Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Nanáhogy.

A nap sem kéken "világít". :D (mert én látni szeretek)

Nyilvánvaló :D

A GE Megalight eddig minden kocsinkban bevált, fény, élettartam szempontjából is szerintem korrekt.

A Xenonokra írt színhőmérséklet meg egy dolog, az F7 "day light" fénycsövet is kéknek látjuk, pedig elvileg a napfényhez legközelebb eső színtartomány, mégis kellemetlen a lakásban.

Link to comment
Megosztás:

Ezaz, hogy elvileg.

Én xenonnal nagyon rosszul látok éjszaka.

Most amíg nem tudtam szerezni megint két fehér tányért, a két sárgát feltettem a rács elé refinek, és hihetetlen mennyire jó. Még ködben is többet láttam vele, hiába volt magasan, szakadó esőben az autópályán meg áldás volt. Sokszor le is vettem helyzetjelzőre, és csak azok mentek, mert ezerszer jobban átvilágítja az esőt/ködöt.

Most meg ha felteszek mindent akkor a kocsi előtt nappali fény van. :D Majd még kíváncsi leszek milyen lesz a sárga foncsorokkal, és lehet hogy én is veszek bele megalightokat.

Link to comment
Megosztás:

Ezaz, hogy elvileg.

Én xenonnal nagyon rosszul látok éjszaka.

Most amíg nem tudtam szerezni megint két fehér tányért, a két sárgát feltettem a rács elé refinek, és hihetetlen mennyire jó. Még ködben is többet láttam vele, hiába volt magasan, szakadó esőben az autópályán meg áldás volt. Sokszor le is vettem helyzetjelzőre, és csak azok mentek, mert ezerszer jobban átvilágítja az esőt/ködöt.

Most meg ha felteszek mindent akkor a kocsi előtt nappali fény van. :D Majd még kíváncsi leszek milyen lesz a sárga foncsorokkal, és lehet hogy én is veszek bele megalightokat.

Én anno használtam 3000k-s xenont, az elég zsír volt ilyen takony időben. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kb. De nem is pályán nagy előny, hanem főutakon éjszaka, erdősávval. A szarvas kétszer is meggondolja magát hogy kisétáljon e az útra. :D

Majd még holnap kap annyi tuningot hogy veszek bele emelt fényerejű izzókat.

Tompítottba 140/100W os tungsramokat, a ködösökbe meg 100w osokat. Na úúgy ütne e :D

Link to comment
Megosztás:

http://kepfeltoltes.hu/view/130213/20130213133_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

egy kis segítséget kérnék. a képen a friss levegőt beszívó csövek vannak ugye ami megy a levegőszűrő házhoz.

nekem az alsó volt gyárilag a kocsiban c20ne aminek csak a végén tud levegőt szívni a motor,

viszont ami a képen felül van annak a végén is meg az alján is tud levegőt szívni a motor, melyiket tegyem be a gyárit vagy amit vettem hozzá?

esetleg nincsen valakinek c20ne levegőszűrő ház fedele elfekvőben?:D

Link to comment
Megosztás:

A szarvas kétszer is meggondolja magát hogy kisétáljon e az útra.

Viszont ha már eleve kint van az úttesten amikor odaérsz, akkor meg annyira tetszik majd neki hogy nem fog letakarodni, hanem csak ostobán bámul bele a fényszóróba... én ezért szoktam felváltva villogtatni és dudálni miközben fékezek, arra általában észbe kapnak.

De a legostobább állat ilyen szempontból a róka és a nyúl, mert azok képesek megfordulni és visszafutni akkor is ha már egyszer átértek előtted. Az őz, szarvas meg a vaddisznó ha egyszer elballagott előtted, az vissza nem jön, legfeljebb a haverjai követik. :D

Link to comment
Megosztás:

A sok fény helyett a vadriasztó jó az állatok elűzésére.Régen raktam a kocsira,mikor sokat jártam erdei utakon.Soha nem láttam vadállatokat,de lehet csak szerencsém volt:)A fénytől leblokkol megvakul egy pillanatra az állat és nem megy sehova.Lekapcsolni kell a világítást és dudálni,akkor elmennek általában,ha nem süketek:)

Link to comment
Megosztás:

Szarvasnál valóban a villany le és duda a jó megoldás, mert már a tompított is elvarázsolja. Sőt, van olyan hülye szegény hogy beugrik a nyerges meg a pót közé....

Így viszont elég jól belátni még az erdőbe is sokszor. :)

Ha szarvas/őz van, akkor jellemzően van belőle több is, erre számítani kell.

A macska még olyan hülye, hogy akár a túloldalról is képes oszt visszafordul a marhája. :D Motorral tudom értékelni...

Link to comment
Megosztás:

Tompítottba 140/100W os tungsramokat, a ködösökbe meg 100w osokat. Na úúgy ütne e :D

Lehet, h a kapcsolókat, foncsorokat megviselné kicsit a történet... Nem hiszem, h a kétszeres áramerősséget, ill. hőterhelést panasz nélkül elviselnék, bár, ki tudja.. Valamint a legalitásról sem ejtettünk szót. Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Link to comment
Megosztás:

A sok fény helyett a vadriasztó jó az állatok elűzésére.

Ezzel az a bajom, hogy ha ez működne, akkor vajon miért nem alakítják már gyárilag úgy ki a lökhárítót, hogy bizonyos tempónál a vadak számára riasztó hangot adjon ki? Biztosan jobban is nézne ki mint a 300Ft-os teszkós vackok... Szóval sztem csak szerencséd volt...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.