Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

El is felejtettem mondani, hogy megjavult a tolatólámpám: a váltóból kijövő részen levő csatlakozó volt kontakthibás - olaj került rá. A lámpák szétszedésekor viszont kiderült, hogy az egyik indexizzó totál szürke, füstös már, és mégis működik. Érdekes. Szerintetek cseréljem ki, mielőtt megadja magát, vagy még eléldegél az izzó egy darabig?

No, és tényleg Hagáé a gép......

Link to comment
Megosztás:

El is felejtettem mondani, hogy megjavult a tolatólámpám: a váltóból kijövő részen levő csatlakozó volt kontakthibás - olaj került rá. A lámpák szétszedésekor viszont kiderült, hogy az egyik indexizzó totál szürke, füstös már, és mégis működik. Érdekes. Szerintetek cseréljem ki, mielőtt megadja magát, vagy még eléldegél az izzó egy darabig?

No, és tényleg Hagáé a gép......

szerintem cseréld ki, filléres dolog, nem ér meg annyit hogy egyszer esetleg kimúlik, nem veszed észre és pont akkor büntet meg a rendőr vagy keveredsz koccanásba... :blink:

Hagalex árulja az autóját?

szép tütü... miért adja el? H Astra Caravan vásárlás? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Kellemes hetet mindenkinek!

Kérdeznék. Van a gyári akksi a kocsiban, egy led is van rajta. Annak kellene világítania? Vagy az hogy működik? Ugyanis akárhogy nézem, semmi fényt nem látok kiszűrődni belőle. De lehet én vagyok a lamer. :unsure:

Tomka

Link to comment
Megosztás:

Kellemes hetet mindenkinek!

Kérdeznék. Van a gyári akksi a kocsiban, egy led is van rajta. Annak kellene világítania? Vagy az hogy működik? Ugyanis akárhogy nézem, semmi fényt nem látok kiszűrődni belőle. De lehet én vagyok a lamer. :unsure:

Tomka

Lámer! Az nem led teeeee!!! :blink: ;)

Komolyra foritva a szót: az ha jól emlékszem egy golyós-úszós mechanizmuson alapuló töltöttség jelző. Ha bekukkerolsz a résen és zöld pöttyöt látsz, akkor jól fel van töltve, ha már csak sötétséget látsz akkor lemerült. Lehet, h van köztes sárga fázis is, erre már nem emlékszem tisztán. Nincsen ez az értelmezés leirva a kézikönyvben egyébként?

Link to comment
Megosztás:

Lámer! Az nem led teeeee!!! :unsure: ;)

Komolyra foritva a szót: az ha jól emlékszem egy golyós-úszós mechanizmuson alapuló töltöttség jelző. Ha bekukkerolsz a résen és zöld pöttyöt látsz, akkor jól fel van töltve, ha már csak sötétséget látsz akkor lemerült. Lehet, h van köztes sárga fázis is, erre már nem emlékszem tisztán. Nincsen ez az értelmezés leirva a kézikönyvben egyébként?

Eh, mindig tanul újat az ember. ;)

Thx, Mester! :blink:

Kézikönyv az valahol jó helyen van...

Tomka

Link to comment
Megosztás:

Lámer! Az nem led teeeee!!! :unsure: :blink:

Komolyra foritva a szót: az ha jól emlékszem egy golyós-úszós mechanizmuson alapuló töltöttség jelző. Ha bekukkerolsz a résen és zöld pöttyöt látsz, akkor jól fel van töltve, ha már csak sötétséget látsz akkor lemerült. Lehet, h van köztes sárga fázis is, erre már nem emlékszem tisztán. Nincsen ez az értelmezés leirva a kézikönyvben egyébként?

Ez egy sűrűségmérésen alapuló indukáló eszköz, mivel a sav sűrűsége függ a töltöttségi szinttől. Persze az, hogy ez jó, attól még a lemezek állapota lehet tök szar, s akkor szintén nincs megfelelő kapacitás. Pl. lásd nálam!

