Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Ha felvillan a szervizkulcs, akkor van eltárolt hiba is. Az mi, mi a hibakód? (elvileg csak műszerrel lehet a tiedből kiolvasni)

Fúúúú, ha jól emlékszem, valami olyasmit ír olyankor, hogy "végzetes hiba" vagy valami ilyesmi. Konkrét dolgot nem ír, hogy pl. EGR szelep, vagy valami más lenne a problémás, csak egy hibaüzenet, amit előbb írtam.

Link to comment
Megosztás:

Fúúúú, ha jól emlékszem, valami olyasmit ír olyankor, hogy "végzetes hiba" vagy valami ilyesmi. Konkrét dolgot nem ír, hogy pl. EGR szelep, vagy valami más lenne a problémás, csak egy hibaüzenet, amit előbb írtam.

Akkor ott lehet valami komolyabb probléma van.

Őt tudnám ajánlani neked: http://wesziautoszerviz.5mp.eu/web.php?a=wesziautoszerviz&o=G4vxU38Q_0

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Érdeklődnék hogy az 1.7DIT Caravan Astramhoz nincs-e megoldás arra, hogy 130km/h sebességnél ne 3-3200 rpm-et forogjon? Váltó cserével valamelyik másik tipusból ( más áttételes ami passzol erre is ) vagy esetleg 6 sebességes váltó?

Köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Érdeklődnék hogy az 1.7DIT Caravan Astramhoz nincs-e megoldás arra, hogy 130km/h sebességnél ne 3-3200 rpm-et forogjon? Váltó cserével valamelyik másik tipusból ( más áttételes ami passzol erre is ) vagy esetleg 6 sebességes váltó?

Köszönöm a segítséget

G-be sajnos nem volt 6 sebességes váltó. :(

Pedig nem ártott volna, a kicsi 1.4-es is sokat forog autópályán.

Link to comment
Megosztás:

sajnálom, és esetlág másik tipusét nem lehet rá rakni? ( pl.: zafira, H-astra )

H astra stimmelhetne, mert abban is voltak ilyen motorok, de így, én passzolom a kérdést. Talán valaki tud rá valami okosat. Ha jutsz valamire szólj. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Érdeklődnék hogy az 1.7DIT Caravan Astramhoz nincs-e megoldás arra, hogy 130km/h sebességnél ne 3-3200 rpm-et forogjon? Váltó cserével valamelyik másik tipusból ( más áttételes ami passzol erre is ) vagy esetleg 6 sebességes váltó?

Köszönöm a segítséget

Gondolom F17WR van benne... Megpróbálhatsz felkutatni hozzá egy F17(+)WR.V1-et, a G Astra Y17DT, Z17DTL eco változatait szerelték ezzel, vagy Z13DTE, A13DTE D Corsából egy F17+ER-t. Hosszabb a 4 és 5, kb 10%-kal forogna kevesebbet az adott sebességnél. Kérdés, h megéri-e ezt a befektetést...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

,P1125(5) Kritikus rendszer meghibásodás 2 Töltınyomás több az elıírtnál

Köszi !

Ez most egy, vagy két hiba ?? Már mint rendszer meghibásodás, és töltőnyomás hiba ?? Vagy a rendszer hibája a töltőnyomás. ?

Egyébként, nem jelentkezett semmi rendkívüli dolog, csak 50 kilométeren keresztül világított a visszajelző. ( Autópályán )

Link to comment
Megosztás:

Köszi !

Ez most egy, vagy két hiba ?? Már mint rendszer meghibásodás, és töltőnyomás hiba ?? Vagy a rendszer hibája a töltőnyomás. ?

Egyébként, nem jelentkezett semmi rendkívüli dolog, csak 50 kilométeren keresztül világított a visszajelző. ( Autópályán )

1. nálam ugyan ez volt néhány napja. kitakaritottam a turbó vezérlő elektronikát( benzinesnél map szenzor) azota megy nem dob hibát a szerviz lámpa nem jelez

Link to comment
Megosztás:

http://kepfeltoltes.hu/view/130526/K_p576_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a bejelölt vákum alatt.ezt 2 db 10 csavar fogja de ez alatt egy fekete érzékelő fehér matricán piros betükkel. amit 1 10 es csavar fog.nagyon nem kell kibontani semmit hogy hozzáférj csak a légtömeg mérő utáni csövet kell levenni és hozzá férsz. féktisztitó és kész a kocsi. szerintem

