Ugrás a tartalomhoz


  • Loading Countdowns
Fotó

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések

astra astra-g elektromos

  • Please log in to reply
14560 válasz erre a témára

#11441 Glare68

Glare68

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 137 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 13 - 20:35

Nekem van egy felesleges EGR lezáró lemezem.
Ingyen adom, de ebből az árból már nem engedek. :D
Az első jelentkező viheti, mert nekem csak útban van.

OPEL Astra-G Enjoy Z14XE (2003)
Gyári felszereltség: Bőr multikormány, ABS, elektromos tükör, 2 légzsák, első ködlámpák, manuális klíma
Utólagos beszerelés: TEMPOMAT , CC LED , Automata klíma, Ülésfűtés , Komfort E-ablakemelő, Komfort index, Veramon Bordcomputer, Westfalia levehető vonóhorog (gyári, műszerfali visszajelzéssel), INSIGNIA "ablakspricnik", automata DRL Nappali menetfény , Állítható intervallumú ablaktörlő, Hűthető kesztyűtartó, Lopásgátló áramkör PIN kódos Immobilizerrel, LED-es műszerfal világítás, középső kartámasz, Indexes külső tükrök, EGR-cheater, kijelzős tolatóradar, LED-es belső világítás, dupla hátsó ködlámpa, kanyarfény, folyt. köv……

 




#11442 Arcsy88

Arcsy88

    Érdeklődő

  • Fórumlakó
  • 63 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 13 - 22:41

engem már érdekelne is :) pont jól jönne

#11443 krisz395

krisz395

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 23 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 06:47

Nekem van egy felesleges, megkapod ajándékba.
Küld el a címed PÜ-ben.

Köszönöm szépen,küldtm a cimemet pm-ben.

#11444 kovlaczy

kovlaczy

    Érdeklődő

  • Fórumlakó
  • 72 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 09:27

Ez a lemez vajon x16xel be is jó? ahogy néztem az agrem ez a mintázatú.


Kérdezd meg a vaterás eladót, de szerintem nagy valószínűséggel jó lesz!

Astra G 2001 Z14XE
ABS, Klíma,rablásgátló elektronika, tolatóradar, középső kartámasz, komfort elektromosablakemelő, EGR close, Insignia spricni, TEMPOMAT + Veramon folyamatban...

Corsa C 2006 1,3 CDTi 

Klíma,rablásgátló , Központizár, elektromos ablak, ABS

 


#11445 kovlaczy

kovlaczy

    Érdeklődő

  • Fórumlakó
  • 72 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 09:31

Ezzel az alátét lemezzel csak az a gond, hogy nem jó szinte semmire, ugyanis a szelepbe beengedi a kipufogógázt, csak a szívósorra nem, tehát nem fogja megfullasztani az autót, ha nyitott állapotban megszorul a szelep, de kb. ennyi. A szelep kokszosodásakor folyamatosan fog sárgalámpázni, torpanni, rángatni, stb. Vagy közbetétet kell berakni, vagy a fentebb részletezett AGR-csalót, hogy véglegesen kivond a forgalomból a szelepet.


Igazad van,de mikor beszereltem, nem azért tettem, mert a szeleppel bármi gond lett volna. A rángatást akartam megszüntetni, illetve a felsleges korom bejutását a motorba. Ha esetleg megadná magát a szelep akkor jöhet ez az elektronika. De lehet vágok alá egy másik közbetétet ami teljesen lezárja majd! Köszi az ötletet! :)

Astra G 2001 Z14XE
ABS, Klíma,rablásgátló elektronika, tolatóradar, középső kartámasz, komfort elektromosablakemelő, EGR close, Insignia spricni, TEMPOMAT + Veramon folyamatban...

Corsa C 2006 1,3 CDTi 

Klíma,rablásgátló , Központizár, elektromos ablak, ABS

 


#11446 Glare68

Glare68

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 137 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 09:33

engem már érdekelne is :) pont jól jönne


Akkor a tied, csak küldj PM-ben egy címet, hova postázzam.

OPEL Astra-G Enjoy Z14XE (2003)
Gyári felszereltség: Bőr multikormány, ABS, elektromos tükör, 2 légzsák, első ködlámpák, manuális klíma
Utólagos beszerelés: TEMPOMAT , CC LED , Automata klíma, Ülésfűtés , Komfort E-ablakemelő, Komfort index, Veramon Bordcomputer, Westfalia levehető vonóhorog (gyári, műszerfali visszajelzéssel), INSIGNIA "ablakspricnik", automata DRL Nappali menetfény , Állítható intervallumú ablaktörlő, Hűthető kesztyűtartó, Lopásgátló áramkör PIN kódos Immobilizerrel, LED-es műszerfal világítás, középső kartámasz, Indexes külső tükrök, EGR-cheater, kijelzős tolatóradar, LED-es belső világítás, dupla hátsó ködlámpa, kanyarfény, folyt. köv……

