Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Próbáltál már úgy ügyet intézni,esetleg anyagot beszerezni??? :angry: <_<

Igen és megy is .... - mikroprocesszor ügynök vagyok.... :P -

... de félre a tréfával egy igazi opelos így beszél, ahogy Te, ha nem opelt kap a feneke alá... - ha kapnék autót nekem is opel kellene, hogy ringassa.... :P

Link to comment
Megosztás:

Ez a vakóság! Bár elöszőr kicsit tartottam tőle,de kellemesen csalódtam :angry:

Azóta viszont imádom!!!! Nagyon dinamikusan lehet vele közlekedni,amúgy sem vagyok agy lassan hajtó,de nagy élmény mindig,ha át ülök az astrába :P <_<

Igen és megy is .... - mikroprocesszor ügynök vagyok.... :P -

... de félre a tréfával egy igazi opelos így beszél, ahogy Te, ha nem opelt kap a feneke alá... - ha kapnék autót nekem is opel kellene, hogy ringassa.... :P

Link to comment
Megosztás:

Huuu fijjug :P vezettem ma egy céges Zafirát... Majdnem új, de nem gondoltam volna, hogy két Opel között ilyen különbségek vannak. Vinnyogva kívánkoztam vissza a saját kis torpedómba. A Zafi: szigorú, darabos váltó, gázadásra nem reagál valami fényesen, imbolyog, de a futóműve nagyokat rúg az útegyenetlenségeken, olyan érzésem volt, mintha egy cethalba oltott mozdonyt vezetnék. Az Astra hozzá képest könnyű, simulékony, dinamikus, SZÉP <_< , a műszerfal összehasonlíthatalanul otthonosabb, barátságosabb stbstbstb. Pedig a Zafi is csak egy felfújt Astraként kezdte.

ASTRA G mindörökké. :angry: :P :P

(tudom-tudom, elfogult vagyok)

Link to comment
Megosztás:

Huuu fijjug :D vezettem ma egy céges Zafirát... Majdnem új, de nem gondoltam volna, hogy két Opel között ilyen különbségek vannak. Vinnyogva kívánkoztam vissza a saját kis torpedómba. A Zafi: szigorú, darabos váltó, gázadásra nem reagál valami fényesen, imbolyog, de a futóműve nagyokat rúg az útegyenetlenségeken, olyan érzésem volt, mintha egy cethalba oltott mozdonyt vezetnék. Az Astra hozzá képest könnyű, simulékony, dinamikus, SZÉP <_< , a műszerfal összehasonlíthatalanul otthonosabb, barátságosabb stbstbstb. Pedig a Zafi is csak egy felfújt Astraként kezdte.

ASTRA G mindörökké. :angry: :P :P

(tudom-tudom, elfogult vagyok)

Nekem szintén volt szerencsém kb 1 éve, az egy 150LE-s CDTI zafira volt. Nekem sem jött be... a motor mondjuk tetszett az 1.4xep után, gyorsulgattam vele szépen :P viszont cserébe sokat fogyasztott (még a használathoz képest is) :P

Link to comment
Megosztás:

Huuu fijjug :P vezettem ma egy céges Zafirát... Majdnem új, de nem gondoltam volna, hogy két Opel között ilyen különbségek vannak. Vinnyogva kívánkoztam vissza a saját kis torpedómba. A Zafi: szigorú, darabos váltó, gázadásra nem reagál valami fényesen, imbolyog, de a futóműve nagyokat rúg az útegyenetlenségeken, olyan érzésem volt, mintha egy cethalba oltott mozdonyt vezetnék. Az Astra hozzá képest könnyű, simulékony, dinamikus, SZÉP <_< , a műszerfal összehasonlíthatalanul otthonosabb, barátságosabb stbstbstb. Pedig a Zafi is csak egy felfújt Astraként kezdte.

ASTRA G mindörökké. :angry: :P :P

(tudom-tudom, elfogult vagyok)

ASTRA G Mindörökké!!! :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,még új vagyok csak gondoltam megírom a saját tapasztalataimat az autómról!

