Jump to content
OPEL FÓRUM

tomles

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

0 Semleges

tomles névjegye

  • Felhasználói rang
    Újonc

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G
  • Város
    Lőrinci

Legutóbbi látogatók

124 profile views
  1. Szia Bence637. Köszönöm válaszod! Akkor már teljesen nem értem az autóm, mert az előtét ellenállásomban látszik egy szakadás, tehát nem jó valami bene. Mégis 90 foknál (90-92fok) kapcsolt egy fokozat. Akkor nekem az 1-es fokozat kapcsolt? Viszont 93 fok fölé soha nem ment a hőmérséklet. Köszönöm válaszod még egyszer. Tamás
  2. Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokoz
  3. Szia. Köszönöm és bocsánat, mert a topik címét nem olvastam végig, csak hogy Hűtés, Fűtés..... Tamás
  4. Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokoz
  5. Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki az alábbi jelenséggel. Mentem az autóval (Opel Astra g 1.4-es benzines) és egyszer csak a töltés jelző lámpa, az villáskulcsos autó lámpa, a motorolaj lámpa világít, és az autó lassul, gáz adásra nem csinál semmit az autó. Az autó leállt. Újraindítani csak úgy tudom, (elég nehezen) ha indítózáskor padlóig nyomom a gázt. Az autó elindul, és tudok vele közlekedni. Ami még furcsa, hogy egy ilyen leállást követően ki akartam olvasni a motor hibakódot, de csak folyamatosan villogott a lámpa. (elmé
  6. Hello. Aki töltötte, csak annyit nézett, hogy mechanikusan (kézzel megforgatva) mozog-e a kompresszor. Elkezdtük kereni a hibát, ő azt mondta valószínű kábelszakadás (az ütközésem miatt) vagy testelés... Itthon én magam mértem ki, hogy a 12voltot megkapja, de mégsem húz be. Tehát lezárult a hibakeresés egy elektromos hibafeltételezésben. Tom
  7. Sziasztok. Előtörténetem: Ütköztem a G Astrám elejével, a hűtőm sérült akkor, megcsinálták, utánna még ment a klíma, de kb 2 hónap leforgása alatt a teljesítménye lecsökkent és nem hűtött.Kb 2 év telt el azóta, hogy leállt a klíma, most feltöltettem, de nem megy. Jelenleg a klíma bekapcsoláskor nagyonpicit a fordulat lejebb esik (tényleg csak kicsit) és ennyi. A hideg nem jön. A klímaklompesszor tárcsánál levő szabadon futó része kézzel forgatható. A klíma bekapcsolásakor viszont nem húzza oda az elektromágnes. A 12 voltot megkapja, kimértem. Kérdésem az lenne, hogy házilag meg tu
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.