Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Az opelmotorok kritikusan szoktak rozsdásodni azon a részen :D Minden nap egy kupa víz+csiszolókorong azért segít nem? :P

A forgalmiba az van írva... a motoron meg már elrozsdásodott a szám.... én nem értem te miről beszélsz. :D :sneaky: :evilgrin:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve (edited)

Uff!

Keresek olyan embert/bontót stb, aki/ahol bontottak jobbkormányos vectrát (cavalier). Aki tud ilyet ne tartsa magában.

Jha igen, csak A1-es játszik.

Módosítva : wookie
Elküldve

Min töröd a fejed? :D

Uff!

Keresek olyan embert/bontót stb, aki/ahol bontottak jobbkormányos vectrát (cavalier). Aki tud ilyet ne tartsa magában.

Elküldve

Már régóta szeretnék állítható magasságú jobb egyet, de ami most fontosabb, valszeg kelleni fog a másik irányba asszimetrikus fényszóróüveg...

  • 2 weeks later...
Elküldve

Segítenétek?

Eltűntek a gépemről a Vectra kapcsolási rajzai.

Valaki tudna nekem küldeni kapcsolási rajzokat?

Vectra B kapcsolási rajzra is szükségem lenne,esetleg ha van valakinek!

Előre is köszönöm.

Elküldve

Segítenétek?

Eltűntek a gépemről a Vectra kapcsolási rajzai.

Valaki tudna nekem küldeni kapcsolási rajzokat?

Vectra B kapcsolási rajzra is szükségem lenne,esetleg ha van valakinek!

Előre is köszönöm.

Megtaláltam! :D

  • 3 weeks later...
Elküldve

Mostmár lassacskán két hónapja megvan egy idegesítő kattogás/dübbenés ha nagyon nagy gázzal gyorsítok, illetve bizonyos esetekben fékezésnél is. Futómű nem lóg, tehát maradtak a bakok. A jobb elsőt nem rég cseréltem ki mert szét volt szakadva, de a másik kettő nem tűnt rossznak.

Hát ma rászántam magam, és kicseréltem a váltóét. Hadd ne mondjam, hogy ugyan szétszakadva nem volt, de brutálisan szar állapotban van, és iszonyat fel van puhulva. Kapott egy másikat, amit a donor astrából mentettem ki, ezzel sokkal jobb, és a dübbenés is megszűnt/lecsökkent. De valami még mintha lenne.

Valamint beapplikáltam a Hening kartácstól beszerzett (még1x köszi) hátsó dobbetéteket:

IMG_20141114_135925.jpg

IMG_20141114_135955.jpg

Sorry a minőségért de csak telefon volt nálam. Tényleg nem egy túl pontos darab, de láttunk már sokkal rosszabbat is. Én letettem a hőlégfúvóról, rögtön drasztikus módszert alkalmaztam, megfúrtam az ívet 7 helyen, és lemezcsavarokkal befogattam.
Így egészen jól követi az ívet, és nem nagyon áll el. Ellenben a későbbiekben szidni fogom magam, mert vagy kirohad a lyuk idővel, és a csavar elenged, vagy épp ellenkezőleg, a csavar berohad, és majd nem lehet kitekerni az istennek sem. Szóval még nem kizárt hogy kiváltom majd szerelhető műanyag szegecsekkel.

Róóóbi mikor meglátta, azt mondta, van hozzá javítószettje, fekete tejfölös kupa. :D

Ám azért az anyaga annyira mégsem tejfölös pitli szerű, mert a jobboldali kicsit alá lógott a küszöbnek, gondoltam síkba hozom. A sniccer félúton beletört, az oldalcsípővel meg sikerült hosszában kettérepeszteni egy szakaszon. Szóval megforrasztottam, aztán majd otthon a multigéppel levágom...

Mikor ezeket raktam be, akkor konstatáltam hogy kb nincs is hátsó fékem, ugyanis az akció előtt kimostam a sárvédőket, ne a sárra építsem rá a betéteket, és a rámosott dzsuvát a fékbetét egyáltalán nem húzta le a tárcsáról....

Szóval hamarosan jön egy fékszétszedés, és meg kell nézzem, hogy maga a főfékhenger halott, és nem nyom hátra eleget, vagy a szabályzó patronok vannak beállva, illetve keveset engednek hátra. Jó móka lesz. :)

Elküldve

Az hagyján, de nekem az alig egy éves hátsó Febi bak fém része már kiszakdt a gumiágyból... Szerencsére nem nagyon mozog de azért cserélem majd Lemförderre.

Ennek a dobbetétnek nem újkorban lenne jelentősége?

