Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

  • 1 month later...

Hello Urak!

Most vásároltam be egy cabriot potom ....ööö jó pénzért. 2001-es 1.8 benya Az eleje össze van kicsit nyomkodva(nyúlványok végét kiegyensítik meghúzzák kicsit, kicserélik a motorháztetőt és a szélvédőt, felrakják a lököst 25 ezerért), ideiglenesen sima astra lámpákat kap, és megy papírozásra SK-ba.

Lehet érdekelne légzsák szett, illetve a tipikus hibákról szeretnék informálódni.

Üdv:

SZP

Link to comment
Megosztás:

Képket! Képeket!

2001-es 1.8 akkor az Z18XE ugye? Pont mint az enyém... nálam másfél éve fut, és igazából típushibáról nem tudok beszámolni, merthogy nemigen találkoztam még ilyennel. Sajna légzsákszettel sem, ezügyben leginkább bontóban érdemes próbálkozni, mert újonnan horror ára van (kormánylégzsák 300e, utaslégzsák 1M Ft(!) műszerfalpárnával együtt gyári újban). Bontóban kormánylégzsákot tizedennyiért kapsz, már ha épp felbukkan egy olyan aminek a kürtgombjai nincsenek kiszakadva (na ez például típushiba, de nemcsak Coupé/Cabriónál, hanem sima G Astránál is), az utaslégzsák viszont amellett hogy ritka mint a fehér holló, még bontva is drága, mert ahogy fentebb írtam, meg kell venni hozzá a komplett műszerfalhéjat. Mindenesetre sok sikert a kereséshez, azért majd tudósíts ha előrelépés van az ügyben, meg én is szólok ha találtam valamit.

Addig is:

www.astra-coupe.hu

(itt talán több Cabrioügyben kompetens embert találsz)

Link to comment
Megosztás:

Képket! Képeket!

2001-es 1.8 akkor az Z18XE ugye? Pont mint az enyém... nálam másfél éve fut, és igazából típushibáról nem tudok beszámolni, merthogy nemigen találkoztam még ilyennel. Sajna légzsákszettel sem, ezügyben leginkább bontóban érdemes próbálkozni, mert újonnan horror ára van (kormánylégzsák 300e, utaslégzsák 1M Ft(!) műszerfalpárnával együtt gyári újban). Bontóban kormánylégzsákot tizedennyiért kapsz, már ha épp felbukkan egy olyan aminek a kürtgombjai nincsenek kiszakadva (na ez például típushiba, de nemcsak Coupé/Cabriónál, hanem sima G Astránál is), az utaslégzsák viszont amellett hogy ritka mint a fehér holló, még bontva is drága, mert ahogy fentebb írtam, meg kell venni hozzá a komplett műszerfalhéjat. Mindenesetre sok sikert a kereséshez, azért majd tudósíts ha előrelépés van az ügyben, meg én is szólok ha találtam valamit.

Addig is:

www.astra-coupe.hu

(itt talán több Cabrioügyben kompetens embert találsz)

Nem tudom hogyan áll mostanában a légzsák piac, de szerintem nem probléma beszerezni jó állapotút, az biztos, hogy már 100.000-től lehet kapni komplett szettett.

Link to comment
Megosztás:

Hát az a Nagy SZITU, hogy nekem minden kell!

2 légzsák(kormány, és műszerfal), két üléslégzsák, két övfeszítő, 1 indító....

Ugyan nem oldallégzsák, hanem komplett oldallégzsákos ülés van most eladó a Coupé fórumon, bemásolom ide a hirdetést, hátha ez is jó:

eladó a coupém ülése 2 db első egy jobbos és egy balos fekete bőrös légzsákos jó állapotú ára 20e/db

tel:06202999393

Link to comment
Megosztás:

Ugyan nem oldallégzsák, hanem komplett oldallégzsákos ülés van most eladó a Coupé fórumon, bemásolom ide a hirdetést, hátha ez is jó:

Sajna nekem sima kellene, mert ha a két első ülést kicserélem bőrre, akkor a hátsót is ki kell, és az ajtó kárpitjait is, így aztán ez nem nyerő. Hétvégén jön a vas, a két első nyulványt kellene kiegyenesíreni(csak a végét, kb 5-10 cm hosszan, mert azok fordultak a hűtő felé), illetve a szélvédőt kicserélni. Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik??

Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm.

SZP

A légszák csere akkor egyenlő a műszerfal cserével... Mert az nem öröm!! Inkább flokkoltatom akkor!!!

Link to comment
Megosztás:

Sajna nekem sima kellene, mert ha a két első ülést kicserélem bőrre, akkor a hátsót is ki kell, és az ajtó kárpitjait is, így aztán ez nem nyerő. Hétvégén jön a vas, a két első nyulványt kellene kiegyenesíreni(csak a végét, kb 5-10 cm hosszan, mert azok fordultak a hűtő felé), illetve a szélvédőt kicserélni. Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik??

Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm.

SZP

A légszák csere akkor egyenlő a műszerfal cserével... Mert az nem öröm!! Inkább flokkoltatom akkor!!!

Hát szerintem a húzogatás ekkora sérülésnél nem megoldás. Akkor inkább cseréljék le komplett azt a részt a gyári hegesztésnél.

Ismersz occó flokkolóst. Mondjuk ettől én azért tartok, mert ki tudja milyen cuccal ragassza vissza a légzsák fedelet, és az milyen hatással lehet a következő működésre.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel kapcsolatba volna kérdésem, hogy a kupé és a kabrió szélvédője megegyezik??

Mert ha igen a vaterán van egy új 16e pénzért, akkor leütöm.

Igen, megegyezik.

Csak a sima G Astráéval nem passzol, mert a Coupé/Cabrio párosnak azokénál döntöttebb a szélvédője.

Link to comment
Megosztás:

hát itt a vas...

Node az opel-infos szerint euro 4 a Z-s motorkódú motor. De viszont a astra-coupe oldalon már valami más van írva.

Akkor most mi van??

svájci papíros, 350 ezerért vettem, üzemképes, szervízkönyv alapján 2007 nyarán volt utoljára nagyszervízen, de 2009 nyarán is volt valami szervíz melyről cimke tanúskodik. 130ezer km van benne.

20091107_001__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20091107_002__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20091107_006__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

20091107_007__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Csinos kis Cabrio. :)

Ha az eleje elkészült, kell még rá valami ütősebb felni a gyári 15"-os helyett (pont ilyen volt nekem is, mondjuk nemtom hogy mert ilyet csak a Cabriohoz adtak elvileg, az enyém meg ugye nem az, de mégis már újkorában ez volt rajta), meg le kell vakarni azt a matricát a csomagtartófedélről és kész is.

Az opel-infos.de ezúttal téved, illetve féligazságot mond. A Z-s motorkódú motorok valóban Euro4-esek, kivéve egyet, ez pedig a Z18XE, ami az EGR szelep hiánya miatt csak Euro3/D4-es minősítést kapott (ez a D4 valami német szabvány, nálunk nincs jelentősége itt simán Euro3-nak számít, bár környezetvédelmi felülvizsgálatkor amennyire meg tudtam állapítani az enyém simán hozta az Euro4-es határértékeket), viszont cserébe sosem fog elkoszolódni az EGR.

Update: Ezt találtam a D4-es szabványról közben:

Az Euro 4 és a német D4

határértékek azonosak, ha a D4 klasszifikáció az Euro 3 szabványon alapul. A

korábbi D4 szabvány az Euro 2 alapján állt, és jelentéktelen mértékben szigorúbb

határértékeket tartalmazott, a régi MVEG-A tesztciklusnak megfelelően. Az alapvető

különbséget az képezte, hogy ellentétben az új MVEG-B ciklussal, a kocsit 40

másodpercig alapjáraton be lehetett melegíteni a mérés kezdete előtt, úgyhogy

a katalizátor beindulhatott, mire a tulajdonképpeni tesztperiódus elkezdődött.

Az Euro 4 előirányoz egy kiegészítő hidegindítási tesztet is –7°C-on.

Link to comment
Megosztás:

Csinos kis Cabrio. :)

Ha az eleje elkészült, kell még rá valami ütősebb felni a gyári 15"-os helyett (pont ilyen volt nekem is, mondjuk nemtom hogy mert ilyet csak a Cabriohoz adtak elvileg, az enyém meg ugye nem az, de mégis már újkorában ez volt rajta), meg le kell vakarni azt a matricát a csomagtartófedélről és kész is.

Az opel-infos.de ezúttal téved, illetve féligazságot mond. A Z-s motorkódú motorok valóban Euro4-esek, kivéve egyet, ez pedig a Z18XE, ami az EGR szelep hiánya miatt csak Euro3/D4-es minősítést kapott (ez a D4 valami német szabvány, nálunk nincs jelentősége itt simán Euro3-nak számít, bár környezetvédelmi felülvizsgálatkor amennyire meg tudtam állapítani az enyém simán hozta az Euro4-es határértékeket), viszont cserébe sosem fog elkoszolódni az EGR.

Update: Ezt találtam a D4-es szabványról közben:

Az Euro 4 és a német D4

határértékek azonosak, ha a D4 klasszifikáció az Euro 3 szabványon alapul. A

korábbi D4 szabvány az Euro 2 alapján állt, és jelentéktelen mértékben szigorúbb

határértékeket tartalmazott, a régi MVEG-A tesztciklusnak megfelelően. Az alapvető

különbséget az képezte, hogy ellentétben az új MVEG-B ciklussal, a kocsit 40

másodpercig alapjáraton be lehetett melegíteni a mérés kezdete előtt, úgyhogy

a katalizátor beindulhatott, mire a tulajdonképpeni tesztperiódus elkezdődött.

Az Euro 4 előirányoz egy kiegészítő hidegindítási tesztet is –7°C-on.

Akkor viszont el kell bontanom, mert unión kívülről nem lehet csak euro4 -est forgalomba helyezni.

Kár érte!

Link to comment
Megosztás:

ok, itthon akarod forgalomba helyezni? ha egy másik z18xe qp-nak EURO4-et adnak, akkor ennek miért adnának mást? (láttam pár z18xe qp forgalmit, azokban mindben EURO4 volt)

Sk-ba szeretném, nincs regdíj meg minden olcsóbb a papírozást is beleértve. Node ha elviszem egy opel szalonba, ami szervíz is, és csinálnak egy hivatalos papirt, meg egy emissziósat(sk-ba ez a zöld kártya), hogy igen euro4 normát teljesíti, akkor nehogy már belekössenek.

De kuurva érdekes, és nem egyértelmű!!

SZP

Link to comment
Megosztás:

az x18xe1 asztrám EURO3 volt

a z18xe corsa-m EURO4 volt

a z18xe vekim EURO4

az adatok a forgalmiból

nekem gyanús, hogy a z18xe az EURO4 (én így tudtam)

Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !!

Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua.

Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek...

A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT.

Link to comment
Megosztás:

Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !!

Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua.

Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek...

A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT.

z18xe van pár darab a mobile.de-n is euro4-el!!!

De akkor csak igazad lesz!!!

Link to comment
Megosztás:

Z18XE motor soha nem volt EUR IV-es !!

Ezt jó, ha megjegyzitek, mert sokan keverik a D4-el, ami nem ua.

Az első EUR-IV-es 1.8-as motor a Z18XER volt és azok a H-Astrákban vannak, G-be, pláne G- QP-be nem kerültek...

A forgalmit meg nem kell szentírásnak tekinteni, mert abba az okmányirodán bármit beírnak, amit a dealer papíron odavisz eléjük, akár még rossz motorszámot is - mint az egyik ismerősöm kocsijánál - amit az eredetvizsgálatnál szúrtak ki - NO COMMENT.

nekem g asztrában nem volt z18xe motorom, de a korzámban és a mostani vekimben is Z18XE motor van és EURO4-es forgalmi szerint! 0 km-rel vettem, a díler az opel maxabo volt.

ettől még lehet igazad, de legjobb tudomásom szerint (ami megint nem szentírás) minden Z kódú motor EURO4-es. a Z20LET asztrám is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.