 


#11447 PGA

PGA

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 2.255 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 10:20

Igazad van,de mikor beszereltem, nem azért tettem, mert a szeleppel bármi gond lett volna. A rángatást akartam megszüntetni, illetve a felsleges korom bejutását a motorba. Ha esetleg megadná magát a szelep akkor jöhet ez az elektronika. De lehet vágok alá egy másik közbetétet ami teljesen lezárja majd! Köszi az ötletet! :)

A legegyszerűbb megoldás a közbetét. Az enyém kb. 1 cm vastag és bele van marva egy mélyedés a szelepnek, hogy tudjon szépen nyitogatni. Így teljesen el van szeparálva a ki- és a bemenete is. Az ECU csak a szelep mechanikus jóságát figyeli (tud-e nyitni/zárni), úgyhogy nincs hibaüzenet se.
Műszakin se volt vele gond, hozza a megfelelő értékeket.
Különben érdekes látvány, ha valaki belenéz a szívósorba, és megnézi, hogy mit enged be ez a szelep a motorba...
Astra G Comfort, Z14XE, 2001
___
„A világosság felé vezető úton megtett minden lépés mélyebb sötétséget idéz.”

#11448 Hegyi

Hegyi

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 203 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 16:49

Sziasztok!
Ismételten az egr cheater dolog.
Kedves Glare68 esetleg tudod e a következő probléma megoldását vagy a miértjét:
Tegnap beszereltem a nyákot az egr csatlakozóba úgy ahogy az jelölve volt. Tegnap az első indítás után leállt a motor, de újra indítás után minden jó volt.
Ma már nem bírtam kiállni vele a garázsból, mivel már a többszöri újra indítás sem segített rajta. Megnéztem a csatlakozót és ott volt kontakt rendesen a forrasztások is épek semmilyen sérülés nincs a nyákon, az alkatrészeken sem. A hibakódot kivillogtattam és nem az előző megszokott hiba jött vissza (ezek szerint valamit csak jelentett ez a cucc). Eddig a p0401 es hibám volt most meg a p0405 jött elő.
Üdv.: Hegyi!

#11449 Probert

Probert

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 292 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 14 - 17:05

Sziasztok!
Ismételten az egr cheater dolog.
Kedves Glare68 esetleg tudod e a következő probléma megoldását vagy a miértjét:
Tegnap beszereltem a nyákot az egr csatlakozóba úgy ahogy az jelölve volt. Tegnap az első indítás után leállt a motor, de újra indítás után minden jó volt.
Ma már nem bírtam kiállni vele a garázsból, mivel már a többszöri újra indítás sem segített rajta. Megnéztem a csatlakozót és ott volt kontakt rendesen a forrasztások is épek semmilyen sérülés nincs a nyákon, az alkatrészeken sem. A hibakódot kivillogtattam és nem az előző megszokott hiba jött vissza (ezek szerint valamit csak jelentett ez a cucc). Eddig a p0401 es hibám volt most meg a p0405 jött elő.
Üdv.: Hegyi!

P0405=Kipufogógáz visszavezetés-érzékelő A jel kicsi

Opel Astra 1.4 Automata_Motorkód X14XE


#11450 zsoltika27

zsoltika27

    Újonc

  • Fórumlakó
  • 26 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 15 - 14:41

Sziasztok.Vettem egy menetfény lámpát és szeretném felszerelni az autóra ill bekötni hogy szabályos legyen van egy bekötési leírás valaki tudna segíteni hogyan kell bekötni? Astra G.az alábbi linken van 2 bekötési rajz.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

#11451 bocs

bocs

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 927 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 15 - 17:12

Sziasztok.Vettem egy menetfény lámpát és szeretném felszerelni az autóra ill bekötni hogy szabályos legyen van egy bekötési leírás valaki tudna segíteni hogyan kell bekötni? Astra G.az alábbi linken van 2 bekötési rajz.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg


Szia!

Pü.-ben küld el légy szíves milyen fajtát vettél.
És ha elkészült fényképezd le világosban milyen erős fénye van.

Köszönöm! :)
Opel Astra G y17dt (2002) Caravan

#11452 merenyi85

merenyi85

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 117 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 17 - 08:35

Sziasztok!

Nem tudja valaki, hogy kell kivenni a biztosítéktáblát? Utólag tettem bele ködlámpát és onnan szeretnék áramot vinni.


Erre én is kíváncsi lennék....

Én is utólag tettem bele a ködlámpát, egy ideiglenesnek szánt megoldással, de azóta is (1 éve) így használom.