2007.04.14-i az autó,,,astra classic 2 1.4twinport caravan!Újan vettem,TAXI üzemre!Ma 2011.03.29-én 255.000km van benne hiba nélkül!Nagyon szeretem mert nem vitte a pénzt csak kopó alkatrészeket kellett cserélnem!Épp most van szerelőnél,megint szerviz!!!

Egy-két jó tanács bár látom azért sokan értenek a dologhoz,ezek a saját tapasztalataim!!

Szigorún 15.000km-ként olajcsere,ne várj 30-ig mert idővel baj lesz és csak szintetikus olajat,,nekem új kora óta total quartz ineo ecs van benne és még sosem fogyott egy csepp sem!

Hidegen óvatosan bár ez alap!!

Nálam egy első fékbetét 30-35 ezernél többet nem nagyon bír ki de ez a taxiüzem velejárója.gáz-fék-gáz-fék,olykor eléggé kamikáze tempóban,ja és TEXTAR,a többi csak vonyít!

Tárcsát 3 betét után cseréltem.Brembo-t,közben volt egy szabályzás!

Sarkalatos pont a stabilizátor szilent,bár ez a jó útjaink miatt van!A stab.összekötő rúd ezzel kapcsolódik a kasztnihoz és szeret tönkremenni ilyenkor klassz kopogás jön a futóműböl.A gáz az hogy maga a szilent 400ft de a cseréhez bölcsőleeresztés kell vagy mi és ez munkadíjban nem olcsó!Kutyacsontból csak márkásat,németet vegyetek mert a gagyi 3000ft-os 15000 után kipurcan,a csere 5 perc de idegesítő a kopogás!Gyertyát,üzemanyag szűrőt,hosszbordás szíjat 60 ezrenként cserélek,a hátsó fékem még megbontva sem volt épp most cserélik mert nem hiszem el hogy ennyit így kibírt,a gyári megszolgálta az idejét kap újat!A gyújtótrafóm,generátorom,önindítóm is gyári!!A két első kerékcsapágyam volt cserélve de az egyik durrrrrdefekt miatt,nem olcsó mert ABS jeladóval egybe van szerelve!Úgy 150.000km óta csinálja hogy indulásnál rázza a kasztnit,valószínű hogy első motortartó bak lesz mert ki van szakadva rendesen,idegesít de majd kiderül,akár még kuplung is lehet mert az is gyári bár azt mondták nincs vele gond én is így érzem,de ahogy olvasgattam itt,többeknek van hasonló gondja,ha valaki tud megoldást,szólhatna!Ennyi gondom volt a megtett km-k alatt,semmi több,a lengéscsillapítok is gyáriak és tökéletesek!A családban van még egy ugyan ilyen astra csak az 2006-os,szintén taxi és tanulókocsi,az a bátyámé,azzal sem volt semmi gond,csak gy.trafócsere!A v.lánc nem csörög,kormányösszekötőt,gömbfejeket nem cseréltünk,az enyém még belűlről is újszerű,pedig vittem már vele pár utast!Szerintem egy nagyon jó autó a következő is Opel lesz szigorúan ezzel a motorral!Fogyasztásom 5-7,5-ig attól függően hol járok éppen vagy kell e fűteni de ezzel is meg vagyok elégedve és szerintem nem is megy rosszul,persze amikor lehet finoman közlekedem de ha kell nagyon meg van kergetve pl:szombat éjszaka van hogy 400km-t megyek szinte padlógázzal gyorsítva nagyokat fékezve,falukba kijárva 150-es utazóval!Sokan akarnak ilyet a kollégák közül mert látják semmi gondom vele,ők meg veszik a turbót meg a porlasztót meg a kéttömegű lendkereket a dieseljeikbe!Bocsesz hogy hosszúra nyúlt még Új vagyok,Üdv mindenkinek!

<_<

Link to comment
Megosztás:

Jó erősen törölgesd vele,meglátod mennyire rótya van rajta,és utána nem csillogó felületet kapsz hanem inkább mattot,mint mikor új volt!

Szia!!

Ki lett próbálva a popsitörlő!!! Király!!! :angry:

Az asszonynak is leesett az álla!!!! Persze nekem is.

Tényleg olyan,mintha leadtam volna takarításra!!!!

Köszönöm a tippet!!!

