Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

- szia

sajnos tippem sincs neked...

de úgy tudom, hogy a gázolajat nem a mennyiségszabályozó szokta engedni , hanem az előtöltés szabályozó szelep.

Üdv.

az elötöltésszab .szelep az ami az adagoló alján van? erre kéne valaki aki ki tudná cserélni.elnézést a sok szelep között elvész a gyerek

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van egy 2002 évjáratú Astra g 2.0 DTi Motorkód Y20DTH. Km :165000

Olajcsere előtt álok milyen OLAJAT ajánlotok.?????

Más kb. fél éve megnövekedett a fogyasztásom 6,5L-ről 7-7,5L-re.

Erősebb gázadásra füstöl is. Főként városi használat de amikor autópályán mentem akkor sem változott a fogyasztásom maradt 7L vagy picivel felette.

Cseréltem üzemanyagszűrőt és vettem különböző porlasztócsúcs tisztító adalékokat is de semmi változás. Ötlet esetleg vagy valaki Pesten vagy Pest közelében aki megnézné?

Link to comment
Megosztás:

Ma épp nincs nálam az Opel, ma gyakorlatban megnézni csak OFF VW ON diagnosztikai dolgokat tudok megnézni. De emlékeim szerint kb úgy, hogy be kell menni a motorvezérlés diagnosztikába, ott jobb oldalon van ilyen, hogy "speciális funkciók" vagy "kiegészítő funkciók". Előjön egy ablak, ott a "beállítások kiolvasása" gombot megnyomni. Ekkor e jelenlegi beállítások jönnek elő. Itt az "üzemanyag eltérés" mezőben lehet neki adni -5% és 5% között bármit, elvileg alapból 0. Itt kiválasztod az 5%-ot, majd megnyomod a "beállítások beírása" gombot. Ekkor ha minden jól megy, tökéletes magyarsággal kiírja: "Sikeresen programozás!" :D Ha ez alapján nem megy, szólj, holnap este visszakapom az Opelt, megnézem élesben is.

Köszönöm a gyors választ!

Kifogom próbálni én is. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Szaki telefonszamat szeretnek kerni aki ert az 1.7 dti motorhoz es zavarhatom! Olyan gondom van h egyszer csak furan kopogo hangja lett. 3 napja nehezbben indult hidegen. Osszefugg a ketto?olaj van viz van es nem is forralja... porlaszto gond lenne?

Kb 200e km volt a verdában mikor az Ócsai úti Opel szervizben kiakarták cserélni a porlasztókat, szerintem nem porlasztó, erre a szerviz, hogy örülnöm kéne 200 e km-nek, mert a CR-es porlasztók sorra fossák be magukat. A hiba persze a szokásos adagoló vezérlő volt. Jelenleg 316 000 Km van a tütüben és olyan a motor járása mint ha most hoztam volna ki a szalonból. Megjegyzem vegyesben tankolok, hol kútról, hol pedig innen onnan :)

Visszatérve a kopogó hangra, sok minden lehet, de nem porlasztó az biztos. Én a főtengely jeladóra gondolnék, de ha nem a vezérlőd haldoklik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van egy 2002 évjáratú Astra g 2.0 DTi Motorkód Y20DTH. Km :165000

Olajcsere előtt álok milyen OLAJAT ajánlotok.?????

Más kb. fél éve megnövekedett a fogyasztásom 6,5L-ről 7-7,5L-re.

Erősebb gázadásra füstöl is. Főként városi használat de amikor autópályán mentem akkor sem változott a fogyasztásom maradt 7L vagy picivel felette.

Cseréltem üzemanyagszűrőt és vettem különböző porlasztócsúcs tisztító adalékokat is de semmi változás. Ötlet esetleg vagy valaki Pesten vagy Pest közelében aki megnézné?

Szia . Én mindig GM 5w30-at rakom bele. Valvoline Synpower GM -es 5w30 jobb de drábább is.Igaz a GM olajat 10 000 -nél mindig cserélem inkább hamarabb. Hát a füstölést illetően ,én akkut cseréltem azóta nem füstöl NEKEM. Igaz folyamatosan rakom az adalékot . Szívó torok nem kormos? Nekem akkor ugrott meg a fogyasztásom ,alapjáraton 0,5 l/h helyett volt 0,9 is és érezhetően erőlködött a kocsi gáz adásnál . Hát ennyi tudtam írni a tapasztalatomról.