Link to comment
Megosztás:

nos igen,csinálhat ilyet a gondozásmentes akku,mert csak egy cella állapotát figyelhetjük :unsure:

Ehhez kapcsolódóan szeretném a twinport motoros Astra tulajdonosokat kérdezni. Akinek ilyen van, annak hányadik fordulatra röffen be? Mert ami benzines járgányt én ez előtt vezettem, ott indítóztam és már röffent is. Ennél meg van, hogy általában csak többedik fordulatra indul el. Nem érdekes, csak néha elfelejtem, nem indítózok eleget és leáll. :blink:

Link to comment
Megosztás:

nekem 1.4 twinport van,valóban teker,de semmi jele,hogy ez rendellenes lenne,gyorsan pörget néhányat,és már indul is.

én inkább azt figyeltem meg,hogy a gyors gyújtás-inditózásra "érzékeny",ha hamar indítom,akkor nem gázfröccsel indul,hanem a semmiből mászik fel alapjáratra :unsure: lehet meg kéne várni,míg az AC pumpa végez? ;) mondjuk nem sokszor sietek ennyire :blink:

a másik,igaz szubjektív dolog,a motor hangja. olyan kis dörmögős,sokkal másabb mint a sima 1.4 16V hangja.nemtom,az 1.6 is ilyen? ;)

Link to comment
Megosztás:

nekem 1.4 twinport van,valóban teker,de semmi jele,hogy ez rendellenes lenne,gyorsan pörget néhányat,és már indul is.

én inkább azt figyeltem meg,hogy a gyors gyújtás-inditózásra "érzékeny",ha hamar indítom,akkor nem gázfröccsel indul,hanem a semmiből mászik fel alapjáratra :unsure: lehet meg kéne várni,míg az AC pumpa végez? :P mondjuk nem sokszor sietek ennyire :blink:

a másik,igaz szubjektív dolog,a motor hangja. olyan kis dörmögős,sokkal másabb mint a sima 1.4 16V hangja.nemtom,az 1.6 is ilyen? ;)

Ezt már én is tapasztaltam, ha rel. hamar van ráindítva akkor elég lustán indul el, de már születésétől ilyen, szóval biztos jó így. Jaja, alacsonyabb fordulaton elég jól dörmög.. Ha két betonkorlát között megy az ember lassan, olyan a hangja mint egy dízelesnek.. Egyesek szerint a változó szívócső hossz miatt.. Ennyire nem értek hozzá, de nekem tetszik a hangja. ;) Egyedül az gázpedál reakció lassú sztem.

Link to comment
Megosztás:

nekem is tetszik a mormogása :unsure: valóban kicsit dízel feeling ;)

sztem ez a hang a twiport technológiája miatt van.

de ezt csak mint felhasználó mondom :blink:

te vezettél már 1.4 twinportot? ha igen,mennyire érződik a ~10 ló különbség? mert sztem annyira nem éri meg a különbözet árát ;)

gázpedál-reakcióval nincs bajom,azonnal,a képességeihez mérten jól végzi dolgát

Link to comment
Megosztás:

nekem is tetszik a mormogása :unsure: valóban kicsit dízel feeling :P

sztem ez a hang a twiport technológiája miatt van.

de ezt csak mint felhasználó mondom :blink:

te vezettél már 1.4 twinportot? ha igen,mennyire érződik a ~10 ló különbség? mert sztem annyira nem éri meg a különbözet árát ;)

gázpedál-reakcióval nincs bajom,azonnal,a képességeihez mérten jól végzi dolgát

Jam, vezettem, igaz, csak egyszer, legalábbis ha jól tudom az volt. ;)

Nem nagyon érezni sztem, talán a nyomatéka kicsit nagyobb ennek. Mi is csak azért vettünk, mert nehogy már gyengébb legyen, mint az előző kocsi, valamint csak 1.6hoz lehetett digitklímát kérni. Nameg elvileg minimálisan hosszabb ennek a váltója, autópályán jobb emiatt.. De a párom szerint ebben nem érezni meg annyira a klímát, előzésnél a cégesükben ki kell kapcsolni. Persze az is lehet, hogy csak szimplán más a vezetési stílusunk.

Link to comment
Megosztás:

akkor végülis nagy különbség nincs :blink:

egyébként te tapasztalsz olyat,hogy épp gurulva 1ben,majd bőgázt adsz,kicsit lassan veszi a lapot? olyan mintha nem is nyomnék nagy gázt..aztán egy pillanat alatt megjön a kraft :unsure:

ezt azért meg kellett szoknom,bár mostmás szinte tudat alatt felkészülök egy kis kuplungnyomással ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.