Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Úgy egyébként mennyire kényesek ezek? Klímás oldalakon tipikusan az opelekre hivatkozva javasolnak töltögetést 4-5 éves kortól, az enyém 9 múlt és köszöni jól hűt.

Annó mikor vettem az autót, olvasgattam klímás fórumokat. Én nem találkoztam tipikusan Opelre vonatkozólag, inkább általánosságban írták, hogy ezek az autóklímák pár év alatt elengedik a gázt autó márkától függetlenül, a -csövek porózussá válnak-, -tömítések mennek tönkre- hivatkozva.....

Talán mintha a japán autókat külön kiemelték, hogy általánosságban kb 10 évig nincs gond a klímájukkal....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra H. 1,6 2004

Használtan vettem kb. 1 éve és az elődnél első szélvédő csere volt valamikor, a külső gumiszigetelést vagy lefelejtették vagy nem tudom mi lett vele de nincs a szélvédő körül. Most rendeltem egy újat mert zavart hogy csak úgy van az üveg, csak azt nem tudom, hogy milyen ragasztóval lehet felragasztani ezt a szigetelő gumit a szélvédő karosszériája köré? Még nem érkezett meg, létezik öntapadós?

Valaki cserélte már?

Köszi a segítséget.

Jó utat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra H. 1,6 2004

Használtan vettem kb. 1 éve és az elődnél első szélvédő csere volt valamikor, a külső gumiszigetelést vagy lefelejtették vagy nem tudom mi lett vele de nincs a szélvédő körül. Most rendeltem egy újat mert zavart hogy csak úgy van az üveg, csak azt nem tudom, hogy milyen ragasztóval lehet felragasztani ezt a szigetelő gumit a szélvédő karosszériája köré? Még nem érkezett meg, létezik öntapadós?

Valaki cserélte már?

Köszi a segítséget.

Jó utat!

Hmm. A mienken sincs körülötte semmi kitöltő anyag, pedig nem volt szelvedo csere.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra H. 1,6 2004

Használtan vettem kb. 1 éve és az elődnél első szélvédő csere volt valamikor, a külső gumiszigetelést vagy lefelejtették vagy nem tudom mi lett vele de nincs a szélvédő körül. Most rendeltem egy újat mert zavart hogy csak úgy van az üveg, csak azt nem tudom, hogy milyen ragasztóval lehet felragasztani ezt a szigetelő gumit a szélvédő karosszériája köré? Még nem érkezett meg, létezik öntapadós?

Valaki cserélte már?

Köszi a segítséget.

Jó utat!

Nincs rajta gyárilag sem. Már láttam olyat, amelyiken volt, de szerintem nem kell az oda, az enyémen sincs.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszi a gyors reagálást!

Akkor ezt a kérdést rendelés előtt kellett volna feltennem...:):). Na mindegy 1600 ft-om bánja :(.

Az igazság az, hogy a szélvédő fölött kb 2-3 cm hosszban van valami kő felverődésből ott maradó javítófesték maradvány ami kezd nem szép lenni. Arra gondoltam, ha lekezelem akkor ezzel a gumi csíkkal el tudnám takarni, csak még a ragasztót nem tudom milyet használjak. Majd valaki autóüvegest megkérdezek. De köszi a segítséget.

Üdv mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszi a gyors reagálást!

Akkor ezt a kérdést rendelés előtt kellett volna feltennem... :):). Na mindegy 1600 ft-om bánja :(.

Az igazság az, hogy a szélvédő fölött kb 2-3 cm hosszban van valami kő felverődésből ott maradó javítófesték maradvány ami kezd nem szép lenni. Arra gondoltam, ha lekezelem akkor ezzel a gumi csíkkal el tudnám takarni, csak még a ragasztót nem tudom milyet használjak. Majd valaki autóüvegest megkérdezek. De köszi a segítséget.

Üdv mindenkinek.

Tudsz olyan képet linkelni, amin látszik ez a szigetelés?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra H 1,6 2004 Z16XEP

Mostanában tapasztalom, hogy ha kicsit több időt áll az autó akkor van olyan hogy egy de hosszabb indítózás után indul csak be ( úgy mond nem indul pöccre). Az aksi szerintem jó legalábbis rá nézésre meg pörgeti is. Talán az önindítóval lehet gond? Valakinek valami kizárásos vizsgálati tapasztalat? Az autón most lett hengerfej felújítás végezve vezérléssel együtt, befolyásolhatja ez?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Csaó H Astra közösség!

Érdekelne, hogy nálatok a külső visszapillantó tükör lapjának függőleges síkban való állításakor nincs-e akadás? Nekem mindkét oldali egy ponton megakad és csak úgy tudom ekkor tovább állítani, ha vízszintes síkban kicsit befele (a kocsi belseje fele) állítok rajta, így függőlegesen is hajlandó tovább menni. Ez normális, nálatok is így van, vagy ez vmi egyedi problem, pl el van törve vmi mechanika belül? Annyira nem zavar végülis, amióta megvettem ilyen, de gondoltam megkérdezem, hátha már láttatok ilyet és van rá megoldás. Az autó 2006 évvégi.

