Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

846km végig légkondival, ebből országút kb. 200km; autópálya 120-130km/h között 500km és főváros kb.100km. Ez 45L gázoljaból: 5,32L/100km.

Nekem 690km-re fogyasztott kerek 30litert, amiből 90km a város volt, többi autópálya 110-120km/ó. Motor: Y17DT. Már azt hittem, hogy rossz a mutató,de sajnos ezek ilyen sokat fogyasztanak :D .....

Link to comment
Megosztás:

Hát igen,az enyém is ilyen SOKAT eszik! :D Y17DT

én most tartok 840 km-nél és menet közben 1/4-ig volt a mutató. Sztem 10 lityi bőven lehet még benne, a hatótáv biztos van vagy 1100-1150 km. Nagyon jó kis motor ez, csak ne kortyolná a hűtővizet. Olajat egy cseppet sem eszik, remélem, az olajfogyást nem hűtővízzel pótolja a rendszer :)

Mivel munkába bringával járok, csak akkor használok kocsit, mikor 4-en ülünk benne, ez azt jelenti, hogy kb 3 havonta tankolok.

Az utsó tankolásom április végén volt....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, van egy 2003 1.7 cdti astram. Sajnos volt egy kisebb nagyobb balestem vele 1 eve a bal elso felet utottek meg. Miutan az autot megjavitottak ment rendesen nem volt gond, egy ido utan azonban kigyult a motorhiba jelzofenye es az autonak nem volt ereje es a motor nem porog 3500nal tovabb. A teszter a szivocsonyomasszenzort dobta ki hibasnak ki is lett cserelve a kozponti szamitogeppel (adatgyujtovel egyutt). A hiba egy ideig elmult de idoszankonkent mindig elejon, es nagyon idegesito. Amugy a szivotorokban nem volt lerakodas mikor ki lett veve. Kerlek segitsetek.

Koszi elore is!!!

Link to comment
Megosztás:

Pedig csak országúton járok 90-100-as tempóval! Simán el kellene menni 4.5-5 literrel!

Füstje semmi, hiba semmi.

Egyesek azt mondják légtömeg mérő meg szoftver de csak találgatnak!

Szoftver az nem kerül sokba, megérné azt újratölteni, de inkább akkor valami jó autóvillamosságit keress, aki ki tudja mérni a szenzoraidat. Hoszabb távon megtérülne.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Opel Astra G 1.7 CDTI Caravan autóm Z17DTL motorral, 130 000 km-el. Melegen nehezen indul. Azt mondták a szakemberek, hogy 2db porlasztót kell cserélnem benne. Jelenleg BOSCH "A" jelű (0445110 118) (8973000912) porlasztók vannak benne. Akinek már volt porlasztó csere az autójában az legyen szíves ossza meg a tapasztalatát, hogyan oldotta meg.

Újat rakatott bele csillagászati áron, vagy felújítottat 80e körül, vagy bontottat 30e körül?

Valamint hol találok egy jó opel bontót, ahol lehet porlasztót kapni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Opel Astra G 1.7 CDTI Caravan autóm Z17DTL motorral, 130 000 km-el. Melegen nehezen indul. Azt mondták a szakemberek, hogy 2db porlasztót kell cserélnem benne. Jelenleg BOSCH "A" jelű (0445110 118) (8973000912) porlasztók vannak benne. Akinek már volt porlasztó csere az autójában az legyen szíves ossza meg a tapasztalatát, hogyan oldotta meg.

Újat rakatott bele csillagászati áron, vagy felújítottat 80e körül, vagy bontottat 30e körül?

Valamint hol találok egy jó opel bontót, ahol lehet porlasztót kapni?

A porlasztó felújítás is megoldás lehet.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy Opel Astra G 1.7 CDTI Caravan autóm Z17DTL motorral, 130 000 km-el. Melegen nehezen indul. Azt mondták a szakemberek, hogy 2db porlasztót kell cserélnem benne. Jelenleg BOSCH "A" jelű (0445110 118) (8973000912) porlasztók vannak benne. Akinek már volt porlasztó csere az autójában az legyen szíves ossza meg a tapasztalatát, hogyan oldotta meg.

Újat rakatott bele csillagászati áron, vagy felújítottat 80e körül, vagy bontottat 30e körül?

Valamint hol találok egy jó opel bontót, ahol lehet porlasztót kapni?

Inkább a felújítás de azt is csak Kecelen!

Biztos van olcsóbb is de nem biztos hogy megéri.

Nekünk 2x mondták mind a 4 porlasztóra hogy "nagyon jó" egy olcsóbb helyen, meg is lett az eredménye: motorfelújítás.

Érdemes a porlasztókat ugyanabba a hengerbe visszatenni a felújítás után ahonnan kivetted

Link to comment
Megosztás:

Hi Astra Funok!!!

Kicsit furán érzem magam itt, mert Vectrás vagyok. De legalább az Opel eggyezik...... :D

Maximálisan megvagyok elégedve az autómmal. Nincs semmi baja, tökéletes, és ami a fontos, hogy soha nem hagyott cserben. Egyébként egy 94-es Vectrám van (C20NE).

