Tápiószecső Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 nah ujjabb lamma kérdésem: adott egy fék konfig: (állitolag) brembo & ferrodo ds2000 lehet e állítani, hogy feljebb fogjon a fék? azaz harapósabb legyen? vagy ez nem konfigolható? Esetleg egy légtelenítés segíthet pár mm-t, de előbb tényleg várd meg a bekopást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Hali! Mivel fék tuning topic nincs, így itt kérnék némi információt. Csinált már valaki olyant hogy 256-os első tárcsa helyére a 288-as turbo/V6 tárcsa-nyereg párost szerkesztette fel? Ugyanis az ebay-ről sikerült vásárolnom egy pár vadonat új turbós nyerget, valamint itthon találtam egy céget akik egyedi tárcsákat gyártanak bármilyen paraméterrel. A kérdés az volna hogy miben tér el a 256-os tárcsa a 288-ashoz képest? Az osztókör/lyukszám/agyméreten kívül. üdv: Zo Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 288-as tárcsa a B Vectrákon van pl, de 5 lyukas, más központosító mérettel. A turbós A Vectrán és Calibrákon tudtommal 284-es tárcsa van, és ehhez más a nyereg is. Szóval nem árt utánanézni a méreteknek, mert mi is szívtunk vele anno. Nekem az Astrára került a 256 helyett 288. A tárcsát (B Vectra) még anno Patyi Laci csináltatta meg 4 lyukasra, és Astra központosítósra. Először az Omega 296-os nyergével raktuk fel, de arra nem akartak rámenni a 15-ös kerekek, így rápróbáltuk a 284-es nyerget, de azzal abszolút nem volt kompatibilis. Így szerváltam hozzá eredeti B Vectra nyergeket, ami erre a tárcsára van direkt. Így már perfekt. :D A nyergeket egyébként 12-ért vettem, a tárcsákat sporttársi áron 20-ért adta Laci. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Január31, 2006 Megoszt Elküldve Január31, 2006 Én 80 euroért vettem a pár nyerget. Tárcsát olyant csinál az ember amilyent akarok, csak az adatokat kell vinni és kb 15 darabja. A nyerkeget még nem láttam csak képen, de úgy hirdette az illető hogy turbó féknyereg 288-as tárcsához. Akkor azt hiszem megvárom míg kézben lesz a nyereg és utána készíttetek hozzá tárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Ma kicseréltem az első féktárcsákat és betéteket, mert olyan furin, és erősen rázott a kormány, nagyobb tempóról fékezésnél.Brembo tárcsákat, és Ferodo premium betéteket kapott.Amit lehetett, összerakásnál megcsiszoltam, a féknyergek "úszó" részét pedig bezsíroztam. A bal oldalon nem volt semmi különös eltérés, egyforma volt mindenhol a tárcsának a válla, a betétek is viszonylag egyformán koptak, pedig 25e.km van bennük.A tárcsában pedig 55e.km.Amúgy elenyésző volt a kopás mértéke.A jobb oldalon már más volt a helyzet, mert a betétek erősebben voltak kopottak mint a bal oldaliak, kb. 1-1.5mm különbség volt.A tárcsa válla viszont nem volt egyforma.Egyik helyen kevésbé volt megkopva, ergo ütött a gyöngyöm.Tehát nagy valószínűséggel ez okozta azt a hüle, és idegesítő rázást, s talán ezzel magyarázható a betétek "rendellenes" kopása is. Ezúton köszönöm Blitznek a segítséget, a probléma költséghatékony megoldásában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Én 80 euroért vettem a pár nyerget. Tárcsát olyant csinál az ember amilyent akarok, csak az adatokat kell vinni és kb 15 darabja. A nyerkeget még nem láttam csak képen, de úgy hirdette az illető hogy turbó féknyereg 288-as tárcsához. Akkor azt hiszem megvárom míg kézben lesz a nyereg és utána készíttetek hozzá tárcsát. Ne gyártass itthon tárcsát, sokan próbálkoztak már vele, de senkitől nem hallottam jó váleményt... Vegyél azt is ebayon... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Ne gyártass itthon tárcsát, sokan próbálkoztak már vele, de senkitől nem hallottam jó váleményt... Vegyél azt is ebayon... :) Köszi a tanácsot. Nézegettem azt is ebayen, de nem találtam nekem valót. Ezt az azt hiszem tátra utcai esztergályost ajánlották. Az illetőnek több autójára is készített tárcsát. Ráadásul elég jó árnak tűnik. Mi lehet a gond? Szar anyagból dolgoznak itthon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február4, 2006 Megoszt Elküldve Február4, 2006 Ez a verzió esetleg? Mondjuk ez csak tárcsa, még kell hozzá két nyereg, meg legalább 15-ös felni mert kisebb nem megy föl Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Valszeg szar az anyag, és nem jól reagál a hőingadozásra...elvetemedik, és üt... Nekem a 288-as luggatottra sem megy fel a 15-ös felni vektra nyereggel... még bízom az cabrio felnijeiben (15-ös acél) hátha...