Pumukli11 Elküldve November2, 2016 Megoszt Elküldve November2, 2016 On 2016. 09. 24. at 7:46, Glen12 írta: Sziasztok! Van egy h astrám Z19DTH motorral. Volt egy elég zűrös elektromos bajom vele,de sikerült megoldanom végre. Na most valami nem kóser a kocsival újra de nem ír hibakódot. "Hideg" motorral minden rendben de mikor bemelegszik megugrik azonnal a fogyasztás és mint ha el is vesztené az ereje egy részét az autó de a turbó működik de csak mint ha 2/3 erő lenne benne. Alap fogyasztásom 5L volt most 6.2-6.8L. Op Commal néztem a lambda szonda jelét de azt sem értem pontosan mert álltalában 0mV és -2mV értéket ír alapjáraton De volt már -5mV is az érték alapjáraton. Vákumcsövek,mapszenzor,egr, etc tiszták és működnek. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
arboreto Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 Sziasztok! Egy 2007-es 1,7 CDTI kombim van. Az autóban van multikormány, de a BC-t működtető gombok esetlegesen működnek. Általában a nyomás működik a léptetés nem. A duda nem működik. Illetve előfordul az is hogy az index kis nyomásra hol egyet, hol kettőt, hol hármat pislant. A fórumot olvasgatva odáig eljutottam, hogy a problémát valószínűleg a légzsák átvezető kábel okozza. A fonalat ott vesztettem el, hogy ez külön beszerezhető-e, vagy csak egyben a CIM modullal? Véleményetek szerint esetleg a CIM modul is gáz lehet, vagy elegendő lehet a kábel csere? Segítségeteket köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 2 perce, arboreto írta: Sziasztok! Egy 2007-es 1,7 CDTI kombim van. Az autóban van multikormány, de a BC-t működtető gombok esetlegesen működnek. Általában a nyomás működik a léptetés nem. A duda nem működik. Illetve előfordul az is hogy az index kis nyomásra hol egyet, hol kettőt, hol hármat pislant. A fórumot olvasgatva odáig eljutottam, hogy a problémát valószínűleg a légzsák átvezető kábel okozza. A fonalat ott vesztettem el, hogy ez külön beszerezhető-e, vagy csak egyben a CIM modullal? Véleményetek szerint esetleg a CIM modul is gáz lehet, vagy elegendő lehet a kábel csere? Segítségeteket köszönöm. Ez egyértelműen CIM probléma lesz. Újra kell forrasztani a lábakat és nagy valószínűséggel működni fog. 2007-től már elég gyatra minőségben gyártották a CIM-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
arboreto Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 2 perce, Astra555 írta: Ez egyértelműen CIM probléma lesz. Újra kell forrasztani a lábakat és nagy valószínűséggel működni fog. 2007-től már elég gyatra minőségben gyártották a CIM-et. Köszönöm. Esetleg Győrben tudsz valakit ajánlani aki ezt meg tudná csinálni? Vagy esetleg valami képet, hogy mit kellene megnéznem. A kormányt már vettem le mivel lebőröztettem. Ha nem túl bonyolult akkor esetleg megpróbálnám... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 10 perce, arboreto írta: Köszönöm. Esetleg Győrben tudsz valakit ajánlani aki ezt meg tudná csinálni? Vagy esetleg valami képet, hogy mit kellene megnéznem. A kormányt már vettem le mivel lebőröztettem. Ha nem túl bonyolult akkor esetleg megpróbálnám... www.opelmuhely.com Ha értesz egy kicsit a forrasztáshoz, meg nem vagy kétbalkezes, mint én, akkor lehet, hogy Te is meg tudod csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 1 óra, Astra555 írta: 2007-től már elég gyatra minőségben gyártották a CIM-et. Nem ment az nekik már 2006-ban sem 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
skuligeri Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 Sziasztok! 2008as kombi astrám van, nem működik benne a tolatóradar.. Amikor rükvercbe rakom pittyen egyet meg a műszerfalra kiteszi a piktogrammot de mégsem teszi a dolgát. Mi lehet a hiba? Biztosítékok megnéztem az jó. A jobb oldali ülésfűtés sem megy, biztosíték abban is jó, valamint nincs áram a szivargyújtóban sem biztosíték ott is jó. Esetleg valakinek valami ötlet vagy tipp? Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 Sziasztok a szellőztető ventillátorom csapágya egyes fokozatban ciripel,kettesben elhallgat,hogyan lehetne a legegyszerübben megolajozni,befújni valahogy?Ha nem muszáj nem bontanám ki.Illetve ha csak kibontással lehet hogyan kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 3 órája, kosazolika írta: Sziasztok a szellőztető ventillátorom csapágya egyes fokozatban ciripel,kettesben elhallgat,hogyan lehetne a legegyszerübben megolajozni,befújni valahogy?Ha nem muszáj nem bontanám ki.Illetve ha csak kibontással lehet hogyan kell? Mindenképp ki kell bontanod a kesztyűtartót és az alsó egységet levenni amiben a motor van, itt egy leírás hozzá, természetesen csak addig kell követned amíg kijön a motor. http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/205/zsalu_javitas 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
