Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

A mutató önmagában szerintem nem sokat jelent, de az ABS megjelenése így téli hidegben azt jelzi szerintem, hogy az akksi a vége felé jár, amikor nálam először megjelent, utána még kb 1 évet bírt az akksi, utána kuka lett. A csere után már a rádió sem hallgatott el indítózásnál, de mostanában ez visszatért az 1 éves akkunál.

Pontosan ugyanezt csinálta/csinálja az enyém is.

Link to comment
Megosztás:

Valaki akinek gyári ködlámpája van megnézne nekem valamit?

Most építettem be ködlámpákat (TYC)

A ködlámpa hátulján van keresztbe 1-1 furat. Ezek azért vannak, hogy szellőzzön a lámpa és ne párásodjon be!

Ezekre a furatokra megy rá egy-egy gumicső vagy pipa. Ennek kellene nekem a mérete (hossza formája) vagy esetleg fénykép róla.

Nekem pillanatnyilag le van dugózva(így küldték a csomagban), de valahol már olvastam, hogy ide egy-egy gumicső kell.

A fényszóró is így van megoldva!

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Igen az, S-es késes biztik vannak benne, a Tietekbe L-es.

Állj!

Akkor mi szabályozza:

1: index, elakadásjelző

2: e.ablaktörlő, mosó

3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz)

4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása)

5: h.ablak törlés, mosó

6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás)

Rakj fel képet, a Classic tábláról.

Link to comment
Megosztás:

Állj!

Akkor mi szabályozza:

1: index, elakadásjelző

2: e.ablaktörlő, mosó

3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz)

4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása)

5: h.ablak törlés, mosó

6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás)

Rakj fel képet, a Classic tábláról.

13062009141o.jpg

Link to comment
Megosztás:

Állj!

Akkor mi szabályozza:

1: index, elakadásjelző

2: e.ablaktörlő, mosó

3: háttér világítás (amit a világítás kapcsolón állítasz)

4: h.ablakfűtés (időzítése, kikapcsolása)

5: h.ablak törlés, mosó

6: sípolás, (kulcs a zárban, világítás)

Rakj fel képet, a Classic tábláról.

Multitimer természetesen ugyanúgy van, az nem változott, sőt a biztitábla sem.

Link to comment
Megosztás:

pesten sok a villamos :lol: :D

másrészt nekem is lambadáznak a mutatók... nincs azzal ,gond ez ilyen :devlish:

Amíg a gyári akksim volt benne, nekem is táncoltak a mutatók indítózás alatt, valamint gyakran az ABS lámpa is világított. Tavaly akksicsere volt, azóta mindkét jelenség megszűnt...

Link to comment
Megosztás:

Amíg a gyári akksim volt benne, nekem is táncoltak a mutatók indítózás alatt, valamint gyakran az ABS lámpa is világított. Tavaly akksicsere volt, azóta mindkét jelenség megszűnt...

Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak?

Link to comment
Megosztás:

Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak?

Én 5,5 éves korában cseréltem ki. Nagyon megzuhant indítózás alatt a feszültség, azért voltak nálam is az általatok vázolt jelenségek. Azóta egyszer sem mozdultak meg a mutatók, mióta új akksi van bent. A családban volt egy másik g astra is, ugyanezek voltak a jelenségek, ott is volt akksicsere, bár ott 7 évesen, de szintén megszűntek ezek a gondok.

Link to comment
Megosztás:

Nekem már 4 éves, és még jó. Akkor lehet kicsi az indtóárama a gyárinak?

Ha berakod 4.-be az autót, a féket benyomod és ráindítózol (ugye a fék miatt nem fogja eltekerni a motort),akkor ha a voltmérő 8volt körül mutat ,akkor kuka az akksid!

Ha olyan 10-11voltot akkor jó!

Ez egy sufni terheléspróba,de hasznos!

Link to comment
Megosztás:

Ha berakod 4.-be az autót, a féket benyomod és ráindítózol (ugye a fék miatt nem fogja eltekerni a motort),akkor ha a voltmérő 8volt körül mutat ,akkor kuka az akksid!

Ha olyan 10-11voltot akkor jó!

Ez egy sufni terheléspróba,de hasznos!

Az önindító épségének megőrzése érdekében én ilyen merényletet nem követnék el! Régebbi autóknál azt szokták csinálni, hogy lehúzzák a gyújtókábelt, hogy ne induljon be és úgy mérik indítózás közben, de ennél már ez sem ajánlatos a katalizátor miatt. Leginkább egy terhelővilla lenne a megoldás.

Az az érdekes, hogy én a nyáron dobtam ki a régi aksit, az már olyan döglött volt, hogy egy fél nap állás után 11V-ra esett le az üresjárati feszültsége, de ilyeneket én még akkor sem tapasztaltam. Sőt az a poén, hogy az enyémben annyira könnyen indul a motor, hogy tulajdonképpen teljesen véletlenül vettem észre hogy kuka az aksi, miután teljesen más okból kifolyólag egyszer feszültséget mértem a szivargyújtóban, és 11V-ot mutatott a műszer. Utána néztem rá az aksira. Szóval én még mindig nem jelenteném ki 100%-ra, hogy itt az aksi a gond.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém 3,5 éves és van benne 24500km de már majdnem 1 éve kigyullad az ABS visszajelző indítás után,viszont ha hosszú távot megyek akkor egy darabig nem jelez. Az az igazság, hogy szinte csak helyben autózok lehet,hogy nem tud visszatölteni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma raktam osram silverstar +50% égőket ... hát valami döbbenetes a sima izzóhoz :lol:

Szia, MC. Ez engem is érdekelne... A gyári fény a xenon után valami gyertyafény-kezdemény hatású... Kb mennyi a 2 izzó, hol vetted? Meg majd írd meg később, meddig tartanak...

Link to comment
Megosztás:

Szia, MC. Ez engem is érdekelne... A gyári fény a xenon után valami gyertyafény-kezdemény hatású... Kb mennyi a 2 izzó, hol vetted? Meg majd írd meg később, meddig tartanak...

Edelényben vettem... tegnap berágtam :lol: és kerül amibe kerül alapon 4500/pár ,tuti hogy van olcsóbban de most nem érdekelt :D

tuti hogy kevesebbet bír...

na meg van bennem egy para... nagyobb fény nagyobb hő... vagy nem??

szóval károsodik-e a lámpatest??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.