Link to comment
Megosztás:

Szia . Én mindig GM 5w30-at rakom bele. Valvoline Synpower GM -es 5w30 jobb de drábább is.Igaz a GM olajat 10 000 -nél mindig cserélem inkább hamarabb. Hát a füstölést illetően ,én akkut cseréltem azóta nem füstöl NEKEM. Igaz folyamatosan rakom az adalékot . Szívó torok nem kormos? Nekem akkor ugrott meg a fogyasztásom ,alapjáraton 0,5 l/h helyett volt 0,9 is és érezhetően erőlködött a kocsi gáz adásnál . Hát ennyi tudtam írni a tapasztalatomról.

Szia aksit nyáron cseréltem. De már csere előtt megnőtt a fogyasztásom.

Link to comment
Megosztás:

Szia . Én mindig GM 5w30-at rakom bele. Valvoline Synpower GM -es 5w30 jobb de drábább is.Igaz a GM olajat 10 000 -nél mindig cserélem inkább hamarabb. Hát a füstölést illetően ,én akkut cseréltem azóta nem füstöl NEKEM. Igaz folyamatosan rakom az adalékot . Szívó torok nem kormos? Nekem akkor ugrott meg a fogyasztásom ,alapjáraton 0,5 l/h helyett volt 0,9 is és érezhetően erőlködött a kocsi gáz adásnál . Hát ennyi tudtam írni a tapasztalatomról.

Ezt az olajat néztem ki ez jó lesz???

http://www.olajwebshop.hu/termek-Liqui%20Moly%20Top%20Tec%204600%20motorolaj%20SAE%205w-30%205+1L%20+%20aj%C3%A1nd%C3%A9k%20Engine%20Flush/5662/

Link to comment
Megosztás:

Szia . Én mindig GM 5w30-at rakom bele. Valvoline Synpower GM -es 5w30 jobb de drábább is.Igaz a GM olajat 10 000 -nél mindig cserélem inkább hamarabb. Hát a füstölést illetően ,én akkut cseréltem azóta nem füstöl NEKEM. Igaz folyamatosan rakom az adalékot . Szívó torok nem kormos? Nekem akkor ugrott meg a fogyasztásom ,alapjáraton 0,5 l/h helyett volt 0,9 is és érezhetően erőlködött a kocsi gáz adásnál . Hát ennyi tudtam írni a tapasztalatomról.

Nem függhet össze a füstölés az akkuval. Maximum valami hülye paramétert megtanult, aztán amikor áram nélkül maradt, akkor meg törlődött.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

- én már kb.: 6 éve MOBIL 5W40-et használok, 13000-15000 Km után szoktam cserélni és minőségi olajszűrővel.

Meg lehet találni, hogy hol lehet elérhető áron venni.... Ahány üzlet, annyi féle ár...

Előtte kb. 10 évig a MOBIL 0W40-et vettem, de már horror ára van, ezért használom az 5W40 -et.

Az Astra kicsit több mint 4 éve van meg, ez idő alatt Kb. 180 000 Km.... de nem fogy az olajam és semmi gondom nem volt "kenésileg" vele. (Ha visszább olvasol EDU gond az van vele most... de már megoldódik. ) A MOBIL által írt alacsony és magas hőfoktűrések messze nagyon jók legalább is a leírás alapján. (Előtte volt R. 1.9 dci, de azzal sem volt semmi gond motorikusan.) Mondják, hogy a TOTAL 5W40 is nagyon jó. Talán segített.

Szia

Link to comment
Megosztás:

üdvözlet.hétfön 26 voltam Wessznél rámért a kocsira hibakod mentes ment a kocsival, másnap megint rángatott kod nincs az lenne a kérdésem hogy a elötöltés szab. szelep produkálhat ilyen rángatásokat ha engedi a gasoilt?kösz a választ. y17dt-röl van szó. esetleg lenne valaki aki ezt a szelepet ki tudná cserélni délpesten, hálás lennék voltam egy helyen de szét akarta szedni a fél motort hogy kicserélje meg horribilis összeget mondott. egyébként hibakodot ö sem talált. az alkatrész megvan.

erre valaki

Link to comment
Megosztás:

erre valaki

Ha ment vele, és nincs hibakód, akkor nem feltétlen a szeleppel van gond.