Örök hála :P <_<

Link to comment
Megosztás:

Szia!!

Ki lett próbálva a popsitörlő!!! Király!!! :angry:

Az asszonynak is leesett az álla!!!! Persze nekem is.

Tényleg olyan,mintha leadtam volna takarításra!!!!

Köszönöm a tippet!!!

Örök hála :P <_<

Én rég óta popsitörlőt használok, nincs jobb tőle!

Még autós-boltban is ajánlották!

Link to comment
Megosztás:

Na én is kitöröltem mindent a popsitörlővel. Vagyis letöröltem <_<. Jó lett, de úgy tapasztalom ahol sima a műanyag ott nem szabad vele törölni, mert nyomokat hagy. Amúgy OK lett. A klíma tisztításról tudtok mondani vmi biztatót? Mert valaki egyszer mondta, hogy tud valamiféle habot kilövő sprayt amit a levegő nyílásokba kell befújni és annak aztán van hatása, nem mint ezeknek az általános klímatisztítóknak, amit csak 1-2 napig lehet érezni a kocsiban. B.szki milyen összetett mondatot rittyentettem ide :angry:)

Hajrá MAGYAROK!! Mindjárt foci!

Link to comment
Megosztás:

Huuu fijjug ;) vezettem ma egy céges Zafirát... Majdnem új, de nem gondoltam volna, hogy két Opel között ilyen különbségek vannak. Vinnyogva kívánkoztam vissza a saját kis torpedómba. A Zafi: szigorú, darabos váltó, gázadásra nem reagál valami fényesen, imbolyog, de a futóműve nagyokat rúg az útegyenetlenségeken, olyan érzésem volt, mintha egy cethalba oltott mozdonyt vezetnék. Az Astra hozzá képest könnyű, simulékony, dinamikus, SZÉP <_< , a műszerfal összehasonlíthatalanul otthonosabb, barátságosabb stbstbstb. Pedig a Zafi is csak egy felfújt Astraként kezdte.

ASTRA G mindörökké. :P :P :D

(tudom-tudom, elfogult vagyok)

Nem vagy elfogult :angry:

ASTRA G MINDÖRÖKKÉ :P :P !!!!!!! ;)

Link to comment
Megosztás:

Na én is kitöröltem mindent a popsitörlővel. Vagyis letöröltem <_< . Jó lett, de úgy tapasztalom ahol sima a műanyag ott nem szabad vele törölni, mert nyomokat hagy. Amúgy OK lett. A klíma tisztításról tudtok mondani vmi biztatót? Mert valaki egyszer mondta, hogy tud valamiféle habot kilövő sprayt amit a levegő nyílásokba kell befújni és annak aztán van hatása, nem mint ezeknek az általános klímatisztítóknak, amit csak 1-2 napig lehet érezni a kocsiban. B.szki milyen összetett mondatot rittyentettem ide :angry: )

Hajrá MAGYAROK!! Mindjárt foci!

Nem tudom,nekem teljesen jó lett.Mondjuk én 2,illetve most már 3 gyermekemet fuvarozom benne és elég hamar "lelakják" a belsőt.........

A habbal kapcsolatban nem tudok semmi érdemlegeset mondani sajnos :P .

Vannak itt nálam tapasztaltabb emberek is akik tudnak mondani valamit ezzel kapcsolatban.

Link to comment
Megosztás:

Na én is kitöröltem mindent a popsitörlővel. Vagyis letöröltem <_<. Jó lett, de úgy tapasztalom ahol sima a műanyag ott nem szabad vele törölni, mert nyomokat hagy. Amúgy OK lett. A klíma tisztításról tudtok mondani vmi biztatót? Mert valaki egyszer mondta, hogy tud valamiféle habot kilövő sprayt amit a levegő nyílásokba kell befújni és annak aztán van hatása, nem mint ezeknek az általános klímatisztítóknak, amit csak 1-2 napig lehet érezni a kocsiban. B.szki milyen összetett mondatot rittyentettem ide :angry:)

Hajrá MAGYAROK!! Mindjárt foci!

Csak óvatosan, mert a légcsatornából a biztitáblára is ráfolyhat! Ugye nem kell részletezni, hogy az miért nem kívánatos?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.