Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Olyan boldog vagyok, megvannak az új felnijeim+gumi :D

annyit hadd kérdezzek, hogy nagyobb gumiba ugyanakkora nyomás kell, hogy legyen mint kisebbe? gyári: 195/65R15 most 225/45R17.

nem akartam a gumis topic-ba írni, de ha itt gáz akkor sorry. (bár az erről-arról kategóriába belefér:))

Én többet fújnék bele, de nem a szélesebb futófelület, hanem az alacsonyabb oldalfal miatt, mert folyton attól félnék hogy egy esetleges kátyúfogás esetén nagyobb eséllyel sérül a felni pereme, még akkor is ha ezek a "peres" gumik általában erősebb oldalfallal készülnek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

OPEL ASTRA G 1.4 2006, 16V. Elektromos tragédia:

Jobb indexeléskor 22-es bizt. kiég. A jobb hátsó indexkör nem villog a kiégés előtt, majd semmi, mivel a 22-es biztosit sokmindent (müszerfal, belső világitás...).

Kicseréltem és átmozgattam az ősszes villogó égőt és belső világitó lámpát, egyenként. Megmozgattam a kábeleket. Kicseréltem (marha drága volt) a MULTITIMERt vadi ujra, 2 év garanciás GM.

Még mindig ezt csinálja...ami ront a képen, hogy random jelentkezik. Van amikor hidegben, van amikor melegben. Van, hogy megjavul, fél nap mulva elromlik.

Már csak a teljes biztositékház-csere vagy - és kábelezés van hátra ... de nem hiszem, hogy a kábelek. (Mindig csak a jobb index, vagy vészvillogó süti ki, még a 20 A (+5 A tulbiztositás) biztit is.

Nem szivesem adom szerelőhöz, mert leakaszt rólam 50 000 - 80 000 papirt, azt hiszi megjavitotta, majd egy két nap mulva visszasüllyedünk a problémákba.

Valakinek hasonló tapasztalat? A MULTITIMER-re gyanakszom, még ha vadáns uj akkor is. Ki lehet iktatni, áthidalni vmi? Elég megkeserítette már pár hetemet, meg görnyedezni a pedálok alatt nem finom.

Előre is köszönöm. Jó hétvégét és hetet.

Link to comment
Megosztás:

Ezt biztos hogy átgondoltad?

Karbantartás szempontjából nem egy leányálom, lévén az összes csavarja colmenetes... sőt, meglepő módon még az Opel Sintra is ilyen, a motort leszámítva (mert az európai) annyira amerikai a verda hogy amerikai szabványú csavarkulcsok kellenek hozzá... egy ismerősöm nemrég faragott rá ilyenre.

azért mert a sintra sem más mint Pontiac

gumitémában meg köszi a választ. lehet megfogadom a tanácsod

Link to comment
Megosztás:

Még az elején kizártam a Multitimert. Az csak az időzítésért felel, nem a kapcsolt áramkörért!

Azt is írtam, hogy sztem. NEM kábelköteg, hacsak nem volt karosszéria, vagy más mechanikai behatás, ami a kábeleket érintette!

Az F2.22 15A két helyre megy.

1: műszerek, ezt ies kizárnám, ha itt 15A folyna, akkor az maradandó nyomot hagyna...

2: Multitimer. (az elakadásjelzőben, egy izzón keresztül megy a Multitimer 8-as lábra, ami megint nem bír 15A!

A Multitimer működéséhez kell a tápfeszültség. Mivel, innen kap áramot az index, azt mondtam, hogy szedd ki az összes égőt, és cseréld ki.

A Multitimert teljesen felesleges volt kicserélni! Senki nem javasolt ilyet!!!

Személy szerint, én, ha az izzócsere után is időnként jelentkezik, kicserélném a foglalatokat. (értsd az index lámpa foglalatok)

És még valami. Nincs véletlenül garázs?

Menyét? Nyest? Egér?

Nem tudom, mennyibe került a Multitimer, de olcsóbb lett volna egy szaki...

Köszönöm! Ne haragudj, de már olyan kétsébeesés az egész, az elektronikához meg nem értek. Most éppen külföldön rekedtem, azért nem voltam még szerelőnél mert csipős. Vagyis, eccer besétáltam az Opelhez, aztán a fószer még azt sem tudta, hun a biztosíték...ettől padlót nyaltam. Sőt asszonyga: "a rádió a hibás" na ekkor rándultam másodszor, mert a rádió nem is azon a körön van. Azt is kivettem, zárlat figyelt tovább.

A foglalatokra nem gyanakszom, mert amikor lehuzom róluk a vezetéksarut, akkor is megmarad a zárlat. A vészkapcsolót kivettem, zárlat megmaradt.