Próbáld ki a következőt, szerintem:

Menj a tankkal negyed alá, esetlegesen kivillan lámpáig. OMW kút, MaxxMotion Diesel, raksz bele vagy 10-15 litert.

Aztán amikor alkalmad van rá, kormold ki! 2-3-4-ba húzasd meg. Nem folyamatos padlóval, de azért lépj oda neki. Lehet, hogy az egész rendszered le van kormolódva.

CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE, mert volt akinek a dugattyú felületén kirakódott korom egy ilyen "fagyizásnál" átégette a dugattyút!

Következő tippem, hogy a MAP szenzort takarítsd ki, esetleg az EGR-t falazd le, lehet az sem úgy működik már ahogy kellene, illetve a légtömegmérőt is féktisztítóval mosd át.

Néha nekem is rángat de fogalmam sincs mitől lehet, de csak hidegen.

Adagoló vezérlőd volt már javítva?

A rángatást, hogy érted? Mintha kihagyna a motor, vagy mikor a turbó meglendíti és ránt egyet? Mert olyat nekem is csinál.

Illetve ha hirtelen padlót nyomok, nekem is megtorpan egy kicsit, viszont ha fokozatosan gyorsítok simán megy minden ahogy kell.

Ezt még én se tudtam kideríteni, hogy mitől lehet.

Link to comment
Megosztás:

erre valaki

Szia

- nálam amikor szaggatott, az EDU-nál nem volt soha kód... meg is halt ....

mint utólag kiderült visszafelé az ECU-nak is adhatott egy nagy pofont.

de tippelni nem szeretnék. #6906 -nál leírtam hogy jártam,

- az ECU-t, ( ami közben kiderült, hogy totál kinullázta magát ) és most "együtt hegeszti össze az Immot az ECU-val és az EDU-val", Márton Csaba. - rábíztam az egészet, mert ő tudja mit csinál és miért.

Logikus is az egész elgondolása. Csak jót hallottam róla.

- és gyári újat teszek a mennyiség szabályozó szelepből is, amint visszakapom Csabától a fentieket egyben.

- Gyanús nekem, hogy ez a szelep áll az egész mögött, meg az is hozzásegíthette, hogy generátor javításom ugye a sok kilométer miatt már volt kétszer, az pedig nem feltétlenűl rögtön jön vissza hibában, mert lehet, hogy akkor mind a kétszer kaptak már az elektronikák egy-egy pofont, és szerintem ez a szelep már csak ráfejelt vagy áramfelvétellel, vagy nem tudom. (Viszont az utolsó generátor javítás óta is elment 50000-et már.)

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Ha ment vele, és nincs hibakód, akkor nem feltétlen a szeleppel van gond.

Próbáld ki a következőt, szerintem:

Menj a tankkal negyed alá, esetlegesen kivillan lámpáig. OMW kút, MaxxMotion Diesel, raksz bele vagy 10-15 litert.

Aztán amikor alkalmad van rá, kormold ki! 2-3-4-ba húzasd meg. Nem folyamatos padlóval, de azért lépj oda neki. Lehet, hogy az egész rendszered le van kormolódva.

CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE, mert volt akinek a dugattyú felületén kirakódott korom egy ilyen "fagyizásnál" átégette a dugattyút!

Következő tippem, hogy a MAP szenzort takarítsd ki, esetleg az EGR-t falazd le, lehet az sem úgy működik már ahogy kellene, illetve a légtömegmérőt is féktisztítóval mosd át.

Néha nekem is rángat de fogalmam sincs mitől lehet, de csak hidegen.

Adagoló vezérlőd volt már javítva?

A rángatást, hogy érted? Mintha kihagyna a motor, vagy mikor a turbó meglendíti és ránt egyet? Mert olyat nekem is csinál.

Illetve ha hirtelen padlót nyomok, nekem is megtorpan egy kicsit, viszont ha fokozatosan gyorsítok simán megy minden ahogy kell.

