Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Érdemes lenne rákérdezni arra a garanciára. 3 napos, vagy mégis milyen lehet egy 7 éves, több, mint 100 ezret futott autóra? A CD-táron meg gondolom nem a középkonzolon lévő rekeszt érti. Jaj de előítéletes vagyok a kereskedőkkel. ;)

na azért ne adjuk már ennyire le, ez csak 1.6 ;)

Link to comment
Megosztás:

Elbizonytalanodtam. ;)

Érthető, én csak a saját nevemben tudok beszélni, meg a tapasztalataimra alapozni, én 1.8-ast vennék QP-ból is, egészen jól használható (menettulajdonságok), bár nem egy 2.0 T, viszont a fentartási költségei szvsz ennek a legjobbak (az 1.6-os QP.t szvsz most felejtsük el). Dinamikára meg van benne tartalék, ha kell megfejeled egy chip-el és kész. Fogyasztása viszont szvsz szintén ennek a legjobb a QP-k közül, de javítsatok ki, ha tévedek, nekem sima G-m van, csak a motor hasonlít, ill az első szériás 1.8-as QP-ba ha jól tudom ugyanezt a motort rakták (x18xe1), utána meg a Z18XE váltotta, ami 9 pacival több.

Link to comment
Megosztás:

Érthető, én csak a saját nevemben tudok beszélni, meg a tapasztalataimra alapozni, én 1.8-ast vennék QP-ból is, egészen jól használható (menettulajdonságok), bár nem egy 2.0 T, viszont a fentartási költségei szvsz ennek a legjobbak (az 1.6-os QP.t szvsz most felejtsük el). Dinamikára meg van benne tartalék, ha kell megfejeled egy chip-el és kész. Fogyasztása viszont szvsz szintén ennek a legjobb a QP-k közül, de javítsatok ki, ha tévedek, nekem sima G-m van, csak a motor hasonlít, ill az első szériás 1.8-as QP-ba ha jól tudom ugyanezt a motort rakták (x18xe1), utána meg a Z18XE váltotta, ami 9 pacival több.

Felhívtam ezt a 2.2-es hirdetést,amit megtudtam:

- 3ik autó a családban, most vettek egy Superb-t, asszonyak van saját, ez fölösleges, nem bírják fenntartani

- állítólag nagyon szép állapotban van kívül belül

- rákérdeztem a valós km-re, azt mondta nem tudja megmondani mert ő 50ezerrel vette 1 éve, azóta van benne 63 ezer, de szerinte nem valós a kormány kopottságára alapozva (minek írta fel a hirdetésbe, hogy valós km, ez negatívum)

- szervízkönyve nincs, de a szervíz számlák másolatát odaadja (eredetit nem mert, hogy cége van és az neki kell, ez kamu?)

- klímacső el van törve vagy mi, magyarul nem jó a klíma, 100ért megcsináltatja ha akarom és akkor annyival több az ára, ha én csináltatom akkor enged belőle 40-et

- ha komolyan érdekel akkor Szeged-ről feljön Budapestre , hogy megnézhessem (ez pozitívum, vagy csak szabadulni akar tőle? ;) )

Igy ezek tudatában akkor az ára 1.750.000 + klíma javítása

Sztetek?

Link to comment
Megosztás:

- rákérdeztem a valós km-re, azt mondta nem tudja megmondani mert ő 50ezerrel vette 1 éve, azóta van benne 63 ezer, de szerinte nem valós a kormány kopottságára alapozva (minek írta fel a hirdetésbe, hogy valós km, ez negatívum)

Ha-ha.

- szervízkönyve nincs, de a szervíz számlák másolatát odaadja (eredetit nem mert, hogy cége van és az neki kell, ez kamu?)

Ez nem feltétlenül kamu, de sztem csak az elmúlt egy évre visszamenőleg tudja odaadni, vagyis marad egy szép fekete folt az autó előéletében. Ez olyan ki tudja mi volt vele hat évig, de az elmúlt egy évben pöpecül vigyáztunk rá effekt.

- klímacső el van törve vagy mi, magyarul nem jó a klíma, 100ért megcsináltatja ha akarom és akkor annyival több az ára, ha én csináltatom akkor enged belőle 40-et

Ez hogy is jön ki? Sztem, ha tényleg csak egy cső baja van, akkor azt egy 25-ből meg lehet úszni. Egyébként mitől mehetett tönkre a cső, csak úgy állásában? Ezt nem kérdezted?

