Jump to content
OPEL FÓRUM
sznuni

Egyéb csevegés

Recommended Posts

Szerintem az autó legszebb eleme az első lámpa :lol: Különben képen nem igazán tetszett,de élőben teljesen mást mutat. :king: és legalább nem próbál az elődjére hasonlítani.



Szia!
Nekem több minden is tetszika H Astrában.A hátsó lámpa, a kaszni, akerekek.......stb. :D

Üdv:
sznuni

Share this post


Link to post
Share on other sites

annyit tuti nem fognak eladni belőle mint a G vagy F astrából

Szerintem nagyon szép, de elég húzós ára van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ez már csak így van.

Minden újabb generáció túlnő az elődjén. Pl a C Corsa nehezebb mint az Astra F, a B corsáról nem is szólva...

Ugyanez vonatkozik a minőség kérdésére is, ezért ugye nem lehet ugyanolyan áron adni...

Ez volt az F-G váltásnál is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a húzós ár relatív

anyám is a másfél millás autók korában él

az már elmúlt

ez a kategória most ennyiért megy

ez van :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a húzós ár relatív

anyám is a másfél millás autók korában él

az már elmúlt

ez a kategória most ennyiért megy

ez van :?

jólbeszélsz!

sajnos ha körbenézel, középkategóriás autót nem kapsz más 3 alatt, közepesen felszereltet meg 4 alatt.

és az Astra H meg alpban is igen fel van szerelve.

szóval 3 alatt kapsz dévó kaloszt, hjundáj accentet,. és kia valamit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

csakugy mint bármelyik középkategóriásnak számító ujauto

átalakul a piac mert nőttek az igények és az elvárások

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pl a C Corsa nehezebb mint az Astra F, a B corsáról nem is szólva...

???

Az azért igen erős lenne, nekem a sedan 1030, gondolom az ötajtós sem sokkal kevesebb... viszont a C Corsa nem hinném, hogy van annyi... persze lehet, csak elég fura.... :roll:

Na meg erősen motorfüggő is a dolog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nem lett rossz, de azért egy-két dolog azért nem igazán tetszik.

Negatívumok:

A kézifék nehezen elérhető ha le van hajtva a kartámasz

A géptetőben lévő zajvédő szigetelés hiánya a 1.4 és 1.6 modellek esetében

Gagyi műanyag váltókar

Továbbra is csak extra a fedélzeti számítógép

Pozitivum szerencsére rengeteg van és összeségében nem lett rossz az új Astra, valamint az sem elhanyagolható, hogy igen kedvezőek a dizelek árai.

Share this post


Link to post
Share on other sites
???

Az azért igen erős lenne, nekem a sedan 1030, gondolom az ötajtós sem sokkal kevesebb... viszont a C Corsa nem hinném, hogy van annyi... persze lehet, csak elég fura.... :roll:

Na meg erősen motorfüggő is a dolog...

Corsa C 1.4 16V klíma nélkül forgalmi szerint 980, nemtom mennyit dob rá a hűtőrendszer, de szvsz 15-20 kg körül...

Asszem a GSI F van ebben a súlyban.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Corsa C 1.4 16V klíma nélkül forgalmi szerint 980, nemtom mennyit dob rá a hűtőrendszer, de szvsz 15-20 kg körül...

Asszem a GSI F van ebben a súlyban.

Ha nekem ugyanezzel a motorral klíma nélkül 1030, akkor egy GSi, amiben 2 Literes moci van (még akkor is ha ötajtós) valószínűleg nehezebb, mivel ott a futómű is erősített.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Corsa C 1.4 16V klíma nélkül forgalmi szerint 980, nemtom mennyit dob rá a hűtőrendszer, de szvsz 15-20 kg körül...

Szvsz annál több lesz az. A Calibrában a klímás 65kg-val nehezebb, mint a klíma nélküli. Elsőre én se hittem, de ez gyári adat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anyám h-astrájára most futkározunk vonóhorog után. A horog már fenn van, csak a figura nem boldogult a vezetékek bekötésével. Azt mondta, ilyet még nem látott. Gyakorlatilag nem talált biztosítékokat az indexhez, így nincsenek meg a vezetékek sem. Most autóvillamossági emberkék után rohangálunk. Fél füllel valami olyasmit hallottam az opelszervízben, hogy nem vezetékekkel van megoldva a hátsó világítás, hanem rádiójelekkel, vagy mivel :shock: :?: :shock: :?:

Amúgy motorikusan egészen rendben van az 1,7-es tdi astra. Elég jól húz a 100 LE, könnyű vele előzgetni, bár 130 környékén már nem nagyon érezhető a turbó hatása. Ami kellemetlen ilyen hideg időben, hogy kell menni vagy 10 km-t mire elkezd langyos levegőt fújni a szellőztető. Addig nagykabát, utána meg valahol meg kell állni vetkőzni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amúgy motorikusan egészen rendben van az 1,7-es tdi astra. Elég jól húz a 100 LE, könnyű vele előzgetni, bár 130 környékén már nem nagyon érezhető a turbó hatása. Ami kellemetlen ilyen hideg időben, hogy kell menni vagy 10 km-t mire elkezd langyos levegőt fújni a szellőztető. Addig nagykabát, utána meg valahol meg kell állni vetkőzni.