és akkor megúszom egy csereberével a két vas alatt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Köszi a tanácsot. Nézegettem azt is ebayen, de nem találtam nekem valót. Ezt az azt hiszem tátra utcai esztergályost ajánlották. Az illetőnek több autójára is készített tárcsát. Ráadásul elég jó árnak tűnik. Mi lehet a gond? Szar anyagból dolgoznak itthon? Vagy egyszerűen leszarják a határidőt és 1 hónap késéssel készül el a cucc. Vagy rohadt drága lesz. Szerintem bármelyik német cégnek nagyobb tapasztalata van féktárcsa gyártás téren, nem pont a féknél kéne kisérletezgetni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Ma kicseréltem az első féktárcsákat és betéteket, mert olyan furin, és erősen rázott a kormány, nagyobb tempóról fékezésnél.Brembo tárcsákat, és Ferodo premium betéteket kapott.Amit lehetett, összerakásnál megcsiszoltam, a féknyergek "úszó" részét pedig bezsíroztam. A bal oldalon nem volt semmi különös eltérés, egyforma volt mindenhol a tárcsának a válla, a betétek is viszonylag egyformán koptak, pedig 25e.km van bennük.A tárcsában pedig 55e.km.Amúgy elenyésző volt a kopás mértéke.A jobb oldalon már más volt a helyzet, mert a betétek erősebben voltak kopottak mint a bal oldaliak, kb. 1-1.5mm különbség volt.A tárcsa válla viszont nem volt egyforma.Egyik helyen kevésbé volt megkopva, ergo ütött a gyöngyöm.Tehát nagy valószínűséggel ez okozta azt a hüle, és idegesítő rázást, s talán ezzel magyarázható a betétek "rendellenes" kopása is. Ezúton köszönöm Blitznek a segítséget, a probléma költséghatékony megoldásában. Nah.tesztút megvolt, ca. 50km-t mentem egyenlőre, és még ugyanannyi van hátra is, mert még majd haza kell érnünk is v.mikor, de erősebb fékezésekkor sem rázott be a kormány, mondhatni fogott mindazállat.Szal eltaláltam a baját. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Nah.tesztút megvolt, ca. 50km-t mentem egyenlőre, és még ugyanannyi van hátra is, mert még majd haza kell érnünk is v.mikor, de erősebb fékezésekkor sem rázott be a kormány, mondhatni fogott mindazállat.Szal eltaláltam a baját. :D Kíváncsi leszek hogy milyen lesz, ha összekopik! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Kíváncsi leszek hogy milyen lesz, ha összekopik! :) Hát jó, milyen lenne? Nekem már bejött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Én 80 euroért vettem a pár nyerget. Tárcsát olyant csinál az ember amilyent akarok, csak az adatokat kell vinni és kb 15 darabja. A nyerkeget még nem láttam csak képen, de úgy hirdette az illető hogy turbó féknyereg 288-as tárcsához. Akkor azt hiszem megvárom míg kézben lesz a nyereg és utána készíttetek hozzá tárcsát. szoval tarcsat itthonrol nem szabad venni itt a link http://www.mk-motorenteile.de/index.html?t...emsscheiben.htm ezek nordmann tarcsak nagyon jo minöségüek nekem és antinak is ilyen van én hasznalom is már egy ideje és nagyon jo itthon amit 2 hétre vallalta a várna utcában asszem azt 1 honap és 1 hét mulva szoltak mehet érte én a masodik hétnél ott voltam de szartak rám meg is rendeltem kintröl és utana én szartam rajuk közben kiderült hogy a nagyobb fékezéseknél ezek a tarcsak elvetemednek szal nem is baj hogy nem azt vettem meg de szerintem meg mindig ott van ha valakinek ez kell elhozhatja :) 15/db de enm ajánlom neked egyébként attol függ hogy 284 vagy 288 kell hogy vectra/calibra mikori volt mert 95 röl már 288as tarcsaval van de mond az ebay item numbert és megnezem milyen ez a sajat Gsi-m 288/25 4 lukas tarcsaval 35e km futott astra g nyergekkel és B vectra 288 tarcsahoz valo konzollal és ferrodo ds 