Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb...

Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :)

Antenna után újabb észrevétel! :D

Elküldve
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hol tudok normális, elérhető árú üléshuzatot venni az autómra? Köszi előre is!

Szia! Nekem már ajánlották őket: http://www.celokehuzat.atw.hu/

A másik pedig, hogy bemész egy Opel szalonba és ott megrendeled a méretpontosat. Nekünk 25-ért csinálták (Opelnál) kb 1,5 éve, 5 fejtámlával, osztottan dönthetőre, jó minőségben.

Elküldve
Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb...

Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :)

Antenna után újabb észrevétel! :D

és ugyan az a rendszer ?? :D

Elküldve
Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb...

Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :)

Antenna után újabb észrevétel! :D

Szerintem a tiéd még trw 1-es lehet, a szüleidé pedig már tuti trw 2-es. Nem tudom mikor volt a váltás, de úgy rémlik talán valahol 2003 környékén???

Elküldve
Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb...

Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :)

Antenna után újabb észrevétel! :D

A sapkán van egy kis belógó pöcök. A vége legyen olajos, vagyis érjen bele, akkor jó a szint. A pálcán alig látszik valami...

Nekem olyan 40e km környékén kb 2dl olajat töltöttek utána, vagyis annyi volt a számlán. Azóta egy kicsi megint hiányzik, de még beleér a pálca... Azt mondták, ha majd csöpög, akkor meg kell csinálni(ami nem olcsó, ez igaz?), ez még belefér.

Elküldve
Szerintem a tiéd még trw 1-es lehet, a szüleidé pedig már tuti trw 2-es. Nem tudom mikor volt a váltás, de úgy rémlik talán valahol 2003 környékén???

Köszönöm! Tájékozatlan voltam, nem is gondoltam hogy ebből is több féle lehet. :)

Februárban nagy szerviz, akkor majd töltetek rá. Most úgy áll a szintem hogy a pálcika legvégén van egy olajcsepp mikor kiveszem, tehát éppen beleér valószínűleg.

Elküldve
nem csak Te... én is... a Hondába is :)

( meg gyári fékbetétet.... )

ha már fék..

szerintem lassan cserés lesz a betét így 60ekm után ,és gyárit fogok venni bele :D

de még mindig nem néztem meg hogy gyárilag tartós vagy normál betét van benne....

Elküldve
normál...

szerviz 4 pluszba 14.900 szereléssel együtt.

a másik fékbetét asszem olyan 30E Ft....

ezt nem értem...

1605091 van elvileg benne ,aminek az új száma 1605121 ami tartós

a normál 1605034 ...

egészen úgy néz ki mint ha a z14xep-be más betét lenne ...

Elküldve
És tárcsával együtt mennyi szerviz 4 plusszba?

39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok.

Itt a link hozzá...

Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) )

Elküldve
39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok.

Itt a link hozzá...

Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) )

Nem olyan sok az!

Nekem boltban 35e körül mondtak gyári szettre. És azt még be kell rakni!

Hát igen, a motor az más kategória.

Milyen géped van?

Elküldve
Nem olyan sok az!

Nekem boltban 35e körül mondtak gyári szettre. És azt még be kell rakni!

Hát igen, a motor az más kategória.

Milyen géped van?

Csak volt, GS400E, elötte meg egy SV650S. Csak lecseréltem négy kerékre, több Le-re, csak valahogy ez nem akar menni. :)

Elküldve
Csak volt, GS400E, elötte meg egy SV650S. Csak lecseréltem négy kerékre, több Le-re, csak valahogy ez nem akar menni. :)

Rossz a kg/LE arányod. :D

Elküldve
Tudom, így kellene olyan 430Le-ös motor a kocsiba. :)

Meg egy benzinkút. :D

Elküldve

Sziasztok.

Volna egy kérdésem. Cserélném ki a hátsó lengéscsillapítót és most látom, hogy szintszabályzós. Ezt hol lehet állítani? Vagy automatikusan szabályozódik? És ha lezárom és teszek sima lengéscsillapítókat akkor lesz valami baja? Mert hát elég borsos ára van a szintszabályzós lengéscsillapítóknak....:)

G Astra dízel kombiról lenne szó Y20DTH.

Köszi

Elküldve
39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok.

Itt a link hozzá...

Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) )

És ez kopás érzékelős vagy nem?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.