Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

januárban érdeklődtem és pénteken el is jutok a visszahívásra :D

Cim modul rögzítve.rögtön rám is akartak beszélni 1 izzócserét. :D ,de megoldom(helyzetjelző)

átvettem a kocsit és nekem éppen világított az az izzó amiről szó volt,parkolóállásban is meg minden lehetőségben is.pont ott nem volt jó?lehet

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, egy 1.9 JTD kombi boldog tulaja vagyok. Vannak azonban kérdéseim, hátha tudtok segíteni:

1. ha vaterázok egy fejegységet (cd30mp3), és nincs kinullázva és kód sincs, akkor tech2/op-com még segíthet-e..

2. ha 2005-ös a kocsi, és egy újabb, már Grundig aux-in-es fejegységet rakok bele, az simán felprogramozható-e,

és megy a régi GID + BC?

3. van benne egy gyári régi Nokia kihangosító. Az együtt jár egy külön telefonközpont modullal, vagy azt a fejegység

kezeli le?

4. ha külön telefonmodul van, az csak nokiához jó, vagy máshoz is, esetleg olcsón/könnyen Bluetooth-osítható, vagy

BT-hez mindenképp és kizárólag csak az UHP4 jó?

5. ha UHP4 kell BT-hez, az beépíthető utólag 2005ös kocsiba + 2005ös elektronika/fejegység/GID stb..

6. A Sport gomb egy 1.9 dízelben kb mely paramétereket állítja, merre, mikor van a 120LE, és mikor fogyaszt kevesebbet?

7. Nekem ugyan GID van, de BC és/vagy tempomatot lehet kétsoros kijelzőre is aktiválni?

:D csak ennyi.. Köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

1. A le nem választott rádió 99% kuka, 1% a kispesti rádiós műhely. (Reklám: nekem van egy kinullázott eladó fejegységem, bár a színe nem lesz jó neked)

2. Menni fog az aux-in, csak ki kell vezetékelni egy aljzatot (könnyen megoldható)

3. A Nokia kihangosító alatt mit kell érteni? Nokia gyártmányú a kihangosító, vagy Opel gyári és Nokia telefont fogadó bölcső van hozzá, vagy nem tudod? A GID-en látod a hívó nevét, a telefonkönyvedet, stb, vagy csak azt írja, hogy Extern in?

4. Ha bluetooth kihangosítót szeretnél, akkor az lehet a gyári UHP4, vagy egy bármilyen kihangosító is. Az UHP4 a GID-re mindent kiír, a rádió és/vagy a kormány gombjaival tudod kezelni. A bármilyen kihangosító csak némítja a rádiót, és egy kezelőegységet is el kell helyezni kultúráltan a műszerfal közelében.

5. UHP4 beépíthető utólag a 2005-ös autóba, azért kényelmesebb, ha van kormánytávirányítód.

6. Gázreakció, kormány keménység, opcióban automata váltó váltási pontjait eltolja, IDS+ futóműnél a rugózást is keményíti.

7. Lehet. A tempomat független a kijelzőtől, a két és háromsoros BC belső menüje (BC1, BC2, Timer) ugyanaz.

Sziasztok, egy 1.9 JTD kombi boldog tulaja vagyok. Vannak azonban kérdéseim, hátha tudtok segíteni:

1. ha vaterázok egy fejegységet (cd30mp3), és nincs kinullázva és kód sincs, akkor tech2/op-com még segíthet-e..

2. ha 2005-ös a kocsi, és egy újabb, már Grundig aux-in-es fejegységet rakok bele, az simán felprogramozható-e,

és megy a régi GID + BC?

3. van benne egy gyári régi Nokia kihangosító. Az együtt jár egy külön telefonközpont modullal, vagy azt a fejegység

kezeli le?

4. ha külön telefonmodul van, az csak nokiához jó, vagy máshoz is, esetleg olcsón/könnyen Bluetooth-osítható, vagy

BT-hez mindenképp és kizárólag csak az UHP4 jó?

5. ha UHP4 kell BT-hez, az beépíthető utólag 2005ös kocsiba + 2005ös elektronika/fejegység/GID stb..

