Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa B - Általános -


kiwi1hu

Recommended Posts

Lehet,hogy nem kellet volna lefújni......

Nagyon vonzza a port. :D

Nem ez ilyen átlátszó olaj féleség (kb mint a napraforgó olaj sőt még talán attól is egy kicsit sűrűbb), de nagyon tutkó cucc hála anyukámnak. -_-

Nem, bent nem porosodik de kívül.. áh. rossz belegondolni :rolleyes: de ez a műanyag beszívja magába vagy nem tudom.. de jónak tűnik :)

Én úgy vagyok vele hogy belül mindig tiszta kívül meg.. :S de van olyan is akinek kívül tiszta belül meg egy disznóól. <_<

Jah, és nekem is tetszik az ötlet, lehetne nekünk is valami tutkó matricánk xD

Link to comment
Megosztás:

Nem ez ilyen átlátszó olaj féleség, de nagyon tutkó cucc hála anyukámnak. <_<

Nem bent nem porosodik de kívül.. áh. rossz belegondolni :rolleyes: de ez a műanyag beszívja magába vagy nem tudom.. de jónak tűnik -_-

Jah, és nekem is tetszik az ötlet hogy lehetne nekünk is valami tutkó matricánk xD

Akkor ez olyan lehet mint nekem az astra-ba.

Nemtom mivel kezelték,de ha kezd koszolódni csak letörlöm száraz ruhával és kész.

Link to comment
Megosztás:

Azon gondolkoztam ,hogy ennek a fórumnak is lehetne matricája ! Sokan csak addig regelnek a cc-re amíg szerválnak egy matricát és csá!

Azért van az ,hogy az aktív forumozók száma elenyésző ehhez képest !

Dehát van!

Pontosabban a fórumnak nincsen, de a klubnak igen.

Be kell lépni, és akkor ingyen jár, más egyébbel (rendszámtartó, kedvezmények, miegymás) együtt.

Link to comment
Megosztás:

Ma mentem a volt corsa-mal.

Nagyon furi volt,a kormányt nem tudtam megszokni.....

De nagyon megy. -_-

Hi!

Kapaszkodós volt a fogasléces mi?

De legalább közvetlen a kormány,csakúgy mint a komolyabb versenyszériákban pl. tereprallyban fékszervó sincs :D bal három szigorú,satu,vissza kettő....megizzad az ember az tuti! Apropó tereprally hétvégén Gyulán voltam és éppen a környéken voltak futamok,ahol a nagyalföld közepén Palik betámasztotta a Navarát tetőre a kukoricásba :rolleyes: <_<

Ha nem tud vezetni akkor minek kell ezt a versenyzést eröltetni? Jah mer lehet pózolni overallban a drága FIA autó mellett a parasztoknak,hogy van rá pénzem,megtehetem. Én úgy gondolom,hogyha alámtennék Szalay Opel Antaráját,akkor én is tudnék a dobogón végezni. Vagy bárki akinek van hozzá minimális affinitása...

Meg hamár versenyzés akkor a versenybenzinről érdeklődnék,hogy jobban húz a v-power racing-től az Astrád?

Mert jobban belegondolok,akkor 95ös oktánnál nem éri meg jobbat rakni bele,mert a kopogásérzékelő a gyengébb oktánhoz tud igazítani előgyújtást,de erősebbhez szerintem meg nem.Vagy rosszul tudom?

Próbált már valaki mondjuk először simával aztán 100as benyával időre gyorsulni?

Link to comment
Megosztás:

Próbált már valaki mondjuk először simával aztán 100as benyával időre gyorsulni?

50 köbcentis robogóval próbáltuk, ott érezhetö volt mint gyorsulásban mint végsebességben, de az vmi olyan benzin volt amit a hungaroringről hoztak, nem ilyen "kutas százas részing" benya

Link to comment
Megosztás:

image-EA88_4C45D1F9.jpg

Csak kezdetleges... Megnéztem hogyan lehetne megszerkeszteni. és mint látjátok megtaláltam.

