forumadmin

Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések

1.350 hozzászólás ebben a témában

Z16XE - 1.6 16V (2002 - 2006)
Z16XEP- 1.6 16V (2006 - 2009)
Z18XE - 1.8 16V (2006 - 2009)
Z20NET- 2.0 16V Turbo (2005 - 2009)
Z22SE - 2.2 16V Direct (2002 - 2006)
Z22YH - 2.2 16V Direct (2006 - 2009)
Z28NEL- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2007)
Z28NET- 2.8 V6 Turbo (2005 - 2009)
Z28NEH- 2.8 V6 Turbo OPC (2006 - 2009)
Z32SE - 3.2 V6 (2002 - 2005)

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Kérdés: ha hideg motorral , (nem éri el a 90 C) az automata váltó visszaváltásnál kicsit darabosabb, az mitől van? Friss olajcserés a gépezet. A hozzáértők valami érzékelő hibájáról szólnak, találkozott már ezzel valaki? A hiba abszolút nem gáz, mert ha megyek vele és eléri az üzemi hőfokot semmi baja.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kérdés: ha hideg motorral , (nem éri el a 90 C) az automata váltó visszaváltásnál kicsit darabosabb, az mitől van? Friss olajcserés a gépezet. A hozzáértők valami érzékelő hibájáról szólnak, találkozott már ezzel valaki? A hiba abszolút nem gáz, mert ha megyek vele és eléri az üzemi hőfokot semmi baja.

Lehet hogy alacsony az olaj szint es amikor bemelgszik a valtoolaj akkor mar tagol annyit hogy elerje a megfelelo mennyiseget, de az is lehet hogy nem megfelelo az olaj amit beontottek. (specialis Opel olaj kell). De persze ez csak feltetelezes, a hibat meg kell talalni. Ha csak az olaj csere ota jott elo a hiba akkor onnan kell keresni a hibat

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok

Talalkozott mar valaki azzal a jelenseggel hogy hideg motornal 20 fok alatt az autoval elindulok es ha uresbe teszem es hagyom gurulni a motor magas fordulaton marad, 1800 - 2500 kozott es csak akkor kezd vissza esni amikor megal az auto (pl keresztezodesnel) . Amikor mar elkezd felmelegedni akkor mar nem marad magas fordulaton. Az autoval eleg keveset jarok de ha egy kicsit kihuzatom es megyek vele 10-15 km -t akkor nem csinalja.

Az auto 2006 -os evjaratu es 1600 cmc.

Koszi a segitseget

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Kérdés: ha hideg motorral , (nem éri el a 90 C) az automata váltó visszaváltásnál kicsit darabosabb, az mitől van? Friss olajcserés a gépezet. A hozzáértők valami érzékelő hibájáról szólnak, találkozott már ezzel valaki? A hiba abszolút nem gáz, mert ha megyek vele és eléri az üzemi hőfokot semmi baja.

Szia,

ugyan ezt tapasztaltam én is! 2 hete volt oljacserém 3.0 V6 CDTI-ben és a váltó sokkal darabosabban vált...visszavittem a szervízbe, ahol elzárkóztak a hiba felderítése elől...elvittem egy "specialistához", aki végigfuttatott egy dignosztikát, ami semmilyen hibán nem jelzett ki,majd közölte (anélkül, hogy bebelült volna a kocsiba), hogy kb. 700.000 a javítási ktg, mert vezérlőt kell cserélni, ami 350.000 és 150.000 munkadíj, meg szétszedné a váltót is, mivel elégtek a lamellák...

ezek után elvittem a 16.kerbe, ahol a köztársasági őrezred méregdrága autóinak a váltóit javítják, és a szaki megnézte, azt mondta elég húzós lesz, mert egy kapcsolót kell kicserélni, ami legalább 10.000 :))) szóval csak óvatosan. A szerelőm hétfőn menet közbeni diagnosztikát fog csinálni, az megmondja a tutit! ha gondolod hívj föl és megadom a számokat: 06304962015

Balázs

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Opel vectra C 1.8 GTS-em, valaki meg tudná mondani, hogy akkor mi lehet a probléma ha megyek vele mondjuk 10 km-t meg sem mozdul a hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelzője. Ha megállok és alapjáraton ketyerészik akkor megindul felfelé, újra elindulok ismét lemegy nullára! Fűtés van.