6. A Sport gomb egy 1.9 dízelben kb mely paramétereket állítja, merre, mikor van a 120LE, és mikor fogyaszt kevesebbet?

7. Nekem ugyan GID van, de BC és/vagy tempomatot lehet kétsoros kijelzőre is aktiválni?

:D csak ennyi.. Köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

3. Kipróbálni nem tudom, mert nem én szereltem be, és nincs ilyen Nokiám. A Bölcső biztos gyári Nokia, de a központ nem tudom.. Mindenesetre ma kikaptam a fejegységet, és azt találtam, hogy a csati után, a kábelköteg van összegányolva a bölcsőből jövő kábelekkel. Ez gondolom nem jó jel... Amúgy ennek a kábelkötegnek a cseréje csatistól együtt jár az egész műszerfal szétszedésével?

6. Nekem a Sport gomb azon kívül, hogy jobban megy, mást nem csinál, a futóművet sem állítja, de ez látszik is a lengéscsillapítókon, hogy nincs bekábelezve. Tehát a jobban menés is csak azért van, mert érzékenyebbre állítja a gázreakciót, semmi egyéb teljesítménynövelő okosság?

Köszi!

Szia!

1. A le nem választott rádió 99% kuka, 1% a kispesti rádiós műhely. (Reklám: nekem van egy kinullázott eladó fejegységem, bár a színe nem lesz jó neked)

2. Menni fog az aux-in, csak ki kell vezetékelni egy aljzatot (könnyen megoldható)

3. A Nokia kihangosító alatt mit kell érteni? Nokia gyártmányú a kihangosító, vagy Opel gyári és Nokia telefont fogadó bölcső van hozzá, vagy nem tudod? A GID-en látod a hívó nevét, a telefonkönyvedet, stb, vagy csak azt írja, hogy Extern in?

4. Ha bluetooth kihangosítót szeretnél, akkor az lehet a gyári UHP4, vagy egy bármilyen kihangosító is. Az UHP4 a GID-re mindent kiír, a rádió és/vagy a kormány gombjaival tudod kezelni. A bármilyen kihangosító csak némítja a rádiót, és egy kezelőegységet is el kell helyezni kultúráltan a műszerfal közelében.

5. UHP4 beépíthető utólag a 2005-ös autóba, azért kényelmesebb, ha van kormánytávirányítód.

6. Gázreakció, kormány keménység, opcióban automata váltó váltási pontjait eltolja, IDS+ futóműnél a rugózást is keményíti.

7. Lehet. A tempomat független a kijelzőtől, a két és háromsoros BC belső menüje (BC1, BC2, Timer) ugyanaz.

Link to comment
Megosztás:

Akkor tehát egy utólagos kihangosító van az autódban. Azt elfelejtettem mondani, hogy a gyári kihangosítóhoz menügombos rádió kell (CDC40-től felfelé), vagy kormánygombok. A legolcsóbb talán egy valamilyen utólagos bluetooth kihangosító beszerelése lenne, a mostani helyett, mondjuk Nokia CK-7W (ezt ismerem, jól működik a legtöbb telefonnal, kicsi, jól elhelyezhető a kezelőgombja, és 20000 Ft alatt beszerezhető, újonnan).

3. Kipróbálni nem tudom, mert nem én szereltem be, és nincs ilyen Nokiám. A Bölcső biztos gyári Nokia, de a központ nem tudom.. Mindenesetre ma kikaptam a fejegységet, és azt találtam, hogy a csati után, a kábelköteg van összegányolva a bölcsőből jövő kábelekkel. Ez gondolom nem jó jel... Amúgy ennek a kábelkötegnek a cseréje csatistól együtt jár az egész műszerfal szétszedésével?

6. Nekem a Sport gomb azon kívül, hogy jobban megy, mást nem csinál, a futóművet sem állítja, de ez látszik is a lengéscsillapítókon, hogy nincs bekábelezve. Tehát a jobban menés is csak azért van, mert érzékenyebbre állítja a gázreakciót, semmi egyéb teljesítménynövelő okosság?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

H astrában cd-50 lejátszóhoz szeretnék bekötni, egy aktiv mélyládát.

Segitséget szeretnék kérni, a cd-50 lábkiosztásához.

(sajna nem tudom hogy kell képet feltölteni ide)

Rsa-L. Rsa-R....Rsa Swc......AuxL...AuxR....GND.....AA...CE-....Ce+....12V+.......

