Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Na, mostmár van a téli szettnek is rendör felni. smiley_smile.gif Teljesen véletlen találtam a neten (nem is kerestem csak felugrott a hirdetés) 50 euro volt 5 darab, gumistol. Persze a gumik már nem a legjobbak, de még éppen használhatóak, bér nem volt szempont a vásárlásnál. Az csak extra hogy még fel tudtam öket tenni.

http://kepfeltoltes.hu/121025/K_p024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(telefonos kép, mert más most nincs)

Nem olyan szalon állapotúak mint amiket a múltkor vettem:

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/p206x206/483328_151124198358147_79610070_n.jpg

de nem ütnek, nincsenek leélve. Minimális rozsda pettyekben. Szerintem jól mutat. smiley_smile.gif ès nem került annyiba mint két szett alufelni.

Nem mellesleg jóval könnyebbek is mint egy szett alu.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segítséget kérnék! c20ne motor hengerfejében megszakadt a gyertyamenet, tettünk bele perselyt jelenleg jó, de azért vettem hozzá komplett hengerfejet vezérműtengely-el . Most ott tartok,hogy kitakarítom a hengerfejet becsiszolom a szelepeket szelepszárszimeringet cserélek stb. a kérdésem a hidrotőkére irányulna, kézzel nem tudom összenyomni a tőkéket, satuban összenyomhatom a tőkét? hogy a kis lukon kipréseljem az olajat? vagy is hogyan szokták tisztítani? bontott tőkéket beletenni? meg kell járatni? Köszönöm előre is a választ!

Link to comment
Megosztás:

Ha kézzel össze tudnád nyomni akkor az már rég halott tőke lenne... satuban vagy hidraulikus préssel nyugodtan kipréselheted belőlük az olajat, aztán tisztítsd ki, járasd meg, de összerakáskor kellően "híg" olajat használj mert amíg nem telnek meg újra a tőkék addig istentelenül fog kopogni.

Link to comment
Megosztás:

Ha kézzel össze tudnád nyomni akkor az már rég halott tőke lenne... satuban vagy hidraulikus préssel nyugodtan kipréselheted belőlük az olajat, aztán tisztítsd ki, járasd meg, de összerakáskor kellően "híg" olajat használj mert amíg nem telnek meg újra a tőkék addig istentelenül fog kopogni.

Értem! Ha satuban kipréseltem belőle az olajat, utána kézzel már összelehet nyomni ugye? összerakásnál híg olajat? hogy? fecskenővel spricceljem a híg olajat a hidrotőke pici luk nyíllásába? és úgy tegyem bele a tőkéket a hengerfejbe? ne haragudjatok a kérdésekért, de még hídrotőkés autót nem csináltam, nincs benne rutinom. Köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Igen.

Benzinben most ki, de jó alaposan amíg már csak tiszta benzin jön belőle nem valami olajsaras iszap, aztán töltsd fel ahogy írtad (a "híg" olajat úgy értem hogy minőségi motorolajjal, ne valami 15W 40-essel), de beindításkor az elején így is csattogni fog picit, de ennek 1 percen belül el kell múlnia.

Link to comment
Megosztás:

A vectrák milyen gyári alufelnikel jöttek ki?

Esetleg méreteket képek tudnátok írni.

Én inkább disztárcsákat találtam,meg persze felniket is,csak nem tudom melyik volt a vectrákon!

Talán prospektus jó lenne!

Szeretném a mostani TOORA felniket lecserélni gyári opel alufelnikre.

Mindenképpen gyárit szeretnék, mert ezek lettek az autóhoz tervezve. Gondolom nem véletlen!! :icon1:

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Igen.

Benzinben most ki, de jó alaposan amíg már csak tiszta benzin jön belőle nem valami olajsaras iszap, aztán töltsd fel ahogy írtad (a "híg" olajat úgy értem hogy minőségi motorolajjal, ne valami 15W 40-essel), de beindításkor az elején így is csattogni fog picit, de ennek 1 percen belül el kell múlnia.

Nem azért de a 15w0-el is beindítás után 30 mp-en belül meg kell teljenek a tökék.

Link to comment
Megosztás:

A vectrák milyen gyári alufelnikel jöttek ki?

Esetleg méreteket képek tudnátok írni.

