
tomles
Fórumlakó-
Hozzászólások
8 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Szia Bence637. Köszönöm válaszod! Akkor már teljesen nem értem az autóm, mert az előtét ellenállásomban látszik egy szakadás, tehát nem jó valami bene. Mégis 90 foknál (90-92fok) kapcsolt egy fokozat. Akkor nekem az 1-es fokozat kapcsolt? Viszont 93 fok fölé soha nem ment a hőmérséklet. Köszönöm válaszod még egyszer. Tamás
-
tomles started following Astra G szervízelés
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokoz
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni: Opel Astra G 1,4 autóm van. Klímatöltésnél mondták, hogy a hűtőventilátorom előtét ellenállása nem jó, mert csak a 2-es fokozat kapcsol be. (kiegészítő infó volt) Eddig úgy működött az autóm, hogy a vízhőfok közlekedés közben 80-83fokra felmelegedett, dugóban való araszoláskor 90fokra melegedett, (max92fok) bekapcsolt a ventilátor, lehűtötte kb 88fokra, és kikapcsolt. (a 2es fokozat, mert nem jó az előtét ellenállásom) Itt olvasgattam, hogy az 1es fokozat kb95fok körül kapcsol, a 2es fokozat kb105fok körül. Mikor kell az 1es fokozatnak és a 2es fokoz
-
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki az alábbi jelenséggel. Mentem az autóval (Opel Astra g 1.4-es benzines) és egyszer csak a töltés jelző lámpa, az villáskulcsos autó lámpa, a motorolaj lámpa világít, és az autó lassul, gáz adásra nem csinál semmit az autó. Az autó leállt. Újraindítani csak úgy tudom, (elég nehezen) ha indítózáskor padlóig nyomom a gázt. Az autó elindul, és tudok vele közlekedni. Ami még furcsa, hogy egy ilyen leállást követően ki akartam olvasni a motor hibakódot, de csak folyamatosan villogott a lámpa. (elmé
-
Hello. Aki töltötte, csak annyit nézett, hogy mechanikusan (kézzel megforgatva) mozog-e a kompresszor. Elkezdtük kereni a hibát, ő azt mondta valószínű kábelszakadás (az ütközésem miatt) vagy testelés... Itthon én magam mértem ki, hogy a 12voltot megkapja, de mégsem húz be. Tehát lezárult a hibakeresés egy elektromos hibafeltételezésben. Tom
-
Sziasztok. Előtörténetem: Ütköztem a G Astrám elejével, a hűtőm sérült akkor, megcsinálták, utánna még ment a klíma, de kb 2 hónap leforgása alatt a teljesítménye lecsökkent és nem hűtött.Kb 2 év telt el azóta, hogy leállt a klíma, most feltöltettem, de nem megy. Jelenleg a klíma bekapcsoláskor nagyonpicit a fordulat lejebb esik (tényleg csak kicsit) és ennyi. A hideg nem jön. A klímaklompesszor tárcsánál levő szabadon futó része kézzel forgatható. A klíma bekapcsolásakor viszont nem húzza oda az elektromágnes. A 12 voltot megkapja, kimértem. Kérdésem az lenne, hogy házilag meg tu