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

Van egy Opel vectra C 1.8 GTS-em, valaki meg tudná mondani, hogy akkor mi lehet a probléma ha megyek vele mondjuk 10 km-t meg sem mozdul a hűtőfolyadék hőmérséklet visszajelzője. Ha megállok és alapjáraton ketyerészik akkor megindul felfelé, újra elindulok ismét lemegy nullára! Fűtés van.

lehet hogy a termosztat hibasodott meg de nem biztos. Most hogy hidegebb van nehezebben melegszik a motor a hideg miatt is meg azert is mert a belso futes ventilatorja huti a hutofojadekot a levegokeringetessel

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
ez tipikusan termosztát hiba.

de ha a futes be van kapcsolva a legmagasabb fokozatra akkor is nehezen melegszik a motor

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Járatom pár percig és már elég jó a fűtés, meg a motorból ill. a hűtőből kimenő cső is kb egyforma meleg. Az nem lehet, hogy a jeladó gomba a rossz vagy valami ilyesmi!? :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Járatom pár percig és már elég jó a fűtés, meg a motorból ill. a hűtőből kimenő cső is kb egyforma meleg. Az nem lehet, hogy a jeladó gomba a rossz vagy valami ilyesmi!? :D

de lehet az is, de a termosztát is rossz...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Emberek!!Gyors segítség kellene!

2005-s 1.6 16V-s Vectra C-be milyen olaj kell?

Egy cégnél azt mondták, hogy 0W-30-as olaj kell bele, de most pl 5W-30as van benne, amit opel szervizben cseréltek le!!

Most akkor melyik kell bele???

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Emberek!!Gyors segítség kellene!

2005-s 1.6 16V-s Vectra C-be milyen olaj kell?

Egy cégnél azt mondták, hogy 0W-30-as olaj kell bele, de most pl 5W-30as van benne, amit opel szervizben cseréltek le!!

Most akkor melyik kell bele???

szerintem az 5w30-as nagyon jo lessz

a 0w30 tul vekony

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

sziasztok

van egy 2003as Opel Signumom 3.2 V6Cosmo automata /triptonik/ Elég sz.... müködik mert amikor bemelegszik sokszor össze vissza dobálja a sebességet.Valamikor meg csak felpörög a motor és hirtelen rányomja a nyomatékot és csak ugy vísítanak a gumik.Mikor kiveszem direktbe akkor is ugyanezt csinálja.Mi lehet a probléma?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

lehet hogy héne egy váltóolajat cserélni...

ha nem akkor irány az autómataváltósok, de az fájni fog...

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok!

Örülnék 1 kis segítségnek. Egy '98-as B Vectra 2.0 automatám van. Pár napja kezdődött, hogy menet közben egyszercsak lefulladt. Azt hittem, olajat hiányol, de volt benne bőven. Újra indítottam és mentem tovább. Aztán egyre sűrűbben csinálta. Vasárnap pár száz méter után visszafordultam, de már nem értem haza vele. Minden indítózás után lefulladt. Hiába nyomtam a gázt, nem pörgött fel. (előzőleg alapjáraton egyenetlen volt a ford.szám. )Gondoltuk biztosan üzemanyagszűrő dugulás. Szerelő jött, cserélt. (alapjárat szép egyenletes lett!) Mentünk vele. Oké. Indultunk haza, a ház előtt tolatóba raktam....és lefulladt. Hibakód jelentkezett. Ez volt tegnap este. Ma reggel szépen indult, de az utca végén ismét lefulladt, aztán hazáig még többször. Ott aztán hol járt szépen a motor, akár hova raktam, hol lefulladt R-ben is, D-ben is.

Nyáron cseréltük benne mind a két jeladót. Dec. elején megdöglött benne a fűtőventillátor motor, bár elindul, de magától csak reggelente, egyébként csak rugdosásra. Vagy mint ma este, arra sem:( A szerelő szerint esetleg az immob. zavar be, de nem hiszek benne.

Esetleg a rugdosással szétrugdostam a motor vezérlő elektronikát?? Mi lehet a gond?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok,

motorom Z22YH, 2,2-es benzines direct. A kovetkezo a hibajalenseg: ha uzemmeleg a motor es megszunik a szellozes a motorterben (ertsd dugoban araszolas, vagy alapjaraton acsorgas, vagy Mekibe beallas utan ujraindulas), ujabb elindulaskor a kocsi egyszeruen lefullad. Nem fugg a fordulatszamtol, 3ezerrol ugyanugy, mint alapjarat kozelirol. Viszont alapjaraton elketyeg. Ha a kocsi halad es van a motorterben szellozes, akkor a vilagbol is kimegy. Baromi sokat nyomoztam, eljutottam egy angol forumra, ahol azt allitjak, hogy a nagynyomasu Siemens uzemenyagszivattyu hibas konstrukcioja okozza a bajt (vmi a nagy tobblethőtől megszorul, vagy ilyesmi). 2008-tol uj tipusu (VDO-Continental) szivattyu van forgalomban, nyilvan nem veletlenul, de nem tudom azokkal is megy-e a hulyeskedes. Garanciaido alatt 2* volt szivattyu cserelve, most viszont mar sajat koltsegen kell vegrehajtani :lol: (uszkve 200e Ft). En nagyjabol mindent megtettem, premiumbenzint nyakalok, uzemanyagszurot rendszeresen cserelem, kilyuggattam a motorfedo muanyag elemet a jobb szellozes erdekeben, stb. Kerek minden 2.2 Direct benzines motorral futkoso tulajt, keresssen meg, vagy irjon, hatha osszefogassal el tudjuk erni, h Opel atvallaljon a koltsegekbol szavatossag cimen, de legalabb tapasztalatot csereljunk. Udv!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
Sziasztok!

