Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok, még nagyon uj vagyok itt... csak azt szeretném kérdezni. hogy kiégett egy pár darab izzo a műszerfalbol... hogy tudom kicserélni? és mondjuk hamár valahogy szétszedtem akkor hogy tudom másszínüre cserélni??? (h mondjuk ne csunya sárga legyen hanem mondjuk kék vagy fehér)

előre is köszi srácok :D

csááó :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, még nagyon uj vagyok itt... csak azt szeretném kérdezni. hogy kiégett egy pár darab izzo a műszerfalbol... hogy tudom kicserélni? és mondjuk hamár valahogy szétszedtem akkor hogy tudom másszínüre cserélni??? (h mondjuk ne csunya sárga legyen hanem mondjuk kék vagy fehér)

előre is köszi srácok :D

csááó :)

Kumabushi remekbeszabott leírása erről!

Link to comment
Megosztás:

Kuma leírása jó, csak nincs benne (még) az óraegység vil. csere.

Kivenni könnyű (így a 40-50. kivétel után :) ), meg kell érezni a technikát és akkor már megy. Ja, csak a műszeregységet kell kivenni.

Égőt vagy ledet is lehet bele tenni (3 db az órák közé, 1 db a számláló mögé, 2 db a refi-ködös visszajelzőhöz)

B8,5D foglalatú kell mindenhova.

A sárgaságot kicsit nehezebb orvosolni, mert van az égők előtt egy sárga fénytörő lap, az sárgít. Ha csinálsz egyet átlátszóból, akkor bármilyen színt tudsz csinálni. A sárga lap mögötti fehér led zöldes lesz.

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell.

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell.

Neked azért nem volt sárga műanyag lap, mert a műszeregységed ritka osztású, tehát 10 km-enként vannak jelölve, nem pedig 5 km-enként.

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell.

Töltsd fel valahová (pl.: kepfeltoltes.hu) onnan a linket ide bemásolod és kész.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

Mert ha az autó nem is, de ez a rész tuti 2002 előtti, még nem a sűrű osztású műszerekkel.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

Ugye nem csak az izzó?

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell.

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

Mert ha az autó nem is, de ez a rész tuti 2002 előtti, még nem a sűrű osztású műszerekkel.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

Ugye nem csak az izzó?

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell

Akkor ezek szerint minden régebbi darabnak, aminek a km/h órára 10 kmenként van számlázva annak nincs a km órájában nincs sárgító fényvezető? Mert majd nemsokára tervezem a műszerfalnál a ledesítést és hogy készüljek! A kocsink 2000es évjáratú és 10 km/h ként van számlázva!

Amúgy a világításkapcsolót már szétszedtem és ott is van az izzónál ilyen fényvezető plexi az ott fehér, akkor lehetséges az hogy a többi helyen ( műszerfal,középkonzol) is fehér a plexi vagy egyáltalán nincs?

Kék kijelző középen a középkonzolnál mennyire látszik napközben? vagy inkább fehér színű a jobb oda?

Köszönöm válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

nekem nem volt semmilyen sárgító vacak se a km órában sem középen

simán kicseréltem az égőket ledekre ugyan olyan foglalatosat lehet kapni

fehérnek adták.

Mert ha az autó nem is, de ez a rész tuti 2002 előtti, még nem a sűrű osztású műszerekkel.

de 6000k fényű világos kékes

de mivel a lámpámban xenon van jól néz ki este.

Ugye nem csak az izzó?

próbáltam kék ledet a fűtőpanelbe,de a piros fény alig észrevehető, szerintem felejtős

de a szivargyújtó karikája tuti kéken.

tennék fel képet, de analfabéta vagyok hozzá

valaki elmondaná hogy hogyan kell

Akkor ezek szerint minden régebbi darabnak, aminek a km/h órára 10 kmenként van számlázva annak nincs a km órájában nincs sárgító fényvezető? Mert majd nemsokára tervezem a műszerfalnál a ledesítést és hogy készüljek! A kocsink 2000es évjáratú és 10 km/h ként van számlázva!

