imy Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Csak azért linkeltem azt, mert talán azon jobban lehet látni a kocsira való csatlakozást. Egyébként ezt néztem ki: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_fels...1471121341.html Ha jól tudom 1200mm-es a G astáé, szerintem méresd meg, a talpak jónak tűnek. Én is annyiért vettem, mint amenyit te írtál a Vaterán. :)
gabesz76 Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! Tud valaki Szolnokon egy megbízható szerelőt? Már ha van itt rajtam kívül szolnoki :) Küldtem üzenetet. Ha még aktuális.
Stofl Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb... Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :) Antenna után újabb észrevétel! :D
gccastrasopron Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hol tudok normális, elérhető árú üléshuzatot venni az autómra? Köszi előre is!
Stofl Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/08/1...relmetleneknek/ sajtó
Stofl Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hol tudok normális, elérhető árú üléshuzatot venni az autómra? Köszi előre is! Szia! Nekem már ajánlották őket: http://www.celokehuzat.atw.hu/ A másik pedig, hogy bemész egy Opel szalonba és ott megrendeled a méretpontosat. Nekünk 25-ért csinálták (Opelnál) kb 1,5 éve, 5 fejtámlával, osztottan dönthetőre, jó minőségben.
Mc-elek Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb... Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :) Antenna után újabb észrevétel! :D és ugyan az a rendszer ?? :D
Gery Elküldve Augusztus15, 2011 Elküldve Augusztus15, 2011 Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb... Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :) Antenna után újabb észrevétel! :D Szerintem a tiéd még trw 1-es lehet, a szüleidé pedig már tuti trw 2-es. Nem tudom mikor volt a váltás, de úgy rémlik talán valahol 2003 környékén???
imy Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 Sziasztok! Gondoltam összehasonlítom a szervó folyadékszintemet szülők Classicjával, mivel az enyémben nem nagyon láttam mit is kell nézni stb... Ekkor vettem észre, hogy a Classic-ból kispórolták a szervó szűrőjét is, ezért jól látható a szint. :) Antenna után újabb észrevétel! :D A sapkán van egy kis belógó pöcök. A vége legyen olajos, vagyis érjen bele, akkor jó a szint. A pálcán alig látszik valami... Nekem olyan 40e km környékén kb 2dl olajat töltöttek utána, vagyis annyi volt a számlán. Azóta egy kicsi megint hiányzik, de még beleér a pálca... Azt mondták, ha majd csöpög, akkor meg kell csinálni(ami nem olcsó, ez igaz?), ez még belefér.
Stofl Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 Szerintem a tiéd még trw 1-es lehet, a szüleidé pedig már tuti trw 2-es. Nem tudom mikor volt a váltás, de úgy rémlik talán valahol 2003 környékén??? Köszönöm! Tájékozatlan voltam, nem is gondoltam hogy ebből is több féle lehet. :) Februárban nagy szerviz, akkor majd töltetek rá. Most úgy áll a szintem hogy a pálcika legvégén van egy olajcsepp mikor kiveszem, tehát éppen beleér valószínűleg.
Mc-elek Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 nem csak Te... én is... a Hondába is :) ( meg gyári fékbetétet.... ) ha már fék.. szerintem lassan cserés lesz a betét így 60ekm után ,és gyárit fogok venni bele :D de még mindig nem néztem meg hogy gyárilag tartós vagy normál betét van benne....
uhuhu Elküldve Augusztus16, 2011 Szerző Elküldve Augusztus16, 2011 normál... szerviz 4 pluszba 14.900 szereléssel együtt. a másik fékbetét asszem olyan 30E Ft....
Korzika Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 meg a kifúrt tanksapkát beragasztani :) :D Mennyire éreztem ,hogy ez következik!!! :D
Mc-elek Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 normál... szerviz 4 pluszba 14.900 szereléssel együtt. a másik fékbetét asszem olyan 30E Ft.... ezt nem értem... 1605091 van elvileg benne ,aminek az új száma 1605121 ami tartós a normál 1605034 ... egészen úgy néz ki mint ha a z14xep-be más betét lenne ...
szopcsi13 Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 normál... szerviz 4 pluszba 14.900 szereléssel együtt. a másik fékbetét asszem olyan 30E Ft.... És tárcsával együtt mennyi szerviz 4 plusszba?
imy Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 És tárcsával együtt mennyi szerviz 4 plusszba? 39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok. Itt a link hozzá... Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) )
szopcsi13 Elküldve Augusztus16, 2011 Elküldve Augusztus16, 2011 39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok. Itt a link hozzá... Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) ) Nem olyan sok az! Nekem boltban 35e körül mondtak gyári szettre. És azt még be kell rakni! Hát igen, a motor az más kategória. Milyen géped van?
imy Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Nem olyan sok az! Nekem boltban 35e körül mondtak gyári szettre. És azt még be kell rakni! Hát igen, a motor az más kategória. Milyen géped van? Csak volt, GS400E, elötte meg egy SV650S. Csak lecseréltem négy kerékre, több Le-re, csak valahogy ez nem akar menni. :)
Guest Endy Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Csak volt, GS400E, elötte meg egy SV650S. Csak lecseréltem négy kerékre, több Le-re, csak valahogy ez nem akar menni. :) Rossz a kg/LE arányod. :D
imy Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Rossz a kg/LE arányod. :D Tudom, így kellene olyan 430Le-ös motor a kocsiba. :)
Guest Endy Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Tudom, így kellene olyan 430Le-ös motor a kocsiba. :) Meg egy benzinkút. :D
Lelike Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Sziasztok. Volna egy kérdésem. Cserélném ki a hátsó lengéscsillapítót és most látom, hogy szintszabályzós. Ezt hol lehet állítani? Vagy automatikusan szabályozódik? És ha lezárom és teszek sima lengéscsillapítókat akkor lesz valami baja? Mert hát elég borsos ára van a szintszabályzós lengéscsillapítóknak....:) G Astra dízel kombiról lenne szó Y20DTH. Köszi
dionaea Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 39.900-at írnak, ami szerintem egy kissé sok. Itt a link hozzá... Cromaxban a fékbetétek (gyári opel) 10.500Ft a szett + vannak német tárcsák igaz nem gyári, de német 6200Ft-ért.... (habár megjegyzem nem drága a motorhoz képest, akol 60e volt egy tárcsa, s 2db ment az első kerekemre :) ) És ez kopás érzékelős vagy nem?
gccastrasopron Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 Szia! Nekem már ajánlották őket: http://www.celokehuzat.atw.hu/ A másik pedig, hogy bemész egy Opel szalonba és ott megrendeled a méretpontosat. Nekünk 25-ért csinálták (Opelnál) kb 1,5 éve, 5 fejtámlával, osztottan dönthetőre, jó minőségben. Köszi!
imy Elküldve Augusztus17, 2011 Elküldve Augusztus17, 2011 És ez kopás érzékelős vagy nem? Melyik? A gyárit nem tudom, cromaxos meg sima, de van kopásérzékelő is!
Recommended Posts