Az erősítőnek egy 12+...12-.....egy kapcsolószál, meg két bemenetre (jobb-bal) van szüksége....

Aki tud, írjon már egy pár sort........

Köszönöm !!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

H astrában cd-50 lejátszóhoz szeretnék bekötni, egy aktiv mélyládát.

Segitséget szeretnék kérni, a cd-50 lábkiosztásához.

(sajna nem tudom hogy kell képet feltölteni ide)

Rsa-L. Rsa-R....Rsa Swc......AuxL...AuxR....GND.....AA...CE-....Ce+....12V+.......

Az erősítőnek egy 12+...12-.....egy kapcsolószál, meg két bemenetre (jobb-bal) van szüksége....

Aki tud, írjon már egy pár sort........

Köszönöm !!

Kisjelu kimenet nincs rajta, tehat a hangszoro kimenetekkel kell buveszkedni: az RR a Rear Right, hasonloan Front es Left, illetve CE(nter). -12V nincs a kocsiban, azaz ha tenyleg az kell, akkor kulon kell gyartani. A fold es +12V egyertelmu, kapcsolashoz talan az AA-t hasznalhatod, de ebben nem vagyok biztos, merd ki.

Link to comment
Megosztás:

Kisjelu kimenet nincs rajta, tehat a hangszoro kimenetekkel kell buveszkedni: az RR a Rear Right, hasonloan Front es Left, illetve CE(nter). -12V nincs a kocsiban, azaz ha tenyleg az kell, akkor kulon kell gyartani. A fold es +12V egyertelmu, kapcsolashoz talan az AA-t hasznalhatod, de ebben nem vagyok biztos, merd ki.

Köszi a segítséget...........egyszerüen hihetettlen hogy ezeken nincs kisszintü kimenet. Az aux-r, aux-l, esetleg nem az?? Mert ha simán a hangszóró kimenetről adom az erősítőre, szerintem nem lesz jó.....:D

De akkor hogy lehet összehozni???????

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget...........egyszerüen hihetettlen hogy ezeken nincs kisszintü kimenet. Az aux-r, aux-l, esetleg nem az?? Mert ha simán a hangszóró kimenetről adom az erősítőre, szerintem nem lesz jó.....:D

De akkor hogy lehet összehozni???????

Azok bemenetek...

Ha veszel egy magasjelszint átalakítót akkor jó lesz az (1-2ezer forintba kerül):D!

Link to comment
Megosztás:

Azok bemenetek...

Ha veszel egy magasjelszint átalakítót akkor jó lesz az (1-2ezer forintba kerül):D!

O.K. Utánanéztem ennek a kütyünek (jelszitalakító)........Köszi !!!!!!!

És a bemenetekre, AUX....mit lehet rákötni???esetleg telefonról mp3????? Mehet valahogy?

Kösz mindenkinek a segítséget !!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna vki abba segiteni hogy milyen fajta a tompitott izzó,és hogyan férek hozzá hogy kibirjam cserélni a vezetőoldalit?ki kell szedni hozzá az aksit?

Előre is köszi a segitségért!

Hello.....Az első kerék előtt, belül a sárvédőben van egy kis levehető ajtó......ott kell cserélni....

Link to comment
Megosztás:

Köszi,sikerült kiszedni onnan,de most az égőt nem tudom kiszedni a foglalatból,próbálom minden hogyan de vhogy nem akar kijönni a helyéröl,megtudná vki mondani hogy hogyan lehet onnan kiszedni?

leveszed a gumi kupakot, és a foglalatnál fogva elforgatod, majd kiveszed. Az izzót meg csak huzd ki a foglalatból. Ha megvan az uj, láthatod a lábait...nem nagy dolog......:D :D ki kell huzni és kész !

Link to comment
Megosztás:

leveszed a gumi kupakot, és a foglalatnál fogva elforgatod, majd kiveszed. Az izzót meg csak huzd ki a foglalatból. Ha megvan az uj, láthatod a lábait...nem nagy dolog......:D :D ki kell huzni és kész !

na bal első helyzetjelzőre is várok megoldást.ugyanis nem fér be a kéz.akksi rögzítés lazitása elég?vagy ki kell jönnie?nem bírom megfogni rendesen hogy elforgassam

tompított nem rugós rögzítésű?tekerős?

