Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

... olvastam, hogy a Bosch Aerotwin (kifejezetten van H Astrára) az jó minőségű és szépen töröl, tartós, szerintem azt próbáld ki, fémmerevítésest nem hiszem, hogy rá lehet tenni, vagy költséges lenne!!

Üdv!

És a Valeo X-TRM arról nem tudtok valami jót vagy éppen rosszat mondani?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a gyors választ!

A másik kérdésemre nem tudnál esetleg válaszolni? Néztem a www.astra-h.ru-t, de nem túl egyértelmű a googlefordító. :D

nincs okosságom a teszt üzemmódra, sőt életembe egyszer láttam ilyet, azt se tudom hogy kell előcsalogatni....

szorri :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

nem irt senki az előző hozzászólásaimhoz! :-(

valaki esetleg válaszolna?

következő kérdésem lenne még az előzőkön kivül!ma este megint kiirattam a hibákat a műszerfalra és most a ecn 68302 számot dobta ki!

ez mit jelent??

remélem lesz valaki aki az előbbi kérdésemre is válaszol meg erre is!

KÖSZÖNÖM!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autókozmetikában volt az autó (5 ajtós), és miután elhoztam vettem észre, hogy a kalaptartó nincs rendesen rögzítve. Megnéztem, hogy mi okozza, és meg is találtam a probléma forrását: a kalaptartót a hátsó üléstámla mögött rögzítő "csapok" visszacsúsztak a műa. burkolat alá. Hogy tudom onnan barmolás nélkül kiszedni őket? Talán a bal oldalira még van is ötletem -> a kárpitajtón keresztül talán fel tudok oda nyúlni és visszaillesztem a helyére...de a jobb oldali tekintetében tanácstalan vagyok! :)

Esetleg járt már így vki, vagy meg tudjátok mondani hogy orvosolható a szitu'? ...és hogy oldható meg, hogy ne forduljon elő többet???

A segítségeteket előre is köszönöm! :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Baloldal: ahogy írtad, ne csak lent keresd, hanem asszem a lyuk előtt is lehet, úgy hogy még nem esik le, ha nem nyomódott be annyira (ez mindkét oldalon igaz)!

Jobboldal: döntsd le az üléstámlát, és a műanyag burkolatot szedd le (amibe az övet is bele lehet akasztani, a gumikédert hajtsd fel, alatta van egy kis hézag, bolhák rögzítik óvatosan fel lehet pattintani) így keletkezik akkora rés, hogy be tudj nyúlni, nekem így sikerült!

Csak egy állásban lehet visszatenni őket, utána asszem rá lehet fordítani, így szorul meg, de ebben nem vagyok biztos, (de előtte vedd ki, nézd meg hogyan működik), ha gondolod rakj rá pillanatragasztót, de mióta visszatettem nekem nem esett ki!

Üdv,

Levente

Sziasztok!

Autókozmetikában volt az autó (5 ajtós), és miután elhoztam vettem észre, hogy a kalaptartó nincs rendesen rögzítve. Megnéztem, hogy mi okozza, és meg is találtam a probléma forrását: a kalaptartót a hátsó üléstámla mögött rögzítő "csapok" visszacsúsztak a műa. burkolat alá. Hogy tudom onnan barmolás nélkül kiszedni őket? Talán a bal oldalira még van is ötletem -> a kárpitajtón keresztül talán fel tudok oda nyúlni és visszaillesztem a helyére...de a jobb oldali tekintetében tanácstalan vagyok! :)

Esetleg járt már így vki, vagy meg tudjátok mondani hogy orvosolható a szitu'? ...és hogy oldható meg, hogy ne forduljon elő többet???

A segítségeteket előre is köszönöm! :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Baloldal: ahogy írtad, ne csak lent keresd, hanem asszem a lyuk előtt is lehet, úgy hogy még nem esik le, ha nem nyomódott be annyira (ez mindkét oldalon igaz)!

