Jump to content

Kispotter

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    286
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    3

Kispotter last won the day on Szeptember 25 2017

Kispotter had the most liked content!

Hírnév

15 Segítőkész

Kispotter névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó
  • Születésnap 1992-11-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Csór
  • Érdeklődés
    F astra 92' C14NZ 370.000 km.

Város, Autók

  • Autó(k)
    C14NZ 92"
  • Város
    Csór
  1. Elektromos

    Én is ilyeneket használtam és én is a gyújtásról vettem tápot. Nekem az volt a bajom mivel 92 es a kocsim, hogy csak gyújtáson megy a rádió meg a szivargyújtó meg kb minden. Vettem egy új gyújtáskapcsoló betétet ami ezt tudja csak hát kicsit más és nem.megy a helyére. Kormányoszlopot kéne cserélni hozzá. Így megoldottam egy kormány alatti kapcsolóval. Arról megy a fejegység, a tid kijelző, szivargyújtó, meg a kesztyűtartó világítás. Az egész 2 és feles hajlékony kábellel van 15 amperes lengőbizti. Így is kókány, de a legbiztonságosabb ez és ez egyszerű na meg nem látszik.
  2. Elektromos

    Az lehet mondjuk.. télen nekem langyos.. ilyenkor már nem bírom fogni szegényt.. de nembaj ha direkt van ha nem ez így pont jó mert a 14.6 ami télen van ha az nyáron lenne aksi meghalna. Ügye melegbe nagyobb a gázképződés és kiszáradnának a cellák..
  3. Elektromos

    Sziasztok! Lenne egy érdekes jelenség amit nem tudok hová tenni. Ügye nekem volt gond nagyon sokáig, hogy tethelésre halványan világított a töltésjelző teljesen jó generátorral és nagynehezen rájöttem kábrl hiba kelett egy plusz kábel az aksitól a generátorig. Jó is volt utánna tettem be mérőt is, hogy lássam a töltést. Most hogy bejöttek a melegek észrevettem, hogy fél voltal kevesebb a töltésem a megszokottnál. Ránéztem a plusz kábelre a helyén van teljesen ép nem is oxidos. Nem tudtam hova tenni a dolgot. Viszont ma reggel hideg volt mifelénk 6 fok és újra a régi megszokott feszt olvastam le. Hazafele 24 fok megint fél voltal kevesebb.. Azt tudom, hogy vannak generátorok amik tudják, hogy melegebb időbe lejjebb veszik a töltőfeszt, mert hidegbe nagyobb fesz kell az aksinak aksitöltőkön is ez a téli funkció nagyobb feszültséggel tölti. Most akkor az f astra geberátor ezt tudná? Fesz szabályzóba lehet valami hőmérő? Delco remy az alany. Valami dokumentum van erről?
  4. Motor

    Hát igen.. úgy szeretnék eggyet amúgy.. de nemmerem eggyiket sem megvenni mert nemtudom melyik opcom jó hozzá és melyik fajta a legjobb.
  5. Motor

    Hmm.. mondjuk erre nem is gondoltam.. Ugyanis csak akkor dobja be ha mondjuk jövök haza munkából áll egy 20, 30 percet elindítom és hagyom alapjáraton pöfögni.. ilyenkor még langyos ügye és mindíg csak ilyenkor és csak alapjáraton dobja be. Amint gázt adtam el is aludt mindíg.azt viszont nemrég kimértem hidegen, melegen jó értékeket mutat a 2 vezetékes. Szerintem valami olyasmi lehet a dologban, hogy a szonda meghűl nagyon fél óra alatt, de a víz a motorban nem. Így elkezdi figyelni a szondát amikor az még nem üzem meleg. Ha jól tudom 40 fokos víz felett már figyeli a szondát. Gondolom az, hogy már figyelheti-e a szo dát az a 2 vezetékesről van megoldva mert honnan máshonnan tudná..
  6. Motor

    Értem én de akár azt is jelentheti.. nem? Mert a keverék mitől lenne szegény ha a benzinszűrő új és a nyomás 1 bar valamint a szivattyú szállítása is megfelelő 1 perc alatt. Injektor még esetleg? Gyertyák szép barnák amilyennek lennie kell.
  7. Motor

    Na ma megmértem én is. Tök ugyanez van nálam is csak 1 tized voltal többet mutatott alapgázon is meg teljesen. De gondolom rz semmit nemjelent lehet neked merültebb volt az aksid pl. Szóval akkor ez is kizárva más minden új benne már nincs más. Illetve 1 dolog lambda szonda amire szokott is lámpát dobni néha szegény keverékre. Még az lehet. De azt csak úgx nem cserélek drága :D Nem zavaró csak egy autób.zi észreveszi! :D
  8. Motor

    Szerintem simán. Ha megrángatod, mozgatod a kábelt nem változik? Egyébként strobival nézve nekem ois ugrál a jel de csak akkor ha nem diag módban van nézve. Diag módban 2000 fordulatig egy helyben van. Indítási nehézségek és furcsaságok nincsenek indításkor hidegen? Nekem olyan volt mintha visszafele akarna elindulni vagy nem is tudom.. de az tuti nem időben volt szikra.. Gyertyakábelek jók? Nem repedtek nem régiek? Este érdemes spriccelni valami régi ablaktisztító spricnijével vízzel és nézni nem-e húz át. Hirtelen ennyi jutott eszembe..
  9. Motor

    Ez a hall jeladós dolog érdekes. Nekem is mikor még a fekete lucass gyújtáselosztóm volt ha csesztettem azt a stekkert ott leállt a kocsi. Én is kontaktspréztem, de tökéletes sosem lett. De mivel amúgy nem álogatott le az elején csak ha piszkáltam úgyvoltam vele nem érdekel ha megy meg arra is gondoltam lehet a kábel tört el. Aztán amikor nagynehezen rájöttem, hogy a hall jeladó döglődik a kocsimba azért indul hidegen nehezen és néha meg is állt bontóba csak bosch volt elosztóval együtt így cseréltem boschra. (Mellesleg nagyságrendekkel olcsóbb hozzá a zsír új hall jeladó és egyszerűbb cserélni is)Na és azóta akárhogyan csesztetem azt a stekkert sosem áll meg a kocsi. Tegnap olvasom facebookon egy cromaxban dolgozó srác írja, hogy a haldokló hall jeladót úgy lehet felismerni, hogy a stekkerét csesztetve megáll az autó! :D Hát mondom ez érdekes, de ígymár mindent értek.
  10. Motor

    Na rendben holnap meg is nézem sztem! Addig is köszi!
  11. Elektromos

    Nekem delco remy generátorom van. Nekem 14.5 körül van a generátoron mérve. Tompítotnál is 14.3v. Aksin már kevesebb. Sokáig szenvedtem is vele mert halványan parázslott a töltésjelző terhelésre huzkodtam test kábeleket pluszba szerelő mondta rosz a diódahíd. Vettem újat potyára. Aztán kiderült, hogy a pozitív kábel nem jó. Húztam a generátorról direktbe azóta nem világít. Ja és tettem be én is fesz mérőt a kesztyűtarto világításra kötöttem de bent meg még kevesebbet mér.. 14.4 terheletlenül. Tompított venti 1 esen 13.9 v. Hátsóablak meg tompított meg venti 1 esen vagy 2 esen 13.5v az alá nem megy.
  12. Általános műszaki problémák

    Szia! Bocsi, hogy offtopic, de tudnál ajánlani opcomot ami neked van? 92 től támogatja a kocsikat? Valami webshopra gondolok vagy akár vatera. Előre is köszi!
  13. Motor

    Kisértetiesen hasonlít arra mikor haldoklott a hall jeladóm. Mikor hideg motort indítottam olyan volt mintha visszafele dolgozna a motor alig tudtam elindítani. Aztán végleg megállt és rájöttem, hogy a hall jeladó okozza. Kivseréltem fél éve azóta hibátlan a járgány.
  14. Motor

    Szia! Köszi szépen. Azt nem látom egészen jól , de melyik színű szálon mértél? Tűt szúrtál bele?
  15. Motor

    Na mi a menü? Kezdődik az se-sítés? :D Egyébként én is elterveztem, hogy a héten a 4 napba beállok a garázsba és semmit nem csinálok az autón kivételesen. Hát aztán persze hogy nem jött össze.. észrevettem újra beázik a bal hátulja.. lámpa ki látom áll az autó aljába a víz.. antennánál beázik antenna ki megragaszt tomít utánna észrevettem csorog le az oszlopba a csomagtartónál a víz. A másik oldalt is megnéztem ott is vízes minden. Szereztem sikaflexet a tetősínt lepattogtattam jó sok köröm eltörött.. aztán a gyári összeillesztést kinyomtam a csomagtartónál is az összeillesztést a gumi átvezetőt is beragasztottam. Aztán a sárvédőknél felületi rozsda volt belül mert a szaki 2 éve aki lakatolta elfelejtette üregvédőzni. Kirozsdamaróztam aztán alvázvédővel kifújtam belül ott bent ahogy tustam.. ha most is beázik feladom.. szóval mindíg van valami pont fater is kérdezte te megőrülnél ha egy új kocsid lenne és nemlenne rajta mit csinálni. Hát mondom jól látod a helyzetet igen:D
×