetre minden egyeb mukodik, tehat ha valami fele vedelem, akkor csak a radiora van hatassal.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

tudna valaki segiteni, hogy mi lehet ez a kutyu az automban? a 2 ulesfutes beallitoja kozott van valami ketpoulusu csatlakozo, amibe bele lehet nyomni a kepen lathato kis "kulcsot". Ha beinditom az autot a csatlakozo alatt levo piros LED villog miota az aksi lemerult es bebikaztam az autot. Megprobaltam belehelyezni a "kulcsszeruseget", de nem tortent semmi latszolag...

Koszi,

Patak

opel_miez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez egy utolagosan beszerelt riasztó vészkikapcsolója, vagy egy utólagos immobilizer.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.