Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Az Opelnél tudnak az Y17DT motorok olajszivattyú kerék lelazulásáról is, ezt írják: "A műszaki külszolgálat engedélyezése alapján szavatossági igényt csak 3 évnél fiatalabb és 100.000 km-nél kevesebb futott járművek számára lehet bejelenteni." Figyelem, a lazulás fennáll a Z17DTL/DTH motoroknál is a TIS szerint! A TIS-ben ezt találtam róla: 17176_1322035623.jpg

Link to comment
Megosztás:

Srácok! Tud valaki segíteni alkatrészszámmal kapcsolatban? Corsa C bal hátsó ABS-es kerékcsapágy cikkszámra lenne szükségem...

Ez nem igazán dízel téma :-)

Gyári ABS-es csapágy: NSR FC 40650 S01 (france)

Aztán kellene egy ABS mágnestárcsa ha nem sikerül leszedned épségben (alkatréssz 9156203 Kat.sz. 5 30 448)

de ha adsz egy mail címet, küldök fényképeket

sima csapágyboltban megkapod.

A gyári csak készletben van (seeger gyűrű, csapágy, anya, porvédő kupak) alkatréssz. 9196286 Kat.sz. 16 04 007

de az aprólék rendelhető külön is (seeger gyűrű,anya, porvédő kupak)

Ha már számok: ez a 4444. hozzászólás dízel témában :-))

Link to comment
Megosztás:

Ez nem igazán dízel téma :-)

Gyári ABS-es csapágy: NSR FC 40650 S01 (france)

Aztán kellene egy ABS mágnestárcsa ha nem sikerül leszedned épségben (alkatréssz 9156203 Kat.sz. 5 30 448)

de ha adsz egy mail címet, küldök fényképeket

sima csapágyboltban megkapod.

A gyári csak készletben van (seeger gyűrű, csapágy, anya, porvédő kupak) alkatréssz. 9196286 Kat.sz. 16 04 007

de az aprólék rendelhető külön is (seeger gyűrű,anya, porvédő kupak)

Ha már számok: ez a 4444. hozzászólás dízel témában :-))

Köszönöm! Végső elkeseredésemben piszkítottam ide... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az Opelnél tudnak az Y17DT motorok olajszivattyú kerék lelazulásáról is, ezt írják: "A műszaki külszolgálat engedélyezése alapján szavatossági igényt csak 3 évnél fiatalabb és 100.000 km-nél kevesebb futott járművek számára lehet bejelenteni." Figyelem, a lazulás fennáll a Z17DTL/DTH motoroknál is a TIS szerint! A TIS-ben ezt találtam róla: [ig]http://img.carstyling.hu/usercars/00/01/71/76/17176_1322035623.jpg

Érdekes-érdekes következő szíjcserekor tuti megnézetem én is.

A másik nem teljesen idetartozó kérdésem, de azért mégis. ;)

Ezeket a progikat / TIS, EPC, AUTODATA stb. / milyen oprendszeren használjátok?

Win7-tel megy tökéletesen?

Bonyolult feltenni?

Nehogy feltegyem én is. :lol:

ÉS IGÉREM TÖBBET NEM IDÉZEK KÉPPEL!

Módosítva : uhuhu
:)
Link to comment
Megosztás:

sziasztok :lol:

segítséget szeretnék kérni,hogy egy 2000-es évjáratú y20dth motorkódú 2000ccm-es 16v-es g astrában van kettős tömegű lendkerék vagy sem??

létezik mindkettő (EPC szerint is)

Pl: sima

vagy sima 1

Kettős

Hát nagyon remélem, hogy a sajátunkban is egytömegű van..............bár évjárat alapján erre nincs sok esély. Neked nagyobb esélyed van, ha 2000-es évjárat

Link to comment
Megosztás:

köszönöm a gyors és korrekt választ...egyenlőre problémamentes az autóm és gyorsan le is kopogom :lol: viszont kíváncsi lettem volna mert,ha egyszer cserélni kell (és előbb-utóbb mindenképpen ;) akkor a kettősért jó pénzt kérnek...reményt keltettél bennem...bízom én is az évjáratban :)