Link to comment
Megosztás:

na bal első helyzetjelzőre is várok megoldást.ugyanis nem fér be a kéz.akksi rögzítés lazitása elég?vagy ki kell jönnie?nem bírom megfogni rendesen hogy elforgassam

tompított nem rugós rögzítésű?tekerős?

A helyzetjelző foglalatot csak hátrafelé ki kell húzni. Az aksi kivét, odébb tesz, csak ha nagyon nem fér el a kezed.

Én a páromat kértem meg, hogy szedje ki, neki kisebb a keze, így nem kellett mást bontani. :D

A tompított H7-es izzó, el kell forgatni, úgy jön ki.

Link to comment
Megosztás:

A helyzetjelző foglalatot csak hátrafelé ki kell húzni. Az aksi kivét, odébb tesz, csak ha nagyon nem fér el a kezed.

Én a páromat kértem meg, hogy szedje ki, neki kisebb a keze, így nem kellett mást bontani. :D

A tompított H7-es izzó, el kell forgatni, úgy jön ki.

éjszakás műszakba kolléganőmmel próbáltuk kivenni de nem tudtuk hogy húzni vagy forgatni kell.

tompítottat rég cseréltem azért nem tudtam már.de köszi az infót.majd megnézem

Link to comment
Megosztás:

1. Ha "Dispaly Safe"-et ír ki a GID, akkor ott a GID a bibis, vagy ettől még lehet, h a fejegység?

Vagy más is lehet ennek okozója? (Valami nincs jól letanítva/feltanítva)

2. Egy NEM letanított GID-et v fejegységet lehet a gazdakocsi/code nélkül utólag letanítani valahogy?

3. Hol tudok szerezni olyan stekkert, ami a fejegység Aux-in-es aljzatába megy (nem a CAN-es)?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

1. Ha "Dispaly Safe"-et ír ki a GID, akkor ott a GID a bibis, vagy ettől még lehet, h a fejegység?

Vagy más is lehet ennek okozója? (Valami nincs jól letanítva/feltanítva)

2. Egy NEM letanított GID-et v fejegységet lehet a gazdakocsi/code nélkül utólag letanítani valahogy?

3. Hol tudok szerezni olyan stekkert, ami a fejegység Aux-in-es aljzatába megy (nem a CAN-es)?

Köszi!

1. A GID nincs hozzatanitva a fejegyseghez.

2. Elvileg igen, gyakorlatilag nem nagyon.

3. Pont odavalot nehezkes, de a labkiosztasa teljesen kozonseges, igy pl. floppy kabelbol lehet ra barkacsolni.

Link to comment
Megosztás:

1. Ha "Dispaly Safe"-et ír ki a GID, akkor ott a GID a bibis, vagy ettől még lehet, h a fejegység?

Vagy más is lehet ennek okozója? (Valami nincs jól letanítva/feltanítva)

2. Egy NEM letanított GID-et v fejegységet lehet a gazdakocsi/code nélkül utólag letanítani valahogy?

3. Hol tudok szerezni olyan stekkert, ami a fejegység Aux-in-es aljzatába megy (nem a CAN-es)?

Köszi!

mért érzem azt, hogy mi tegnap vagy ma vagy valamikor mostanában beszélgettünk már telefonon?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Adott egy 2008as D Corsa, amiben van CD30 MP3as gyári fej van multikormánnyal és sima TID. Hogyan tudom előhozni az a rejtett menüt, ami a H Astráknál is van?? Egyáltalán van ilyen D Corsákban??

Köszi

Helló!

Corsa D-nél van egy ilyen lehetőség is a TID-en kívül, ha esetleg nem ismernéd.

Ez működik sima két soros kijelzőn is. Úgy tudod előcsalogatni, hogy gyújtásra teszed, vagy beindítod és egymás után gyorsan 3-szor megnyomod a napi km számláló nullázóját és negyedikre pedig nyomva tartod. Kb 15 mp múlva előjön a menü.

A TID-nél pedig a Settings gombot nyomod míg nem csippan. Hogy utána melyiket azt most nem tudom fejből. Az enyém BC gomb nélküli fejegység.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.