Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

KrenAtesz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

KrenAtesz névjegye

  • Születésnap 1988-02-13

Elérhetőség

  • MSN
    attila.kren@gmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kispest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G X16XEL '99
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

1.311 profile views

KrenAtesz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a segítséget, végül egy egyszerű "benzincsere" (régi kijár, újat tankol) megoldotta a problémát, úgy néz ki, 3 hónap alatt "megromlott"...
  2. Hidegen is tökéletes, ha már beindult, melegen az kimaradt, hogy benzinen jó, természetesen Indulni mindig benzinnel indul, ha megvan az alapjárat, és 30 fok felett van a vízhőmérséklet, akkor vált át csak gázra. De indulás mindig benzinnel történik.
  3. Szia, melegen tökéletes, de ha egyszer már beindult, onnantól kezdve hibátlan, hidegen is. Benzinszűrő volt cserélve 30k km-rel ezelőtt, és melegen padlógázra is tökéletes, szóval nyomás szerintem van. Ami még eszembe jutott, hogy a benzin 3-4 hónapos lehet benne, de amikor a mélygarázsból indulok (19 fok), sokkal kevesebbet teker, mintha kintről (5-10 fok), szóval hőmérséklet-függő is.
  4. Sziasztok, olyan problémám van, hogy az autómban (X16XEL, 99, LPG+benzin) ahogy jönnek be a hidegek, egyre nehezebb a hidegindítás. Ha sokáig indítózok (~5mp), akkor másodikra szépen indul, ha viszont kicsiket (1-2mp), akkor ha elkapja, 1-2 gyújtás megvan 1-2 hengerben, rángat majd leáll. Ekkor harmadik-negyedikre jó lehet, ha elkapta, onnantól tökéletes. Ma reggel oda jutottam, hogy az ilyen kis indítgatások hatására visszadurrant a szívósorba, ki is nyitotta a kapcsokat a légszűrőházon... Én meg jól megijedtem.. Akksi sarut levettem 2-3 órára, hátha a gáztól tanult el valamit, de nem lett jobb. EGR szelepet 2-3 éve tisztítottam, alapjáratit is. Lehet, hogy ismét az a probléma? Vagy gyújtótrafó? Előre is köszönöm, Attila
  5. Sziasztok! Szomszéd topicban láttam krómkarikákat a műszercsoportnál, ezt hogy lehet feltenni? Gondolom ki kell szedni a műszeregységet, de igazából a plexi ami érdekelne, hogy az hogy jön le? :) Illetve hol érdemes ezt megvenni?
  6. Sziasztok! Úgy néz ki, mégsem sikerült tökéletesen felrakni a szelepfedél-tömítésem.. :( Segítsetek légyszi, hogy kell a szelepfedelet rendesen felrakni? Mert teljesen függőlegesen nem tudom rátenni, mivel útban van a vezérműkerék és a műanyag védőburkolat, ha meg buktatom, mint a példa mutatja, elcsúszik a helyéről, és szivárog az olaj.. :) Köszi, Atesz
  7. Ha már ablaktörlő, akkor: vettem hátsót Cromaxban, vmi ~2500 pénz volt. Van hely, ahol csak gumit lehet belevenni, vagy mindenképp kompletten kell? :)
  8. Tegnap este sikerült kicserélnem az egész szerkezetet, 10e ft volt Cromaxban, kicsit kellett fúrni, mert nem volt tökéletes méretű, de azon kívül végtelen egyszerű dolog cserélni :)
  9. Sziasztok! Tegnapi nap folyamán megadta magát a bal hátsó elektromos ablakom.. :( Egyszercsak felhúzás bözben egy pattanás, majd az ablak egyhelyben maradt, szabadonfutóként.. Leszedtem a kárpitot, és látom, hogy a bowdennek a vége akadt ki, a rugós része. Ez nem is lenne gond, de olyannyira felcsavarta a bowdent, hogy felénél jobban nem is tudtam felhúzni az ablakot, hogy haza tudjak menni, és az utcán tudjam hagyni. Így elvágtam a bowdent, és felment az ablak. Kérdés, ezt lehet-e házilag egyszerűen javítani (akár kiszerelés nélkül), vagy ki kell venni a függőleges, csúszkás részt? Illetve lehet-e alkatrészeket kapni hozzá, vagy keressek bontottan komplett csúszórészt? (a motor jó, a fehér görgős rész mellé szorult be a bowden). Plusz mennyire bonyolult ezt szerelni? :) (a szereléssel elvagyok, de ha 4-5 órás műtét lenne első nekifutásra, akkor hagyom inkább szakira..) Előre is köszi! Atesz
  10. Sziasztok! Néhány szenzorom megpucoltam, így kicsit "buta" lett az alapjárat az első pár percben, gondolom le kéne resetelni az ECU-t. Nyilván a legkézenfekvőbb lenne, ha lehúznám az akksiról a gépet, de akkor mindent be kéne újra állítani, így gondoltam, csak az ECU-t húznám le a biztosítékkal. De nem találom a biztosítékát a táblán, mmint a GYIK-ben. Nem tudjátok, melyik az? :) Vagy mi a megoldás, az akksi lehúzáson kívül?
  11. Úgy néz ki, hogy sikerült egy komplett fehér sedan-t (ajtóra sztem uaz, mint az 5 ajtós) találni, abból lesznek az alkatrészek :) Mellesleg itt volt az adok-veszekben :))
  12. Sziasztok! G Astra 5 ajtó, fehér - sajna egy őzike végignézte a verda bal oldalát.. :( Merre tudnék bal első sárvédőt és bal hátsó ajtót találni? Bontókat próbáltam, de fehér színben sehol nincs :( Merre keressek? :) Üdv és köszi, Atesz
  13. Végigolvastam, de a kormány külső kerek része hibátlan, csak a belső a szar, amiben a lufi is van :D Szóval kérdés még mindig adott :D KILLERMEDVE: nah ez már közelebb van a megoldáshoz :D Akkor lényegében a külső "héj" külön van a lufinak az egységétől?
  14. Sziasztok! Apumnak van egy lufis Astrája, és a kormányburkolat a bal oldali dudánál megadta magát, kirepedt. Lehet magát a burkolatot (középen) cserélni, vagy az egybe van a lufival? Ha egyben van, akkor ha szerzek egy ugyanolyan lufis kormányburkolatot, akkor az működőképes lesz, nem lesz légzsák hibakód? Atesz
  15. Ennyi baj legyen akkor, de a többi még akár működhet is? :rolleyes:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.