Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Sziasztok!

Nem a témával kapcsolatos kérdésem lenne.

Egy 95-ös B vectrám van az utóbbi időben ha hideg van

alapjáraton szabálytalanul jár a motor. És szerintem

többet is fogyaszt.

Nem midíg jelentkezik a hiba.

Már több szerelő is próbálkozott nem sok sikerrel

Van valakinek ilyen tapasztalata és sikerült valahogy megszüntetni?

Kiváncsian várom a hozzászólásotokat.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom,hogy ez egy OPEL forum,de hátha tud valaki segíteni. Van egy VOLVO V40 amin szétszedték a vezérlést és a gazdájának nincs sok pénze de szeretné használni az autót. Kellene valami leírás amiben bentvan az összerakás. Volvo V40 1.6 16v 2000 után gyártot. Elöre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom,hogy ez egy OPEL forum,de hátha tud valaki segíteni. Van egy VOLVO V40 amin szétszedték a vezérlést és a gazdájának nincs sok pénze de szeretné használni az autót. Kellene valami leírás amiben bentvan az összerakás. Volvo V40 1.6 16v 2000 után gyártot. Elöre is köszönöm

Itt érdeklődj.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem a témával kapcsolatos kérdésem lenne.

Egy 95-ös B vectrám van az utóbbi időben ha hideg van

alapjáraton szabálytalanul jár a motor. És szerintem

többet is fogyaszt.

Nem midíg jelentkezik a hiba.

Már több szerelő is próbálkozott nem sok sikerrel

Van valakinek ilyen tapasztalata és sikerült valahogy megszüntetni?

Kiváncsian várom a hozzászólásotokat.

Köszi!

Lehet légtömegmérő, lamdaszonda, vezérműtengely jeladó, és még sokminden. Ki kéne mindet mérni, akkor talán kiderül.

Link to comment
Megosztás:

Indul, van nyomásszabályzóm, rajta órával, és szépen ott figyel a nyomás.

Műszeregységet, útszakasz jeladót is átraktad, ABS volt a donorban?

Gyújtáskapcsolónál lévő immo jeladó rendben van?

A legjobb az lenne ha az egész autó lenne vizsgálva Tech2-vel, jeladók live adatok stb. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Műszeregységet, útszakasz jeladót is átraktad, ABS volt a donorban?

Gyújtáskapcsolónál lévő immo jeladó rendben van?

A legjobb az lenne ha az egész autó lenne vizsgálva Tech2-vel, jeladók live adatok stb. :rolleyes:

Volt ABS a donorban, de az miért lényeges?

Tegnap rádugtuk a tech2-őt. Azt mondta össze van programozva a kulcs az ecuval, töröltük a kulcsot, próbáltuk újra programozni, de azt írta ki hibás kulcs. Ezután még 2 másik kulcsal is megpróbáltuk, arra is ezt írta ki, és ebből arra következtettünk, hogy az immo karika a hibás. Majd hétfőn próba egy másik immo karikával.

Link to comment
Megosztás:

Gondolom Astra G-ből jött a moci, ha nincs ABS meg kell neki mondani Tech2-vel mert annak is van valami vezérlője ami ha nincs jelen letilthatja az indítást, ugyanez történik ha nincs benne műszeregység feltéve ha 2004 utáni verzió.

(Lehet, hogy nem így van de nekem ezt mondták anno, nem volt rá alkalmam ellenőrizni)

Link to comment
Megosztás:

Gondolom Astra G-ből jött a moci, ha nincs ABS meg kell neki mondani Tech2-vel mert annak is van valami vezérlője ami ha nincs jelen letilthatja az indítást, ugyanez történik ha nincs benne műszeregység feltéve ha 2004 utáni verzió.

(Lehet, hogy nem így van de nekem ezt mondták anno, nem volt rá alkalmam ellenőrizni)

Vectra B 2001-es évjárat volt a donor.

Link to comment
Megosztás:

Vettem bontóból egy másik immo gyűrűt. Betettük, se kép se hang...

Azt mondják az opel szervízben, hogy nem csak az ecu-nak van 4 számjegyű immo kódja, de az immo gyűrűnek is, és azt bizony a Tech2-vel állítólag nem lehet törölni.

Megy a szívás tovább. Holnap elviszi az emberem egy okosmókushoz, aki elvileg össze tudja gyógyítani a dolgokat. Már kegyetlenül idegesít, mert 3 hete nem tudom használni a kocsimat.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:találkozott már valaki olyan hibajelenséggel, hogy indítómotorral indítva nem indul a motor, de betolással rögtön indul.Az indítómotor teljesen normálisan forgatja a motort, akku jó.A hiba véletlenszerűen jelentkezik.A kocsi 1.6-os injektoros Kadett E.

Köszi a választ előre is

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne:találkozott már valaki olyan hibajelenséggel, hogy indítómotorral indítva nem indul a motor, de betolással rögtön indul.Az indítómotor teljesen normálisan forgatja a motort, akku jó.A hiba véletlenszerűen jelentkezik.A kocsi 1.6-os injektoros Kadett E.

Köszi a választ előre is

gyujtáskapcsoló talán

hátha inditozáskor csinálja azt hogy nem ad áramot a többi részre

meg kéne nézni inditozásnál gyujtás van? befecskedezés ha injektoros...

Link to comment
Megosztás:

Az injektor vezérlés képes arra hogy letiltsa a gyújtást ha olyan kedvében van, mondjuk, mert leesik a feszültség az indítómotor miatt?