Ekkora első fékhez minek hátsó? Telhetetlen... :P

Elküldve

Milyen 280? Olyan az Astrákon van, Vectrán (hacsak nem V6 vagy turbo) 256 a sztenderd... ;)

Kösz az infót. Olvasd végig, hogy mire reagáltam és megvilágosodsz. ;)

Elküldve

Mostmár lassacskán két hónapja megvan egy idegesítő kattogás/dübbenés ha nagyon nagy gázzal gyorsítok, illetve bizonyos esetekben fékezésnél is. Futómű nem lóg, tehát maradtak a bakok. A jobb elsőt nem rég cseréltem ki mert szét volt szakadva, de a másik kettő nem tűnt rossznak.

Hát ma rászántam magam, és kicseréltem a váltóét. Hadd ne mondjam, hogy ugyan szétszakadva nem volt, de brutálisan szar állapotban van, és iszonyat fel van puhulva. Kapott egy másikat, amit a donor astrából mentettem ki, ezzel sokkal jobb, és a dübbenés is megszűnt/lecsökkent. De valami még mintha lenne.

Valamint beapplikáltam a Hening kartácstól beszerzett (még1x köszi) hátsó dobbetéteket:

Sorry a minőségért de csak telefon volt nálam. Tényleg nem egy túl pontos darab, de láttunk már sokkal rosszabbat is. Én letettem a hőlégfúvóról, rögtön drasztikus módszert alkalmaztam, megfúrtam az ívet 7 helyen, és lemezcsavarokkal befogattam.

Így egészen jól követi az ívet, és nem nagyon áll el. Ellenben a későbbiekben szidni fogom magam, mert vagy kirohad a lyuk idővel, és a csavar elenged, vagy épp ellenkezőleg, a csavar berohad, és majd nem lehet kitekerni az istennek sem. Szóval még nem kizárt hogy kiváltom majd szerelhető műanyag szegecsekkel.

Róóóbi mikor meglátta, azt mondta, van hozzá javítószettje, fekete tejfölös kupa. :D

Ám azért az anyaga annyira mégsem tejfölös pitli szerű, mert a jobboldali kicsit alá lógott a küszöbnek, gondoltam síkba hozom. A sniccer félúton beletört, az oldalcsípővel meg sikerült hosszában kettérepeszteni egy szakaszon. Szóval megforrasztottam, aztán majd otthon a multigéppel levágom...

Mikor ezeket raktam be, akkor konstatáltam hogy kb nincs is hátsó fékem, ugyanis az akció előtt kimostam a sárvédőket, ne a sárra építsem rá a betéteket, és a rámosott dzsuvát a fékbetét egyáltalán nem húzta le a tárcsáról....

Szóval hamarosan jön egy fékszétszedés, és meg kell nézzem, hogy maga a főfékhenger halott, és nem nyom hátra eleget, vagy a szabályzó patronok vannak beállva, illetve keveset engednek hátra. Jó móka lesz. :)

Nincs mit. Én nem akartam ennyire összefurkálni az új íveket, ezért adtam oda. :closedeyes:

Elküldve

Kösz az infót. Olvasd végig, hogy mire reagáltam és megvilágosodsz. ;)

Ha kiderülne a hozzászólásodból hogy mire (vagy egyáltalán kinek?) reagáltál, akkor szívesen megvilágosodnék, de mivel az előző oldal egyetlen hozzászólásában sem szerepel a 280-as szám, ellenben fékről van szó, így bátorkodtam arra következtetni...

Elküldve

Ha kiderülne a hozzászólásodból hogy mire (vagy egyáltalán kinek?) reagáltál, akkor szívesen megvilágosodnék, de mivel az előző oldal egyetlen hozzászólásában sem szerepel a 280-as szám, ellenben fékről van szó, így bátorkodtam arra következtetni...

Segitek. Idezett hozzaszolas wookiera utal, akirol tudjuk mekkora fekett tett fel.
  • 2 weeks later...
Elküldve

Nem tud valaki Veszprém megyében olyan helyet, ahol csinálnak kuplung erősítést (szerkezet, tárcsa)?

Megtaláltad szólj nekem is ,mert jővőre cserélnem kell,a kinyomócsapágyam már nagyon hangos a kuplung még viszont jó,de egybe cserés lesz!

Elküldve

Megtaláltad szólj nekem is ,mert jővőre cserélnem kell,a kinyomócsapágyam már nagyon hangos a kuplung még viszont jó,de egybe cserés lesz!

Egy pestit találtam, megérdeklődtem, ott a menet az, hogy felküldöd postán a régit és ők 1 héten belül megcsinálják. Szerkezet+tárcsa 15k+15k. Némileg sokallom, bár, ha jobban bele gondolok, nemrég cseréltem új sachs szettre az 24K volt és semmire való.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.