Jump to content

Kispotter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    245
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Kispotter last won the day on Szeptember 25 2017

Kispotter had the most liked content!

Hírnév

15 Segítőkész

Kispotter névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1992-11-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

Város, Autók

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • Város
    Csór
  1. Fék, futómű, kormánymű

    Sziasztok! Elvoltak törve az f astrámba a stabrud szilentek.. vaciláltam, hogy gyárit vagy drágábbat vegyek. A drágább melett döntöttem febit vettem. Kinek mi a véleménye ki milyet használ? Nekem az előző fél évet ha bírt, de nem tudom milyen márka nem én raktam be.. nektek nem megy szét?
  2. Egyéb csevegés

    Szia! Az antennát én is javasolnám nem nagy összeg kb 3 ezer ft az új. Vaterán is találsz, de van bárdiba is. Nem bonyolult a csere sem annyira.. Fejegységet én 2 éve vettem. Nekem is szempont volt a bluetooth, usb, és, a cd mechanika és, nem akartam, hogy más színe legyen a többi belsőtöl kijelző, műszerfal így döntöttem a jvc kdr 971 BT melett. Nagyon sok színt be lehet állítani rajta így egyforma minden a kocsiba van róla képem is ha érdekel. Mondjuk ez akkor 45 ezer ft volt, de nem bántam meg.. egyszer kell jót venni. De ha neked nemkell CD mechanika akkor találsz olcsóbban is! https://www.arukereso.hu/fejegyseg-c3617/jvc/kd-r971bt-p328111015/
  3. Karosszéria

    Sziasztok! Most kivételesen nem kérdés miatt írok ha nem egy kis pozitív tapasztalattal! Tavaly ugyanekkor volt a kocsim karosszériásnál küszöb csere és tankbetöltő javítás miatt. Mester mondta új csapszeg kell az összes ajtó zsanérba, mert leveszi mindet. Mikor elhoztam utánna az autót észrevettem, hogy kotyog az összes ajtó és sajnos az anyósoldali annyira lóg, hogy beléér a zárba és nehezen csukódik. Mivel sokat úgysem nyitogatom nem foglalkoztatott a dolog.. De ma voltam cromax-ban és hozattam gyári stifteket hátha.. kb 40 forintal több mint egy utángyártott. Aztán neki is álltam kicserélni sok reményt nem fűztem hozzá, hogy jó lesz, mert gondoltam maga a furat lehet elkopva. Kiütöttem elég könnyen a régit aztán be az újat majd alul is és láss csodát tökéletesen csukódik az ajtó és nincs semmi kottyanása sem. Szóval a szaki vagy spórolt és nem gyárit vett vagy talán előre összenyomta hogy könnyen bemenjen vagy én nem tudom.. de örülök neki! Most azon agyalok kikellene cserélni az összes ajtóba mert mindbe kottyan bár még nem ér bele a zárba..
  4. Elektromos

    Hát ez marha érdekes.. pont minap tanulmányoztam a ködlámpa visszajelzés miatt autóm eredeti 92 es műszeregységét és ott láttam diódát ami a fékolaj visszajelzőre megy a töltés jelzőtöl gondolom azért hogy amíg nincs töltés világítson, de így viszont ha nem volt töltéa gondolom az akkuikon mellé világított az is.. Na mindegy akkor ezek szerint eltaláltam. Ami az érdekes az én astrám eredetivel sem világítatta gyújtásnál, de maga a szi térzékelő az jó volt mert világított ha kevés volt. Az új műszeregységem meg vdo nem tudom mikori évjáraté lehetett, de az biztos94 nél több és, hogy ebbe is külön van a kézifék és a fékolaj és működik is. De a diódára a hátulján már nem emlékszem..
  5. Elektromos

    Nem a kéziféké melette van. Sok youtubos videón láttam, hogy amíg nem megy a motor világít a kézifék melett az is azért kérdeztem. De nekem nem ilyen..Na mindegy Na majd ha kiég benne valamelyik háttér világítás rakok bele. Csak ezért nem veszem ki..
  6. Elektromos

    Sziasztok! Srácok nektek gyújtáson világít a kevés fékolaj visszajelző? Mert nrkem nem és soha nem is világított de ha jól tudom minden autón világít gyújtáson. Nekem soha nem is világított gyújtáson de sok f astrába láttam világítani viszont maga a visszajelző jó ha leveszem a fékolajtartály tetejét. Más. Nemrég döbbentem rá egy 96 os f astrában, hogy a műszerfalon is visszajelzi a hátsó ködlámpát. Nekem a 92 es astrám eredeti műszeregységébe a piktogram sincs benne de én kicseréltem még régebben fordulatszámmérősre. Ebben néztem benne van a piktogram. Kérdés ha tennék izzót bele működne valószínű vagy nem biztos, hogy be van kábelezve? Azt tudom a csatiban benne volt a fordulatszám jel vezetéke is gyárilag. Még egy kis más. Egyszer észrevettem, hogy a műszerfalnál a takaró alatt ottvan az állítható fényszóromagasságnak a csatlakozója, vezetékei. Viszont a lámpáknál sehol sem találok csatit. Lehet, hogy csak a műszerfalba van benne de elől nem vezették ki? Mondjuk most néztem neten elvileg külön biztie van. Majd megnézem a biztibe van-e érintkező egyáltalán..
  7. Fogyasztás

