Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Köszi,megcsináltam a helyzet nem változott.

Akkor jo kerdes... Az gyanus, hogy pont az akku cserenel tortent, de vegulis lehet ettol fuggetlen ok is. Sosem neztem, hogy megy az ablaktorlo vezerlese, de gondolom, a CIM intezi, es kell legyen legalabb egy szenzor (vegallas, vagy valami hasonlo). Tehat jobb hijan az ablaktorlo motorja koruli kabeleket piszkalnam, hatha ott van valami.

Illetve a leirasban van egy ilyen:

"Az ablaktörlõk szervizhelyzetbe állítása: A gyújtás kikapcsolása után 4 másodpercen belül, még a kulccsal a gyújtáskapcsolóban, de a vezetõ ajtajának kinyitása elõtt, nyomja lefelé az ablaktörlõ kart. Engedje el a kart, amint az ablaktörlõ lapátok függõleges helyzetben állnak."

Probalj ezzel jatszani, hatha utana eszhez ter.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség.Aksi kivétel után az ablaktörlőm nem csinál szakaszos törlést,illetve ha lekapcsolom kattan a kapcsoló de nem áll le a törlés csak kb.10 törlés után,és az ablaktörlő lapát függőlegesen áll le.

A függőleges leállás elméletileg nem lehet probléma, mivel ez a szervizállása. Ilyenkor lehet könnyen cserélni a lapátokat.

Hogy előtte miért töröl 10-et, azt nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a szervizállást én is olvastam a kezelési útmutatóban, de soha nem értettem... Eddig mindig alap állásban cseréltem lapátot. Felhajtottam, levettem, felraktam az újat. Semmivel nem éreztem bonyolultabbnak így, mintha szervizállásba raknám.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Ezt a szervizállást én is olvastam a kezelési útmutatóban, de soha nem értettem... Eddig mindig alap állásban cseréltem lapátot. Felhajtottam, levettem, felraktam az újat. Semmivel nem éreztem bonyolultabbnak így, mintha szervizállásba raknám.

Ezt tuti valamelyik unatkozó mérnök találta ki.....:D

Ahogy írtad, én is így cserélem, biztos könnyebb lenne függőlegesen, de mire függőbe hoznám, annyi idő alatt ki is cserélem...:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT?

A szitu a következő:

Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni,

Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem.

Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni.

Mégis kattog.

A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám.

De nem találom.

Nem akarok CIM modult cserélni...

Segítsetek! Hol van?

Módosítva : farkaska71
Link to comment
Megosztás:

Szia,

Az autó jobb elején keresd a lökhárító mögött,a kerékjárati ív előtt lent!Legalábbis nekem a 2008-as Sedan esetén ott van.A lökhárító alatt szépen odaférsz hozzá,egy csavar fogja.

Sziasztok!

Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT?

A szitu a következő:

Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni,

Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem.

Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni.

Mégis kattog.

A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám.

De nem találom.

Nem akarok CIM modult cserélni...

Segítsetek! Hol van?

Módosítva : jszabi
Link to comment
Megosztás:

szia

A kürtre volt visszahívás mert néha nem működik,nekem a régebbi 2006-os astra h-ra volt visszahívás erre a hibára és nem kellett fizetnem gariban orvosolták a hibát.

Érdeklődj utána,mert ez jár neked,nekem is ugyan ez volt a gond,néha nem ment a kürt csak kattant vmi,aztán már állandóan nem ment...

Sziasztok!

Mókás kérdésem van felétek: HOL VAN A KÜRT?

A szitu a következő:

Tavaly októberben vettem az autót, 2005 Astra H Z17DTH. Akkor nem működött a kormányon semmi. A szerelőm CIM modult akart cserélni,

Majd mikor kékledesítettem a gépet, észrevettem, hogy a kormányon lévő bal vezérlőn a csatlakozó le van szakadva. Visszaforrasztottam, és életre kelt az összes gomb. Viszont a duda (kürt) nem.

Nomármost a kormány közepét ha nyomkodom, kattog valami a motortérben. Viszont ezt sem találom, hogy mi kattog, mert a reléket sorban kiszedegettem. A szerelőm erre CIM modult akar cserélni.