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok még itt, lenne pár kérdésem! Három hónapja vettem egy 1.7 DTI Isuzu motoros kombi Astrát, 2001-es (a papírján 2005 van írva első üzembe helyezésnek). Igazából nincs vele különösebb problémám, két hete vizsgáztattam le, nem volt vele semmi. Amit észrevettem, hogy néha ha mondjuk egy hosszabb út után leállítom és beugrok például a boltba egy rövid időre, akkor az újraindítás után a nagyobb gázadásra rángat, de nem folyamatosan és nem nagyon durván, viszont zavaró. Szerelőhöz már vittem kétszer is, megnézte a számítógéppel is, meg körbenézte a kocsit is, meg persze a vizsgán is átnézték gondolom. Szóval nem tudom milyen oka lehet ennek, ha nem látszik semmi belőle. Ezt nem mindig tapasztalom , idáig olyan 5 alkalommal. De amúgy meg olyan 5,5 körül fogyaszt, az olaj normálisan néz ki és nem fogy és semmi füstje nincs, akárhogy pörgetem. Mondjuk pár napja, amikor kánikula volt, akkor fél órás országút után a városban elkezdett kicsit füstölni meg a szokásosnál följebb ment a motorhőmérséklet, de nem forrásig. De azóta semmi füst, pedig próbálgatom néha, padlózom üresben de egyáltalán nincs füst. EGR szelep lehet ezeknek az oka? Nem tudom, milyen erősek ezek a motorok, én nem érzem gyengének, a szerelő is vezette, szerinte is rendben van. Mire figyeljek oda? Milyen tanácsokat tudnátok adni? Az első TD kocsim ez, nem úgy hajtom mint egy benzinest, érzem, hogy jó neki, ilyeneknek utánaolvastam, mert kicsit tartottam a turbodieseltől, mint oly sokan. Bocsi, ha hosszú lett, remélem találkozott már valaki hasonlóval.

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segitsegeteket szeretnem kerni, van egy 2001 2.0 dti g astram es a mai nap egy olyasfele problema lepett fel, hogy az auto amiota nalam van tokeletesen indult de ma megsem akart elindulni csak kizarolag behuzasra... tudom ez nem egy jo otlet de mas lehetoseg nem volt.haza jott az auto a laban tokeltesen de nehany ora elteltevel ismetelten nem indult be magatol.. mi lehet a problema? Esetleg levegos lett a rendszer? Illetve hogy kell lelevegotleniteni ezt a motort? Sos segitseget szeretnek.nagyon koszonom elore is!!!!

Link to comment
Megosztás:

t.uraim . az érdekelne hogy y17dt-m van caraván a hosszbordás szijj hány km-t bir ki mert az enyémben már 125000 van és most akksi csere volt azota alapjáraton halványan felizzik a töltésjelzö de kis gázadásnál már elsötétedik a töltö fesz.14.3- 14.8-ig megy fel még teher alatt is . Arra gondolok hogy mivel sok km.a szijjban esetleg az lehet a baj hogy megnyult már, és a feszitö már nem tud utána dolgozni .

Link to comment
Megosztás:

t.uraim . az érdekelne hogy y17dt-m van caraván a hosszbordás szijj hány km-t bir ki mert az enyémben már 125000 van és most akksi csere volt azota alapjáraton halványan felizzik a töltésjelzö de kis gázadásnál már elsötétedik a töltö fesz.14.3- 14.8-ig megy fel még teher alatt is . Arra gondolok hogy mivel sok km.a szijjban esetleg az lehet a baj hogy megnyult már, és a feszitö már nem tud utána dolgozni .

Ha jól emlékszek, akkor 120e km... A töltőfesz az jó. Én vettem egy ilyen gagyit állandó feszmérésre.

834ababc-ad5d-4adb-a2e5-e1fc0565e3e2_www

Link to comment
Megosztás:

t.uraim . az érdekelne hogy y17dt-m van caraván a hosszbordás szijj hány km-t bir ki mert az enyémben már 125000 van és most akksi csere volt azota alapjáraton halványan felizzik a töltésjelzö de kis gázadásnál már elsötétedik a töltö fesz.14.3- 14.8-ig megy fel még teher alatt is . Arra gondolok hogy mivel sok km.a szijjban esetleg az lehet a baj hogy megnyult már, és a feszitö már nem tud utána dolgozni .

Ha megvan a feszültség terhelés alatt is, akkor nem a szíj miatt izzik fel a töltésjelző. Viszont a 14,8 az már sok, esélyes, hogy a generátorban valami beteg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.