Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Board Computer


PetiGSI

Recommended Posts

Hali

Ezt hogy lehet előhozni rajta,? nem is tudtam hogy ilyet is tud :o

Ha a két gombot egyszerre benyomod menetközben 5másodpercig akkor megmutatja a pillanatnyi PONTOS sebességet. Fontos, hogy pontos, nem azt a kamu értéket amit a kilométerórák mutatnak. Ja és csak 53km/h -ig működik. Szóval csak városban:)

Más trükköt nem tudok

Link to comment
Megosztás:

Ha a két gombot egyszerre benyomod menetközben 5másodpercig akkor megmutatja a pillanatnyi PONTOS sebességet. Fontos, hogy pontos, nem azt a kamu értéket amit a kilométerórák mutatnak. Ja és csak 53km/h -ig működik. Szóval csak városban:)

Más trükköt nem tudok

Mutatja még az esetleges kijelzővel kapcsolatos hibakódokat, pölö a külső hőmérő hibáját is. Ez itt pölö egy hibakód kezdete, vagy vége pillanat:

116853-20101102-J7zadX.jpg

Link to comment
Megosztás:

Aki az enyémhez mond trükköket, azt mehívom 1 sörre,meg 10 liter üzemanyagra egy személyes találkozó alkalmával :o

Ez képes mutatni az órát.

Trükkje. A két gombbal tudod variálni az idő kijelzését. :D elég trükkös? Vagy van még egy szedd ki. És a helyén maradó lyukba talán befér pár doboz cigi, kólás üveg, Kólás doboz. :)

Áh nem jut eszembe semmi, de engem csak a 10liter benga érdekel. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez képes mutatni az órát.

Trükkje. A két gombbal tudod variálni az idő kijelzését. :D elég trükkös? Vagy van még egy szedd ki. És a helyén maradó lyukba talán befér pár doboz cigi, kólás üveg, Kólás doboz. :)

Áh nem jut eszembe semmi, de engem csak a 10liter benga érdekel. :)

Sztem ehez a féle őőő...akármihez... fűzhető trükkök száma valahol a 0 és a -1 között van :o

Link to comment
Megosztás:

Azt hittem, ilyen csak a kézikönyvben van... :o

Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :D Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL

bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :)

Link to comment
Megosztás:

Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :o Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL

bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :D

Kincs.

TID a csapból is folyik, de ilyen? Ha keresel se találsz még egyet a Lacién kívül :)

Link to comment
Megosztás:

Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :o Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL

bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :D

Még műszerfal világítás fényerőszabályzója sincs. :D Annyira alap.

Kincs.

TID a csapból is folyik, de ilyen? Ha keresel se találsz még egyet a Lacién kívül :)

Az biztos. :), hogy ilyen még egy nincs az országba. De talán a világon se. Ez amolyan a világ 189ezredik csodája. :(

Anno láttam vaterán sokszor egy ilyen kijelzőt. :(

Link to comment
Megosztás:

Ez idáig ilyet én nem is láttam. Tudtam, hogy az enyém FULL fapad. De ez a kis akármi a legalja. :) Szal, hogy egy dátum kijelzős bizbaszt nem tudtak betenni EZ LOLLLL

bocsi kartárs. De nekem van egy, dátum óra hőfok rádió kijelzőm ha kell. Akkor visíts nem nézhetem ezt az ócskaságot még más kocsijában sem tűrhetem el. :)

Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :( Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D

Link to comment
Megosztás:

Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :) Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D

Rá se ránts Laci, postabélyegekben is a nyomdahibás selejtek a legértékesebbek, meg a kis példányszámban készült ritkaságok :)

Bocs, nem bactatni akartalak, csak így reggel jött a ziccer :(

Link to comment
Megosztás:

Rá se ránts Laci, postabélyegekben is a nyomdahibás selejtek a legértékesebbek, meg a kis példányszámban készült ritkaságok :o

Bocs, nem bactatni akartalak, csak így reggel jött a ziccer :)

Nemgond, nem veszem az ilyet beszólásnak :) Tudom, hogy eléggé primitív 1 kis valami... Viszont ritka (szar) :D

Link to comment
Megosztás:

Hát, majd valamikor kelleni fog, tenni akarok bele. :) Hát ritka (szar) az tuti.. :o Én se láttam 1et sem 1 astrában sem ezen kívül..Csak velem basztak ki a németek ennyire? :D

Ne úgy fogd fel, hogy kibasztak veled, hanem úgy, mintha te lennél a kiválasztott (egy a sok közül) :)

Link to comment
Megosztás:

Jah én meg asszem az elektronikát csak én fogom basztatni a kocsiban. Autószerelő korábban összeérintette alul a 2 vezetéket nekem a külső hőmérőnél, én néztem a kijelzőt. De azt egy szóval se emlitette, hogy korom feketére oxidálódott a vezeték... akkor jöttem rá, mikor össze akartam forrasztani, én nem fogta meg a cin...

Na mind1, a lényeg, hogy működik a hőmérséklet kijelzésem :o

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam a 2 gombos dolgot :o

7 km/h-val többet mutat az óra.

De elötte kiírt nekem 2 hibát. Valaki megtudná mondani, hogy melyik hiba mit jelent? A keresőt próbáltam használni, de reménytelen. Beírtam neki, hogy 95 hibakód, erre hibaüzinek kidobta, hogy a kereséshez minimum 3 karaktert kell beírni...

Szóval ezt írta nekem hibaként az F után: 12,95

Link to comment
Megosztás:

Kipróbáltam a 2 gombos dolgot :o

7 km/h-val többet mutat az óra.

De elötte kiírt nekem 2 hibát. Valaki megtudná mondani, hogy melyik hiba mit jelent? A keresőt próbáltam használni, de reménytelen. Beírtam neki, hogy 95 hibakód, erre hibaüzinek kidobta, hogy a kereséshez minimum 3 karaktert kell beírni...

Szóval ezt írta nekem hibaként az F után: 12,95

A 12 nem hiba, jelzi a diagnózis üzemmód kezdetét. A 95 a rádióval való kommunikáció hibája, gondolom nem gyári rádió van benne.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

szervusztok!

a nyáron vásárolt első AUTÓm-hoz :excl: nemrég vásároltam egy MID-et + BC kar + ablakmosó tartály&szenzor + CC

szép lassan, ahogy az időm engedte, beszereltem a MID-et, bekötöttem a fogyasztásméréshez szükségeseket.

már csak a programozas maradt hátra (talán egy ismerős szerelőnél van TECH2)

első kérdés: :lol:

- astra F, X16XEL, 1997-es "kiadás"/forgalombaírás, eredeti rádió-kazó (heckeltem egy sztereó bemenetet :-), nagyvalószínűséggel 16k-s jeladó. angol nyelven szeretném, de metrikus egységekkel. Összejött-e ez valakinek? táblázat szerint akárhogy nézem ha angol, akkor mérföld :-(. Van-e eltérés, vagy a táblázat német-munkás "szentírás"?

- sajnos a lufitartó miatt a kesztyűtartó fölött nincs hely a CC-nek (pedig a felfogáshoz ott vannak a likak), így hova érdemesebb elhelyezni? Van-e valami optimálisabb bekötési hely? Ha jól értelmeztem a CC belsejét, minden izzó tápja át kell rajta menjen -sorbakötni-, az meg elég sok vezeték... :( Olvastam, hogy többen is bekötöttétek, egy gyorstalpalót összeüt valaki? (és egyúttal mehetne a GYIK-ba is :lol: )

- ha jól értettem létezik valami technikai leírás a MID-hez (nem a használati utasítás, hanem valami mélyreszántóbb)... kitől kaphatnám meg? :lol: (ha lehet EN/HU-ul)

- ugyancsak érdekelne, hogy végülis milyen bemeneteket hogy dolgoz fel, mit mivel integrál/... vagyis a működési logikája

egyelőre ennyi, köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

- astra F, X16XEL, 1997-es "kiadás"/forgalombaírás, eredeti rádió-kazó (heckeltem egy sztereó bemenetet :-), nagyvalószínűséggel 16k-s jeladó. angol nyelven szeretném, de metrikus egységekkel. Összejött-e ez valakinek? táblázat szerint akárhogy nézem ha angol, akkor mérföld :-(. Van-e eltérés, vagy a táblázat német-munkás "szentírás"?