Jobboldal: döntsd le az üléstámlát, és a műanyag burkolatot szedd le (amibe az övet is bele lehet akasztani, a gumikédert hajtsd fel, alatta van egy kis hézag, bolhák rögzítik óvatosan fel lehet pattintani) így keletkezik akkora rés, hogy be tudj nyúlni, nekem így sikerült!

Csak egy állásban lehet visszatenni őket, utána asszem rá lehet fordítani, így szorul meg, de ebben nem vagyok biztos, (de előtte vedd ki, nézd meg hogyan működik), ha gondolod rakj rá pillanatragasztót, de mióta visszatettem nekem nem esett ki!

Üdv,

Levente

Köszönöm szépen, Levente! :D

Link to comment
Megosztás:

Udv

Akármit csinálok nem tudom előcsalni az ECN hibakódot, már többféleképpen próbáltam de sehogy sem sikerül! Lehet hogy hülyén hangzik de valaki írja már le légyszi pontosan hogy mit is csináljak. Köszi :D

Hali!

A következőt kell csinálnod: féket és a gázt lenyomod ameddig tudod. Majd ráadod a gyújtást, és vársz kb 4-5 mp-et, de közben nem engeded fel a pedálokat. Így ki kell, hogy írja a hibakódokat. PL. ECN62108

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem ír ki semmit, bár nem is volt hibája az autónak, csak én is kipróbáltam, ahogy mondtátok de egyedül a katalizátor kontroll-lámpa kezdett el villogni (miért :D ?), persze ha a motort beindítom nem világít meg nem villog, szóval gondolom nincsen baj...:)

Udv

Akármit csinálok nem tudom előcsalni az ECN hibakódot, már többféleképpen próbáltam de sehogy sem sikerül! Lehet hogy hülyén hangzik de valaki írja már le légyszi pontosan hogy mit is csináljak. Köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem ír ki semmit, bár nem is volt hibája az autónak, csak én is kipróbáltam, ahogy mondtátok de egyedül a katalizátor kontroll-lámpa kezdett el villogni (miért :D ?), persze ha a motort beindítom nem világít meg nem villog, szóval gondolom nincsen baj...:)

Na nekem is pont ezt csinálja villog a kat. kontroll lámpája, de hibakódot vagy bármi másat nem ír ki! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget, de még így sem tiszta, hogy jön ki a kiolvasott kódból a hiba. Elvileg az első 4 szám amit kiír a hibakód...Igaz? Az utolsó kettő meg a tartalmazó értékét... Hogy választom ki ezek alapján a listából? Pont a példára nem találtam rá a listában, az lehet segített volna :D

Link to comment
Megosztás:

ha a motorkontrol villog akkor gyujtáshiba van...

...és akkor mi a teendő, hogy kéne ezt észlelnem? Mert igazából, megy az autó, nem jár egyenetlenül, eddig nem is villogott és azóta sem, (csak ha megint ki akarom olvasni a hibakódokat) egyébként semmi problémám nem volt:) Érdekes, hogy Robinak is ez van, elég valószínűtlen nekem így...

Link to comment
Megosztás:

várjááá...

szerintem ezt én félreértettem....

menet közben villog :. gyujtáshiba

kiolvasáskor villog: minden OK

de nekünk nem az auto-kulcsal lévő ikon villog hanem a kipufogógázt kibocsátó lámpa (kis tengeralattjáró ikon, vagy mihez hasonlítsam :D )

Link to comment
Megosztás:

P0621 generator control lamp arrangement dysfunction IPC (instrument) C-021

Szerintem ebből kell kiindulni, de nem biztos!! Én is csak 1,5 hónapja vagyok Opelos! :)

Köszi a segítséget, de még így sem tiszta, hogy jön ki a kiolvasott kódból a hiba. Elvileg az első 4 szám amit kiír a hibakód...Igaz? Az utolsó kettő meg a tartalmazó értékét... Hogy választom ki ezek alapján a listából? Pont a példára nem találtam rá a listában, az lehet segített volna :D
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.