Link to comment
Megosztás:

köszönöm a gyors és korrekt választ...egyenlőre problémamentes az autóm és gyorsan le is kopogom :lol: viszont kíváncsi lettem volna mert,ha egyszer cserélni kell (és előbb-utóbb mindenképpen ;) akkor a kettősért jó pénzt kérnek...reményt keltettél bennem...bízom én is az évjáratban :)

a kuplungokon is látszik, a merev tárcsa való a kettőshöz:

kettős

sima

Link to comment
Megosztás:

"wessz" emlegetitek ezt a nevet, hogy jó szerelő...nekem is szükségem lenne egy ilyenre :lol:

Elérhetőségét hogy tudhatom meg? nekem is Y17D-s Astrám van és most valami nincs rendben vele...

Leírom röviden , bár túl sok szerintem a hibalehetőség :S

Voltunk osztrákoknál kb 450km-nél kigyullad a sárga lámpa, leállít majd pihen elindít..elmúlt...a vége 1400km lett többet nem jött a lámpa....ez volt kb 3 hete.

Bejött a hideg...kb 3 napja munkába jövet reggeli indítás 4km kb. gyullad a sárga lámpa, majd a többi leáll az autó...3-4 perc pihi 2. indításnál indul be is érek a munkahelyre, ami kb 15 km. Vége melónak (12 óra elteltével)..kocsi beindul , majd ismét leáll kb 1km után...még szenvedéssel eljutottam kb még 2 km-t.

Aztán ott rohadtam...néha pár másodpercre beindult, de végül odébbtoltuk, majd behúztuk a szervízbe...:S

Először üzemanyagszűrőre gondoltam, de a szerelő elkeserített, kiolvasta a kódot 1.adagoló , 2. izzítás, 3. turbó.

Remélem nem mind csere , mert kb vehetek új autót :S.

Valakinek nem rémlik valami hasonló esetleg....? plz help ...nem nagyon ismerem a szerelőt védtelennek érzem magam sajos, hogy mivel vágnak át....ezek a hibák elég csúnyán hangzanak....:S (Ma megint beindult a kocsi....:S a szerelő mondta 1 nap pihi után...nem értem....:S)

Valaki esetleg valami segítség.....vagy tanács?

Link to comment
Megosztás:

"wessz" emlegetitek ezt a nevet, hogy jó szerelő...nekem is szükségem lenne egy ilyenre :lol:

Elérhetőségét hogy tudhatom meg? nekem is Y17D-s Astrám van és most valami nincs rendben vele...

Leírom röviden , bár túl sok szerintem a hibalehetőség :S

........ majd a többi leáll az autó...3-4 perc pihi 2. indításnál indul be is érek a munkahelyre, ami kb 15 km. Vége melónak (12 óra elteltével)..kocsi beindul , majd ismét leáll kb 1km után...még szenvedéssel eljutottam kb még 2 km-t.

Aztán ott rohadtam...néha pár másodpercre beindult, de végül odébbtoltuk, majd behúztuk a szervízbe...:S

.......... kiolvasta a kódot 1.adagoló , 2. izzítás, 3. turbó.

......Valaki esetleg valami segítség.....vagy tanács?

Szét ne engedd szedni!

Először adagoló elektronika (levenni max 10 perc 4db-6-os csavar + 1 kábel) Elküldöd postán

az lesz a baja.

A többi mese.............esetleg régen tárolódott hibakódok

Ö wessz : http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=w...mp;o=G4vxU38Q_0