Örülnék 1 kis segítségnek. Egy '98-as B Vectra 2.0 automatám van. Pár napja kezdődött, hogy menet közben egyszercsak lefulladt. Azt hittem, olajat hiányol, de volt benne bőven. Újra indítottam és mentem tovább. Aztán egyre sűrűbben csinálta. Vasárnap pár száz méter után visszafordultam, de már nem értem haza vele. Minden indítózás után lefulladt. Hiába nyomtam a gázt, nem pörgött fel. (előzőleg alapjáraton egyenetlen volt a ford.szám. )Gondoltuk biztosan üzemanyagszűrő dugulás. Szerelő jött, cserélt. (alapjárat szép egyenletes lett!) Mentünk vele. Oké. Indultunk haza, a ház előtt tolatóba raktam....és lefulladt. Hibakód jelentkezett. Ez volt tegnap este. Ma reggel szépen indult, de az utca végén ismét lefulladt, aztán hazáig még többször. Ott aztán hol járt szépen a motor, akár hova raktam, hol lefulladt R-ben is, D-ben is.

Nyáron cseréltük benne mind a két jeladót. Dec. elején megdöglött benne a fűtőventillátor motor, bár elindul, de magától csak reggelente, egyébként csak rugdosásra. Vagy mint ma este, arra sem:( A szerelő szerint esetleg az immob. zavar be, de nem hiszek benne.

Esetleg a rugdosással szétrugdostam a motor vezérlő elektronikát?? Mi lehet a gond?

Hello, latom nem sok valasz jott. :lol: Esetleg nalad is lehet EGR szelep elkoszolodas, nem? Legtobb tulajnak az okozza a rangatast/fulladast. Meg jo lenne tovabb nyomozni --> hidegen csinalja/melegen? mindket esetben? alacsony fordulaton, vagy mindegy neki? stb

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

sziasztok!

nekem lanne egy olyan problémám hogy be tettem a kadettomba egy C14SE motort beindúlt csak a motor állati sokat fogyaszt és füstöl is szép feketén

lamda szondát már cseréltem(v.mivel jobb lett) illetve komplett szívósort is mert az előzőbe beletört egy érzékelő

én arra gondoltam hogy túl nagy nyomással jön a benzin az inyektorokhoz

ha valaki tudja a megoldást kérem ne tartsa magába

előre is köszönöm további szép napot kivánok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:
sziasztok!

Légyszi ezt a kérdést inkább ITT tedd fel.Ugyanis ez a Kadet Fórum. :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ez hülye kérdés lesz, de ha veszek egy ilyet vagy ilyet akkor ki tudom magamnak is olvasni a hibakódot amit a jármű generál?

Valamint mégegy: mi az a TECH2? :rolleyes:

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

helló mindenki!!

Kéréssel fordulnék hozzátok (mint nagyon sokan).

Még nem volt Opelem de most kinéztem magamnak egy 2003-as Vectra C 2.2 GTS -t automata váltóval, és nagyon örülnék ha valaki tudna nekem tanácsot adni hogy mire figyeljek megvételekor... esetleges típushibái?? Sokan mondják hogy az automata váltóval sok lehet a gond (bár eddig nem a vectráról) hanem általánosságba.Ezek a kocsik mennyire szervízigényesek??? motor+elektronika stb...Melyik lehet jobb a GTS-ek között... automata/manuál váltó????

Mindenki tapasztalatát észrevételét és tanácsát előre is köszönöm...

Üdv: leendő opel tulajdonos :D

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni tőletek.Hibakód kiolvasásakor ezt írta ki.Kipufogó gáz hőmérséglet szabályzó szenzor. A kérdése az lenne hogy mi ez, és

hol található. Az autósboltos szerint valahol 2db van benne és 55000FT kerül 1DB. Az autónak egyébként semmi baja, nem rángat, medfelelően gyorsul,

nem fogyaszt többet.

Lehet esetleg javítani vagy tisztítani ezt a szenzort?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Ez "magyarul" szerintem a Lambda szonda lesz!

Ebből valóban kettő van a kocsiban, javítani nem igen lehet!

Milyen motor van az autódban?

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Senki nem tud segíteni? Nagyon fontos lenne!

Előre is köszönöm!

Hozzászólás megosztása


Hozzászólás linkje
Megosztás:

Szeretnél hozzászólni? Hozz létre egy fiókot, vagy jelentkezz be.

Regisztrált felhasználónak kell lenned ahhoz, hogy hozzászólást írhass.

Fiók létrehozása

Regisztrálj egy új fiókot a közösségünkben. Nem nehéz!


Regisztráció

Bejelentkezés

Már felhasználók vagy? Jelentkezz be!


Bejelentkezés