Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


uhuhu

Recommended Posts

Egy ismerősöm az itteni Opel szervízben dolgozik és megkérdezte az autovillamosságis kollégájától, ő mondta hogy más a csatija. Aztán megkerestem a neten a TID-et hés a BID-et hátulról :D és ott úgy tűnt, hogy igaz.

Minden hozzá értő támogató segítségét nagyon megköszönném!

Link to comment
Megosztás:

Egy ismerősöm az itteni Opel szervízben dolgozik és megkérdezte az autovillamosságis kollégájától, ő mondta hogy más a csatija. Aztán megkerestem a neten a TID-et hés a BID-et hátulról :D és ott úgy tűnt, hogy igaz.

Minden hozzá értő támogató segítségét nagyon megköszönném!

A TID hatsojarol kuldj egy linket legy szives, mert nem talalom, es kivancsi vagyok...

Link to comment
Megosztás:

Most melózok :D sajnos innét nem tudok, de este küldök.

Elég sokáig kerestem én is tegnap

Az a kedves szerelő vagy ennyire tudatlan ami ciki Opel villamosságis létére (akkor ne menj többet a közelébe) vagy pénzt akar lehúzni (akkor sem!):D! Korábban egy párszor ezt már kitárgyaltam egy pár emberrel, tök mindegy milyen kijelződ van a csatlakozó ugyanaz csak programozni kell tech2-vel:)! Én is TID-ről cseréltem BID-re majd GID-re... A fejegységem először cc20 volt, ezt cseréltem cd30 mp3-ra... Minden tökéletesen működik (BC, stb..)!! Akár CID-et is rakhatnék bele, ott is csak akkor kell külön antenna meg színes kábel, ha navit akarok...:P!

Szóval nyugodtan cseréld!:P

Link to comment
Megosztás:

Egy ismerősöm az itteni Opel szervízben dolgozik és megkérdezte az autovillamosságis kollégájától, ő mondta hogy más a csatija. Aztán megkerestem a neten a TID-et hés a BID-et hátulról :D és ott úgy tűnt, hogy igaz.

Minden hozzá értő támogató segítségét nagyon megköszönném!

Szia!

Csatlakozom "harmlevi" hozzászólásához.

Nekem is TID volt, majd le lett cserélve GID-re és nem kellett a csatlakozókhoz hozzányúlni.

Semmi alakítgatás nem kellett, a GID-be simán belement a csatlakozó és tökéletesen, hibátlanul működik minden.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Csatlakozom "harmlevi" hozzászólásához.

Nekem is TID volt, majd le lett cserélve GID-re és nem kellett a csatlakozókhoz hozzányúlni.

Semmi alakítgatás nem kellett, a GID-be simán belement a csatlakozó és tökéletesen, hibátlanul működik minden.

Üdv.

Köszi mindegyikőtöknek, akkor megnyugodtam. Már csak kijelzőt kell szereznem...

Akkor a lényeg, hogy le legyen választva és lehetőleg kerettel legyen ugye?

Link to comment
Megosztás:

Köszi mindegyikőtöknek, akkor megnyugodtam. Már csak kijelzőt kell szereznem...

Akkor a lényeg, hogy le legyen választva és lehetőleg kerettel legyen ugye?

Igen.

A GID keret megegyezik a TID-ével.

Ha BID-et akarsz, akkor ahhoz kell hozzávaló keret, mert az kicsit más.

Link to comment
Megosztás:

Nekem olyan gondom van hogy tegnap lehúztam a sarut az aksiról evvel nincs is gond ! Ma mentem vele és le akartam húzni az ablakot és az anyós felöli csak úgy megy le teljesen ha végig nyomom a gombot, pedig a vezető felöli le megy úgy is ha csak egy kicsit tovább tartom a gombot és aztán lehúzza, és persze ugyan így fel is !

Jelenthetett ez valamit ez a saru levétel ?? Jah meg elment a kürtöm szintén úgy mint a másik problem, saru levétel után, de mondjuk az meg is javult !!

Link to comment
Megosztás:

Nekem olyan gondom van hogy tegnap lehúztam a sarut az aksiról evvel nincs is gond ! Ma mentem vele és le akartam húzni az ablakot és az anyós felöli csak úgy megy le teljesen ha végig nyomom a gombot, pedig a vezető felöli le megy úgy is ha csak egy kicsit tovább tartom a gombot és aztán lehúzza, és persze ugyan így fel is !

