Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Helló!

Corsa D-nél van egy ilyen lehetőség is a TID-en kívül, ha esetleg nem ismernéd.

Ez működik sima két soros kijelzőn is. Úgy tudod előcsalogatni, hogy gyújtásra teszed, vagy beindítod és egymás után gyorsan 3-szor megnyomod a napi km számláló nullázóját és negyedikre pedig nyomva tartod. Kb 15 mp múlva előjön a menü.

A TID-nél pedig a Settings gombot nyomod míg nem csippan. Hogy utána melyiket azt most nem tudom fejből. Az enyém BC gomb nélküli fejegység.

Köszi szépen ezt kipróbálom...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az Astrámban GID kijelző van, viszont ha a BC gombra nyomok, csak egy stopper jön ki. Lehet ezt valahogy felokosítani :D arra,hogy a fogyasztást is mutassa?

Köszi!

Bocsi,közben visszaolvastam a mikéntjét már tudom. Ezeket a programozásokat, hol és kb mennyiért csinálják? (Bp)

Link to comment
Megosztás:

Szép Napot, sziasztok!

A következő két hibakódot írta ki nekem a gáz+fék+gyújtás kombó után: 970, 1463.

Ezek mit jelentenek, remélem nem túl komolyak...

Előre is köszönöm a felvilágosítást!

Jó hétvégét, üdv néktek!

Andrew

http://translate.google.hu/translate?hl=hu...4%26prmd%3Divns.

Már ha átlátod,mert nekem magas kicsit meg a guglis fordítás remek nagyon

ecn 011014 a hibám de sok a variáció

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Újonnan megint rosszalkodik a kocsikám :D Már volt akksi is cserélve, és igaz, csak néha fordul elő, de akkor idegesítő.

Nem igazán tudom megfogalmazni, csak egy mondatban: nem indul úgymond pöccre az autó, kicsit gondolkozik mielőtt beindul a motor, és a fordulatszám is gyengusz... egy kisebb túráztatás után már nincs vele gond, de nem értem mi lehet a probléma. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

rákéne kötni gépre és utána tudnék mondani valamit.

Sziasztok!

Újonnan megint rosszalkodik a kocsikám :D Már volt akksi is cserélve, és igaz, csak néha fordul elő, de akkor idegesítő.

Nem igazán tudom megfogalmazni, csak egy mondatban: nem indul úgymond pöccre az autó, kicsit gondolkozik mielőtt beindul a motor, és a fordulatszám is gyengusz... egy kisebb túráztatás után már nincs vele gond, de nem értem mi lehet a probléma. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Nekem is lett egy sor hiba amit kidobott ki is gyulladt a kis sárga motor diagramm,

a kódok pedig 03000, 03100, 03200, 03300, 03400, 03140,

nem tudom jól értelmezem-e? (gyújtás hiba, vezérmű tengely pozíció jeladó jel nagy)

kérlek erősítsetek meg benne illetve mi ilyenkor a teendő lehet járni az autóval kell foglalkozni a kódokkal egyáltalán mi baja lehet?

előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt, viszont elég nagy bajban, ha esetleg valahol már elhangzott a kérdés-válasz, akkor elnézést érte. 2004-es 1.7cdti 6 sebességes elegance kombi boldog tulajdonosa voltam eddig, ám az utóbbi napokban menet közben egyszer csak elvette a gázt a kocsi, és az alapjárata felugrott 1500-1700 körülire. Hibajelzés felvillant (ESP). A memóriája szerint a gázpedál nem adott jelet, a szervíz szerint a gázpedál érzékelő cseréje nem oldja meg, komplett motorvezérlő elektronikát kell cserélni, ennek hivatalos bóti ára valahol 300-400e között van, ennyim meg nincs rá. Volt valakinek hasonló tapasztalata, vagy valahol szó volt róla a fórumon? Megoldásra ötlete? Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vki megtudná mondani hogy a reflektorba az izzó az milyen típusú?kívűlről nézve H1-nek tűnik de nem vagyok benne biztos hogy az.

Érdemes neki állni itthon kicserélni?nem sok vele a gond,gondolok a légszűrőházra meg a biztósiték tábla elhelyezése miatt!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vki megtudná mondani hogy a reflektorba az izzó az milyen típusú?kívűlről nézve H1-nek tűnik de nem vagyok benne biztos hogy az.

Érdemes neki állni itthon kicserélni?nem sok vele a gond,gondolok a légszűrőházra meg a biztósiték tábla elhelyezése miatt!