Másik dolog, ami érdekelne: az első ajtóim az ajtóhatároló pontokba viszonylag hangosan kattannak be. Hiába zsíroztam a határolót, egy idő után ugyanolyan hangosak. Erre vmi okosság esetleg, hogy picit csendesebb legyen? Az ajtóhatároló nálam fekete és kör alakú mélyedések (kráterek) vannak benne, amikben megakad az ajtó.

Köszke!

Link to comment
Megosztás:

Érdekelne, hogy nálatok a külső visszapillantó tükör lapjának függőleges síkban való állításakor nincs-e akadás? Nekem mindkét oldali egy ponton megakad és csak úgy tudom ekkor tovább állítani, ha vízszintes síkban kicsit befele (a kocsi belseje fele) állítok rajta, így függőlegesen is hajlandó tovább menni.

Nalam nincs ilyen, igaz, szokoevente kb. egyszer allitom :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nalam nincs ilyen, igaz, szokoevente kb. egyszer allitom :)

Köszi a választ. Én szoktam néha állítgatni járdaszegély mellé párhuzamos parkoláskor, hogy nézzem mennyire van a kerék. Ilyenkor néha kell kicsit trükközni a leírt módon, amikor lefele / felfele állítom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, az a problémám, hogy kuplungot cseréltettem 1,7 D Astra-ban, mindent cseréltek ( kettőstömegű, szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy). Majd kb. 6000-7000km után elkezdett csúszni a kuplung 4-5 fokozatban. Elvittem a szerelőhőz, szétszedte, tárcsa olajos volt, de egyértelműen nem találta meg az olaj szívárgás helyét, így a kinyomócsapágyat, szerk. tárcsát kicserélte. Most 2000 Km mentünk el vele és újra csúszik. Ebben kérném a segítségeteket, mi okozhatja az olajosódást? Előre is köszi. Üdv

Link to comment
Megosztás:

Látom vannak azért "tükörtársaim"... :) És nem tudtok rá vmi cuccot? Windex nem jó rá? :) Viccet félretéve, ha tudtok vmi megoldást szóljatok...

A legjobb, ha 1x beállítod, és nem piszkálod :D

De félre a tréfát.....szerintem ez ilyen....de ha szakaszosan csinálod, nem ugrik, vagy lényegesen kevesebbet......

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, az a problémám, hogy kuplungot cseréltettem 1,7 D Astra-ban, mindent cseréltek ( kettőstömegű, szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy). Majd kb. 6000-7000km után elkezdett csúszni a kuplung 4-5 fokozatban. Elvittem a szerelőhőz, szétszedte, tárcsa olajos volt, de egyértelműen nem találta meg az olaj szívárgás helyét, így a kinyomócsapágyat, szerk. tárcsát kicserélte. Most 2000 Km mentünk el vele és újra csúszik. Ebben kérném a segítségeteket, mi okozhatja az olajosódást? Előre is köszi. Üdv

Én hülye vagyok ehhez, de főtengely/váltó szimering nem okozhat ilyet? Bocsi ha ordenáré nagy baromságot mondtam...

Link to comment
Megosztás:

A legjobb, ha 1x beállítod, és nem piszkálod :D

De félre a tréfát.....szerintem ez ilyen....de ha szakaszosan csinálod, nem ugrik, vagy lényegesen kevesebbet......

Jaja, amúgy nem sűrűn állítgatom én sem, nem minden parkoláskor. A szakaszos trükköt (tükröt :)) majd kipróbálom, köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Astra H Kombi (2007) tulajként két fontos kérdésem lenne Hozzátok:
- leesett a hátsó kipufogó dob feletti hővédő lemez, elengedte mindhárom csavar, amiből egy le is van törve. Kérdésem, hogy érdemes-e ezt visszarakatni vagy járhatok így vele?
- Jobb első légzsákot nem tudjuk kikapcsolni, sajnos nincs gomb hozzá és így a kisebbik srácot nem tudjuk a hordozóban előre rakni! :(
Meg lehet oldani valahogy, hogy az ki legyen kapcsolva?
Köszönöm a segítséget!
Krisz
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Astra H Kombi (2007) tulajként két fontos kérdésem lenne Hozzátok:
- leesett a hátsó kipufogó dob feletti hővédő lemez, elengedte mindhárom csavar, amiből egy le is van törve. Kérdésem, hogy érdemes-e ezt visszarakatni vagy járhatok így vele?
- Jobb első légzsákot nem tudjuk kikapcsolni, sajnos nincs gomb hozzá és így a kisebbik srácot nem tudjuk a hordozóban előre rakni! :(
Meg lehet oldani valahogy, hogy az ki legyen kapcsolva?
Köszönöm a segítséget!
Krisz

- Kipufogóhoz nem értek.