Kacsingatok egy másik tipus felé. Igen, igen........Astra. Kiváncsi lennék a véleményetekre. Nagyon érdekelne a kétezres DTi verzió. Mit tud??? Mennyit fogyaszt?? stb stb.... Kinek mi a véleménye erről a motorról???

Előre köszönöm a hozzászólásokat!!

Üdv.:Gee

Szia.

Szóval adott kétféle kétliteres dízel változat: X20DTL - ez 82 lovas

X20DTH - ez 101 lovas

Fateromnak van az a 101 lovas verzió (DTI 16V, 2001, karaván) és azt tudom mondani, hogy nagyon jó gép. Klímával, pörgősen hajtva 5 litert eszik vegyesben. Ahoz képest, hogy karaván nagyon megy... Az enyémet hatszor ott hagyja(1.7 DTI). Szóval ezt tudom ajánlani. A 2.2-est azért nem ajánlatos megvenni, mert jóval drágább regisztrálni, mint ahogy már mondták.

Viszont ellenérv a 101 lovassal szemben, hogy kicsit beleharap az olajba is. Konkrétan 1000km-en kb egy decit eszik meg.

Remélem segítettem a döntésben.

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Szóval adott kétféle kétliteres dízel változat: X20DTL - ez 82 lovas

X20DTH - ez 101 lovas

Fateromnak van az a 101 lovas verzió (DTI 16V, 2001, karaván) és azt tudom mondani, hogy nagyon jó gép. Klímával, pörgősen hajtva 5 litert eszik vegyesben. Ahoz képest, hogy karaván nagyon megy... Az enyémet hatszor ott hagyja(1.7 DTI). Szóval ezt tudom ajánlani. A 2.2-est azért nem ajánlatos megvenni, mert jóval drágább regisztrálni, mint ahogy már mondták.

Viszont ellenérv a 101 lovassal szemben, hogy kicsit beleharap az olajba is. Konkrétan 1000km-en kb egy decit eszik meg.

Remélem segítettem a döntésben.

Bár nem én kértem tanácsot, válaszolok helyette.

Szerintem elkéstél egy kicsit a segítséggel. :omg:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! nekem egy 2002-es diesel astrám (isuzu) van. kettő éve használom az a problémám,hogy inditás után 2000 ford felett rángat az auto kb. 5perc és semmi gond már javitva volt az adagolo vezérlőelektronika cserélve az izzitogyertya. van valakinek tippje milehet a gond

kössz.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! nekem egy 2002-es diesel astrám (isuzu) van. kettő éve használom az a problémám,hogy inditás után 2000 ford felett rángat az auto kb. 5perc és semmi gond már javitva volt az adagolo vezérlőelektronika cserélve az izzitogyertya. van valakinek tippje milehet a gond

kössz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tudna-e valaki, ha ECU-t csarélek immo-val adják(kulcs+immo) akkor is kell újraprogramozás?

Ha ecut, immokarikát és kulcsot egyben odaadják, akkor elvileg nem kell semmit programozni. Csak be kell rakni és menni. Ha nincs kulcs, vagy immokarika, akkor kell gép, meg a kocsi carpass-a, ami alapján fel tudják okosítani a cuccot, hogy működjön.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok! nekem egy 2002-es diesel astrám (isuzu) van. kettő éve használom az a problémám,hogy inditás után 2000 ford felett rángat az auto kb. 5perc és semmi gond már javitva volt az adagolo vezérlőelektronika cserélve az izzitogyertya. van valakinek tippje milehet a gond

kössz.

Nekem ugyanez volt a gondom nem sokkal miután megvettem a kocsit. Azt hittem semmiség, aztán az lett belőle, hogy komplett váltóművet kellett cserélni kuplunggal, kuplungkosárral, anlasszerral együtt. A magyarázat az volt, hogy a harmadik fokozat egyik csapágya kezdett kimenni, de mivel nem cseréltem ki, ezért kis is ment :D és összetörte a váltóházat. Egyébként láttam szerelés után a váltóházam és apró kockákká lehetett morzsolni.... Szóval ajánlom, hogy nézesd meg a váltót.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugyanez volt a gondom nem sokkal miután megvettem a kocsit. Azt hittem semmiség, aztán az lett belőle, hogy komplett váltóművet kellett cserélni kuplunggal, kuplungkosárral, anlasszerral együtt. A magyarázat az volt, hogy a harmadik fokozat egyik csapágya kezdett kimenni, de mivel nem cseréltem ki, ezért kis is ment :D és összetörte a váltóházat. Egyébként láttam szerelés után a váltóházam és apró kockákká lehetett morzsolni.... Szóval ajánlom, hogy nézesd meg a váltót.

Hé, ez nem biztos, hogy az!

Nekem a Z14XEP F13-al is hidegen rángat, valami a kuplungnál nem okés teljesen már gyári kora óta, lehet a kuplung anyaga, de erre minden astraG-s panaszkodik...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.