    Végre valakinek hasonló baja van mint nrkem. 2 éve nem jövök rá mi a baj, de nekem ugyan ez a helyzet csak nekem ponthogy nagyon alacsony gurulásnál. Már mindent cseréltem pucoltam vákumvsövek rendben.. talán a motorvezérlő nem 100 as már azért csinálja. Ha megáll az auto beáll fixre normálisra és ott is marad.
  8. Elektromos

    Ja egyébként régebben volt hőmérséklet problémám, hogy többet mutatott.. Na az is megoldódott.. Ügye nekem nem volt gyárilag benne hőmérős kijelző raktam bele, de a szenzornál nem jól szigeteltem le a kábelt mert csatim nem volt sima sarut dugtam rá és tegnap a szakadó esőbe mikor raktam be a generátort ázott mindent ömlött az eső és beázott az is úgy, hogy 60 fomot mutaott.. állt benne a sólé.. kimostam megszárítottam és kiöntöttem műanyaggal. Azóta olyan pontos mint a toronyóra.. Ahelyet, hogy bontóztam volna egy csatit.. na mindegy :D Wookie igen ezért nem hagy nyugodni ez a dolog és emiatt szeretnék majd ránézni jobb időbe!
  9. Elektromos

    Na elaludt a pilács! Mint mondottam terhelésre az aksin nagyobbat esett a fesz sokkal mint a generátoron. Ígx mivel test kábel már van plusszba úgydöntöttem húzok egy kábelt a pozitívra is generátorról. Elindítottam és láss csodát ugyanannyit mérek mindkét helyen mostmár. Megvártam, hogy sötét legyen mert csak ígx látszik a parázslás de hiába vártam akárhogy terhelem nem világít! Mivel vill szer vagyok csak 4 es tömör réz vezetékem volt itthon ideiglenesen meg teszi, de aztán az is lehet benthagyom. Meg ha jobb idő lesz lehez megkellene néznem, hol tűnik el a fesz, mert alaphelyzetbe is jónak kéne lennie de nem teljesen az. De most nagyon boldog vagyok!
  10. Elektromos

    Eu eddig okés nekem is ilyen cdak az a rohadt lámpa ne világítana haloványan se. De arra gondoltam ha már testet húztam külön akkor elvileg húzhatok a generátorról egy pozitívot direktbe az akksira is?
  11. Elektromos

    Sziasztok! Több éve nézegetem a műszerfalamon lévő töltésjelzőt ahogy halványan világít minnél nagyobb terhelést kapcsolok. Ma lett elegem és elhatároztam veszek a generátorba mindent. Diódasor, fesz szabályzó, segéd dióda kefe. Pedig a dióda műszer szerint mind jó. Szétszedtem összeraktam mindent és a helyzet ugyanaz maradt. Motortérben aksinál felcsiszoltam minden érintkezőt generátornál is minden csatlakozót. A generátortól húztam egy vadi új testkábelt is aksiig mégsem jó.. illetve jó csak idegesít. Töltésem rendben van 14.5 V tompítottal 14.2 V Tompított meg hátsóablak fűtés 13.5V alapjáraton. De ha pörgetem is ugyanezek az értékek vannak. Generátoron egyébként több feszt mérek ott stabil 14.5 V. Már másra nem tudok gondolni mint, hogy a piros vezetéken ami indul a generátortól ott megy el a feszko. Az a piros kábel egyébként aksira megy egyből vagy előbb önindítóra? Mert az aksin nincs piros csak fekete. Valakinek egyéb ötlete javaslata? Ja a generátor egy francia remekmű delco remy 70A
  12. Motor

    Ha nullára lemegy elég valószínű a hall jeladó mivel onnan veszi a fordulatszámjelet. Ha más miatt állna meg akkor mutatna szerintem. Ha egyedül vagy van még egy módszer amit alkalmaztam sajátnál: leveszed az injektorház tetejét leveszed a gyújtáselosztó Y alakú tartót kihúzod az egészet gyújtásra teszed és megforgatod kézzel. Ekkor mikor a szikrát adja spriccel eggyet az injektor is! Ja még egy fontos mielőtt szétszeded jelöld össze a hengerfejhez hogy volt.
  13. Motor

    Na kivettem a gyertyát így nézett ki: http://keptarhely.eu/view.php?file=20171120v00mw45p2.jpeg De viszont az nem tudom gond-e gondolom nem de wr8dc + gyertyák vannak benne. A helye meg ilyen: http://keptarhely.eu/view.php?file=20171120v00mbrvw.jpeg Majd még megtörölgetem a helyét és megnézem jobban.. Egyébként tényleg nem nagyon volt meghúzva.. Csak olyan fura nem tudom ilyenek kell-e lennie de kifele végighajtatta magát.. remélem nem a menet van oda a hengerfejbe.. Ezt néztem bele mingyárt megyek is érte: http://keptarhely.eu/view.php?file=20171120v00mzp47.jpeg Gondolom jó lesz bele..
  14. Elektromos

    És te miért cserélted? Nemvolt jeladód vagy csalt?
  15. Elektromos

    Na ma volt teszt.. kint állt a kocsi a ház előtt. Van egy időjárás állomásom a külső jeladóját odaraktam a lökhárító mellé egy fához 1.7 fok volt rajta. Kocsiba 4. Időkép app 4 et írt. Elindultam aztán lement 3 ra. Időkép app 2 őt írt. Nem tudom lehet valami hő marad a lökhárítóban.. csak oda nem akartam berakni mert félek elfelejtem :D Sztem így marad.. nem foglalkoztat.. csak eszembe jutott hogy egy egyszerű ellenállással meg lehetne oldani.. Jóezígy..
×