Jelenthetett ez valamit ez a saru levétel ?? Jah meg elment a kürtöm szintén úgy mint a másik problem, saru levétel után, de mondjuk az meg is javult !!

Igen, van összefüggés!

Ha lehúzod majd fel mind2 oldalon visszaáll az automatika!

Link to comment
Megosztás:

Nekem olyan gondom van hogy tegnap lehúztam a sarut az aksiról evvel nincs is gond ! Ma mentem vele és le akartam húzni az ablakot és az anyós felöli csak úgy megy le teljesen ha végig nyomom a gombot, pedig a vezető felöli le megy úgy is ha csak egy kicsit tovább tartom a gombot és aztán lehúzza, és persze ugyan így fel is !

Jelenthetett ez valamit ez a saru levétel ?? Jah meg elment a kürtöm szintén úgy mint a másik problem, saru levétel után, de mondjuk az meg is javult !!

lehúzod aztán folyamatosan fel és felhúzva tartod a gombot amíg van 1 pici katt szerű hang .akkor már jól műxik

Link to comment
Megosztás:

nem, kábel+ laptop :D

de amúgy erre én is kiváncsi vagyok hogy milyen kábellel lehet "motoszkálni" az ECU-ban !?

Ki lehet iratni bizonyos hibakodokat a km szamlalora es a kozepso kijelzore is, csak tobbnyire nem igazan tudni, mit jelentenek...

Onmagaban pedig semmilyen kabel nem jo; a komoly elektronikat es szoftvert is tartalmazo celmuszereknek a kabel csak a legegyszerubb resze.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most vásároltuk meg 3 éves Opel Astra 1.7 cdti autonkat..Az első héten nem is volt semmi baj,de az első mínusz érkezésével megjelent a hibajelzés a műszerfalon,kis sárga autó a kulccsal..Mindenképp szervizbe vagy szerelőhöz kell vinni?Nagy a gond vagy elmegy még vele?Sem álló helyzetben sem menet közben semmit nem e,de nem is vagyunk nagy szakik..Ha valaki ír azt megköszönöm előre is..

Link to comment
Megosztás:

Érdeklődnék astra h 1.7cdti z17dth típusú autom hibályával kapcsban.

néha inditáskot ég a kulcsjel és nem indul a kocsi!

mit lehet tenni szoftverfrissitéssel megoldható a problem?

néha menet közben is bevillan....köszi a válaszokat

a segitséget

Sziasztok!

Most vásároltuk meg 3 éves Opel Astra 1.7 cdti autonkat..Az első héten nem is volt semmi baj,de az első mínusz érkezésével megjelent a hibajelzés a műszerfalon,kis sárga autó a kulccsal..Mindenképp szervizbe vagy szerelőhöz kell vinni?Nagy a gond vagy elmegy még vele?Sem álló helyzetben sem menet közben semmit nem e,de nem is vagyunk nagy szakik..Ha valaki ír azt megköszönöm előre is..

Sziasztok!

Ki kellene villogtatni,dob-e valamilyen hibakódot mind kettőtöknek.Féket meg a gázt egyszerre tövig benyom,ezután gyújtás ráad (nem beinditani a mocit,csak gyújtást ráadni)és nézni a km számlálót,hogy milyen hibakódot ír ki.

Link to comment
Megosztás:

Szia Bocs!:-)

ECN a km számlálón 10-6-8-3 a villogás...Nem a kis autó villog a kulccsal ,hanem a másik oldalt a kis lámpa ami olyan mint egy alváz..:-)

Mi lehet?Ha megmondanád tudnám mire készüljek.Köszi..

így a kódokat sajna nem ismerem,de majd a hozzáértők megmondják.Van részecskeszűrő az autón?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Bár kérdeztem már hátha valaki tud megoldást:

a kódok 03000, 03100, 03200, 03300, 03400, 03140,

Voltam több szerelőnél is az egyik injector tisztítást javasolt,

sajnos nem jött be ugyanúgy előjönnek a hibakódok!

Utána voltam Opel márka szervizbe ott rádugták a Tech 2- és azt

mondták hogy a szelepek nem zárnak rendesen és tegyek bele

szelep tisztítót. Tettem bele 98-ast meg szelep tisztítót nem tudom hogy jó lesz-e?

Szerintetek?

Vagy keressek másik szervizt?

Hi

98 -ast ??? miért eddig mivel jártál? Nekem a Z16 LET motorhoz azt mondták amikor elhoztam , hogy 98 min , de annál magassabb oktánú üza. -val használjam meghálálja.:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.