Otthon mennyi az óradijj? Ha ki kell kábelezni, akkor vagy 8 óra szerkesztés a gépen.

Ha egérke lakmározott, az hol falatozhat a kábelekből ?

Köszi'

Link to comment
Megosztás:

Na kérem. Azzal kellene kezdeni.

Vészvillogó le. Mérés. (nem szűnt meg a zárlat) Mindent úgy hagyni!

Jobb Első index csatlakozó le. Mérés (amikor megszűnik a zárlat, ott a hiba)

Jobb Oldal index csatlakozó le.

Jobb Hátsó index csatlakozó le.

Ha még zárlatos, akkor vezeték!

Szakaszold le.

Elvágod a vezetéket, a vezető oldal mellett, ahol hátra megy.

Ha szerencséd van, megszűnik a zárlat.

Általában, a motortérben eszik a vezetékről a szigetelést. Melegszenek, megéheznek. Máshol nem jutnak be.

Jaj. Asszem vágás lesz, csak nem disznó. Csak mivel gyerek vagyok a szakmába igy már az is öröm lesz ha meglelem a megfelelő vezetéket, mert még szintévesztő is vagyok, meg a méréshez is csak felületesen nyulok. Majd ha még nem kaptam agyvérzést, akkor megirom a fejleményeket. Köszönöm. Otthon mennyiért vezetékelnék át szerinted? (legrosszabra gondolva)

Link to comment
Megosztás:

Hallo! :D

Lenne egy kérdésem CASCO-val kapcsolatban.

Aegon-nál vagyunk teljeskörűvel, eddig "kármentesen", C03ba léptem volna, de mint azt írtam is nyár elején valami suttyó beverte 2 ablakomat is.

Ez meg lett csináltatva cascora, most küldik a jövő évi csekkeket, az eddigi 6350Ft helyett 8100Ft...

Felhívtam őket, igen, az üvegkár miatt éves szinten jó 20.000-el növekedett a díj és visszadobtak C00-ba.

Nem vágom, casconál is megy a malus...?

Keresgettem neten, mindehol azt írják biztosítók, hogy cascora nem megy a malus, és a kármentességet jutalmazzák csak kedvezménnyel.

Az aegon ilyen tróger csak?

Nem vágom, fizejük a full cascot évek óta, havonta, és önhibámon kívül történik egy ilyen eset, még emiatt is pluszban fizessek....? pff

Link to comment
Megosztás:

Vezetékek szigetelése:

Mondjuk x ér van egy kötegben.

Első vezetéket, a szigetelési hibánál elvágni. Szigetelésként NEM szigszalagot, hanem, zsugorcsövet lehet használni!

Pár centivel legyen hosszabb, mint a szigetelés hiánya, hisz úgy is összemegy!

Húzd rá, a vezetékre, majd sodorod össze, és forraszd le a kábelt. Most, húzd vissza a zsugorcsövet.

Hőlégfúvóval, zsugorítsuk rá a szigetelést.

Megismételni x-szer,

valami ilyesmi

Köszi DrthVödör, Hétvégén boncolok. Ha meglesz, sörözünk!

Link to comment
Megosztás:

motorkód: N22A2 diesel

Z16XE LPG vel

Z19DTH szintén diesel

ELADÓÓÓÓÓ

:D :P :P :D :D :D :) :D :D ;)

Elkelt az újságosbódé... Majd megkedveled a Vectrát is. ;)

A hétvégén telesírtam a topikot Z14XE katalizátor ügyben... Nem tudsz esetleg valahol egy jó állapotút (bontottat persze)?

Link to comment
Megosztás:

Hallo! :P

Lenne egy kérdésem CASCO-val kapcsolatban.

Aegon-nál vagyunk teljeskörűvel, eddig "kármentesen", C03ba léptem volna, de mint azt írtam is nyár elején valami suttyó beverte 2 ablakomat is.

Ez meg lett csináltatva cascora, most küldik a jövő évi csekkeket, az eddigi 6350Ft helyett 8100Ft...

Felhívtam őket, igen, az üvegkár miatt éves szinten jó 20.000-el növekedett a díj és visszadobtak C00-ba.

Nem vágom, casconál is megy a malus...?

Keresgettem neten, mindehol azt írják biztosítók, hogy cascora nem megy a malus, és a kármentességet jutalmazzák csak kedvezménnyel.

Az aegon ilyen tróger csak?

Nem vágom, fizejük a full cascot évek óta, havonta, és önhibámon kívül történik egy ilyen eset, még emiatt is pluszban fizessek....? pff

Szia!

Nem lepett meg a dolog,én pont ma hagytam ott az aegont,mert egy szemét tróger társaság! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.