2000, ds performance betéttel ez pedig antié lessz neki meg nincs összerakva én nem szeretem a lyuggatott tarcsakat mert jobban eszi a betétet és meg is repedhet de remélem ennel ez nem következik be a fékhatas nem hiszem hogy jobb lenne vele esetleg nem nyikorog nekem a fékhatas meggyöző amit idáig produkalt még mindig a forum füzi hozza a képeket én csak 2 képet raktam 1 hozzaszolasba kéretik nem törölni és nem linkre levenni thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Emlékszem erre a fékcserére. :D Igazából úgy látszódna jól a tárcsa mérete, ha mellette lenne a régi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február5, 2006 Megoszt Elküldve Február5, 2006 Ha nem rögtön azonnal írod be, akkor külön hozzászólásként kezeli a fórum.De el kell tellnie néhány percnek.Mindenesetre elég meggyőző képek. Emlékszem erre a fékcserére. :D Igazából úgy látszódna jól a tárcsa mérete, ha mellette lenne a régi. :) Ha emléxel még, hogy mekkora a 256-os betét, akkor már van is viszonyítási alapod! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Ez nagyon jól néz ki Sonique :-). Remélem nekem is sikerül valami hasonlót! Én ezt vettem: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...item=8029699701 Ehhez melyik tárcsát kellene rendelni? És mennyi a szállítási költség? Egyre kevesebb a bizodalmama a magyar iránt :-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Nem ír róla semmi adatot, így nem tudni melyik nyereg ez. A 288-as B Vectra nyeregre még rámennek az "öblösebb" 15-ös felnik, de a 298-as Omega nyeregre már egyik 15-ös sem. Én anno 4 garnitúrát próbáltam rá, egyik sem ment fel pogácsa nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Nem ír róla semmi adatot, így nem tudni melyik nyereg ez. A 288-as B Vectra nyeregre még rámennek az "öblösebb" 15-ös felnik, de a 298-as Omega nyeregre már egyik 15-ös sem. Én anno 4 garnitúrát próbáltam rá, egyik sem ment fel pogácsa nélkül. Igen. Ennél közelebb csak májusba kerülök hozzá én is, mivel egy holland barátommal vetettem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Amúgy egyik barátomnak a 2.5td B omegáján is ilyen 298as fék van és 15ös lemez felnivel. Csak gondolom más ET számú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Amúgy egyik barátomnak a 2.5td B omegáján is ilyen 298as fék van és 15ös lemez felnivel. Csak gondolom más ET számú. Nem tudom az milyen felni lehetett, de nekem az aluk közül semmilyen nem ment rá. A nagyon öblösek sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Én ezt vettem: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...item=8029699701 Ehhez melyik tárcsát kellene rendelni? És mennyi a szállítási költség? Egyre kevesebb a bizodalmama a magyar iránt :-( Azt azért remélem tudod,hogy két jobbos féknyerget rendeltél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Én már fogtam a kezemben ilyen nyergeket, de az érdekelne, hogyan lehet megkülönböztetni az oldalakat. Mert nekem teljesen egyformának tűnt kézben. Pedig az tuti jobbos és balos volt. :D Mindig okul az ember... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Én már fogtam a kezemben ilyen nyergeket, de az érdekelne, hogyan lehet megkülönböztetni az oldalakat. Mert nekem teljesen egyformának tűnt kézben. Pedig az tuti jobbos és balos volt. :D Mindig okul az ember... :) Beszerelt állapotban a légtelenítö szelepnek mindig felül kell lennie. Ha átraknák az egyiket a másik oldalra, akkor alul lesz a szelep és eléggé meg lehet ezzel szívni a féknyergek légtelenítésekor. Haverom Calibrájával két napig szenvedtünk mire észrevettük.hogy két balos nyereg volt rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február6, 2006 Megoszt Elküldve Február6, 2006 Azt azért remélem tudod,hogy két jobbos féknyerget rendeltél? Demó: én ebből a szövegből inkább azt vettem ki, hogy balos... "zwei Bremssättel einer Seite (offensichtlich links)" De lehet tévedek, a német tudásom autodidakta úton szereztem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts