Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

köszi az infót , de most meg nem mondom milyen van benne, majd megnézem...

Azért akarom cserélni, mert úgy éreztem mintha lenne egy lyuk a 2. sebességnél mikor váltok, ami eddig nem volt!

Meg néha ropogott is ilyenkor!

De öntöttem rá valamennyit, mert szint alatt volt, azóta megszűnt!

Ameddig ma várakoznom kellett a kocsimra elmentem tesztvezetni az az új Astra J-t!

Nem azt mondom h rossz, de nekem csalódás volt kicsit...

ja ha leveszed a deklit akkor új tömítés+paszta

én még várok a j-vel...

szerintem még sok a gyerekbetegsége :lol:

Link to comment
Megosztás:

ja ha leveszed a deklit akkor új tömítés+paszta

én még várok a j-vel...

szerintem még sok a gyerekbetegsége :D

Teljesen igazad van...

Nekem az nem tetszik benne, h a mostani autómra rá kelleni fizetni elég sok pénzt és még akkor is csak ugyanilyen felszereltségű autót tudnék venni, de lehet rosszabbat...

Azért meg miért cseréljem le, h még rá is fizessek és ne is legyek vele annyira megelégedve mint ezzel?!

Ha meg jobbat akarok, annyi pénzt meg nem szánok autóra :lol:

Link to comment
Megosztás:

Abban segítsetek,hogy az Opel tényleg nem épített be semmilyen vízhőfokra utaló jelzőt,mérőt stb.-t?

Honnan tudom meg,hogy mikor nyomhatom jobban a gázt?

Hali!

Van benne, de csak teszt módban tudod nézni. Azt meg a következőképen tudod előhívni: bekapcsolt rádió mellett hosszan nyomod a settings gombot míg egy sípolást nem hallasz. Ezek után meg elkezded nyomkodni a BC gombot. Azt hiszem 4x kell megnyomnod, hogy eljuss a hűtőfolyadék hőmérséklethez, de azt szerintem már megtalálod. Coolant az angol neve.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Van benne, de csak teszt módban tudod nézni. Azt meg a következőképen tudod előhívni: bekapcsolt rádió mellett hosszan nyomod a settings gombot míg egy sípolást nem hallasz. Ezek után meg elkezded nyomkodni a BC gombot. Azt hiszem 4x kell megnyomnod, hogy eljuss a hűtőfolyadék hőmérséklethez, de azt szerintem már megtalálod. Coolant az angol neve.

Köszi!

Nem tudom,hogy miért nem tudták kirakni...

Dízelnél annyira fontos lenne...nem?

Link to comment
Megosztás:

Hogyan győződhetem meg arról, hogy van ill. nincs részecskeszűröm?

A leggyorsabban úgy, ha adsz egy alvázszámot és megmondom. De ha alánézel az autó alá és látsz egy katalizátor szerű hengeres dobot a rendszer elején, amiből vezetékek jönnek, akkor szomorodj el, mert van.

Link to comment
Megosztás:

a részecskeszürő - ha valaki tudja vezetni az autót, vagy kezelni a részeskeszürőt - nem gáz, nincs probléma vele.

akkor van gáz, ha valaki nem tudja kezelni....

Az a baj, hogy az esetek nagy többségében nem tudja a tulaj, hogy regeneráció van folyamatban és megszakítja egyszer-kétszer-háromszor. Utána már lesz hibakód, de az lehet hogy már késő. Nincs mindenkinek lehetősége arra, hogy rápillantson géppel a koromtartalomra, vagy nyomáskülönbségre. Nekem nincs részecskeszűrőm és egyáltalán nem bánom, nem érzem a hiányát. Egy gonddal kevesebb...

Link to comment
Megosztás:

A leggyorsabban úgy, ha adsz egy alvázszámot és megmondom. De ha alánézel az autó alá és látsz egy katalizátor szerű hengeres dobot a rendszer elején, amiből vezetékek jönnek, akkor szomorodj el, mert van.

Alv.sz.:W0L0AHL3582135691

Köszönöm :lol:

Link to comment
Megosztás:

Márkaszerviz, árajánlat, cirka 150.000,-

Már csak a felét akarja fizetni.

Jövő héten megyek a pénzért.....lehet, már csak nyaklevest kapok...... :lol:

Vidd el magaddal Charlie Wax-ot! B) Lerendezi az ügyedet! :D

Komolyra fordítva 150 az 150... Ha megelégednél 100-zal az megint más helyzetet teremt! De a 75 ruppó...

Majd írd meg, h mi történt!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Van benne, de csak teszt módban tudod nézni. Azt meg a következőképen tudod előhívni: bekapcsolt rádió mellett hosszan nyomod a settings gombot míg egy sípolást nem hallasz. Ezek után meg elkezded nyomkodni a BC gombot. Azt hiszem 4x kell megnyomnod, hogy eljuss a hűtőfolyadék hőmérséklethez, de azt szerintem már megtalálod. Coolant az angol neve.

Sziasztok!

Köszönöm a választ, én is pont ezt kerestem a hozászolásoknál. Azt szeretném kérdezni, hogy a BC gomb nyomogatása közben 1 csomó más infót is ki lehet szedni az autóból, estleg el tudná nekem "mondani" valaki hogy mik ezek az infók mert a könyvében nem tesz róla említést?