arboreto Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 On 2016. 11. 04. at 11:16, Astra555 írta: www.opelmuhely.com Ha értesz egy kicsit a forrasztáshoz, meg nem vagy kétbalkezes, mint én, akkor lehet, hogy Te is meg tudod csinálni. Gondoltam beszámolok róla mire jutottam. Megnéztem az opelműhelyen a CIM modul javítási leírását és úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom vele. Miután szétdöntöttem mindent és hozzáfértem a panelhez teljesen ledöbbentem. Nem rosszul volt forrasztva, hanem abszolute sehogy. leforrasztottam mindent, majd összeraktam és lőn csoda működik a duda és első tesztek alapján a BC kezelő gombok is. Bátran merem ajánlani azt a leírást mindenkinek aki szeret barkácsolni és nem remeg a keze. 80 eFT-ot meg lehet vele spórolni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November5, 2016 Megoszt Elküldve November5, 2016 1 óra, arboreto írta: Gondoltam beszámolok róla mire jutottam. Megnéztem az opelműhelyen a CIM modul javítási leírását és úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom vele. Miután szétdöntöttem mindent és hozzáfértem a panelhez teljesen ledöbbentem. Nem rosszul volt forrasztva, hanem abszolute sehogy. leforrasztottam mindent, majd összeraktam és lőn csoda működik a duda és első tesztek alapján a BC kezelő gombok is. Bátran merem ajánlani azt a leírást mindenkinek aki szeret barkácsolni és nem remeg a keze. 80 eFT-ot meg lehet vele spórolni. Valójában van forrasztva, de annyira minimális, hogy inkább SMD technológiának mondanám mint sem furat szereltnek. Sajnos ez típushibája volt, de most már rendben lesz! Örülök, hogy segített a leírásunk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 Sziasztok! Gond volt mostanában az akksimmal és azóta jobban figyelem a töltést és az akkufeszt és azt vettem észre, hogy a titkos menüben látható fesz értékek 1-2 tizeddel többet mutatnak, mint OBD csatin keresztül nézve. Ez nem mindegy, mert a töltésem néha 14,5-14,6-ot mutat, ami mint tudjuk sok. Az akkunál sem mindegy, hogy 12,3 vagy 12,5 V a fesz. Melyik lehet a valós? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 35 perce, sasa58 írta: Sziasztok! Gond volt mostanában az akksimmal és azóta jobban figyelem a töltést és az akkufeszt és azt vettem észre, hogy a titkos menüben látható fesz értékek 1-2 tizeddel többet mutatnak, mint OBD csatin keresztül nézve. Ez nem mindegy, mert a töltésem néha 14,5-14,6-ot mutat, ami mint tudjuk sok. Az akkunál sem mindegy, hogy 12,3 vagy 12,5 V a fesz. Melyik lehet a valós? Ha nem tévedek a titkos menü a kijelző tápfeszültségét mutatja. OBD-n látható két másik, amiből az egyik szerintem a generátoron mért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 Just now, kisp113 írta: Ha nem tévedek a titkos menü a kijelző tápfeszültségét mutatja. OBD-n látható két másik, amiből az egyik szerintem a generátoron mért. És hogy lehet a kijelző tápfeszültsége magasabb, mint amit a generátor egyáltalán előállít? Honnan szedi azt a plusz 0,2 V-ot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 2 órája, sasa58 írta: Gond volt mostanában az akksimmal és azóta jobban figyelem a töltést és az akkufeszt és azt vettem észre, hogy a titkos menüben látható fesz értékek 1-2 tizeddel többet mutatnak, mint OBD csatin keresztül nézve. Ez nem mindegy, mert a töltésem néha 14,5-14,6-ot mutat, ami mint tudjuk sok. Az akkunál sem mindegy, hogy 12,3 vagy 12,5 V a fesz. Melyik lehet a valós? Egyik sem Ezek nem okvetlenul pontos ertekek, azt sem tudjuk igazan, mit es hogy mernek. Ha fogsz egy voltmerot, azzal a generator kimeten illik tobbet merni, mint barhol mashol. Ha pontos a muszer, es az akkun tobbet mutat 14.4-nel, az valoban nem egeszseges. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa58 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 7 órája, csaba66 írta: Egyik sem Ezek nem okvetlenul pontos ertekek, azt sem tudjuk igazan, mit es hogy mernek. Ha fogsz egy voltmerot, azzal a generator kimeten illik tobbet merni, mint barhol mashol. Ha pontos a muszer, es az akkun tobbet mutat 14.4-nel, az valoban nem egeszseges. Oké, köszi, holnap rámérek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kisp113 Elküldve November13, 2016 Megoszt Elküldve November13, 2016 1 órával ezelőtt, sasa58 írta: Oké, köszi, holnap rámérek. Nekem annyit mutat mint amit az akkun mérek, 0,4V-tal kevesebbet mint a generátoron. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imre67 Elküldve November17, 2016 Megoszt Elküldve November17, 2016 (edited) Sziasztok! Kormány csere elött állok,sima kormány lesz lecserélve múltira. H Atra Kérdésem,kell hozzá + vezeték a kapcsolókhoz vagy gyárilag ki van vezetékelve? Esetleg ha kell akkor 1 cikkszámot kaphatnék a hiányzó vezetékről? Előre is köszönöm! Módosítva November17, 2016 : Imre67 Link to comment Megosztás: More sharing options...
