Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

üdv!!!

valaki tud valamilyen könyvet, vagy .pdf formátumú netes anyagot, lehetőleg magyar nyelvűt, Astra H szerelési kézikönyvet?

Olyasmire gondolok mint az ETZOLD féle Így csináld! sorozat.

Válaszokat előre is köszönöm.

Mindig elmondjuk, hogy ezen a fórumon nem támogatjuk a szerzői jogvédelem alá eső termékek "letöltögetését". Az ilyen irányú kérésedet ne itt tedd fel.

Link to comment
Megosztás:

én megvásárolnám boltban.. nem letölteni akarom.

Annak idején az egyik nagy licitálós oldalon vettem egy ilyen könyvet. Igaz angol nyelvű, de elég sok képpel van illusztrálva. Esetleg nézelődj ilyen helyeken!

Az ncore-ról gyakorlatilag ki vagyok zárva, mert nincs meghívóm... Sima normál földi halandó pedig csak úgy nem regisztrálhat.

Módosítva : Cserenkov
Link to comment
Megosztás:

Én angol ebayről vettem Haynes-t. 8-10 font körül szokott lenni. (Persze angolul és Vauxhall-hoz)

Nekem is ez van meg. Vauxhall/Opel Astra Diesel van ráírva. Nagy zöld könyv. Kicsivel több mint 10 font körüli forintot fizettem érte. De nem volt postaköltség, mert elbattyogtam érte. :)

Link to comment
Megosztás:

Az opel.hu oldalon ott vannak a kézikönyvek, le lehet tölteni. Legálisan.

De az csak a kezelési útmutató.

Amiről szó van, az a Haynes, vagy az Etzold féle javítási-, szerelési útmutató. Ilyeneket pl. a Marótinál lehet kapni.

pl ez: http://marotikonyvker.hu/opel-astra-h-2004-2009-javitasi-kezikonyv.html

vagy ez: http://marotikonyvker.hu/opel-astra-h-2004-tol-2008-ig.html

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lassan itt a cidri, ez lesz az első telem az Astrával. Az előző bőrbelsőben kötelezőként megvolt az ülésfűtés, amit annyira megszerettünk, hogy a szövetnél sem feltétlenül mondanék már le róla.

Van valakinek tapasztalata utólag beépíthető típusokkal illetve beszerelőkkel?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lassan itt a cidri, ez lesz az első telem az Astrával. Az előző bőrbelsőben kötelezőként megvolt az ülésfűtés, amit annyira megszerettünk, hogy a szövetnél sem feltétlenül mondanék már le róla.

Van valakinek tapasztalata utólag beépíthető típusokkal illetve beszerelőkkel?

Én ha tennék bele, ezt tenném a gyári után:

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=853140

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nem találtam adok veszek fórumot, bár lehet az én hibám szóval előre elnézést az OFFért.

Valaki nem tud esetleg H astrához olyan automata vlágításkapcsolót amin dupla ködlámpa van?

Szia!

Bontókban érdemes érdeklődni. Amúgy nem dupla, hanem első és hátsó. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pedál csere előtt állok. A gyáriakat cserélném valami mutatós sport pedálokra, és az a kérdésem, hogy lehet leszedni a gyáriakat?

Mert mögé sehogy sem látok, tükörrel néztem mögé, de nem nagyon láttam csavart ami rögzítené vagy ilyesmit. Simán rá van húzva valahogy, vagy, hogy van rögzítve?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lassan itt a cidri, ez lesz az első telem az Astrával. Az előző bőrbelsőben kötelezőként megvolt az ülésfűtés, amit annyira megszerettünk, hogy a szövetnél sem feltétlenül mondanék már le róla.

Van valakinek tapasztalata utólag beépíthető típusokkal illetve beszerelőkkel?

Mindenképp karbonszálas ülésfűtést vegyél és ne fűtőszálasat.

A karbonszálas azért jó, mert méhsejt szerűen van kialakítva a fűtés, ami egyrészt egyenletesebb fűtést tesz lehetővé, másrészt kevésbé sélükényen. Ha a fűtőszál megszakad, dobhatod ki az ülésfűtést, a karbonszálasnál pedig, ha valahol megszakad, akkor csak azon a rövid, néhány cm-es részen nem lesz fűtés, a többi helyen megmarad, így a szakadás az egész teljesítményét nem befolyásolja.

Link to comment
Megosztás:

Mindenképp karbonszálas ülésfűtést vegyél és ne fűtőszálasat.

A karbonszálas azért jó, mert méhsejt szerűen van kialakítva a fűtés, ami egyrészt egyenletesebb fűtést tesz lehetővé, másrészt kevésbé sélükényen. Ha a fűtőszál megszakad, dobhatod ki az ülésfűtést, a karbonszálasnál pedig, ha valahol megszakad, akkor csak azon a rövid, néhány cm-es részen nem lesz fűtés, a többi helyen megmarad, így a szakadás az egész teljesítményét nem befolyásolja.

Köszi!

Karbonszálasra gondoltam én is.

Kicsit aggódom amiatt, hogy ha lefejtik valahol majd a gyári kárpitot, azt hogy sikerül visszarakni. Hallottam már rémtörténeteket. Érdemes lehet olyanban gondolkodni, hogy simán az ülésre teszem a lapokat és rádobok valami minőségi üléshuzatot? (amúgy is vágynék valami plüssfélére)

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Karbonszálasra gondoltam én is.

Kicsit aggódom amiatt, hogy ha lefejtik valahol majd a gyári kárpitot, azt hogy sikerül visszarakni. Hallottam már rémtörténeteket. Érdemes lehet olyanban gondolkodni, hogy simán az ülésre teszem a lapokat és rádobok valami minőségi üléshuzatot? (amúgy is vágynék valami plüssfélére)

Ne félj tőle. Én pl. magam csináltam a beépítést. szerintem hol csináltak már ilyet, ott tudni fogják hogyan kell.

Előtte soha nem csináltam ilyet, így kb. 6-7 óra volt onnanm hogy levettem az akkuról a sarut (a légzsákok miatt kell) az elején és visszaraktam rá a végén. És ebben benne volt, hogy közben ki is lett mosva mosógépben az ülőlap és a háttámla gyári kárpit. :)

A huzatot valóban nem könnyű leszedni, mert fém kampók fogják az ülőlaphoz, de két fogóval egyszerű széthajtani ezeket és így könnyen kiszedhetőek. Viszont én az összerakásnál gyorskötözővel raktam vissza. Egyszerűbb, gyorsabb volt.

Ez több, mint 1,5éve volt és azóta nem vettem észre, hogy ez gondot okozna.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.