Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sityu77

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    16
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Szombathely

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    volt : F astra classic 99' ,van: G astra classic II 08'
  • Város
    Szombathely

sityu77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok Xenont szeretnék bele rakatni a gépbe (2008, G Astra Classic) tud e valaki típust ajánlani , vagy esetleg véleményt mondani arról , hogy mikkel kell számoljak , mint esetleg olyan dolog , hogy állítólag lefüstöli a vezetékeket vagy egyéb hátulütők?
  2. az a legjobb megoldás ! csak a körmükre kell nézni
  3. a F astrák egy szériájánál kellet valami gumi tömítést cserélni , mert hajlamosak voltak a kigyulladásra , azt nem tudom miért meg hogy milyen tömítés :S
  4. ez arra értve , hogy ha szivárog , és el kell vinni szervízbe , ott úgy is lecserélik , persze ha szólsz addig hogy a szervó motor csapágy ne nyuvadjon ki , nem hinném , hogy azon a pár km en megenné az olaj , és jobb mint olaj nélkül tekergetni a kormányt
  5. kúton kapható hidraulika olaj alkalmas ideiglenesen, nekem az F astrámba elrepedt a szervó vissza ömlő csőve és azzal töltöttem utána mindig a SAE számot kell nézni , ha jól emlékszem
  6. :lol: a motoromra írtam , még az F astrámnál állítottam fényszórót be van rajzolva a garázsfalon a helyes beállítás itt meg nem tudom hogyan lehet :huh:
  7. a motornak tudom állítani a magasságot , úgy hogy nem veretem ki a másik szemét vele , itt is tudom hogy kb milyen magasságba kellene lennie
  8. betiltják a xenont? :lol: igaz nekem még nincs de akartam rakatni , és azok amikbe gyárilag benne van azokkal mi lesz ?
  9. próbáltam , egy ilyen imbuszos csavar van ott , de hiába tekerem , meg sem mozdul :S
  10. Sziasztok ! 2008 as Astra Classic 2 m van , gondom van a fényszóró beállítással , hol és hogyan tudom állítani a fényszórót?
  11. Sziasztok! Az előző gépem egy F Astra classic volt , marh.ra meg voltam vele elégedve , nagyon megbízható kisfogyasztású kocsi. Lecseréltem egy G astra classic twinportra, Tud e esetleg nekem valaki felvilágosítást adni arról hogy mi is az az ecotech motor , és arról hogy mit is jelent a twinport azon kívül , dupla vezérműszíjas , és tudtok e olyan dolgokat leírni ami mondjuk nincs fent a különböző népítélet lapokon, Előre is köszi ! Sityu
  12. sityu77

    Egyéb csevegés

    helo all a héten csináltattam meg a gépem,,, egy rohadt vashiányos nyest megrágta a gyujtás kábelem ,, na rakattam bele kisállat risztót , szerintetek ér valamit?
  13. ismerősök vannak ott , még azt is megmondják hogy pl ami volt most utobb ,, hogy nem jó a tömités az indexnél be fog folyni a viz , pedig a probléma nem áll fent , ,,, azért csodálkoznék hogy nem vették ezt észre mikor járatják a gépet alapjáraton és ott kijönne a tulmelegedési vagy a hütési gond,,, és még az is gyanus hogy a motor meleg de a visszajelző az 0-n áll ,,, szerinted ?
  14. Köszi a link tippet , de itt a srácoknak marad a kék vonalon vagy egy kicsit feljebb ,,, nekem totál nullára megy vissza ,,,, ezért kérdem hogy lehetséges e hogy a hőgomba a gázos , mert igazság szerint nem szeretnék ugy szerelőhöz menni hogy a müködö képes termosztátot kicseréltetem holott más a gebasz , ráadásul ha nem szakszervizben csináltatja az ember akkor egy kis hibából tudnak még nagyobbat kreálni ugy hogy az ember csak akkor veszi észre amikor már ment a géppel mondjuk 15 km t és viheti vissza még horribilis pénzekért a kocsit javitattni ,, és ha ki tudom zárni a termosztátot akkor a hőgombát én is ki tudom cserélni ,, sajna nem egy ember külömböző szervizeknél járt igy , hogy a vizpumpától eljutottak a futóműig , mert egy csavar "véletlenül" meg volt lazulva ,,, tehát a motor továbbra is 50 fok felett van ,, csak a vizhőfok mérő nem mutatja , ezért kérdem a hőgombát hogy felesleges ezreseket és időt ne fecséreljek el ,, mert még az idő nem lenne gond asszem , de a másik oldala , az sajna problémásabb
  15. Helo köszi a jó tanácsot , de a motor ugyanugy meleg marad , tehát a termosztát nem hűti túl a motort , nem tudom nem e a hőgomba szarakodik? ezt tavaly szeptemberben vettem észre novemberben volt kötelező szervizen , ott csak kijött volna hibakódként a termosztát ,, vagy nem ? Sityu
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.