Ez szvsz minden modern, közös nyomócsöves vagy pd szívó és turbodieselre igaz. A motor kiemelkedő hatásfokának köszönhetően kevés annak hulladékhője, ezért az lassan melegíti át hűtő/fűtő rendszerben levő vizet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

foszer ! Ha van kedved, akkor kicsit bővebben is írhatnál a Mamád kocsijáról - felszereltség, extrák, + meg ami említésre érdemesnek találsz -. Kösziiiiii :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hali!

Szal a gép 1.7-es CDTI 100 lovas ezüstmetál Astra H. Az őszintét megvallva, nekem nagyon nem gyere be se kívülről, se belüről. Formailag nem fogott meg, szerintem túl szögletes és nagyon magas az autó, ki-beszállni gyakorlatilag nem lehet anélkül, hogy a küszöbnél összegyűlt trutyival össze ne koszolnád a gatyád. Bár ez lehet, csak azért van mert nem nőttem túl magasra, kvázi rövidek a lábaim. Belül meg csupa műanyag minden. Még mindig nem bírom megszokni az index, az ablaktörlő és a távpilács kapcsolóját. A tesztautóban volt kartámasz (ebben hál'istennek nincs), na az az, ami szerintem halál kényelmetlenül van megoldva, rendesen útban van váltáskor - még fölhajtva is. Amúgy menet közben elég stabil, kanyarokat jól fekszi, oldalszelet gyakorlatilag nem lehet érezni, és elég jól hangolt a futómű a vidéki utakra.

Eredmény a vonóhoroggal kapcsolatban: a horog lassan egy hete fönt van, csak használhatatlan, mert autóvillamosságiak sem tudtak vele mit kezdeni.

Javasolt megoldás: műszerfal csere 80 ezerért, mert nincs benne tempomat (foggalmam sincs mi köze a vonóhoroghoz, de ezt mondták :?: ) + 20 ezerér egy speckó kábelköteg egyenesen némethonból, a fő-fő Opel gyárból :!:

Hát nem eccerű!

Még megpróbálnak valami kiskaput keresni az elektromos rendszeren, amiból vihetnek kábeleket hátra, de ha nem megy, akkor horog megy a kukába...

:roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eredmény a vonóhoroggal kapcsolatban: a horog lassan egy hete fönt van, csak használhatatlan, mert autóvillamosságiak sem tudtak vele mit kezdeni.

Javasolt megoldás: műszerfal csere 80 ezerért, mert nincs benne tempomat (foggalmam sincs mi köze a vonóhoroghoz, de ezt mondták ) + 20 ezerér egy speckó kábelköteg egyenesen némethonból, a fő-fő Opel gyárból

:roll:

helló4

Hol szerelték fel a vonohorgot???

mert a vonohorog bekötésének a feltétele:

gyári kábelköteg, és a hátsó vezérlőelektronikába egy gyári vonohorog elektronika beszerelése.

utána némi programozás, és már mehet is.

mi sok vonohorgot raktunk fel Astra H ra.

kókányolni nem szabad, ugyanis minden kommunkiál mindennel.

még a féklámpára sem tudsz rákötni egy vonohorog dugót, mert a féklámpát is egy vezérlőegység gyujtja fel. illetve az irányjelzőt 3 különböző vezérlőegség kommunkiáciojával képes müködni.

na ezért kell a gyári vonohorog modul a REC nevü hátsó vezérlőegységbe.......

ha kell segítség még.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hali Uhuhu!

Kaposváron csináltattuk. De miért mondták a műszerfalcserét :?:

mert a müszerfal is egy vezérlőegység /IPC nek hiják/, és előfordul, hogy az nem tud kommunkiálni a hátsó vezérlőegységben /REC nek hiják/ lévő vonohorog modullal.

az igazság szerint ilyennel még mi nem találkoztunk.

mi mindegyiket be tudtuk kötni-programozni......

ha gondolod egyszer elmagyarázom az Astra H müködését, hogy mi mivel és mért beszélget, hogy az autó elinduljon, de igérem megörülsz.... :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Köszi Uhuhu!

Nagyon tudok okosan bólogatni, ha valamit magyaráznak, olyankor is, ha egy kukkot sem értek :) Amúgy hol dolgozol?

Szia Mélykék!

Nem volt túl kimerítő, igaz? De tényleg nem tudok többet írni róla elsőre, mert mint írtam, nem tett rám mély bényomást :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
....ha gondolod egyszer elmagyarázom az Astra H müködését, hogy mi mivel és mért beszélget, hogy az autó elinduljon, de igérem megörülsz....:twisted:....

Kicsit túlzásba viszik az elektronius ketyerék beépítését.

Azt már nem is említem, hogy mennyivel több a hibalehetőség :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mert a müszerfal is egy vezérlőegység /IPC nek hiják/, és előfordul, hogy az nem tud kommunkiálni a hátsó vezérlőegységben /REC nek hiják/ lévő vonohorog modullal.

az igazság szerint ilyennel még mi nem találkoztunk.

mi mindegyiket be tudtuk kötni-programozni......

ha gondolod egyszer elmagyarázom az Astra H müködését, hogy mi mivel és mért beszélget, hogy az autó elinduljon, de igérem megörülsz.... :twisted:

Megtennéd, hogy írsz egy picit erről itt? Ha gondolod, cikket is írhatsz róla :roll: Persze csak ha nem titkos információkról van szó. Szóval engem is érdekelne a dolog, szeretnék megőrülni... :wink: Az előző Astrákban is ilyen összetett az elektromos rendszer (IPC, REC stb)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.