- ha komolyan érdekel akkor Szeged-ről feljön Budapestre , hogy megnézhessem (ez pozitívum, vagy csak szabadulni akar tőle? ;) )

Fene tudja, gondolom nem csak Neked jön fel, hanem jár pestre neki mindegy, hogy melyik járgányukal jön fel. Sztem nem kell feltétlenül rosszra gondolni. Feltételezem nem egyszerű eladni egy QP-t.

Igy ezek tudatában akkor az ára 1.750.000 + klíma javítása

+ ki tudja még mi. Bár ne legyen semmi.

Megnéztem a QP hirdetéseket, és valami nekem nagyon nem stimmel. Kvázi fiatal, a legkevesebbet futott (leírás szerint) mégis inkább az olcsóbb kategóriában van.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a QP hirdetéseket, és valami nekem nagyon nem stimmel. Kvázi fiatal, a legkevesebbet futott (leírás szerint) mégis inkább az olcsóbb kategóriában van.

Ez szúrja az én szememet is...de tipikus dolog, hogy ha valami olcsó akkor mindenki a rosszra gondol, persze joggal de az is lehet, hogy tényleg meg van szorulva és nem kell neki 3.ik autó.

Mindegy, megbeszélem vele, hogy jöjjön fel, megnézem a kocsit mindenképpen az Opel szerelő ismi társaságában és akkor mindjárt okosabbak leszünk de nagyon.

Max ha szar akkor meg köszönöm viszlát. ;)

Nagyon jó lenne ha minden klappolna, nagyon nehéz ismert előéletű hibátlan Coupe-t venni, erre 1 nap alatt rájöttem...

Link to comment
Megosztás:

A CD-táron meg gondolom nem a középkonzolon lévő rekeszt érti. Jaj de előítéletes vagyok a kereskedőkkel. ;)

Pedig 99% hogy azt. A legjobb Opel W....-ban volt. Ahol néztem egy 10 éves G Astrát, rá volt írva, hogy CD-s rádió. Mondom az ipsének, hogy wazz ez kazis, mire ő: jah tényleg.

Link to comment
Megosztás:

Ez szúrja az én szememet is...de tipikus dolog, hogy ha valami olcsó akkor mindenki a rosszra gondol, persze joggal de az is lehet, hogy tényleg meg van szorulva és nem kell neki 3.ik autó.

Mindegy, megbeszélem vele, hogy jöjjön fel, megnézem a kocsit mindenképpen az Opel szerelő ismi társaságában és akkor mindjárt okosabbak leszünk de nagyon.

Max ha szar akkor meg köszönöm viszlát. ;)

Nagyon jó lenne ha minden klappolna, nagyon nehéz ismert előéletű hibátlan Coupe-t venni, erre 1 nap alatt rájöttem...

Meg kell nézni. Mire én a sima G-t megvettem 11 szimpatikus autót néztem végig netről és mind szar volt. Ez meg 250-el a tervezett max felett vettem. Nem volt olcsó, de a 120k-s felújításon kívül, ami 60ba fájt minden ok vele 4500KM óta....

Link to comment
Megosztás:

Nah, szombaton jön Budapestre a tulaj, jön velem az Opel szerelő, kiderül majd minden szinte. ;)

Állitolag ha a klimacső el van törve és más baja nincs akkor 25ből megvan a javitás. Ez is jól hangzik.

Amúgy egy klíma cső hogy törik csak úgy el? ;) Erről valaki felhomályosíthatna.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy egy klíma cső hogy törik csak úgy el? ;) Erről valaki felhomályosíthatna.

Én is ezt kérdeztem a szerelőtől. Két lehetőséget látott, vagy alul tört el, magyarul bezuzta alulról valahogy, padkázott felakadt stb.

Ha meg esetleg fölül akkor törött, ami kiderül ugyis ha megnézi.

Link to comment
Megosztás:

Meg kell nézni. Mire én a sima G-t megvettem 11 szimpatikus autót néztem végig netről és mind szar volt. Ez meg 250-el a tervezett max felett vettem. Nem volt olcsó, de a 120k-s felújításon kívül, ami 60ba fájt minden ok vele 4500KM óta....

Én a mostani G-met 5 hónapig hajkurásztam, 300-al a tervezett fölött vettem, 7 hónap után 110ezres szerviz (vezérmű, tömitések, millio más), 1 hónapra rá trafó elszállt plusz új gyertyák, 65be fájt. Elég borsos mert hivatalos BOSCH szervizben történt a javitás, 1 év garival. Sajna nem tudtam eljutni a szerelőhöz mert befostam és örültem hogy bejutok a szervizbe mindkét esetben.

Link to comment
Megosztás:

szerintem ezt a 2.2 est felejtsd el.

ha a klima cső lenne eltörve, rég megcsináltatta volna. ( én is így vettem az enyémet, ott csak egy kompresszor tömités volt a rossz, aztán kiderült, hogy kompresszor csere) ( vagy tényleg idióta az ember és nem érdekli, hogy ennyi bajt nem csináltat meg... )

2.2 eshez nincs utángyártott alkatrész.

senki nem ért hozz.

mindenhez célszerszám kell

nincs a bontóban

sokat eszik

67 ezer ebben az autóban másfél - két éves korában volt kb.

Link to comment
Megosztás:

Én meg fél évig kajtattam G caravant 1.6 motorral, megnéztem vagy qrvasokat, de mind kuka volt, vagy hazudtak vagy stb. Végül tervezett ár fölött 50-el sikerült a mostani nem caravan 1.8-as, de hála UHU-nak, nem bántam meg, végig szervizelt autó volt, és mivel az előző vezérlés csere 88 eKm-nél volt, így azt még nem kellett cserélnem, szóval a kötelező karbantartáson + egy kis futómű meg generátor csapágyon kívül komolyabb költség nem volt vele.

Nekem ez a 2.2 akkor is gyanus, nehogy ebben is 130eKm legyen (ezt az életben nem tudod meg). szvsz a klímacső ütközés következtében tud eltörni, máshogy nem igen, de az ára irreálisan olcso (ha nem veszem figyelembe a 2.2-es fenntartási költségeit, + javítás ha kell)

full privát vélemény következik:

Előtérbe helyezve, hogy én úgy válogatok autót, hogy ha megáll, akkor sem állhat 3-4 napnál többet, mert nem tudok dolgozni nélküle, szóval ki kell tudnom fizetnem az esetleges javítást, és nem nagyon várhatok az alkatrészekre.

Egyszóval látom belezúgtálé a szekérbe, legyen vele szerencséd, majd szombaton kiderül, de én nem vennék 2.2-est. Előtte azért kérdezz utána ennek a motornak az alkatrészárainak, és vesd össze a 2.0 vagy 1.8-éval, én megtettem anno, bár az vectra volt 2.2-es motorral (lehet nem pont ua.), azt is szaré-hugyé akarták adni, pedig jó állapotnak látszott.

Nem akarlak lebeszélni, csak nem szeretném, ha később azért utálnád meg az opelt, mert költséges motorba nyúltál.

Link to comment
Megosztás:

szerintem ezt a 2.2 est felejtsd el.

ha a klima cső lenne eltörve, rég megcsináltatta volna. ( én is így vettem az enyémet, ott csak egy kompresszor tömités volt a rossz, aztán kiderült, hogy kompresszor csere) ( vagy tényleg idióta az ember és nem érdekli, hogy ennyi bajt nem csináltat meg... )

2.2 eshez nincs utángyártott alkatrész.

senki nem ért hozz.

mindenhez célszerszám kell

nincs a bontóban

sokat eszik

67 ezer ebben az autóban másfél - két éves korában volt kb.

Na végre... hát ezt mondom ;)

Link to comment
Megosztás:

...ha a Fehérvári QP tulaj látja ezt akkor keressen meg mert szívesen megnézném a járgányt. ;)

Ö itt nem fogja látni mert ezen a fórumon nincs regelve, csak a Coupé fórumon (ld link amit mélykék írt korábban), Colos néven. Ugyanúgy caprisárga autója van, csak az övé 1.8-as. (...és amennyire tudom nem az egyetlen fehérváron, én három QP-ról tudok a városban, de mind ilyen színű)

Link to comment
Megosztás:

Pedig 99% hogy azt. A legjobb Opel W....-ban volt. Ahol néztem egy 10 éves G Astrát, rá volt írva, hogy CD-s rádió. Mondom az ipsének, hogy wazz ez kazis, mire ő: jah tényleg.

Csak nem... a többi G Astrát nem ismerem, de a Coupékban a komolyabb rádiókhoz (NCDR 1500 pl.) járt az anyósülés alatti CD-tár...

Link to comment
Megosztás:

Én meg fél évig kajtattam G caravant 1.6 motorral, megnéztem vagy qrvasokat, de mind kuka volt, vagy hazudtak vagy stb. Végül tervezett ár fölött 50-el sikerült a mostani nem caravan 1.8-as, de hála UHU-nak, nem bántam meg, végig szervizelt autó volt, és mivel az előző vezérlés csere 88 eKm-nél volt, így azt még nem kellett cserélnem, szóval a kötelező karbantartáson + egy kis futómű meg generátor csapágyon kívül komolyabb költség nem volt vele.

Nekem ez a 2.2 akkor is gyanus, nehogy ebben is 130eKm legyen (ezt az életben nem tudod meg). szvsz a klímacső ütközés következtében tud eltörni, máshogy nem igen, de az ára irreálisan olcso (ha nem veszem figyelembe a 2.2-es fenntartási költségeit, + javítás ha kell)

full privát vélemény következik:

Előtérbe helyezve, hogy én úgy válogatok autót, hogy ha megáll, akkor sem állhat 3-4 napnál többet, mert nem tudok dolgozni nélküle, szóval ki kell tudnom fizetnem az esetleges javítást, és nem nagyon várhatok az alkatrészekre.

Egyszóval látom belezúgtálé a szekérbe, legyen vele szerencséd, majd szombaton kiderül, de én nem vennék 2.2-est. Előtte azért kérdezz utána ennek a motornak az alkatrészárainak, és vesd össze a 2.0 vagy 1.8-éval, én megtettem anno, bár az vectra volt 2.2-es motorral (lehet nem pont ua.), azt is szaré-hugyé akarták adni, pedig jó állapotnak látszott.

Nem akarlak lebeszélni, csak nem szeretném, ha később azért utálnád meg az opelt, mert költséges motorba nyúltál.

Igen jól látod, beleestem. ;) De hülyeséget nem fogok csinálni ez biztos. Az Oel szervizes srác azt mondta, hogy jó motor ez a 2.2-es bevállalhatom nyugodtan. Nem említett semmi mást, hogy nehéz lenne szervizelni stb, de természetesen nagyon utána fogok járni a dolognak, felhivok majd pár márkaszervizt, maszek ismerősöket, és majd meglátjuk mert UHU elég biztosnak tűnik a dolgában és szerelésben ugye Ő itt az ász. ;)

Mind1 én ugy gondolom abból, hogy megnézem egy szerelővel a kocsit baj nem lehet, főleg ha el is jön ő hozzám. Max kiderül az igazság az állapotáról.

Ha meg nem jön össze a dolog valami oknál fogva akkor szépen kivárom a megfelelő alkalmat amig találok egy olyat ami teljesen megfelel minden szinten.

Köszönöm mindenkinek a bíztatást, ötleteket, tanácsokat!!!

Link to comment
Megosztás:

2.2-höz:

Én igazából nem ismerem ezt a motort, nem tudok se ellene, se mellette felhozni semmit, viszont ismerek 2.2-es Coupé tulajt, ő eddig még nem panaszkodott az autójára. Biztos nyomós érv az is hogy nincs hozzá alkatrész (vagy csak nagyon drágán), de nekem autóvételkor nem annyira szokott szempont lenni hogy mi lesz ha elromlik. Miért romlana el? Ez egy Opel, legyünk már kicsit optimistábbak! ;)

Viszont a 2.2-nek nincs alternatívája ha valaki automata QP-t szeretne, ugyanis az automata váltót csak ehhez a motorhoz társították.

Link to comment
Megosztás:

Biztos nyomós érv az is hogy nincs hozzá alkatrész (vagy csak nagyon drágán), de nekem autóvételkor nem annyira szokott szempont lenni hogy mi lesz ha elromlik. Miért romlana el? Ez egy Opel, legyünk már kicsit optimistábbak! ;)

És ugyanezt kántálják dízel vásárláskor (Tudom! A QP-t ez nem fenyegeti ;) ).

Link to comment
Megosztás:

És ugyanezt kántálják dízel vásárláskor (Tudom! A QP-t ez nem fenyegeti ;) ).

Pedig abból is volt dízel (és mit ad Isten, ráadásul még 2.2-es is, vagy ez már súlyosbító tényező? ;) ), Y22DTR-nek hívták, és csak egy picit ritkább itt Magyarországon mint a fehér holló...

Link to comment
Megosztás:

Mér' ő panaszkodik?

Konkrétan nem pont rá gondoltam...

Amúgy meg olyannyira ritkán találkozunk, hogy személyeses még sosem láttam sem őt, sem az autóját. ;)

Előfordul, mondjuk biztos az is belejátszik, hogy szépen kivasalták a kocsiját annó, de nem véletlenül írta Ákos azt amit írt....

Szinte minden héten ott van a Lurdynál ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.