Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

nekem az az első lámpa....nagyon szörnyű :lol:

Calibrások is így kezdték, most meg csodálkoznak, hogy hol tart a Calibra mítosz. Főleg az a ló az elején csúnya, és nem is értem miért kell másnak látszani, mint ami. Az első és hátsó lámpája nagyon szétcsapja az összképet.

Nekem ez az autó egy az egybe nem tetszik.

Link to comment
Megosztás:

Calibrások is így kezdték, most meg csodálkoznak, hogy hol tart a Calibra mítosz. Főleg az a ló az elején csúnya, és nem is értem miért kell másnak látszani, mint ami. Az első és hátsó lámpája nagyon szétcsapja az összképet.

Nekem ez az autó egy az egybe nem tetszik.

legalább nem vagyok egyedül :lol: ,giccs parádé...

Link to comment
Megosztás:

Az egy dolog hogy randa, de nagyon drága is, meg hát... dízel... :lol:

(Félreértés ne essék, nem vagyok dízelellenes, de sportos kupé/kabrió autóba nem való ilyen motor, arról nem is beszélve hogy a lenyitott tetőnél hallatszó dízelcsettegés elég kiábrándító... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

ITT próbálkozz. :lol:

VAGY ITT valamelyik topikban

köci Jani :lol:

az a helyzet hogy amelyik motor kommutátoros az nem jó nekem ,mert nem megfelelők a paraméterei mert gyorsak.

nekem ez lenne ideális

ez pedig aszinkron,és ezt nem lehet üzemszerűen forgás irányt váltani,mert nem megoldható hogy a forgórészt megfordítom.(segéd fázis fordítást se)

lehet hogy csinálok valami mechanikus megoldást...

Link to comment
Megosztás:

"csáó Dani.

végig gondoltam ...nem kell az nekem ,sok a macera "

csáó, ahogy a múltkor szétkaptad a vasat, lehet, h simán menne.

du én is ellenőrzöm a termosztátom, lehet, h nekem is cserés, mert ugyan langyit fúj, de az üzemi hőmérséklet 15+ km...

Ma direkt megnéztem neked. Délután 6-kor, -11 fokban indítottam be az autót, egész nap nem ment. Fűtés teljesen lecsavarva és 1.6 km után már 80 fokon volt. 3 km után 85-87 fok, mehetett rá a max. fűtés. 15 km soknak tűnik.

Link to comment
Megosztás:

Ma direkt megnéztem neked. Délután 6-kor, -11 fokban indítottam be az autót, egész nap nem ment. Fűtés teljesen lecsavarva és 1.6 km után már 80 fokon volt. 3 km után 85-87 fok, mehetett rá a max. fűtés. 15 km soknak tűnik.

Annyi még, hogy amíg beraktam a gyereket és kinyitottam a kaput (kb 3 perc), ment a motor. Nekem akkor csinált ilyet, amikor beraktam egy FACET termót. Vízpumpát cseréltem, gondoltam egy körben a termót is. Kiszedtem 3 nap után és át tudtam rajta fújni, átszűrődött rajta a fény. A kereskedő állította, ez így jó. Mondtam neki, akkor kérem a Febi-t és ráfizetek. Kihozta, azon nem lehetett átfújni. Erre hozott még egy Facet-et. Azon sem lehetett. Kicserélte. Még nem cseréltem át, azóta is a gyári GM van benne. Azzal volt ma 1.6 km után 80 fokon.

Link to comment
Megosztás:

Itt kinn nem nyitja meg nekem,miről van szó?

Karácsony hava van srácok ,a szeretet ünnepe közeledik legyünk elnézőbbek kicsit!

:lol: Uitt:Lhc részecskegyorsítók javítását vállalom,ha esetleg elromlana valakinek!Sok képet láttam róla. :)

Minek rohanni? Főleg családi ebédre. :lol: Nyugi, mindenkit hazavárnak, inkább 5 perccel későbbre.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.