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Köszönöm a választ, én is pont ezt kerestem a hozászolásoknál. Azt szeretném kérdezni, hogy a BC gomb nyomogatása közben 1 csomó más infót is ki lehet szedni az autóból, estleg el tudná nekem "mondani" valaki hogy mik ezek az infók mert a könyvében nem tesz róla említést?

Előre is köszönöm.

Hali!

Pár dolog amit találtam. De van egy oldal: http://www.astra-h.ru/ Ezen az Elektronikáknál találod meg a tesztmódot. Le van benne írva, hogy mi micsoda. Google fordító kicsit érdekes fordítja le, én meg sajnos nem tudok oroszul :lol:

Coolant: a víz hőmérséklete

U-Term30:U-Term30: Akkumulátor feszültség (feszültség terminál 30)

Sensor: Érzékelő: külső hőmérséklet mérése

Speed:Sebesség: Aktuális sebesség

Display: Kijelző: külső hőmérséklet kijelző

LED/LCD Temp: hőmérséklet az LCD panel

RC-Inst: a tényleges fogyasztás (mint ahogy a BC)

RC-Time: átlagosan fogyasztás (last minute (?))

RC-Dist: átlagolt fogyasztást (az utolsó 50km (?))

TC-Inst: tartály pillanatban mérés

TC-Time: Tank kapacitás átlagolt

TC-Dist: Üzemanyagtank átlagolt tovább

Inj-RC:áramfelvétel [ml / s] (* 3,6 = l / h)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudnátok nekem hibakódban segíteni:

ECN 21397F és 213970. Ezek jöttek ki nekem, és nem tudom hogy mi lehet!

Előre is köszi!

Trouble Code Group: Engine - Z19DT, Z19DTJ, Z19DTH

Trouble Code: U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)

Trouble Code Group: Vehicle

Trouble Code: U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

Trouble Code Group: Parking Sensors

Trouble Code: U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Pár dolog amit találtam. De van egy oldal: http://www.astra-h.ru/ Ezen az Elektronikáknál találod meg a tesztmódot. Le van benne írva, hogy mi micsoda. Google fordító kicsit érdekes fordítja le, én meg sajnos nem tudok oroszul :lol:

Coolant: a víz hőmérséklete

U-Term30:U-Term30: Akkumulátor feszültség (feszültség terminál 30)

Sensor: Érzékelő: külső hőmérséklet mérése

Speed:Sebesség: Aktuális sebesség

Display: Kijelző: külső hőmérséklet kijelző

LED/LCD Temp: hőmérséklet az LCD panel

RC-Inst: a tényleges fogyasztás (mint ahogy a BC)

RC-Time: átlagosan fogyasztás (last minute (?))

RC-Dist: átlagolt fogyasztást (az utolsó 50km (?))

TC-Inst: tartály pillanatban mérés

TC-Time: Tank kapacitás átlagolt

TC-Dist: Üzemanyagtank átlagolt tovább

Inj-RC:áramfelvétel [ml / s] (* 3,6 = l / h)

Köszönöm a választ, megtaláltam az oldalon, jó kis fordító progival sikerült emberi nyelvre lefordítanom.

Link to comment
Megosztás:

Trouble Code Group: Engine - Z19DT, Z19DTJ, Z19DTH

Trouble Code: U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)

Trouble Code Group: Vehicle

Trouble Code: U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)

Trouble Code Group: Parking Sensors

Trouble Code: U2139 - Invalid Data from CIM (Steering Column Module)

Köszönöm szépen! Az igaz, hogy a kormánytávirányító egyik fele nem mindig működik, de hogy nekem tolatóradarom nincsen, az is biztos:) Lehet, hogy azért írja a hibát :lol:

De sajnos ezek közül egyik sem utal az én bajomra.

Van még 2 hibakódom 007071 és 050074 de ha jól olvastam ki akkor az egyik külső hőmérsékleti szenzor, a másikra meg már nem emlékszem :D

Az én hibám pedig az, hogy nem mindig pörög föl az autó, ha jól emlékszem EGR szelepet mondtak a szervizben

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen! Az igaz, hogy a kormánytávirányító egyik fele nem mindig működik, de hogy nekem tolatóradarom nincsen, az is biztos:) Lehet, hogy azért írja a hibát :lol:

De sajnos ezek közül egyik sem utal az én bajomra.

Van még 2 hibakódom 007071 és 050074 de ha jól olvastam ki akkor az egyik külső hőmérsékleti szenzor, a másikra meg már nem emlékszem :D

Az én hibám pedig az, hogy nem mindig pörög föl az autó, ha jól emlékszem EGR szelepet mondtak a szervizben

Szaladj el egy szervizbe és olvastasd ki a gépet! Lehet ezek a hibák tárolt hibák és nincsenek is jelen! Kitörlik és minden OK, aztán majd mondanak valami okosat hogy miért kerültek bejegyzésre a hibák! B)

Link to comment
Megosztás:

6 éves H astrán az alvázat szeretném lekezelni.

Eredetileg vmilyen viaszos anyag van rajta.

Gondoltam le kellene kenni méhviasszal.

Vagy ez nagyon elrugaszkodott ötlet? :lol:

Vagy van vmi bevált módszer, anyag? Az eredeti, még meglévő kezelést nem akarnám bántani, de jó lenne megerősíteni. Egyelőre nincs vele gond, de már nem sok anyag van az eredeti viszos anyagból rajta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.