becsapod a jeladót vagy megemeled a petrolnyomást, és így több benzint kap, Ok
az én ismereteim szerint ettől nem fog jobban menni
persze ha kap egy jó! direktszűrőt, egy rezonátorcsövet (amivel növelhető a beáramló levegő sebessége) és még valahogy úgy oldja meg, hogy mindig a lehető leghidegebb levegőt kapja akkor jobban fog menni. ja persze meg, a kipuff is, hogy az öblítés is rendben legyen.
de az hogy bedugsz egy ellenálást, hogy kisebb legyen a fesz. amit kap az ecu a jeladótól megvadítaná, azt nemhiszem. max. több a benzin, ami nem ég el.
ezért nem hiszek, "a földobom a mongúúz direktszűrőt" és száguld a verda tuningba! :lol:
(Corsa C-mbe az 1.2-es mocimhoz, ua az légszűrő kell gyárilag mint az 1.8 GSi hez. kérdem én mennyit érne egy direktszűrő az 1.2--n? :wink: )
na ez nem tartozodott ide, bocs a vakeré! :lol: )
felmerült mint lehetséges problem a vízhőfokjeladó, a lambda mellet, de kitudja. szvsz mindenkép megéri egy másik tutira jó lambdával kipróbálni alkatrészvásárlás előtt...
@Lac4
nem fejlesztó, továbbképzéssel foglalkozik!