Én inkább disztárcsákat találtam,meg persze felniket is,csak nem tudom melyik volt a vectrákon!

Talán prospektus jó lenne!

Szeretném a mostani TOORA felniket lecserélni gyári opel alufelnikre.

Mindenképpen gyárit szeretnék, mert ezek lettek az autóhoz tervezve. Gondolom nem véletlen!! :icon1:

Köszönöm.

Itt találsz egy rakás prospektust, valamelyikben csak van kép felnikről:

http://www.vectra16v.com/prospekte/vectra_a.html

Link to comment
Megosztás:

Átnézve a prospektusokat 6j 15" (gondolom ezek ET49-ek) alufelnikkel 195/60 gumikon jöttek ki a 94-95-ös modellek.

Az én felnim 7,25j 15" ET35 195/55 gumikkal!

Ez mennyire durva a 1,7TD-re?

A kormányzás nem annyira könnyed mint a téli szetten (5,5j 14" ET49 175/65) de azért nem rossz.

Érdemes cserélnem? Nagyon terheli a futóművet?

Nagyon örlődöm, nem tudom mit tegyek,mert nagyon szépek a mostani alufelnik!

Link to comment
Megosztás:

Na, mostmár van a téli szettnek is rendör felni. smiley_smile.gif Teljesen véletlen találtam a neten (nem is kerestem csak felugrott a hirdetés) 50 euro volt 5 darab, gumistol. Persze a gumik már nem a legjobbak, de még éppen használhatóak, bér nem volt szempont a vásárlásnál. Az csak extra hogy még fel tudtam öket tenni.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

(telefonos kép, mert más most nincs)

Nem olyan szalon állapotúak mint amiket a múltkor vettem:

http://sphotos-a.ak...._79610070_n.jpg

de nem ütnek, nincsenek leélve. Minimális rozsda pettyekben. Szerintem jól mutat. smiley_smile.gif ès nem került annyiba mint két szett alufelni.

Nem mellesleg jóval könnyebbek is mint egy szett alu.

Milyen méretű gumi van neked rajta??

Link to comment
Megosztás:

Picit off de 2 év történése. azért pici Opel van benne :)

http://nepitelet.hu/.../a_kek_villam./

Üdvözlet az Uraknak.

Nem tudom jó helyre írok. ha nem akkor elnézést kérek.

Kérdésem lenne. A-s Vectra első ülésnél a 2 sín között mekkora a távolság?

Ha valaki tudja a választ az ne habozzon ossza meg velem e titkot :)

Előre is köszönöm.

Üdv Sergei

Link to comment
Megosztás:

Átnézve a prospektusokat 6j 15" (gondolom ezek ET49-ek) alufelnikkel 195/60 gumikon jöttek ki a 94-95-ös modellek.

Az én felnim 7,25j 15" ET35 195/55 gumikkal!

Ez mennyire durva a 1,7TD-re?

A kormányzás nem annyira könnyed mint a téli szetten (5,5j 14" ET49 175/65) de azért nem rossz.

Érdemes cserélnem? Nagyon terheli a futóművet?

Nagyon örlődöm, nem tudom mit tegyek,mert nagyon szépek a mostani alufelnik!

Tökéletes, ha tetszik tényleg maradjon, ezek nem terhelik meg annyira a kerékagyat, csapágyat mint pl egy 17"-os. Nekem 7j 15" ET37 van fent több éve már 195/50R15 gumikkal, bár a /50 helyett jobb lenne /55, de semmi gond nincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Multhéten írtam,hogy hengerfejet cserélek az autón, hidrotőkénél kértem segitséget.... Mainap átcseráltem a hengerfejet és sikerült, utólag is köszönöm a segitséget.

Tehát a hengerfej most már jó, gyertyát beletudom tenni nincs megszakadva a menet mint az előzőn volt, viszont a betegség nem mult el, hiába cseréltem hengerfejet vezérműtengejt, szelepcsiszolást szelepszárszímeringet összes injektort.