-Gyári ködlámpát beletettem a lökhárítóba (hátul férfinemiszerván be van jelölve hol kel kivágni a helyét)
-Beletettem egy ködlámpakapcsolós, gyári kapcsolócsoportot
-Raktam egy biztosítékot, (ha jól emlékszem) a 12-es aljzatba, ami a ködlámpáé
-Vettem egy bontott relét, amit behelyeztem a relésorba (emlékeim szerint az ötödik a sorban, de csak ez az egy relé volt ott kihagyva.)
-A ködlámpa testkábelét a motortérben lecsavaroztam, a pozitív szálat pedig behúztam a biztosítéktábláig (a motorháztető bovden mellett, a gumin belül) , ahol a végét úgy blankoltam le, hogy azt a tábla elejénél be tudjam dugni a relé kapcsolt áram kivezetésének lábához, és úgy dugtam be a relét.

Tökéletesen működik! Gyári a kapcsoló! Gyári lámpa! Világít a visszajelző a műszerfalon! Csak épp az az egy száll vezeték a biztosítéktábla reléjétől elől, nem pedig hátul távozik.

Ha valaki ezt a vezetéket tudja merre kell keresni a motortérben, vagy a műszerfal alatt, vagy tudja hogy jön ki a bizt tábla, az engem is érdekel. Így is jó, de szebb lenne ha nem elöl menne.
Astra G - Z14XEP - 2005 - Papyrus/Z40H/

#11453 imy

imy

    gázos

  • Fórumlakó
  • 6.218 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 17 - 09:24

Erre én is kíváncsi lennék....

Én is utólag tettem bele a ködlámpát, egy ideiglenesnek szánt megoldással, de azóta is (1 éve) így használom.

-Gyári ködlámpát beletettem a lökhárítóba (hátul férfinemiszerván be van jelölve hol kel kivágni a helyét)
-Beletettem egy ködlámpakapcsolós, gyári kapcsolócsoportot
-Raktam egy biztosítékot, (ha jól emlékszem) a 12-es aljzatba, ami a ködlámpáé
-Vettem egy bontott relét, amit behelyeztem a relésorba (emlékeim szerint az ötödik a sorban, de csak ez az egy relé volt ott kihagyva.)
-A ködlámpa testkábelét a motortérben lecsavaroztam, a pozitív szálat pedig behúztam a biztosítéktábláig (a motorháztető bovden mellett, a gumin belül) , ahol a végét úgy blankoltam le, hogy azt a tábla elejénél be tudjam dugni a relé kapcsolt áram kivezetésének lábához, és úgy dugtam be a relét.

Tökéletesen működik! Gyári a kapcsoló! Gyári lámpa! Világít a visszajelző a műszerfalon! Csak épp az az egy száll vezeték a biztosítéktábla reléjétől elől, nem pedig hátul távozik.

Ha valaki ezt a vezetéket tudja merre kell keresni a motortérben, vagy a műszerfal alatt, vagy tudja hogy jön ki a bizt tábla, az engem is érdekel. Így is jó, de szebb lenne ha nem elöl menne.


Leveszed a biztosíték táblát, és a reléről elmenő szálra kötöd.
AstraG Z14XEP 2007/12 LPG => kép

#11454 kobraCode

kobraCode

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 745 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 17 - 11:32

Erre én is kíváncsi lennék....




Ezt olvasd végig:

https://sites.google...lampa-beepitese

Astra G Z14XE 2004/12

Gyári extra: klíma, légzsákok, ABS, első elektromos ablakok, e. fűthető tükrök.
Utólagos extrák: tempomat, CC led (by DV), komfort e. ablak, első ködlámpák, jobb hátsó ködzárófény, Insignia spriccni, komfort ablaktörlő (by KaCsa), könyöktámasz, hátsó ajtó nyitásérzékelő, vonóhorog gyári kijelzéssel, Defend Lock, riasztó kiegészítő modulokkal+biztonsági áramkörök, DRL vezérlő (by DV) + visszajelző, csomagtartó ledezés, Skyfol fóliázás.


#11455 merenyi85

merenyi85

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 117 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 20:31

Sziasztok!

N-Joy lámpa kérdés....

Van tapasztalata valakinek, a 10.000 Ft/db. körül kapható utángyártott lámpával kapcsolatban?
Esetleg a vetítőlencsés változat?
http://auto-motor.va...1713735911.html

Látni azt szeretek, úgyhogy ha nem világítanak min. így mint a gyári Hella, akkor inkább a mostani marad...... Bár ez a fekete háttér piszok jól néz ki.
Astra G - Z14XEP - 2005 - Papyrus/Z40H/

#11456 tgabika76

tgabika76

    Fórumlakó

  • Moderátorok
  • 9.268 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 21:39

A projektoros jó, nekem is épp ilyen van, bár ez pöttyet drágának tűnik...