Ezt még én se tudtam kideríteni, hogy mitől lehet.

szia. az elektronika már volt javitva de most nem produkál hibakodot mintha kihagyna most arra gondoltam hogy nem-e a h.viz okozza mert a mult héten elszállt az a gumicsö amelyik a term .háztol jön elöre egy acélcsöre viszont azota kicsit fogy a fagyállom 2-3 naponta utána kell tölteni szemböl nézve a jobb oldali keréknél a földön vizcseppeket találni.a viztartályba nincs olaj nem bugyog , nemtudom mi lehet. a turbonál másmilyen a rángatás, 1700f. nál kezd a turbo dolgozni.de már az is megfordult a fejembe hogy nem-e a gázpedál csinálja mert ez nagyon érzékeny. a generátorom tavaly lett cserélve .majd rámérek a töltésre.

Módosítva : astra
Link to comment
Megosztás:

szia. az elektronika már volt javitva de most nem produkál hibakodot mintha kihagyna most arra gondoltam hogy nem-e a h.viz okozza mert a mult héten elszállt az a gumicsö amelyik a term .háztol jön elöre egy acélcsöre viszont azota kicsit fogy a fagyállom 2-3 naponta utána kell tölteni szemböl nézve a jobb oldali keréknél a földön vizcseppeket találni.a viztartályba nincs olaj nem bugyog , nemtudom mi lehet. a turbonál másmilyen a rángatás, 1700f. nál kezd a turbo dolgozni.de már az is megfordult a fejembe hogy nem-e a gázpedál csinálja mert ez nagyon érzékeny. a generátorom tavaly lett cserélve .majd rámérek a töltésre.

A vízfogyás forrásáról korábban írta,. Sürgősen keresd meg a forrást, hogy honnan csepeg, mert ha ott ahol nekem csepegett akkor a generátort áztatja, és nagy baj is lehet belőle. Minden tömítést cserélj ki. Kicsit bontani kell, de nem bonyolult. Haspáncél van a kocsin? Benne a szövet zajcsillapítóval? Nézd meg az nem-e ázik. Ha 2-3 naponta tölteni kell akkor már elég nagy galiba lehet.

Link to comment
Megosztás:

A vízfogyás forrásáról korábban írta,. Sürgősen keresd meg a forrást, hogy honnan csepeg, mert ha ott ahol nekem csepegett akkor a generátort áztatja, és nagy baj is lehet belőle. Minden tömítést cserélj ki. Kicsit bontani kell, de nem bonyolult. Haspáncél van a kocsin? Benne a szövet zajcsillapítóval? Nézd meg az nem-e ázik. Ha 2-3 naponta tölteni kell akkor már elég nagy galiba lehet.

haspáncél nincs évek ota mi van a generátor felett ami áztathatja?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt! Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Szemezek egy 2004es Astra 2,0dti-vel! Elméletileg 153Ekm van benne! Olvasgattam vissza sokat és láttam/hallottam ezt az adagoló probléma dolgot!

Kivédhető vhogy ez a dolog?

Ha nem és előjön ez a probléma akkor most mennyi is lehet egy javítás? Mert elég nagy volt a szórás a számokban?

Megéri beruházni erre véleményetek szerint vagy akkor veszek benzinest! Találtam abból is egy szép 1,6 8v set!

Véleményeket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

szia. az elektronika már volt javitva de most nem produkál hibakodot mintha kihagyna most arra gondoltam hogy nem-e a h.viz okozza mert a mult héten elszállt az a gumicsö amelyik a term .háztol jön elöre egy acélcsöre viszont azota kicsit fogy a fagyállom 2-3 naponta utána kell tölteni szemböl nézve a jobb oldali keréknél a földön vizcseppeket találni.a viztartályba nincs olaj nem bugyog , nemtudom mi lehet. a turbonál másmilyen a rángatás, 1700f. nál kezd a turbo dolgozni.de már az is megfordult a fejembe hogy nem-e a gázpedál csinálja mert ez nagyon érzékeny. a generátorom tavaly lett cserélve .majd rámérek a töltésre.

Szia.

Arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a tiéddel mert nekem 1500-nál rángat. Én már szinte mindent kicseréltem és az EDU (adagolóvez.) is volt már javítva de még úgy sem javult meg.

Most ott tartok, hogy holnap jön egy szaki aki az ECU-ba (motorvez.) csinál egy kis szoftverfrissítést.