De az a legrosszabb benne, hogy pofon 1szerű és nem tudtam rájönni sokig :rolleyes:

A fényerövel voltak gondok a háttérben sok volt a fény.. de csak próba volt ezért látszik a vágás is.. de majd csinálok 1 nagyon tutit <_<

Link to comment
Megosztás:

50 köbcentis robogóval próbáltuk, ott érezhetö volt mint gyorsulásban mint végsebességben, de az vmi olyan benzin volt amit a hungaroringről hoztak, nem ilyen "kutas százas részing" benya

Én csak v-power racing-et tankolok.

Lényegesen kevesebbet fogyaszt vele.

Tudom 400litere.

De pl most 5.8 lett a fogyim.

Kb1.3- 1.5 literrel kevesebbet eszik.

És talán még jobban szedi a lábát is :rolleyes:

Tehát:

Lukoil 95-ös 334ft * 7.5L (/100km)=2505ft

Shell v-power racing 400ft*6 (/100km)=2400ft

Nekem bevált <_<

Link to comment
Megosztás:

http://kephost.hu/image-EA88_4C45D1F9.jpg

Csak kezdetleges... Megnéztem hogyan lehetne megszerkeszteni. és mint látjátok megtaláltam.

De az a legrosszabb benne, hogy pofon 1szerű és nem tudtam rájönni sokig :rolleyes:

A fényerövel voltak gondok a háttérben sok volt a fény.. de csak próba volt ezért látszik a vágás is.. de majd csinálok 1 nagyon tutit -_-

Látom nállad is be indult a klónozó üzem ! <_<

Link to comment
Megosztás:

Én csak v-power racing-et tankolok.

Lényegesen kevesebbet fogyaszt vele.

Tudom 400litere.

De pl most 5.8 lett a fogyim.

Kb1.3- 1.5 literrel kevesebbet eszik.

És talán még jobban szedi a lábát is :rolleyes:

Tehát:

Lukoil 95-ös 334ft * 7.5L (/100km)=2505ft

Shell v-power racing 400ft*6 (/100km)=2400ft

Nekem bevált <_<

Ez tényleg meggyőző!

Én vennék 1liter benzint 1400Ft-ért is,ha elmegy vele 100km-t -_-

5.8 egy G astrától dúrva...

Az én x12sz-m 5.2-t szokott benyelni.Shell normál 95 ből. Én sokáig 95 v-powerrel jártam,de abból is pontosan ennyit evett. Sóher voltam eddig betankolni a piros pisztolyból,mert nem hittem el,hogy kevesebbet eszik.

Egy próbát megér! Mondjuk elég nehezen hiszem,hogy nekem 4.2-t fog enni belőle...

Majd beszámolok róla,hogy nekem mennyire vált be....

Link to comment
Megosztás:

Ez tényleg meggyőző!

Én vennék 1liter benzint 1400Ft-ért is,ha elmegy vele 100km-t :rolleyes:

5.8 egy G astrától dúrva...

Az én x12sz-m 5.2-t szokott benyelni.Shell normál 95 ből. Én sokáig 95 v-powerrel jártam,de abból is pontosan ennyit evett. Sóher voltam eddig betankolni a piros pisztolyból,mert nem hittem el,hogy kevesebbet eszik.

Egy próbát megér! Mondjuk elég nehezen hiszem,hogy nekem 4.2-t fog enni belőle...

Majd beszámolok róla,hogy nekem mennyire vált be....

A lényeg hogy lett ennyi a fogyi.

Bp-Tihany nem pályán végig klíma

Tihany-Keszthely betartva mindent nyugisan

Keszthely-Tihany betartva mindent nyugisan +klíma

Tihany -Bp nem pályán van a 8ason 110km/h rész ,ott 160-170

429km /25liter

Link to comment
Megosztás:

A lényeg hogy lett ennyi a fogyi.

Bp-Tihany nem pályán végig klíma

Tihany-Keszthely betartva mindent nyugisan

Keszthely-Tihany betartva mindent nyugisan +klíma

Tihany -Bp nem pályán van a 8ason 110km/h rész ,ott 160-170

429km /25liter

Csak az a kérdés,hogy ugyanezen a túrán mennyit evett volna 95ből.

A 7.5-et hasonló úton mérted?

Link to comment
Megosztás:

Csak az a kérdés,hogy ugyanezen a túrán mennyit evett volna 95ből.

A 7.5-et hasonló úton mérted?

Hasonló bp-sajószentpéter 7l

Másrészt úgy voltam vele ,hogy egy teli tanknál +3e.