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ket eve vettem egy Y17D Astra-t, nagyon meg vagyok vele elegedve, de csinal egy kis furcsasagot: ha raadom a gyujtast es nem inditok azonnal, akkor kigyullad a szervizlampa (autoban egy villaskulcs). Eleg ha csak par masodpercet varok mar beadja, azutan megmarad, de volt hogy menet kozben eltunik. Azalatt az ido alatt amig vilagit, minden ugyanugy mukodik, nem vettem eszre semmilyen valtozast. Ha tudjatok mi ez, kerlek irjatok meg! Koszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ket eve vettem egy Y17D Astra-t, nagyon meg vagyok vele elegedve, de csinal egy kis furcsasagot: ha raadom a gyujtast es nem inditok azonnal, akkor kigyullad a szervizlampa (autoban egy villaskulcs). Eleg ha csak par masodpercet varok mar beadja, azutan megmarad, de volt hogy menet kozben eltunik. Azalatt az ido alatt amig vilagit, minden ugyanugy mukodik, nem vettem eszre semmilyen valtozast. Ha tudjatok mi ez, kerlek irjatok meg! Koszi

Villogtasd ki a hibakódot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Tudna valaki segíteni vagy valakinek volt e ilyen jellegű problémája.

AstraG DTI y17dto motorkód reggeli indításnál teker az önindító a műszerek mintha megbolondulnának ugrálnak összevissza eddig mindig elindult de ma reggel nehezen utána leálltam parkolni 10-15 percet ált nem akart elindulni olyan jelenség volt mintha tökre lemerült volna az aksi meg se mozdította az önindítót aksi 1éves 74amperes .

semmi híbakód vagy valami.Ráraktam töltőre utána indult.

Csinált hasonlót még régen de akkor a generátor ment tönkre.

Link to comment
Megosztás:

Hogy tudom kivillogtatni? :lol:

Elvileg gáz+fék benyom, és ráadod a gyújtást. 10 villogás 0-t, a többi meg annyit jelent amennyit villanik. 4-es blokokban lesz.

Ha így nem megy, akkor otthon van róla képem, hogy az ODBC csatlakozó mely lábát kell összekötni.

Link to comment
Megosztás:

Elvileg gáz+fék benyom, és ráadod a gyújtást. 10 villogás 0-t, a többi meg annyit jelent amennyit villanik. 4-es blokokban lesz.

Ha így nem megy, akkor otthon van róla képem, hogy az ODBC csatlakozó mely lábát kell összekötni.

Köszi a gyors választ, majd kipróbálom. Honnan fogom tudni a kód megoldását?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Tudna valaki segíteni vagy valakinek volt e ilyen jellegű problémája.

AstraG DTI y17dto motorkód reggeli indításnál teker az önindító a műszerek mintha megbolondulnának ugrálnak összevissza eddig mindig elindult de ma reggel nehezen utána leálltam parkolni 10-15 percet ált nem akart elindulni olyan jelenség volt mintha tökre lemerült volna az aksi meg se mozdította az önindítót aksi 1éves 74amperes .

semmi híbakód vagy valami.Ráraktam töltőre utána indult.

Csinált hasonlót még régen de akkor a generátor ment tönkre.

Szerintem próbáld meg egy másik akksival,hátha csak az rendetlenkedik.

Vagy ha jó az akksi akkor esetleg önindító .Volt már itt valakinek ilyen,de most

nem érek rá visszakeresni! ;)

Hogy tudom kivillogtatni? :lol:

Gáz és fék benyom ,gyujtást ráad és számolja a sárga lámpa villogásait

utána ide visszajön -beír-megfejtjük-autó megjavít és örül! :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem próbáld meg egy másik akksival,hátha csak az rendetlenkedik.

Vagy ha jó az akksi akkor esetleg önindító .Volt már itt valakinek ilyen,de most

nem érek rá visszakeresni! :lol:

Gáz és fék benyom ,gyujtást ráad és számolja a sárga lámpa villogásait

utána ide visszajön -beír-megfejtjük-autó megjavít és örül! ;)

Visszajottem, beirom: 0380, varom a megfejtest es majd javitok, hogy oruljek :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

várom mások hozzászólását is.

üdv:ferere

Szerintem próbáld meg egy másik akksival,hátha csak az rendetlenkedik.

Vagy ha jó az akksi akkor esetleg önindító .Volt már itt valakinek ilyen,de most

nem érek rá visszakeresni! :lol:

Gáz és fék benyom ,gyujtást ráad és számolja a sárga lámpa villogásait

utána ide visszajön -beír-megfejtjük-autó megjavít és örül! ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.