A tünet a következő, hidegen gáznélkül indul (úgy ahogy kell) alapjáraton bedadog a motor, olyan mint mikor 1-henger kihagy, cseréltem gyertyákat, kábeleket(bontott) másik elosztófedél(bontott) rotor(bontott), gyújtótrafót(bontott)meleg motornál, leállítás után 1-percen belül indul, viszont ha nem indítom rögtön, pl bemegyek a boltba és 15-20-perc mulva indítom 3-4-mp-ig kell inítóznom és akkor is csak gázzal indul,ha beindult leveszem a lábam a gázról esetek80%-ben le áll, tartanom kell egy kicsit fórdulaton és utána be áll. Cseréltem alapjárati motort,van 3db alapjárati motorom, ki tíszítottam de nem javult. Szerintetek mi lehet a baja? Én főtengely-jeladóra gyanakszom, vagy motorvezérlő?? ha tudtok légyszi segítsetek. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Multhéten írtam,hogy hengerfejet cserélek az autón, hidrotőkénél kértem segitséget.... Mainap átcseráltem a hengerfejet és sikerült, utólag is köszönöm a segitséget.

Tehát a hengerfej most már jó, gyertyát beletudom tenni nincs megszakadva a menet mint az előzőn volt, viszont a betegség nem mult el, hiába cseréltem hengerfejet vezérműtengejt, szelepcsiszolást szelepszárszímeringet összes injektort.

A tünet a következő, hidegen gáznélkül indul (úgy ahogy kell) alapjáraton bedadog a motor, olyan mint mikor 1-henger kihagy, cseréltem gyertyákat, kábeleket(bontott) másik elosztófedél(bontott) rotor(bontott), gyújtótrafót(bontott)meleg motornál, leállítás után 1-percen belül indul, viszont ha nem indítom rögtön, pl bemegyek a boltba és 15-20-perc mulva indítom 3-4-mp-ig kell inítóznom és akkor is csak gázzal indul,ha beindult leveszem a lábam a gázról esetek80%-ben le áll, tartanom kell egy kicsit fórdulaton és utána be áll. Cseréltem alapjárati motort,van 3db alapjárati motorom, ki tíszítottam de nem javult. Szerintetek mi lehet a baja? Én főtengely-jeladóra gyanakszom, vagy motorvezérlő?? ha tudtok légyszi segítsetek. Köszi!

Nem lehet valami üzemanyag probléma, lelevegősödik vagy valami hasonló?
Link to comment
Megosztás:

Nem lehet valami üzemanyag probléma, lelevegősödik vagy valami hasonló?

Szia! Elképzelhető, mert néha benzinszag csap meg, már ki is cseréltem két gyanús gumicsővet, de javulás nem történt. Ma tettem bele 4db ngk 3pólusú gyertyákat, és az egyik gyújtókábelt kicseréltem mert ha hozzá értem megütött. Annyival javult , hogy gáznélkül már beindul de sokat kell forgatnia az önindítónak, és ha beindul rángatózik a motor olyan mint ha nem indulna be mind a 4-henger, 2-3 mp mulva elmullik a rángatás, de utána se mondhatnám hogy szépen eggyenletesen jár.Van mikor pöcre indul, van mikor sokat kell idítózni. Lehet kikéne cserélni az összes űzemanyagcsövet?

Link to comment
Megosztás:

Tuning katalizátor:

http://kepfeltoltes.hu/121107/K_p031_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :D

Nekiálltam ma megkeresni hogy miért zabál az autó, gondoltam megint a katalizátor megmaradt része hullott a gáz útjáába, mint látható, nem ez volt a probléma. :)

Sajnos a lambdaszonda halt meg így 22 év és 285 ezerkm után. Mivel nem sok kedvem volt 80 eurót kiadni egy új boschra, így most egy alig használt dízel ötös golf ötvezetékes szondája került be. Az volt kéznél. :)

Link to comment
Megosztás:

Tuning katalizátor:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg :D

Nekiálltam ma megkeresni hogy miért zabál az autó, gondoltam megint a katalizátor megmaradt része hullott a gáz útjáába, mint látható, nem ez volt a probléma. :)

Sajnos a lambdaszonda halt meg így 22 év és 285 ezerkm után. Mivel nem sok kedvem volt 80 eurót kiadni egy új boschra, így most egy alig használt dízel ötös golf ötvezetékes szondája került be. Az volt kéznél. :)

Szia! Miből jöttél rá,hogy a lambdaszonda a ludas? kilehet mérni,hogy müködik-e?ha igen hogy? Mennyit zabált az autód 100-on pl városba?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.