A különbség nálam annyi, hogy én németbe vettem és nem tudom az előéletét.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt! Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Szemezek egy 2004es Astra 2,0dti-vel! Elméletileg 153Ekm van benne! Olvasgattam vissza sokat és láttam/hallottam ezt az adagoló probléma dolgot!

Kivédhető vhogy ez a dolog?

Ha nem és előjön ez a probléma akkor most mennyi is lehet egy javítás? Mert elég nagy volt a szórás a számokban?

Megéri beruházni erre véleményetek szerint vagy akkor veszek benzinest! Találtam abból is egy szép 1,6 8v set!

Véleményeket előre is köszönöm!

Szia.

Az adagolóval nem szokott gond lenni. Az adagolóvezérlő probléma sok mindenből kialakulhat de legfőképpen ha az adagoló alján levő előtöltés szabályzó szelep át engedi a gázolajat.

Sok mindent olvastam arról hogyan lehet időt nyerni (elteszik a vezérlőket, a szelepet beragasszák), de ezzekkel tényleg csak időt lehet nyerni ami igen csekély.

Javítani a vezérlőket Gyulán Márton Csaba javítja nem kis szakértelemmel amire 3év garanciát vállal.

Nem igen van más az országba akire azt lehet mondani, hogy na oda vidd mert ...

De persze kinek mi-ki válik be.

"Az én tanácsom" Diesel autót csak akkor vegyél ha min. felesbe mész vele hosszú és rövid távokat.

Ha csak városi poroszkálásra kell akkor csak benzinest.

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Az adagolóval nem szokott gond lenni. Az adagolóvezérlő probléma sok mindenből kialakulhat de legfőképpen ha az adagoló alján levő előtöltés szabályzó szelep át engedi a gázolajat.

Sok mindent olvastam arról hogyan lehet időt nyerni (elteszik a vezérlőket, a szelepet beragasszák), de ezzekkel tényleg csak időt lehet nyerni ami igen csekély.

Javítani a vezérlőket Gyulán Márton Csaba javítja nem kis szakértelemmel amire 3év garanciát vállal.

Nem igen van más az országba akire azt lehet mondani, hogy na oda vidd mert ...

De persze kinek mi-ki válik be.

"Az én tanácsom" Diesel autót csak akkor vegyél ha min. felesbe mész vele hosszú és rövid távokat.

Ha csak városi poroszkálásra kell akkor csak benzinest.

" legfőképpen ha az adagoló alján levő előtöltés szabályzó szelep át engedi a gázolajat. " Ossze keverted az 1.7 motort a 2.0 -al .

Es igen is van gond ezzeknel a tipusoknal az adagoloval. Elotolto dugatyutol (meg ragad) vezerlo elektronika meghibasodik mert az elotoltes szellep drotjairol le eg idovel a szigeteles es zarlatatot csinalnak. Jellado az adagolobol meg szokot meghibasodni.

Link to comment
Megosztás:

haspáncél nincs évek ota mi van a generátor felett ami áztathatja?

A generátor fölött, a hosszbordásszíj feszítő tartója alatt, van egy csőcsonk a blokkon. A turbó mögött van egy fém fekete színű cső az onnan ágazik ki, és hűtővizet szállít.

Namármost a fémcső végén is van egy gumigyűrű, ami elöregedik, elengedi a vizet nyomás alatt, illetve a csonk alatti tömítés is elfárad szépen engedi a hűtővizet. Nálam már frankón be volt kristályosodva a fagyálló a blokkon. Majd szépen ahogy folyik le, a generátor feszítőre folyik, amin keresztül már simán leszivárog a generátorhoz. De ez azon az oldalon van, a generátor felől.

Sajnos minden kocsinak van széria hibája, megelőzni nem nagyon lehet, csak kitolni. De előbb utóbb minden eléri a kocsit aminek el kell érje. Ez ilyen, el kell fogadni. Nagyon sok dolgot egyszerűen ki lehet tolni, illetve otthon javítani, kicserélni. Sok dologhoz egy ügyes kezű szerelő kell és egy műhely és minden megoldható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt! Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Szemezek egy 2004es Astra 2,0dti-vel! Elméletileg 153Ekm van benne! Olvasgattam vissza sokat és láttam/hallottam ezt az adagoló probléma dolgot!