Amúgy a világításkapcsolót már szétszedtem és ott is van az izzónál ilyen fényvezető plexi az ott fehér, akkor lehetséges az hogy a többi helyen ( műszerfal,középkonzol) is fehér a plexi vagy egyáltalán nincs?

Kék kijelző középen a középkonzolnál mennyire látszik napközben? vagy inkább fehér színű a jobb oda?

Köszönöm válaszokat előre is!

Biztosan van fényvezető benne és nem sárga.

Legközelebb légyszi inkább használd a "Válasz" feliratú gombot és a quote felirat alá pötyögd be mondandódat! Plííííz! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj?

A vezető oldali ajtón nem húz be a központi zár..csak kulccsal..távirányítóval nem vagyis a minden behúz csak az nem ezért újra kinyit..de csinált olyat is hogy behúzott aztán kinyitott.. :)

Fogalmam sincs mi lehet a gond..lehet hogy csak szétcsúszott valami? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj?

A vezető oldali ajtón nem húz be a központi zár..csak kulccsal..távirányítóval nem vagyis a minden behúz csak az nem ezért újra kinyit..de csinált olyat is hogy behúzott aztán kinyitott.. :)

Fogalmam sincs mi lehet a gond..lehet hogy csak szétcsúszott valami? :D

Szia!

nekem kb 2 honaposan jott elo a leirasod alapjan ugyanez a gond. irany markaszerviz, garban csereltek "kozponti modult", a bal elso ajtoban. kicsit meglepodtem amikor a zsir uj, 2 honapos automnak furoval estek neki <_<

KeeF

Link to comment
Megosztás:

Szia!

nekem kb 2 honaposan jott elo a leirasod alapjan ugyanez a gond. irany markaszerviz, garban csereltek "kozponti modult", a bal elso ajtoban. kicsit meglepodtem amikor a zsir uj, 2 honapos automnak furoval estek neki :)

KeeF

Ez valami képzavar. A központi modul a jobb első ajtóküszöbnél van. Az ajtóban meg csak maga a zár. Szerintem lehet bármelyik hibás, de én az utóbbira tippelnék első körben.

Link to comment
Megosztás:

Tavaly már én is gondolkodtam róla,hogy veszek egyet,de végül mégsem vettem.

Pedig biztos jó lenne a hideg reggeleken.

Én tavaly ősszel kaptam szalonbol Opelost.Kabáton keresztűl kb. 5 perc után lehet érezni és kb. 10 perc után ki is kapcsolom.

Link to comment
Megosztás:

Én tavaly ősszel kaptam szalonbol Opelost.Kabáton keresztűl kb. 5 perc után lehet érezni és kb. 10 perc után ki is kapcsolom.

Hali!

Nekem is van, tavaly vettem kemény 1200 Ft volt. 5 perc után süti is a hátam de egy hátránya van, hogy nem tartós.

Viszont ha okosan csinálod minden szezonra lehet új. Visszaviszed és kicserélik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy 2005-ös Astra G 1.4 (szíjas ecotec) típusnál a tempomat utólagos beszerelése megoldható? Láttam gyári tempomatos kart csak nem tudom mi kellene még hozzá és mennyire kell ehhez szétcincálni a kocsi belsejét, kábeleket vagdosni stb... Motorkód: Z14XE...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

nekem kb 2 honaposan jott elo a leirasod alapjan ugyanez a gond. irany markaszerviz, garban csereltek "kozponti modult", a bal elso ajtoban. kicsit meglepodtem amikor a zsir uj, 2 honapos automnak furoval estek neki :)

KeeF

A zárat most cseréltem ki..teljesen beállt..kaptam egy bontottat..de most meg azt csinálja ha kulccsal zárom be nem birom kinyitni csak ugy hogy távirányítóval kinyitom bezárom reteszelem aztán nyitom..távirányitóval meg bezárom nem nyit csak ha reteszelem is..totál megkergült valami benne..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.