Jump to content

kadett17dforever

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    247
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Hírnév

23 Segítőkész

kadett17dforever névjegye

  • Felhasználói rang
    Fórumlakó

Város, Autók

  • Autó(k)
    Vectra B 1.7TD
  • Város
    Győr

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

Legutóbbi látogatók

1.395 profile views
  1. Általános műszaki problémák!

    Szerintem a 100 fok körüli melegben klímával még normális lehet, de célszerű a ventilátorok, hűtő folyadék ellenőrzése.
  2. Dízel

    Szia, Nem kell légteleniteni, elég ha teletöltöd gázolajjal, visszatekered és inditasz. Üdv, Péter
  3. Elektronikák, elektromos kérdések

    Sziasztok, Adott egy Vectra A 4 elektromos ablakemelővel. A probléma az hogy most volt kasztnizva, így ki kellett szedni a belteret, csatikat szethuzni. Most osszerakas után az ablakemelő abszolút nem működik. Vezetékezes nem lett megbontva kivéve az ajtokhoz menő stekkerek. A lényeg, hogy az ablakemelő kapcsoló panelon sem világítanak a ledek, ki lett mérve az, hogy kimegy-e a vezérlő feszültség a motorra ha a kapcsolokat működtetem, de kimegy, igy érdekesebb a dolog. A bal oldali motor vezérli a többit is, ezért nem müdödhez egyik sem, mint a központizárnál? Vagy valami a kapcsolonal lehet gond? Köszi a segítséget előre is, aki találkozott hasonlóval légyszi ossza meg tapasztalatait.
  4. Corsa B - Általános -

    Szia, Tuti hogy bowden szakadt el.
  5. Általános műszaki problémák!

    Köszi a tippeket, szerintem a perselyezes, betétezes lenne a tartós megoldás. Még lenne egy másik kérdésem is ami a féltengellyel kapcsolatos. Ha jobb kanyarban hallok darabos hangot, illetve jobbra kitekert kormánynál hirtelen kuplunggal indulok akkor kattogast hallok a féltengelynel. Melyik oldallal lesz a gond? Illetve lehetséges, hogy a belső féltengely csukló a gyanús, nem is a kerékoldali? Köszi.
  6. Általános műszaki problémák!

    Sziasztok, Az alábbi probléma adódott, B vectra isuzu bal alsó motortartó bakot cseréltem, és sajna a konzolt váltóhazra felfogatonal 2 csavarnal megszakadt a menet az alumínium öntvényben(váltó) a kérdésem az lenne hogyan tudnám helyre tenni, mi lenne a célszerű, lehetőleg olyan megoldás kellene, amihez nem kellene a váltót levenni, helyén megoldani? Tippeket előre is köszi.
  7. Dízel

    Hali! Nekem nemrég hasonló hibám volt, ütemesen kattogott és tudod mi volt a hiba? A generátornal valami kontakt hiba, egy felujitottnal. Mivel összeköttetésben van a vezérlő a generatorral. Tehát ott keressd a hibát. Ha izzit akkor a vezerlonek nincs gondja. Nagyon sok időm ment el mire kiderult. Én is relenel kezdtem, majd folytattam a vezérlővel a hibakeresest és kiderult a generátor a ludas, pedig gyári felujitott volt. Kelett egy másik generátor. Nekem úgy jott elő hogy meghalt a generátor és mikor kicsereltuk első próbánal jött elő. Elokeresem a rajzot neked, hogy tudjál meregetni, de korábban itt az elektromos b vectra topicban is megtalálod. sok sikert! Üdv, Péter
  8. Dízel

    Az izzítórelé a motor térben a relé táblában van, az ABS tomb mellett. Sárga színű 70A relé. Valamint a kesztyűtartó mögött van a vezérlő doboz, ami az izzítás idejét szabályozza. Azt is érdemes megnézni.
  9. Általános műszaki problémák!

    Szia, 99% hogy az ülés alatti ovfeszitő vezetékeknel lesz a gond. Sajna csak hibaolvasas, javítás és hibatorles után szűnik meg a hibajelzes. Tehát kell egy opcom vagy cdp interfész hozzá, lehet kínai is ahogy Adam1 kolléga javasolta. A javaslatom az lenne, ha megbízonyosodtal róla, hogy ott a hiba, tedd rendbe a védekezést. Én is megcsináltam, levagtam a csatlakozás után és betoldottam vezetékeket rahagyassal igy az ülés mozgatás során sem alakul ki pillanatnyi szakadás, ami azonnal bedobja a hibakodot. Sajna gyárilag nem egy jó, stabil megoldás van. Azóta nincs gondom vele. Én cinezest és vezeték összenyomhatot toldot használtam. Sok sikert, jó munkát hozzá! Üdv, Péter
  10. Elektromos

    Szia, még az is előfordulhat, hogy az immo szórakozik veled, akkor is hasonló jelenség van: önindító teker, de benzint nem ad, el zárja.
  11. Elektromos

  12. Dízel

    Szia, A relé cserével kezdtem, de mivel a lüktető feszültség ingadozás megjelenik már relé foglalatnál, így már teljesen mindegy a relé. A lüktető feszültség nem a gyújtás 15-ös kapocs felöl érkezhet, mivel rámértem úgy, hogy a 85-ös pont (vezérlő felől) és a pozitív akku pólus között, itt tapasztalható még, ha szakadás vizsgálóval mérem ezek a pontok között, akkor ütemes csipogás hallható (feszültség esés, emelkedés). Tehát akkor mégiscsak a vezérlő és az abba érkező vezetékek környékén kéne a hibát keresni véleményem szerint. Ezért is gondoltam arra, hogy ez az általam említett töltésjelző érték gyanús (0,25V, 2,45V). Még ezzel kapcsolatban annyit tehetnék, hogy kivenném a műszeregységet, és az érintkezési soron megmérném a töltésjelzőre menő villamos pontot a testhez képest, és itt elvileg a gyújtás fesz - töltésvezetéken mérhető feszültséget kéne látnom Holnapi nap ismerősöm ugyanilyen B vectráját meglátogatom és megméregetem ezeket az értékeket, hátha okosabb leszek mi nem passzol
  13. Dízel

    Szia, Alább mellékelem az ábrát, amit rajzoltam és a mért értékek amik a normálistól eltérőek: Köszi. üdv, Péter
  14. Dízel

    A kapcsolási rajzot lerajzolom, megjelolom a színeket, mérr értékeket, majd lefotozom és becsatolom ide hátha jobban árlátható a számodra. Köszönettel. Üdv Péter
  15. Dízel

    Szia, Rendben, akkor a testkabeleket atnezem újra, elvileg van egy rajzom amin szerepel minden. A lényeg az, hogy a generátor tölt rendesen, test hiba nincs a generátornal. Indítás után elalszik a töltés lámpa is, csak ez a pulzálas marad az izzitasban. Arra gondoltam, hogy lehet ez a 2 érték váltja ki a vezérlőből ezt hogy feszt ad oda. De az az érdekes jelenség, hogy a pulzáló fesz nem mérhető a relé vezérlő pólusa és a test között, hanem a csak a 85-86os pont között, illetve a 85-30 között? Az izzítás letelte után kezdődik. ???
×