- Jobb első légzsákot nem tudod kikapcsolni kézzel. Ha Opel gyerekülést veszel, ami transponderes, akkor az ülés szól a kocsinak, hogy kapcsolja ki a légzsákot. Bár azt nem hiszem, hogy az előkészítés benne van minden kocsiban.

Opel gyerekülések itt válogathatsz, a legolcsóbb gyerekülés 74.000.- Ft. (adók nélkül) :icon1:

Tedd hátra a gyerkőcöt! Nagyobb biztonságban van az anyósülés mögött, én is oda tettem. :icon13:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

- Kipufogóhoz nem értek.

- Jobb első légzsákot nem tudod kikapcsolni kézzel. Ha Opel gyerekülést veszel, ami transponderes, akkor az ülés szól a kocsinak, hogy kapcsolja ki a légzsákot. Bár azt nem hiszem, hogy az előkészítés benne van minden kocsiban.

Opel gyerekülések itt válogathatsz, a legolcsóbb gyerekülés 74.000.- Ft. (adók nélkül) :icon1:

Tedd hátra a gyerkőcöt! Nagyobb biztonságban van az anyósülés mögött, én is oda tettem. :icon13:

A gond az, h pl. autópályán kiesik a kisebbik (4 hónapos) szájából a cumi, mert épp félálomban van, akkor nem érjük el rendesen a hordozóban, ezért meg kell állni. Na most ezt eljátssza 2-3x, az annyira nem jó. Mellé ülni pedig nehéz, mert ott a 2 éves kisfiam a másik oldalon. Emiatt gondoltunk rá, h előre kellene tenni...másik ok, h a 2 évest pedig nehéz lefoglalni hosszabb távon...emiatt jobb lenne, ha Párom hátul ülne, így eléri elől a kicsit és hátul a nagyot. :)

Előkészítés sztem nincs benne...

Vannak olyan ötletek, hogy egy villamosságis ki tudja iktatni ezt a lufit. :rolleyes: De mivel ezek nincsenek tesztelve és nincs is rajtunk tesztbábú matrica, így nem biztos, h kipróbálnánk...

Link to comment
Megosztás:

A gond az, h pl. autópályán kiesik a kisebbik (4 hónapos) szájából a cumi, mert épp félálomban van, akkor nem érjük el rendesen a hordozóban, ezért meg kell állni. Na most ezt eljátssza 2-3x, az annyira nem jó. Mellé ülni pedig nehéz, mert ott a 2 éves kisfiam a másik oldalon. Emiatt gondoltunk rá, h előre kellene tenni...másik ok, h a 2 évest pedig nehéz lefoglalni hosszabb távon...emiatt jobb lenne, ha Párom hátul ülne, így eléri elől a kicsit és hátul a nagyot. :)

Előkészítés sztem nincs benne...

Vannak olyan ötletek, hogy egy villamosságis ki tudja iktatni ezt a lufit. :rolleyes: De mivel ezek nincsenek tesztelve és nincs is rajtunk tesztbábú matrica, így nem biztos, h kipróbálnánk...

Mi is két gyerekkel megyünk szinte mindenhová (3 éves és 6 hónapos).

Hátul ülnek, anya elől.

Ahhoz, hogy a Párod hátulról elérje az anyósülésen a kicsit, ki kell övelnie magát.

Ha elől ül, akkor is ki kell övelnie magát, hogy hátrahajoljon a kicsihez.

Akkor már mindegy hol ül a Párod szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Mi is két gyerekkel megyünk szinte mindenhová (3 éves és 6 hónapos).

Hátul ülnek, anya elől.

Ahhoz, hogy a Párod hátulról elérje az anyósülésen a kicsit, ki kell övelnie magát.

Ha elől ül, akkor is ki kell övelnie magát, hogy hátrahajoljon a kicsihez.

Akkor már mindegy hol ül a Párod szerintem.

Igazad van, köszi a választ! :icon13:

Akkor már csak a kipufogónál lévő hővédő a kérdés, h mennyire hegesztessem, fúrassam szét a kasznit, h azt visszarakják. :)

Link to comment
Megosztás:

Igazad van, köszi a választ! :icon13:

Akkor már csak a kipufogónál lévő hővédő a kérdés, h mennyire hegesztessem, fúrassam szét a kasznit, h azt visszarakják. :)

Nekem a Vectránál volt ez a gond. A csavarok maradtak, de kaptak egy nagyobb méretű alátétet, és úgy lehetett rögzíteni. A csavart meg szerintem ki tudod fúrni a helyéről.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.