Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Jaszo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    89
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Jaszo last won the day on Január 6 2018

Jaszo had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    G Astra
  • Város
    Kecskemét

Legutóbbi látogatók

1.089 profile views

Jaszo's Achievements

  1. Sziasztok, venni akartunk egy 1.4 turbos j Astrát, de a rövid teszút alatt kiirta,hogy service stability track . Másik dolog ami kicsi fura volt h ogy hűtőviz nagyjából 1 cm a szint alatt volt ráadásul alig volt szine lehet sima viz volt? Egyenlőre elálltunk a vásárlástól. A Tulajdonosnak csak a felesége volt nem kaptunk válaszokat érdemben a problémákra. szerintetek?
  2. Sziasztok, G astra inditozas közben hirtelen kialudtak a visszajelzo fények és cska egy kattanas hallatszott. Másodjára beindul de kicsit egyenetlen volt a motor jarasa. Azóta egyszer indítottam semmi baj nem volt mi okozhatja ezt a bajt? Vigyem szerelohoz vagy várjak amíg újra jelentkezik a baj?
  3. Szia, lehet rosszul érintkezik az izzó elmozdult kicsit. Müszerfalat középen viszonylag egyszerű megbontani youtuben van róla videó.Ha a megigazitás nem segit én a cromaxnál rendeltem ilyen izzót kb 500ft darabja.
  4. Szia, kész lett az autó kiderült egyik fütéscsönél folyt el a viz. Négyezer forintból megúsztam. A csörgést a hidrotőke okozza szerelő azt mondta h lehet halkulni fog lehet el is múlik. Hidegen indultam a szerelőnél elég csúnya hangja volt. Kicsit megkergettem el is múlt. Fél óra állás után sem volt hangja. Hiden inditásra leszek kiváncsi h elöjön-e. Ami furcsa hogy mielött elvittem hidegen nem volt hangja és melegen csörgött most meg pont forditva, de majd hosszabb távú tesztelés után beszámolok.
  5. A hidrotőkének elég jellegzetes hangja van aki hallott már ilyet az felismeri, és az általában nem csak alapjáraton szól. Próbáld meg felderíteni hová tűnik a víz, mert ha a motor eszi meg, akkor ugyis bontani kell. Ha beledolgozik a vízkörbe a csöveket általában felfújja keményre menet közben, azok szinte összenyomhatatlanok. Ritkán, de ha a sérült hengerfej tömítés ( vagy akár repedt hengerfejnél) miatt a víz állás közben beszivárog a hengerbe indításkor a motor vízütést kaphat. Szerencsés esetben inditáskor a vizet visszatolja a kiegyenlítőbe. Ha hosszabb állás után eltűnik a víz, keress a motoron folyásnyomot, és nézz be a hengerekbe a gyertyanyíláson. Csak alapjáraton van hangja nagyobb fordulaton nem hallom a csörgést és csak ha meleg a motor. A csöveket néztem nem tünt kökeménynek majdhogynem puhának éreztem.Most valamivel kevesebb viz van benne pár mm-el mint este. többet nem tudok csinálni majd a szerelő megnézni. Erös a gyanúm h nálam utolsókat rúgja már az autó sok pénzt már ne makarok rákölteni.
  6. Sziasztok, X14Xe motorommal valami probléma van. KB 50 km-út után észrevettem hogy hangossan kopog a motor alapjárat közben én a hidrotőkékre gyanakodnék. Megnéztem a motorteret. A kiegyenlitő tartály alján alig volt viz. 1 órát hagytam állni akkor már nem is volt benne viz feltöltöttem vizzel kb 1 liter ment bele. Elinditottam és semmi probléma nem volt ameddig el nem érte a 90 fokot a viz akkor újból elkezdett kopogni mintha túlmelegedne egyébként a ventilátor bekapcsolt vizhőfok mérő szerint szintén ok. Olajszint szintén rendben. ?Mi baj lehet?
  7. Elindult csak éppen nem járt minden henger csörgött rendesen.Aztán le is fulladt.2x Harmadik inditásra szépen elindult.Nincs itthon semmi amivel rátudnék mérni majd beszerzek valamit.
  8. Szia, 24 óra eltetltével teljesen jól indult az autó. Lehet a gyertyacsere miatt? Örülnék neki de egyben szomorú is, hogy a féléves NGK gyertya ilyen szar..
  9. Sziasztok, van egy g astrám (motorkódX14XE). a következő hibával reggelente mondjuk igy hosszabb állás után nehezen indul nem jár 1-2 henger.. Gázadásra elmúlik és utánna semmi gond akár 4 óra múlva is tökéletesen indul. Három nap egymás után csinálta. Hazajöttem vele 50km-t másnap nem csinálta.Elvittem egy szerelöhöz aki szerint túl hig benne az olaj lefolyik a szelepszár mentén de hosszabb ut útán azért nincs vele gond mert el tud égni. Ha hülyeséget mondok bocsi csak próbálom visszaidézni mit mondott a szerelő. Valóban most volt csere Castrol 5w40 magnatech C3-as olaj elötte mobil 5w-40 volt azzal nem volt probléma. Ebben a rossz olaj témában nem igazán hiszek mikor mindenhol javasolják hogy a jobb hideginditás miatt használjunk higabb olajat. Mindenestre cserélt gyergyát (ami benne volt az fél éves volt) meg talált repedt vákumcsövet azt is kicserélte. Szerintetek mi lehet a gond?Illetve holnap próbálom kiváncsi leszek elöjön-e még a hiba.
  10. Sziasztok, Kèt kèrdèsem lenne g astráról van szó.motor: x14xe Több mint egy hónapja,hogy három hengerezett a motor hidegen azóta se fordult elő.Nem tudom mi lehetett az oka előtte elèggè üres volt a tank. Másik, hogy ha leállitom a meleg motort ebben a melegben ès kb fèl óra múlva újra inditom kicsit nyögve nyelösen indul nem teker sokáig de nehezebben indul. Kell aggódnom ezek miatt? Hosszabb útra megyek ès kicsit aggódok.
  11. Fogalmam sincs nem voltam jelen azért írtam, hogy a szerelő mondta ha kamuzott akkor én is hülyesèget beszèlek.
  12. Èn ùgy tudom a vizhőmèrsèklet jeladó hibája okozza mármint ezt az alapjáraton problèmát. Szerelő ezt mondta. Èv elejèn ki lett cserèlve aztán most megint rossz kb fèl èvig bírta majd viszem ùjra.
  13. Köszi majd csinálok másik videót valamikor!Hidrotökènèl ùgy tudom hidegen is van hangja.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.