Szia! H7-es izzó kell bele. A kerékjáratban a dobbetéten van egy ablak, azt kipattintod és azon keresztül tudod cserélni az izzót.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Vki megtudná mondani hogy a reflektorba az izzó az milyen típusú?kívűlről nézve H1-nek tűnik de nem vagyok benne biztos hogy az.

Érdemes neki állni itthon kicserélni?nem sok vele a gond,gondolok a légszűrőházra meg a biztósiték tábla elhelyezése miatt!

A városi H7 kerékjárat felől megközelíthető mint gabb írta.

A fényszóró H1 és a motortér felől minden bontás nélkül (légszűrőház stb.) cserélhető, csak ügyeskedni kell a kézzel.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat,akkor jól láttam hogy h1-es,csak nem voltam benne biztos,múltkor cseréltem a tompított izzó-t osram night breaker plus-ra és most a reflektoromnak a fénye nem tűnik olyan nagynak mint a régi izzóval,ezért gondoltam hogy kicserélem azt is ilyen típusú izzóra hogy észrevehetőbb legyen a különbség :D Remélem sikerülni fog a csere :icon4:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
rákéne kötni gépre és utána tudnék mondani valamit.

Ma megint rosszalkodott. Elindultam vele reggel, beugrottam cora-ba.. Kijottem es beraktam a kocsiba a kulcsot gyujtasra amig pakolasztam, aztan lattam h villog a szervizlampa es mikor be akartam inditani, nem reagalt. Kivettem majd vartam kicsit, es visszaraktam a kulcsot es nehezen de elindult. Onindito hiba lehet? Csak talalgatok, nem vagyok szaki... Koszi a valaszokat!!

Link to comment
Megosztás:

Ma megint rosszalkodott. Elindultam vele reggel, beugrottam cora-ba.. Kijottem es beraktam a kocsiba a kulcsot gyujtasra amig pakolasztam, aztan lattam h villog a szervizlampa es mikor be akartam inditani, nem reagalt. Kivettem majd vartam kicsit, es visszaraktam a kulcsot es nehezen de elindult. Onindito hiba lehet? Csak talalgatok, nem vagyok szaki... Koszi a valaszokat!!

cim modul hibás.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Multikormány kapcsoló probléma folytatás:

Az előző hozzászólásomat szerintem rossz témába írtam, ezért bocs.

Tehát, az (úgy tűnik hibás) előző kapcsolóval (nem működött a BC), amikor bezártam az autót kívülről és elaludt a belső világítás, a kormány kapcsoló világítása nem aludt el teljesen, hanem nagyon halványan világított tovább és nem kapcsolt ki egyáltalán.

Most, hogy kicseréltem a bal kapcsolót az történik, hogy:

1. A BC nézegetése működik.

2. Az autó bezárása vagy kinyitása után, miután elalszik a belső világítás, a kormánykapcsoló gombjai halványan világítanak tovább, de kb 10 mp után azok is elalszanak.

Csak azért írtam ezt le, mert nem tudtam, hogy ez így működik és eddíg fel sem tűnt.

Ha esetleg valaki szerint másképp kéne ennek működnie örülnék, ha megosztaná velem.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis problémával fordulok hozzátok.

2009-es Astra h 1.7 cdti autómban azt vettem észre,hogy akár merre állítom az autómba azt,hogy hova fújja a fűtött ill. hűtött levegőt az mindig csak a lábamra fújja.

Sőt ha bekapcsolom a szélvédő fűtést akkor is a lábamra fújja a levegőt.

Tudna nekem valaki segíteni,hogy miért lehet ez?

Köszönettel:HZS!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Bár kérdeztem már hátha valaki tud megoldást:

a kódok 03000, 03100, 03200, 03300, 03400, 03140,

Voltam több szerelőnél is az egyik injector tisztítást javasolt,

sajnos nem jött be ugyanúgy előjönnek a hibakódok!

Utána voltam Opel márka szervizbe ott rádugták a Tech 2- és azt

mondták hogy a szelepek nem zárnak rendesen és tegyek bele

szelep tisztítót. Tettem bele 98-ast meg szelep tisztítót nem tudom hogy jó lesz-e?

Szerintetek?

Vagy keressek másik szervizt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

következő kérdéssel fordulok hozzátok.(szeretnék venni egy H karavánt 1,7cdti)

ezzel kapcsolatban,ha nincs benne gyárilag tempomat utólagosan be lehet-e szerelni és időben és anyagiakban ez mit jelent?

segítségeteket előre is köszönöm :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.