Astra Coupé Bertone Z18XE (2001) MTB Fahrzeughtechnik Stufe 1 263820.pngGyárilag: elektromos ablak, elektromos tükör, 4 légzsák, multikormányUtólagos beszerelés: xenon/projektoros lámpa, tempomat, CCLED, Insignia ablakmosófúvókák, Omega B állítható intervallumú ablaktörlőkar, Veramon BC, félautomata klíma, daylight, hűthető kesztyűtartó, autokróm belső visszapillantó tükör, kikapcsolható kipörgésgátló, ülésfűtés, megvilágított sminktükör az utasoldalon. Folyt. köv.

Corsa C Z10XE (2002)485571.pngGyárilag: full fapad, se központizár, se elektromos ablak, de még ABS, sőt szervókormány sincs. Mindössze 1db légzsák van a vezetőoldalon, meg egy gyári vonóhorog.


#11457 merenyi85

merenyi85

    Fórumlakó

  • Fórumlakó
  • 117 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 21:47

A projektoros jó, nekem is épp ilyen van, bár ez pöttyet drágának tűnik...

És te Xenonnal használod? vagy sima H7-tel?
A reflektor milyen? Ez a H7-es is pirít akkorát mint a hagyományos HB3-ja?
Astra G - Z14XEP - 2005 - Papyrus/Z40H/

#11458 tgabika76

tgabika76

    Fórumlakó

  • Moderátorok
  • 9.268 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 21:56

Mindkettő. Úgyértem Xenonnal, de H7-essel, mert olyanom volt az előző lámpából. De azt tudni kell hogy ahhoz hogy ez belemenjen, még meg kell venni a Hella adapterkarikát ami tartja az izzót a projektor mögött (akár H7, akár D2S izzót teszel bele, ez mindegyikhez jó és mindegyikhez kell, kb. 3000FT darabja), valamint index izzót is másikat kell venned mert ebben egy speciális fajta van ami semmi másba nem jó, és ezt is csak gyáriban kapod, 3500-ért darabját.
Na meg a csatlakozó ami a lámpatestre megy az is teljesen más, az eredeti vezetékeket le kell vagdosni és ráforrasztani egy új csatlakozót (ugyanilyen megy az ajtóban a zárakra is pl.), mert ennél a lámpatesten belül ágaznak el a vezetékek.

Ez a csatlakozó van a lámpatest hátoldalán:

kép

...és ilyen stekker megy rá:

kép

kép

Astra Coupé Bertone Z18XE (2001) MTB Fahrzeughtechnik Stufe 1 263820.pngGyárilag: elektromos ablak, elektromos tükör, 4 légzsák, multikormányUtólagos beszerelés: xenon/projektoros lámpa, tempomat, CCLED, Insignia ablakmosófúvókák, Omega B állítható intervallumú ablaktörlőkar, Veramon BC, félautomata klíma, daylight, hűthető kesztyűtartó, autokróm belső visszapillantó tükör, kikapcsolható kipörgésgátló, ülésfűtés, megvilágított sminktükör az utasoldalon. Folyt. köv.

Corsa C Z10XE (2002)485571.pngGyárilag: full fapad, se központizár, se elektromos ablak, de még ABS, sőt szervókormány sincs. Mindössze 1db légzsák van a vezetőoldalon, meg egy gyári vonóhorog.


#11459 tgabika76

tgabika76

    Fórumlakó

  • Moderátorok
  • 9.268 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 21:58

Ja igen: a H7-es refi kábé ugyanolyan mint a régi HB3-as, de igazából amióta van projektoros xenonom, csak fénykürtre használom a reflektort.

Astra Coupé Bertone Z18XE (2001) MTB Fahrzeughtechnik Stufe 1 263820.pngGyárilag: elektromos ablak, elektromos tükör, 4 légzsák, multikormányUtólagos beszerelés: xenon/projektoros lámpa, tempomat, CCLED, Insignia ablakmosófúvókák, Omega B állítható intervallumú ablaktörlőkar, Veramon BC, félautomata klíma, daylight, hűthető kesztyűtartó, autokróm belső visszapillantó tükör, kikapcsolható kipörgésgátló, ülésfűtés, megvilágított sminktükör az utasoldalon. Folyt. köv.

Corsa C Z10XE (2002)485571.pngGyárilag: full fapad, se központizár, se elektromos ablak, de még ABS, sőt szervókormány sincs. Mindössze 1db légzsák van a vezetőoldalon, meg egy gyári vonóhorog.


#11460 Arcsy88

Arcsy88

    Érdeklődő

  • Fórumlakó
  • 63 Hozzászólás:

Elküldve: 2013 február 18 - 22:46

a d2s helyére belemegy a h7 izzó is!nekem d2s van bennt és este nagyon gyér a világitás!mitöl lehet?





0 felhasználó olvassa ezt a témát.

0 felhasználó, 0 vendég, 0 anonim felhasználó





Google PageRank

Hosted by AZ-NET ZRT