Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumi, felni kérdések


GABBE

Recommended Posts

Ami fontos, hogy SOHA nem szabad meghúzni géppel a kerékőrt

én mindig géppel huzom meg. igaz nem veretem 4-esen fél percig, de azért meg van huzva.

igaz én dupla áron vettem minőségi kerékőrt, és mostmá 3 éve teljesit szolgálatot..

asszem OZ tipus, de nembiztos.

érdemes minőségi cuccot venni

MÁS:

még mindig nincs felnim.

kezdek aggódni.. :)

Link to comment
Megosztás:

Még mindig nem jututtunk közelebb a kerékörhőz. Tudtok márkát(kat) mondani, amit érdemes venni? Hol? Mennyi?

Köszi!

OZ márkájú cucc, Y2000 Kft. Bp. XIII. Reitter Ferenc u. nemtomhányszám. Elindulsz a Róbert Károly krt. irányából, oszt 1xcsak a jobb oldalon lesz vhol a Fáy u. magasságában, vmelyik sarkon. Nem emléxem, melyiken. Az ára sztem 6-7e HUF körül lehet. Én pár éve 5e körül vettem.

Peace

Link to comment
Megosztás:

OZ márkájú cucc, Y2000 Kft. Bp. XIII. Reitter Ferenc u. nemtomhányszám. Elindulsz a Róbert Károly krt. irányából, oszt 1xcsak a jobb oldalon lesz vhol a Fáy u. magasságában, vmelyik sarkon. Nem emléxem, melyiken. Az ára sztem 6-7e HUF körül lehet. Én pár éve 5e körül vettem.

Peace

Köszönöm mindenkinek, intézem!

Link to comment
Megosztás:

Mint ahogy már írtam korábban pl Sonique-nak is OZ van, és 3 leszedés után elment rajta a minta...:-( Nem bírta sokáig...

Na ezt mondtam én is! Vigyázni kell, hogy milyet veszel... nem a márkára, hanem a kiképzésre! Masszívnak kell lenni!

Sok olyan van - a márkások között is - aminek a mintája könnyen tönkre megy... és akkor lehet akrobatikázni, hogy lejöjjenek a csavarok!

És főleg az a fontos, hogy NE LÉGKULCCSAL vedd le/fel! Attól mennek gyorsan tönkre!

Link to comment
Megosztás:

Ebből az látszik, milyen FOS anyagból vannak!

Ez inkább azért van, mert speciális mintásra van kialakítva a fejük...

néhány rece, néhány pöcök, néhány redő... stb. fogja a csavart... ill azzal húzod meg... és ezek sérülékenyek. Ezért nem bírják.... szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Akkor is fos anyagból vannak. Gondolj bele, egy SDS-plus fúrószáron elég picik a bemarások és az évekig bírja, miközben kb. ugyanazt kapja, mint a kerékcsavar behajtáskor: forog és közben ütik-vágják.

Nálam az SDS -sem bírja évekig.... ;)

Nyomom neki mint állat... :) ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Akkor is fos anyagból vannak. Gondolj bele, egy SDS-plus fúrószáron elég picik a bemarások és az évekig bírja, miközben kb. ugyanazt kapja, mint a kerékcsavar behajtáskor: forog és közben ütik-vágják.

Mi a f...m az az SDS-plus? :) ;)

Ezek a csavarfejek meg többnyire öntöttek, azért ilyen gyengék... ;)

Link to comment
Megosztás:

Nálam az SDS -sem bírja évekig.... :D

Nyomom neki mint állat... ;) ;) :lol:

De a vídeát nyírod ki akkor is, nem a szárat!! :(

Mi a f...m az az SDS-plus? :) :(

Ezek a csavarfejek meg többnyire öntöttek, azért ilyen gyengék... :D

Na látod, te is mondod, hogy szar.... ;) Egyébként az SDS-plus az a kisebbik ipari fúrószár szabvány. Nem sima hengeres, mint egy mezei fúró, hanem 2-2 horony van a száron 90 fokonként, 2 kifutó, 2 zárt horony.

Link to comment
Megosztás:

De a vídeát nyírod ki akkor is, nem a szárat!! :D

Na látod, te is mondod, hogy szar.... ;) Egyébként az SDS-plus az a kisebbik ipari fúrószár szabvány. Nem sima hengeres, mint egy mezei fúró, hanem 2-2 horony van a száron 90 fokonként, 2 kifutó, 2 zárt horony.

like the Hilti fúróhegyek? ;)

én nem emlékszem, hogy mondtam volna, hogy jó minőségűek a kérékőrök... ;)

Ugyanakkor nagyon fontos szerepet töltenek be a kerekek védelmében! :)

Szóval használni kell... csak ésszel!

Link to comment
Megosztás:

Ja, kb. az. De a Hilti csak egy gyártó és ezt a szabványt nem ő találta ki.

Jóvanna, nem mondtad, hogy jó. Csak azt mondtad, hogy azért sérülékeny, mert különböző receficék vannak rajta, erre mondtam, hogy fos az anyag, azért nyalja le esetleg a légkulcsos meghúzás.

Ismerősnek előző OFF autóján valamilyen magyar kerékőr volt, azt vagy 10 éven át szedegették légkulccsal, nem volt rajta semmi sérülés. Lehet, hogy az általában ma kapható olasz vagy kínai csodák közelében sincsenek anyagminőségben annak. :)

Link to comment
Megosztás:

Ismerősnek előző OFF autóján valamilyen magyar kerékőr volt, azt vagy 10 éven át szedegették légkulccsal, nem volt rajta semmi sérülés. Lehet, hogy az általában ma kapható olasz vagy kínai csodák közelében sincsenek anyagminőségben annak. ;)
Azért azt megnézném, hogy mennyire volt az bonyolult csavar... --> egy spec. szerszámmal egyből nem lehetett-e leszedni. :)
Link to comment
Megosztás:

tehermentesítőt merrefelé lehet beszerezni? .. a külső átmérőt nem tudom, még le kell szedni a felnit, hogy megmérjem ... ha nélküle járok mi lesz a gáz? ... most élüle semmit se érzek, simán egyenletesen fut.

A felni normál esetben nem a csavarokon fut, nem azokra nehezedik, nem azok tartják függőlegesen a helyén, hanem a tehermentesítő!

Nélküle nem szabad használni, tönkreteszi a fütóművet, és az alufelninek sem éppen jó...

Ja, a saját spec. ellendarabjával rögtön le lehetett szedni. :)

Tudod, hogy nem erre gondoltam...

Link to comment
Megosztás:

Eggyesek szerint ez nem "tehermentesítő", de mindenképp kell...

Különben nem lessz központosan felrakva a felni ...és abbol lehetnek gondok.. ;)

Nekem VW -re való felnim van, de kivettem a gyári müanyag központosítót / tehermentesítőt

és esztergályos faterom gyártott méretpontos alkatrészt... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.