Kivédhető vhogy ez a dolog?

Ha nem és előjön ez a probléma akkor most mennyi is lehet egy javítás? Mert elég nagy volt a szórás a számokban?

Megéri beruházni erre véleményetek szerint vagy akkor veszek benzinest! Találtam abból is egy szép 1,6 8v set!

Véleményeket előre is köszönöm!

Kivédeni úgy lehet, hogy prémium minőségű anyagot tankolsz, és gyakran cseréled a jó minőségű üzemanyagszűrőt. Eddig akárhány halott elektronikás adagolót szétszedtem, mind tele volt dzsuvával. Elvileg attól hal meg az elektronika, hogy nehezen járnak a szelepek, és egyre nagyobb áramot vesz fel. A benne levő fetmos pedig egy bizonyos áram átfolyást bír csak, afölött megdöglik.

Állapotát nehéz ellenőrizni, de néhány támpont:

- Ha leállításnál nem egyből áll le az autó, hanem még döcög pár fordulatot, akkor kezdődik a baj

- Ha autópályán (vagy tőlem aztán bárhol :D ) ötödikben 130-ról nyomsz egy kövéret, és 150-ig simán húz, akkor nincs baj. Ha enyhe rángatások vannak, akkor készítsd a tárcádat. Nem is feltétlen rángat, csak ilyen megy-nem megy-megy-nem megy.

Amit javasolni tudok abban az esetben, ha még nincs baj:

- Adagoló mindkét szelepét kiszedni, eltakarítani. Az előtöltés szabályzón van szűrő, azt is elmosni pl benzinben, aztán kompresszorral kifújni (ezt a Bosch szervizprogram is írja bizonyos intervallumonként, csak a szervizek is sz*rnak rá). Ez után lehetóleg új tömítőgyűrűvel, esetlegesen új szűrővel összerakni. Célszerű ehhez leszerelni az adagoló elektronikát, mert asztalon kényelmesebb, mint a motortérben.

- Az előtöltés szabályzó szelep vezetéke be van szorítva a helyére, így nem látszik, mikor lerohad róla a szigetelés. Amikor az ott zárlatos lesz, agyonveri az elektronikát. Ha sérült a szigetelés, akkor újra kell szigetelni valami olajálló, hőálló megoldással (én zsugorcső + bandázsszalagot használtam). Persze a mennyiségszabályozó szelep vezetékét is célszerű ellenőrizni

- Optimális megoldás a tankot leszedni, átmosni. Én ezt kihagytam, de minden olajcserénél cserélek üzemanyagszűrőt is.

Ha már baj van:

- Adagoló elektronika javíttatást felejtsd el. Mivel mechanikai hiba okozza az elektronika halálát, ezért csak egy darabig lesz jó, szelep cserékkel meg árban sem jobb, mint kompletten vásárolni. Az 1.7-nél megéri ezzel szórakozni, itt nem.

- Bontottat felejtsd el, időzített bomba.

- Felújíttathatod itthon. 180.000 Ft körül van, fél év garival.

- Vehetsz külföldről felújítottat. 240.000 Ft körül van, 2 év garival (én ezt választottam). De vannak egy év garisok is 200.000 Ft körül.

- Vehetsz újat. Itthon 700.000 Ft körül, kintről 500.000 Ft körül. De a garancia arra is csak 2 év...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

légtömegmérővel kapcsolatban volna kérdésem mit érdemes beszerezni

utángyártott vagy bosh . az ár érték arány az elsődleges

tapasztalatok érdekelnének

Igaz, nekem nem 1.7, hanem 2.0. Eddigi tapasztalatok:

Csak cikkszám (OE szám) alapján érdemes venni, mert különben hibát dob rá, tilt.

Érdemes Bosch-t venni. Nekem először egy lengyen olcsó utángyárott ment bele, bizonytalanul működött, füstölt. Aztán egy Magneti Marelli. Általában jó volt, de néha hibakód, tiltás. Bosch-al minden szuper.

Ami még (a 2.0-nál legalábbis) fontos, hogy ha új légtömegmérővel is rossz az autó, akkor a turbónyomás érzékelőt is érdemes (kell) cserélni, mert ha a két jel nincs szinkronban, akkor szintén érdekesen viselkedik, hibakódozik, tilt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.