Hát szerintem nem, mert ha annyi erő van az akkuban hogy meg tudja forgatni a motort bármilyen kínlódva is akkor el is indul. Nem beszélve arról, ha meg sem tudja forgatni, és úgy tolják be a kocsit akkor is működik a gyujtás pedig ugye a fesz.alacsony ezért tolod.

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem nem, mert ha annyi erő van az akkuban hogy meg tudja forgatni a motort bármilyen kínlódva is akkor el is indul. Nem beszélve arról, ha meg sem tudja forgatni, és úgy tolják be a kocsit akkor is működik a gyujtás pedig ugye a fesz.alacsony ezért tolod.

Köszi a választ!Csak próbálok rájönni, mi okozhatja a hibát, sajna az injektorokkal kapcsolatban nincs semmi tapasztalatom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémám lenne, hogy van egy 2007-es opel merivám 1400ccm 50e/km-el.

Reggel mikor inditom a motorbol kattogo hang jön de 2mp és a hang megszünik.

Olajat egyáltalán nem eszi semmi más probléma nincs vele.

Hallotam olyat, hogy hydrotöke lehet.

A kérdés az hogyan lehet ezt csere nélkül orvosolni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Olyan problémám lenne, hogy van egy 2007-es opel merivám 1400ccm 50e/km-el.

Reggel mikor inditom a motorbol kattogo hang jön de 2mp és a hang megszünik.

Olajat egyáltalán nem eszi semmi más probléma nincs vele.

Hallotam olyat, hogy hydrotöke lehet.

A kérdés az hogyan lehet ezt csere nélkül orvosolni

Csere nélkül sehogy, de nagyon csodálkoznák ha 50ezer után hidrotőkés lenne. Illetve van olyan hogy kiveszik, és szétszedik-kimossák, de szerintem ez csak időhúzás. És az nem 2másodperc után szokott megszünni, hanem ahogy melegszik az olaj. Témyleg olajcsere?

Link to comment
Megosztás:

Csere nélkül sehogy, de nagyon csodálkoznák ha 50ezer után hidrotőkés lenne. Illetve van olyan hogy kiveszik, és szétszedik-kimossák, de szerintem ez csak időhúzás. És az nem 2másodperc után szokott megszünni, hanem ahogy melegszik az olaj. Témyleg olajcsere?

Nem megoldás, saját tapasztalatomat írom le:

Januárban hengerfejezték a gépemet - X20XEV - nem mindíg volt fűtésem. Összerakás után a szerelő jobb hijján Opel olajjal pótolta a hiányzót, Castrol Magnatec volt benne. Mivel 1-2 ezer után úgy is elérem az olajcserét nem ellenkeztem.

Most jön a furcsaság. Eddíg volt egy csattogó hang hidegen, mindenki azt mondta, hogy egyértelmű hidrotőke, valamelyik nem működik rendesen. Az olajfrissítés után 4-5 nappal ez a csattogó hang kezdett megszűnni, jelenleg semmi csattogás nincs hidegen sem. Pedig januárban volt -10-15 fok is.

Most akkor amit sok rosszat olvastam az Opel olajról az igaz vagy kezdjek kételkedni benne?

Mindkét olaj 10W-40.

Link to comment
Megosztás:

Nem megoldás, saját tapasztalatomat írom le:

Januárban hengerfejezték a gépemet - X20XEV - nem mindíg volt fűtésem. Összerakás után a szerelő jobb hijján Opel olajjal pótolta a hiányzót, Castrol Magnatec volt benne. Mivel 1-2 ezer után úgy is elérem az olajcserét nem ellenkeztem.

Most jön a furcsaság. Eddíg volt egy csattogó hang hidegen, mindenki azt mondta, hogy egyértelmű hidrotőke, valamelyik nem működik rendesen. Az olajfrissítés után 4-5 nappal ez a csattogó hang kezdett megszűnni, jelenleg semmi csattogás nincs hidegen sem. Pedig januárban volt -10-15 fok is.

Most akkor amit sok rosszat olvastam az Opel olajról az igaz vagy kezdjek kételkedni benne?

Mindkét olaj 10W-40.

Fene tudja , de pölö váltóba kimondottan az Opel olajat ajánlják. De lehet csak kicsit meglettek piszkálva sz olajjáratok, és kihozta belőlük a lerakódást. Vagy a régi már annyira sűrű volt, hogy mindegy mi került bele, annál csak jobb volt.

Link to comment
Megosztás:

Csere nélkül sehogy, de nagyon csodálkoznák ha 50ezer után hidrotőkés lenne. Illetve van olyan hogy kiveszik, és szétszedik-kimossák, de szerintem ez csak időhúzás. És az nem 2másodperc után szokott megszünni, hanem ahogy melegszik az olaj. Témyleg olajcsere?

Olaj csere most lesz esedékes remélem ez majd megoldja a kopogást és nem fog senki benyitni a motorba.

Esetleg tudnál valami olajat ajánlani???

Link to comment
Megosztás:

Olaj csere most lesz esedékes remélem ez majd megoldja a kopogást és nem fog senki benyitni a motorba.

Esetleg tudnál valami olajat ajánlani???

Olajat ajánlani.... nincs két ember a fórumon aki ugyanazt ajánlaná. :lol: Most Castrollal járok előtte GM-volt benne, de azt sokak szerint hamisítják. De mivel én nem vettem észre semmilyen külömbséget ezért a következő olajcserénél biztos hogy GM-megy bele. Igaz nekem egy 240ezret futott kopott motorom van. Nem nagyon kell már félteni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.