Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Szerintetek mennyire megbízhatóak a kutas légnyomás mérők...?

Pár napja néztem első kerekeimet, mondom lehet kéne egy kis levegő bele.

Aztán tegnap voltam kúton, nézem, 2.2bar volt mindkettőben, hm, de úgy ránézésre kicsit lapinak tűnt, vagyis az oldalköpeny kissé kidudodrodik (csinálok majd képet), szóval tettem rá egy kicsit, így most az ottani mérő szerint 2.5bar van bennük.

Éppen végeztem, beáll mellém egy másik Opeles csávó, látja pakolom el fújókát, mondja, azt ugye tudom, hogy úgy lapos az a kerék ahogy kell... ne a gépet nézzem, hanem szemre legyen jó a nyomás... :s

Most akkor mi van?

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mennyire megbízhatóak a kutas légnyomás mérők...?

Pár napja néztem első kerekeimet, mondom lehet kéne egy kis levegő bele.

Aztán tegnap voltam kúton, nézem, 2.2bar volt mindkettőben, hm, de úgy ránézésre kicsit lapinak tűnt, vagyis az oldalköpeny kissé kidudodrodik (csinálok majd képet), szóval tettem rá egy kicsit, így most az ottani mérő szerint 2.5bar van bennük.

Éppen végeztem, beáll mellém egy másik Opeles csávó, látja pakolom el fújókát, mondja, azt ugye tudom, hogy úgy lapos az a kerék ahogy kell... ne a gépet nézzem, hanem szemre legyen jó a nyomás... :s

Most akkor mi van?

Ez azért attól is függ hogy milyen széles a gumi illetve a felni. Nekem pl. a 6" széles felnin a 205-ös gumi akkor is laposnak tűnik ha 2.8bar van benne, míg ugyanez egy szélesebb keréken egyáltalán nem így lenne. Szemre guminyomást állítani szvsz hülyeség, pontosan ezért amit fentebb leírtam, például egy alacsonyabb oldalfalú (/40-es) gumi megfelelően széles felnin még 1.5barral sem tűnne laposnak.

Ha nem bízol a nyomásmérőben, akkor nézesd meg máshol is a guminyomásodat.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mennyire megbízhatóak a kutas légnyomás mérők...?

Pár napja néztem első kerekeimet, mondom lehet kéne egy kis levegő bele.

Aztán tegnap voltam kúton, nézem, 2.2bar volt mindkettőben, hm, de úgy ránézésre kicsit lapinak tűnt, vagyis az oldalköpeny kissé kidudodrodik (csinálok majd képet), szóval tettem rá egy kicsit, így most az ottani mérő szerint 2.5bar van bennük.

Éppen végeztem, beáll mellém egy másik Opeles csávó, látja pakolom el fújókát, mondja, azt ugye tudom, hogy úgy lapos az a kerék ahogy kell... ne a gépet nézzem, hanem szemre legyen jó a nyomás... :s

Most akkor mi van?

Mérd meg egy másik kúton is vagy egy gumisnál, lehet, hogy hibás a konkrét mérő.

Link to comment
Megosztás:

Ez azért attól is függ hogy milyen széles a gumi illetve a felni. Nekem pl. a 6" széles felnin a 205-ös gumi akkor is laposnak tűnik ha 2.8bar van benne, míg ugyanez egy szélesebb keréken egyáltalán nem így lenne. Szemre guminyomást állítani szvsz hülyeség, pontosan ezért amit fentebb leírtam, például egy alacsonyabb oldalfalú (/40-es) gumi megfelelően széles felnin még 1.5barral sem tűnne laposnak.

Ha nem bízol a nyomásmérőben, akkor nézesd meg máshol is a guminyomásodat.

195/60R15

Link to comment
Megosztás:

Igen, ki lesz szedve. Azt mondja a cimbim, hogy így a leghatásosabb, mert ekkor közvetlen a kondenz egységhez megy a cucc, így ott hat egyből ahol leginkább kell.

Még nem csináltuk meg, csak be van ígérve. Azt mondta pénteken (esett az eső), hogy inkább tegyük át szárazabb időre, mert akkor jobb csinálni.

A pollenszűrőt is ki szedted,vagy csak a spray-t a kesztyűtartó alá raktad?
Link to comment
Megosztás:

Már korábban is meséltem egy régi nyolc szelepes G ről amiben 1M fölött volt

...meg sztem egy mai benzinmotornak már 300e km nem szabadna hogy megártson... erről talán Uhuhu tudna mesélni, asszem hozzájuk járta anno szervizre egy G Astra valami 700e km-rel... meg vannak Calibrák is a neten 900e futott km-rel, bár ezek németországiak.
Link to comment
Megosztás:

Na bazzz...

Úgy néz ki a két esélyes autó amit kinéztem kocsicsere esetére az kilőve! :devlish:

CDTI vs PDTI (Opel/Skoda) motros autók lettek volna, de most kicsit elbizonytalanodtam.

De akkor is csak a dízelek játszanak nálam!

Link to comment
Megosztás:

Na bazzz...

Úgy néz ki a két esélyes autó amit kinéztem kocsicsere esetére az kilőve! :devlish:

CDTI vs PDTI (Opel/Skoda) motros autók lettek volna, de most kicsit elbizonytalanodtam.

De akkor is csak a dízelek játszanak nálam!

A Vw-Audi-Skoda-Seat autóknál kimondottan gyenge a pdti dízel....

Link to comment
Megosztás:

helló mindenkinek!

azt szeretném kérdezni,hogy mi a probléma akkor,ha az akumlátoron a pozitív töltésnél,zöld trutyi jelenik meg?

most vettem nemrég egy használt astra g 1.2 es -t savasodik vagy mi van,merül az aksi? cseréljem ki?

volt már valakinek ilyen problémája?

előre is köszi,ha valaki válaszol nekem.

Link to comment
Megosztás:

A szerelőm a FORD-ot is szidja.

Azt mondta, ha eladja a hondát és esetleg német autót vesz akkor OPEL és benzines!

Korábban már beszéltünk erről, hogy egyes márkák között már nincs akkora különbség mint annó....

Meg a másik dolog, hogy kinek mi jött/jön be? egyik ismerő pözsó 206-osát nem adná el soha csak ha kirohad alóla annyira bevált neki pedig francia

Link to comment
Megosztás:

Ez így van. Én is csak azért írtam le amit írtam, mert a cimbora mint szerelő dolgozott már HONDA, OPEL és FORD szervizben és az egyik jó cimboraája most VW-s. Gondoltam az ő szava talán számít valamit, hisz nem csak mint autótulaj, hanem lerohadk kocsikkal gyakran találkozó ember ként is vannak tapasztalatai.

A mai napig szerel mindenféle kocsit maszekban, amúgy meg a fordnál szervízvezető.

Ő az össz tapasztalataira hivatkozva azt mondja, hogy a német autók közül (ebben a kategóriában) az OPEL a legmegbízhatóbb, Ő is azt venne.

Nyilván BMW-ről nem esett szó :devlish:

Korábban már beszéltünk erről, hogy egyes márkák között már nincs akkora különbség mint annó....

Meg a másik dolog, hogy kinek mi jött/jön be? egyik ismerő pözsó 206-osát nem adná el soha csak ha kirohad alóla annyira bevált neki pedig francia

Link to comment
Megosztás:

Ez így van. Én is csak azért írtam le amit írtam, mert a cimbora mint szerelő dolgozott már HONDA, OPEL és FORD szervizben és az egyik jó cimboraája most VW-s. Gondoltam az ő szava talán számít valamit, hisz nem csak mint autótulaj, hanem lerohadk kocsikkal gyakran találkozó ember ként is vannak tapasztalatai.

A mai napig szerel mindenféle kocsit maszekban, amúgy meg a fordnál szervízvezető.

Ő az össz tapasztalataira hivatkozva azt mondja, hogy a német autók közül (ebben a kategóriában) az OPEL a legmegbízhatóbb, Ő is azt venne.

Nyilván BMW-ről nem esett szó :devlish:

Nem vitatkozni akarok, de én ezzel nem nagyon értek egyet! (én most nem a cimborádat akarom leszólni, vagy kritizálni) de opel a legmegbízhatóbb? miért egy más márkájú autóval nem lehet probléma mentesen menni? mert azért az opelnek is vannak kisebb nagyobb gyári hibái (minden márkának van még a BMW-nek)

utcánkba egy idős embernek a G Astrájában pl 40e km-nél vezérműtengely törése volt....ami ugye előfordulhat más márkánál is....szerintem melyk márka a jobb? ez olyan mint a km óra állása csak tájékoztató jellegű, mindegy mivan az autóra írva ha nincs vele baj (jó azért ne szuzuki meg dévó)

Link to comment
Megosztás:

Nézd, én leírtam az ő objektív véleményét, amit mint szerelő a több éves tapasztalataira alapoz.

Én nem kívánok emelett állst foglalni, de azért azt lássuk be, ha még mindig az Astrad lenne nem vitáznál.

Egy kicsit hiúságot érzek ki a mondandódból, de nincs ezzel baj, mindenki szereti a saját kocsiját :devlish:

Őszintén kívánom, hogy soha nem legyen problémád! :lol:

Nem vitatkozni akarok, de én ezzel nem nagyon értek egyet! (én most nem a cimborádat akarom leszólni, vagy kritizálni) de opel a legmegbízhatóbb? miért egy más márkájú autóval nem lehet probléma mentesen menni? mert azért az opelnek is vannak kisebb nagyobb gyári hibái (minden márkának van még a BMW-nek)

utcánkba egy idős embernek a G Astrájában pl 40e km-nél vezérműtengely törése volt....ami ugye előfordulhat más márkánál is....szerintem melyk márka a jobb? ez olyan mint a km óra állása csak tájékoztató jellegű, mindegy mivan az autóra írva ha nincs vele baj (jó azért ne szuzuki meg dévó)

Link to comment
Megosztás:

Hogy őszinte legyek nagyon mérges voltam az Astrára amiért sorozatosan csak a pénzt vitte, később rájöttem, hogy nem az autó a hibás hanem az előző gondatlan tulajdonos!!

Én egy szóval nem mondtam, hogy a mostani autóm jobb, sőt néha hiányzik az opel, és alig várom, hogy vezessem szüleim Gé-jét! (még mindig rajongok érte, azért is vagyok itt többször mint VW fórumon)

Ez pedig az én véleményem

Link to comment
Megosztás:

Jajj, nehogymá magadra vedd :devlish:

De tényleg most jut eszembe, hogy neked sok gondod volt a G vel.. így jól betaláltam nálad:)

Hidd el nem veled akarok én vitázni, nem is akarok senkivel sem.

Jó arc vagy én is az vagyok szt kész :lol: :lol: :lol:

Hogy őszinte legyek nagyon mérges voltam az Astrára amiért sorozatosan csak a pénzt vitte, később rájöttem, hogy nem az autó a hibás hanem az előző gondatlan tulajdonos!!

Én egy szóval nem mondtam, hogy a mostani autóm jobb, sőt néha hiányzik az opel, és alig várom, hogy vezessem szüleim Gé-jét! (még mindig rajongok érte, azért is vagyok itt többször mint VW fórumon)

Ez pedig az én véleményem

Link to comment
Megosztás:

Jajj, nehogymá magadra vedd :lol:

De tényleg most jut eszembe, hogy neked sok gondod volt a G vel.. így jól betaláltam nálad:)

Hidd el nem veled akarok én vitázni, nem is akarok senkivel sem.

Jó arc vagy én is az vagyok szt kész :lol: :lol: ;)

Sajnos gondatlan gazditól vettem a GÉ-t :devlish:

Én sem akarok vitázni Veled ;)

Itt amúgy is mindenki jó arc :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, ki lesz szedve. Azt mondja a cimbim, hogy így a leghatásosabb, mert ekkor közvetlen a kondenz egységhez megy a cucc, így ott hat egyből ahol leginkább kell.

Még nem csináltuk meg, csak be van ígérve. Azt mondta pénteken (esett az eső), hogy inkább tegyük át szárazabb időre, mert akkor jobb csinálni.

Értem.Köszi a tippet.Akkor én is így fogom csinálni

Link to comment
Megosztás:

Nézd, én leírtam az ő objektív véleményét, amit mint szerelő a több éves tapasztalataira alapoz.

Én nem kívánok emelett állst foglalni, de azért azt lássuk be, ha még mindig az Astrad lenne nem vitáznál.

Egy kicsit hiúságot érzek ki a mondandódból, de nincs ezzel baj, mindenki szereti a saját kocsiját :lol:

Őszintén kívánom, hogy soha nem legyen problémád! :lol:

Az ő véleménye - tapasztalat ide, tapasztalat oda - szubjektív.

Objektív véleménye a fényképezőgépednek van, amit a te szubjektív látásmódod irányít. És viszont. Azaz a masinád objektíve pedig a szubjektivitásodra van hatással, azaz ... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Objektívet úgy értettem, hogy nem egy egy autó utáni érzelmi motiváltságú vélemény, mint egy sima felhasználóé, hanem több szervízelt kocsi után tapasztalati , statisztikai alapon kialakult vélemény.

De valóban ez is szubjektív vélemény.

Bár ha így nézzük egy felmérés, egy átfogó elemzés is szubjektív, hisz azt is valaki készítette, benne van a szubjektum :lol:

Az ő véleménye - tapasztalat ide, tapasztalat oda - szubjektív.

Objektív véleménye a fényképezőgépednek van, amit a te szubjektív látásmódod irányít. És viszont. Azaz a masinád objektíve pedig a szubjektivitásodra van hatással, azaz ... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Az ő véleménye - tapasztalat ide, tapasztalat oda - szubjektív.

Objektív véleménye a fényképezőgépednek van, amit a te szubjektív látásmódod irányít. És viszont. Azaz a masinád objektíve pedig a szubjektivitásodra van hatással, azaz ... :devlish:

Á, ez csak játék a szavakkal, ITT jobban megkarcolják a tutit... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.