Ha nem erre akkor másra verem el...

Szóval engem a kíváncsiság hajtott.

Ez a tankolás előtt nem tudtam s.w.p.r tankolni. 7.3 lett

Link to comment
Megosztás:

image-EA88_4C45D1F9.jpg

Csak kezdetleges... Megnéztem hogyan lehetne megszerkeszteni. és mint látjátok megtaláltam.

De az a legrosszabb benne, hogy pofon 1szerű és nem tudtam rájönni sokig :rolleyes:

A fényerövel voltak gondok a háttérben sok volt a fény.. de csak próba volt ezért látszik a vágás is.. de majd csinálok 1 nagyon tutit -_-

papucs rulZ <_<

Link to comment
Megosztás:

Kedves corsások!

Egy olyan kérésem lenne felétek,hogy ha valaki nézegetné a corsáját akkor nézzétek már meg nekem , hogy elöről az emblémánál lehet-e látni a hűtőt, mert nekem gyárinak tűnő műanyag lemez van ott amit nem tudom mi célt szolgál. Lehet ,hogy ilyen melegben nem ártana levenni.

Link to comment
Megosztás:

Én csak v-power racing-et tankolok.

Lényegesen kevesebbet fogyaszt vele.

Tudom 400litere.

De pl most 5.8 lett a fogyim.

Kb1.3- 1.5 literrel kevesebbet eszik.

És talán még jobban szedi a lábát is :rolleyes:

Tehát:

Lukoil 95-ös 334ft * 7.5L (/100km)=2505ft

Shell v-power racing 400ft*6 (/100km)=2400ft

Nekem bevált <_<

Lukoilon kívűl más kúton nem próbáltad meg a sima 95-öst? PL: OMW, MOL, vagy a sima Shell 95?

Én annyira nem csodálkozom hogy a lukoiltól annyit evett. Kolegám hasonló jó kúton tankolt, egy 90000es katalizátor bánta.

Link to comment
Megosztás:

papucs rulZ -_-

Nem módizok sokat. Jóóól van az... <_<

De ezt csak azért mondtad, mert irigykedsz :D Majd csinálok egy rendeset ez csak amolyan próba cseresznye volt.. aztán remélem a kocsi is már jobb lesz B)

Volt egy álláshirdetés.. azt elmentem rá.. volt valami írásbeli teszt.. meg elbeszélgetés.. És sikerült :) B)

Most már jobban fogok tudni költeni a corzára :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem módizok sokat. Jóóól van az... -_-

De ezt csak azért mondat, mert irigykedsz :) Majd csinálok egy rendeset ez csak amolyan próba cseresznye volt.. aztán remélem a kocsi is már jobb lesz :D

Volt egy álláshirdetés.. azt elmentem rá.. volt valami írásbeli teszt.. meg elbeszélgetés.. És sikerült B) :D

Most már jobban fogok tudni költeni a corzára <_<

Jó neked ! Én már valszeg ezt a nyarat meló nélkül töltöm :rolleyes: Semmit nem találtam B) Mindehol be próbáltam. Verő embertől kezdve, futár, kőműves, ács.... semmi,semmi, semmi. Pangás van. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A közeljővőben szeretnék venni egy 1.5 d vagy td corsát, milyen tipushibákra kell odafigyelni? Leginkább motor, váltó tekintetében.

Köszi

Szia!

Nekem egy 1.5 TD-m van, immár 5 éve. Amire mindenképp figyelj oda:

- motorkompresszió (bár ezt télen volna célszerűbb mérni), ebből kiderül, hogy mennyire leharcolt

- kuplung holtjátéka, kiemelése (a dízel típusoknál a motor/váltó/kuplung alkatrészek a leghúzósabbak, mivel Isuzu mind, egy-egy alkatrész ára a csillagos eget verdesi a benzineséhez képest)

- ha TD-t veszel, a turbó állapota (olajfolyás van-e?)

- ha meghajtod, kérd meg egy haverodat, vagy a tükörből figyeld meg, hogy mennyire kormol (a TD-nél ~2600-nál kezd el dolgozni a turbó)

- az izzítógyertyák is elég húzós áron vannak, de ezeket is inkább télen tudnád letesztelni

Most így hirtelen ennyi, ha valakinek van még ötlete, majd hozzáteszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.