- sajnos a lufitartó miatt a kesztyűtartó fölött nincs hely a CC-nek (pedig a felfogáshoz ott vannak a likak), így hova érdemesebb elhelyezni? Van-e valami optimálisabb bekötési hely? Ha jól értelmeztem a CC belsejét, minden izzó tápja át kell rajta menjen -sorbakötni-, az meg elég sok vezeték... :lol: Olvastam, hogy többen is bekötöttétek, egy gyorstalpalót összeüt valaki? (és egyúttal mehetne a GYIK-ba is :lol: )

- ha jól értettem létezik valami technikai leírás a MID-hez (nem a használati utasítás, hanem valami mélyreszántóbb)... kitől kaphatnám meg? :o (ha lehet EN/HU-ul)

- ugyancsak érdekelne, hogy végülis milyen bemeneteket hogy dolgoz fel, mit mivel integrál/... vagyis a működési logikája

egyelőre ennyi, köszönöm!

Pedig van olyan kód, csak most nem tudom melyik, nincs linkem a kódtáblázathoz. :(

- mondtam én, hogy lufisnál nincs ott hely, de valaki aszonta hogy van. :excl: Amúgy igen, sörbe sorba kell kötni a megadott áramköröket a CC-vel. Kapcsolási rajz tud ebben segíteni szerintem. A leírtak alapján vágod a témát. :lol: Kapcsolási rajzokat innen tudsz szerezni: Visit My Website

- ha létezik is ilyen leírás, én nem tudok róla, bár nagyon nem értem, hogy mire gondolsz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A leírtak alapján vágod a témát. :lol: Kapcsolási rajzokat innen tudsz szerezni: Visit My Website

- ha létezik is ilyen leírás, én nem tudok róla, bár nagyon nem értem, hogy mire gondolsz. :lol:

az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk."

gondoltam valami publikusabb :( doksi, de akkor rájukkérdezek

egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl:

Link to comment
Megosztás:

az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk."

gondoltam valami publikusabb :lol: doksi, de akkor rájukkérdezek

egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl:

Ööööö....ha jól emléxem a sima kezelési utasítás volt a kérdéses doksi. Abban van részletesebb útmutató a használatához. Mindjárt nyomok pü-ben linket, ahol elérheted. :lol: :(

Link to comment
Megosztás:

az #1261. hozzászóllásban Breki kuldott valami doksit Invictus-nak, amiból az utóbbi "sokmindent megtudtam belőle, ami alapján tudok még rajta finomhangolni. Valamint benne van, hogy a megtehető távot az utolsó 20-30km alapján számolja, tehát beigazolódott a következtetésünk."

gondoltam valami publikusabb :( doksi, de akkor rájukkérdezek

egy ideje már dokumentálódok, kapcsolási rajzaim megvannak, csak az elmélet és gyakorlat között van néha... jópár óra, azért érdeklődtem, hogy egyszerűbb a CC bekötést megközelíteni. :excl:

Mivel az izzók vezetékeivel kell sorbakötögetni, és ezek - tapasztalataim szerint - a bal lábtérben levő nagy karosszériacsatinál és a biztitábla hátulján érhetők el legegyszerűbben, ezért a bal lábtérnél, ill. a biztitábla mögött lenne célszerű elhelyezni (nem is értem, miért vitték olyan messzire gyárilag).

A kódokkal kapcsolatban: van olyan kód, ami angol és metrikus, nekem is olyan van benne, az opelinfos.de oldalon megvannak a kódok, csak nekem valamiért nem nyílik meg az az oldal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.