Mégis kattog.

A kürtön mérnék feszültséget, gondolom, ha megtalálnám.

De nem találom.

Nem akarok CIM modult cserélni...

Segítsetek! Hol van?

Link to comment
Megosztás:

A függőleges leállás elméletileg nem lehet probléma, mivel ez a szervizállása. Ilyenkor lehet könnyen cserélni a lapátokat.

Hogy előtte miért töröl 10-et, azt nem értem.

Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el?

Link to comment
Megosztás:

Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el?

Magában a motorban van a programtárcsa, vagy a jeladó, azt kell szétszedni és megnézni, de valószínű cserés lesz.

Link to comment
Megosztás:

Továbbra sem jó az ablaktörlőm.Hibakód olvasás után a következő hibakódom van :B3876-5A első ablaktörlő alaphelyzet kapcsolójelzés nem hihető.Tudna valaki segíteni hogy hol találom a kapcsolót?Merre induljak el?

Szia!

Két helyen találtam a neten. Annyit bogoztam ki belőle, hogy az ablaktörlőmotor az ami megnyekkenhetett. Érdemes volna ránézni, hogy minden rendben van-e vele (vezetékek, csatlakozások). Azt is írták, hogy a reléket kellene ellenőrizni, majd min. 30 percre levenni az akkusarut.

Az új motor egyébként kb. 30 ezertől kezdődik.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Két helyen találtam a neten. Annyit bogoztam ki belőle, hogy az ablaktörlőmotor az ami megnyekkenhetett. Érdemes volna ránézni, hogy minden rendben van-e vele (vezetékek, csatlakozások). Azt is írták, hogy a reléket kellene ellenőrizni, majd min. 30 percre levenni az akkusarut.

Az új motor egyébként kb. 30 ezertől kezdődik.

Köszönöm a gyors választ.A hétvégén ráérek majd megnézem a csatlakozókat. Esetleg valaki megtudná mondani hogy melyik az ablaktörlő reléje?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak?

A használati annyit ír (TID):

"Automatikus idõbeállítás
A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan
beállítja az idõt. Az automatikus beállítást
a kijelzõn a ... jel mutatja.
Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld.
Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus
idõ szinkronizálást.
A nyílgombok használatával kapcsolja ki
(Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On)
az automatikus idõ szinkronizálást."

GID/CID:

A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü
Synchron. clock automatical. (Automatikus
idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ
bejelölésével kapcsolható be.

Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van?

Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1:

Üdv!

O

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak?

A használati annyit ír (TID):

"Automatikus idõbeállítás

A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan

beállítja az idõt. Az automatikus beállítást

a kijelzõn a ... jel mutatja.

Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld.

Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus

idõ szinkronizálást.

A nyílgombok használatával kapcsolja ki

(Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On)

az automatikus idõ szinkronizálást."

GID/CID:

A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü

Synchron. clock automatical. (Automatikus

idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ

bejelölésével kapcsolható be.

Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van?

Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1:

Üdv!

O

Nekem van....:P

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mi a feltétele az automatikus idő szinkronizációnak?

A használati annyit ír (TID):

"Automatikus idõbeállítás

A legtöbb VHF adó RDS jele automatikusan

beállítja az idõt. Az automatikus beállítást

a kijelzõn a ... jel mutatja.

Néhány adó nem megfelelõ idõjelet küld.

Ebben az esetben kapcsolja ki az automatikus

idõ szinkronizálást.

A nyílgombok használatával kapcsolja ki

(Clock Sync.Off) vagy be (Clock Sync.On)

az automatikus idõ szinkronizálást."

GID/CID:

A funkció a Time, Date (Idõ, dátum) menü

Synchron. clock automatical. (Automatikus

idõ szinkronizálás) menüpontja elõtti mezõ

bejelölésével kapcsolható be.

Nekem nincs ilyen menüm. Nektek van?

Ha igen, akkor mim nincs, ami nektek van? :icon1:

Üdv!

O

Helló!

Nekem Corsa D-n a TID-en úgy oldották meg, hogy azt hiszem a régiót? állították át Németországra Tech 2-vel és már működött is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.