vonnak94 Elküldve November25, 2016 Megoszt Elküldve November25, 2016 Sziasztok! Astramban hol működik hol nem a multikormány, tudja valaki hogyan lehetne megjavítani és mi kell hozzá? : Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve November26, 2016 Megoszt Elküldve November26, 2016 12 órája, vonnak94 írta: Sziasztok! Astramban hol működik hol nem a multikormány, tudja valaki hogyan lehetne megjavítani és mi kell hozzá? : Köszi! Kezdődő CIM modul hiba http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/193/cim_modul_javitas Kürt működik lámpával és nélküle is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vonnak94 Elküldve November29, 2016 Megoszt Elküldve November29, 2016 On 2016. 11. 26. at 11:09, Davee írta: Kezdődő CIM modul hiba http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/193/cim_modul_javitas Kürt működik lámpával és nélküle is? Szia! Nem kürt hol működik hol nem van úgy hogy hangerőt változtatja! Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
benő Elküldve November30, 2016 Megoszt Elküldve November30, 2016 Sziasztok, kombi 1,7 d-t használok. Egy furcsa problémám akadt, bár az autó gond nélkül fut. 3-4 napon át indításkor a narancs szerviz lámpa világított, majd kb 5perc után elaludt. Ha melegen indultam, nem világított. 2hét múlva elvittem hibakódot kiolvastatni, csiliárd hibát jelzett, abs-től az üzemanyagszint jelzőig. Mi lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve December1, 2016 Megoszt Elküldve December1, 2016 10 órája, benő írta: Sziasztok, kombi 1,7 d-t használok. Egy furcsa problémám akadt, bár az autó gond nélkül fut. 3-4 napon át indításkor a narancs szerviz lámpa világított, majd kb 5perc után elaludt. Ha melegen indultam, nem világított. 2hét múlva elvittem hibakódot kiolvastatni, csiliárd hibát jelzett, abs-től az üzemanyagszint jelzőig. Mi lehet ez? Szia! Első körben törölni kellene a hibakódokat. Aztán használni az autót és megnézni mi jön vissza. Általában akkor jön elő sok hibakód, ha lemerül az akku, mert ilyenkor a különböző rendszerek már nem kapnak megfelelő feszültséget, így hibát jeleznek. Az általad leírt hiba lehetséges, hogy izzítás problémát jelez, esélyes, hogy az egyik (vagy több, bár akkor már nehezebben indnulna, vagy esetleg nem is) gyertya meghalt. Azért jelezhet, mert hidegindítás után egy ideig még van izzítás, aztán amikor bemelegszik a motor, akkor már nincs. Ez lehet a magyarázat, hogy kialszik egy idő után, vagy, hogy melegen nem produkálja. Természetesen biztosat itt is hibakód olvasás, esetleg diagnosztika után lehet mondani, de ez egy gyakran előforduló jelenség gyertyaprobléma esetén, amikor bejön a hideg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benő Elküldve December2, 2016 Megoszt Elküldve December2, 2016 Kösz megnézem a gyertyát. Viszont a kiolvasó ember nem tudta törölni a hibaüzeneteket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laredo78 Elküldve December2, 2016 Megoszt Elküldve December2, 2016 Sziasztok. Nekem egy kis segítségre lenne szükségem. a belső világításom ajtónyitásra nem reagál. vagyis hogy mindíg világítani akar csak a közéső gomb benyomására alszik el. És akkor persze ajtó nyitásra sem kapcsol föl. Sem távirányító nyitására sem kulccsal való nyitásra sem reagál. Egyszer már volt ilyen , de valamitől megjavult egyébként az ajtó érzékelő biztos jó mert a műszerfalat is fölkapcsolja nyitásra és a rendszámtábla világítás is működik. Ez egy 2010 es H Astra TT. Help mee. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts